Raskaaksi 2022

Dpo 10. En ois muuten vielä testannut mutta ollaan menossa miehen kanssa paremmin tänään syömään ja halusin pelata varman päälle, että otanko viiniä vai en. Joten testi tulille ja jatkoin aamurutiineja. Pala nousi kurkkuun kun näin testin ja miehen kävin ääni väristen herättämässä (ja tarkistin kymmenen kertaa että otinhan testiarsenaalista raskaus enkä ovistestin😂). Mitä mieltä arvon naiset on tästä?

View attachment 115046
Joo taitaa jäädä viinit tarjoilijalle😄 vahvistumisia toivotaan viivalle🥰 onks sulla ollu millaisia oireita?
 
Dpo 10. En ois muuten vielä testannut mutta ollaan menossa miehen kanssa paremmin tänään syömään ja halusin pelata varman päälle, että otanko viiniä vai en. Joten testi tulille ja jatkoin aamurutiineja. Pala nousi kurkkuun kun näin testin ja miehen kävin ääni väristen herättämässä (ja tarkistin kymmenen kertaa että otinhan testiarsenaalista raskaus enkä ovistestin😂). Mitä mieltä arvon naiset on tästä?

View attachment 115046
Onneksi olkoon, hyvältä näyttää! 💗 Viiniä sit seuraavan kerran joskus ensi vuonna 🥰
 
Flo ennustaa edellisten kiertojen perusteella ovista tälle päivälle, mut sehän oli ja meni jo. Nyt dpo 4 ja aika niin matelee. Ei oikeestaan mitään oiretta suuntaan eikä toiseen 🤔
Meillä olis kans ens vkl yhdet festarit ja hotelliyö miehen kanssa, josko seuraan @Kuuttituutti sua😉
 
Joo, no mä oon kans aika kärsimätön, kun tässä on nyt yli 6kk yritetty, ja siitä suurin osa meni kun kierto oli vielä sekaisin esikoisen jäljiltä, ja kovasti alkaa 40v merkkipaalu lähentyä 😬.

Nyt on kp15 vuodon alusta, kp12 siitä kun viimeisetkin raskausmateriat poistui. Vuoto loppui tuossa lauantaina jo kokonaan, ja rupesin jo ovistakin testaamaan, mutta ovistestit näyttää nyt kolmatta päivää putkeen positiivista, eli varmaan reagoi edelleen HCG:n. Tänään (keskiviikkona) alkoi taas pieni ruskea tuhru uudelleen, niin sekin oli aika tympeetä. Aamulämmöt on edelleen koholla, että kestää vielä varmaan jonkun aikaa, että päästään oikeasti yrittämään.
Toi oli kyllä tympeintä mun mielestä kun juuri kun luulee et nyt se vuoto loppuu ja alkaa taas 🤬 mut kuulostaa siltä kyllä sullakin vuoto ihan viimeisiä vetelee! Ja ovishan voi tulla tosi nopsaa vuodon loputtua! Ite yllätyin et miten nopeesti tuli. 😌
 
Esikoisen ristiäiskuvia katsellessa tuli fiilis että miten oon katkera omasta esikoisen pikkuvauva-ajasta, kun korona perui kaikki jutut. Minimimiehityksellä (10 hlöä) ristiäiset. Facekirputtelua vaatteiden suhteen, kun ei uskaltanut livekirpuille lähteä. Muskarit meni sivu suun. Avointa päiväkotia ehdittiin paristi kokeilemaan. Argh! Vähän fiilis nousee, että pitäisikö sitä toista nyt ruveta yrittämään, jos saisi normaalin pikkuvauva-arjen...
Ihan samat mietteet täälläkin. Meillä meni polttarit x2, häät, mun 30v juhlat ja lapsen ristiäiset kaikki uusiksi koronan takia. Osa peruttiin kokonaan ja osa juhlittiin hyvin pienellä kokoonpanolla. Kerran päästiin käymään MLL:n perhekerhossa, muskari jäi kokonaan käymättä.
 
@Kuuttituutti onnea plussasta ja ei varmaan nyt yhtään harmita, et viinit jää välistä!😁

Täällä taas viinit ei jää välistä ens viikolla. Dpo11 muuttu sit kp1 vaikka lämmötkin vielä aamulla lupaavat. Noh ei sentää ollu nii pahat pms olot ku viime kierros. Jäi kyllä kierto taas tosi tyngäksi, 22 päivää eli uus lyhyysennätys mulle, luteliaali 10 päivää. Edellinen kierto oli 26 päivää, mut sitä ennen oli se 23 päivää. Mahtaako ab kuurit lyhentää, kun kummassakin lyhyes kierros oli abkuuri vai riippuuko toi pituus mulla, et kummalt puolelt irtoo🤔

Pettynyt olo, vaikka toiveet ei korkeella.
 
Onnea Kuuttituutti 😍 toivottavasti vahvistuisi 🥰

Täällä tänä aamuna sellainen olo että en ole raskaana, ihan normiolo, rinnatkin taas ihan pehmeät ja aristamattomat. Tein taas pregcheckin kun mietitytti olo, ja viiva on vahvistunut mutta vain ihan aavistuksen eiliseltä. Eikö nää pregcheckit kuitenkin ole sellaisia että tulee lopulta leffaviivat?
Eilisen pyörrytyskohtauksen syytä ei selvinnyt mutta selvitellään vielä arkena lisää. Toivottavasti ei toistu, tosi oudon tuntuista oli.
 

Liitteet

  • 20220811_090240.jpg
    20220811_090240.jpg
    4.2 MB · Katsottu: 53
Ihan selvästi on vahvistunut. Joka päivä ei edes tarvitse vahvistua! Ja muutenkin tosi hyvä viiva tuossa vaiheessa jo!
Kaikilla ei tule leffaviivoja. Muistaakseni itse sain pregcheckillä dpo 17.
Jossain vaiheessa ei viivojen vahvistumisesta pysty mitään päättelemään kun viiva voi näyttää samalta vaikka hcg nousee normaalisti.
Kiitos tiedosta ja lohdutuksesta 😌 helposti menee tässä mieli matalaksi selvästi, kun pelottaa, jos tämäkään ei jatku.

Meillä siis yritystä vasta 6/22 alkaen, mutta keväällä yksi keskenmeno, joka tuli hieman yllättäen alkaneesta raskaudesta. Sitä ennen yli 10 v sitten yksi km. Ikää on jo 37v, ja molemmille ensimmäisestä haaveillaan 😌
 
Onnea Kuuttituutti 😍 toivottavasti vahvistuisi 🥰

Täällä tänä aamuna sellainen olo että en ole raskaana, ihan normiolo, rinnatkin taas ihan pehmeät ja aristamattomat. Tein taas pregcheckin kun mietitytti olo, ja viiva on vahvistunut mutta vain ihan aavistuksen eiliseltä. Eikö nää pregcheckit kuitenkin ole sellaisia että tulee lopulta leffaviivat?
Eilisen pyörrytyskohtauksen syytä ei selvinnyt mutta selvitellään vielä arkena lisää. Toivottavasti ei toistu, tosi oudon tuntuista oli.
Onnea, hyvältä näyttää tämä 😍
 
Flon mukaan olisi kuusi päivää menkkojen alkuun. CB.n digillä testattu, ei tietenkään raskaana :sad-face:
Mietin, testatako vielä, onko mitään herkempää vai oliko tämä taas tässä :loudlycrying:
Jos vielä oletetusti 6päivää menkkoihin niin harvemmin saa plussaa vielä tässä vaiheessa. Ei siis ole toivoa menetetty mun mielestä 😊 tiedätkö mikä dpo sulla on nyt?
 
Jos vielä oletetusti 6päivää menkkoihin niin harvemmin saa plussaa vielä tässä vaiheessa. Ei siis ole toivoa menetetty mun mielestä 😊 tiedätkö mikä dpo sulla on nyt?
Ei, ei oo hajua. En tikutellut. Mentiin taas Flon arvailujen perusteella, ja tallettelut ennen ja reippaasti sen jälkeenkin. Eli tarkkaa tietoa ei ole. Jos Flon mukaan, niin dpo8
 
Takaisin
Top