Raskaaksi 2022

Tämän aamun tiirailtavat. 😊

Olen täällä ollut ihan paniikissa ja pelännyt, että jää kemialliseksi, kun leposyke on plussan jälkeen jopa laskenut pari pykälää. Aiemmissa raskauksissa se on viimeistään plussan jälkeen lähtenyt nousuun. Mutta ainakin hcg näyttää nousevan hyvin, niin se kyllä rauhoittaa. 😊 Vähän myös epäilen, että Fitbit näyttää välillä mitä sattuu... Tänä aamuna sängystä noustua sydän hakkasi tuhatta ja sataa, kännykän mittarin mukaan 139, ja Fitbit näytti edelleen 66. 🙄
Onnea, ihan selkeä plussa🥰
 
Täälläpä on ihania viestejä heti aamusta 😍 Onnea plussista ja tarrasukkia matkaan 💕

Tein tänään aamulla testin, ja negaahan tuo näytti. Todennäköisesti siis jäädään vaan oottamaan ekoja menkkoja. Jos ei pe-la akselilla ala menkat, niin teen uuden testin vielä varmistukseksi, että uskaltaa ottaa pari lasia viiniä.
 
@Juliet92 täytyy jatkaa sitä seurailla. Ajattelin vaan jos siihen joku syy saattaisi olla kun en pikaisella googlauksella mitään löytänyt. Jos jotain hyvää koittaa taas menkoista että niin ainakin vaikuttaa että limakalvo ehti hyvin paksuuntua kun ei oo ainakaan niukkaa vuotoa.

@Aloy kiitos vinkeistä, taidan ainakin ton B6 vitamiinin ottaa käyttöön. Toivotaan että sulla tulis kierrot kanssa heti kuntoon 🤞

@Jadine onneks olkoon! 🥰
 
Onpas muuten jännä kuulla, että muillakin on tuollaisia yöheräämisiä. Eli liittyykö teillä muilla nuo heräämiset aina vessahätään? Mä oon kans viime kierrosta lähtien harrastanut yöheräilyä, mutta mielestäni heräilen läpi kierron eikä minulla liity heräämiseen pissahätää. Tavallisesti herään kerran tai kaksi kertaa yössä noin klo 3-6 välillä. Olin ajatellut, että tää ois itsellä enemmän sellaista stressiheräämistä 🙄 Aiemmin olen nukkunut siis läpi yön ilman mitään ongelmia, mutta kun vihdoin päästiin aloittamaan tää perheenlisäyksen yrittäminen niin tuntuu kokoajan olevan ajatukset siinä kiinni.

Btw, kp18/dpo-ehkä-5-6 meneillään nyt. Oletan, että tää kierto pitäisi olla noin 23-25 päivää. Aika matelee, on tylsää, on nälkä ja samaan aikaan ei tee oikein mitään mieli, rinnat kutiaa(...?), joka on hieman outoa. Kiinnitin tuohon "kutinaan" myös viime kierrossa huomiota, mutta mitään selvää arkuutta ei ole. Aamulämpö teki eilen noin 0,4 °C:n tiputuksen, mutta tänään oli taas lämpö korkeammalla. Seuraavalla viikolla voisi aloittaa tikkujen uittamisen 🤔
 
Selvää vahvistumista siellä! Mä en noista sykkeistä tiedä, uskon et sekin vähä yksilöllistä. Kattelin esikoisen raskausjan ekan neuvolan mittauksia ja syke oli must ihan normi tasoa sillon viel ja alko vast myöhemmin nousee.
Joo sykkeet menee kyllä aika yksilöllisesti, mutta on suht yleistä että leposyke nousee jo ensimmäisillä viikoilla. Itsellä myös plussaamisen jälkeen nousi leposyke suht reippaasti. (sit kkm jälkeen laski heti)
 
Heippa! Suosittelen lämpimästi luomaan tilin. ☺️ Itse rohkaistuin ensin maaliskuisten varhaisultran vuoksi, josta valitettavasti siirryin juttelemaan menetyksen kokeneisiin, mutta en osannut lainkaan arvata, kuinka paljon hyvää tahtoa ja vertaistukea täältä löytyy. ❤️ Olen itse 35 ja yksi kemiallinen ja yksi keskeytynyt keskenmeno alla. Kunhan jälkimmäisestä selviän niin siirryn juttelemaan tähänkin ketjuun. Olisi kiva kuulla susta jatkossakin! Ja heippa myös kaikille muille, täällä toivottavasti jännittämässä pian.
Tili luotu😊 Kiitos suosituksesta ja oman tarinan jakamisesta.
Tämän aamun testi tässä, dpo 11. Aika paljon mielestäni vahvistunut, mutta oireet (rintojen lievä arkuus, pahoinvointi, nippailut molemmin puolin mahassa) hävinneet tänään aamulla. Saas nähdä miten käy...
 

Liitteet

  • 20220810_092825.jpg
    20220810_092825.jpg
    4.4 MB · Katsottu: 71
Tili luotu😊 Kiitos suosituksesta ja oman tarinan jakamisesta.
Tämän aamun testi tässä, dpo 11. Aika paljon mielestäni vahvistunut, mutta oireet (rintojen lievä arkuus, pahoinvointi, nippailut molemmin puolin mahassa) hävinneet tänään aamulla. Saas nähdä miten käy...
Näyttää kyllä tosi hyvältä! 😊 Mutta ymmärrän täysin että oireiden katoaminen huolestuttaa! Mun viime kierron varhasessa keskenmenossa huomas että samalla ku viivat lakkas vahvistumasta (oliko dpo14-16 paikkeilla) katos tietyt oireet (etominen, ripuli) melkeen heti. Mut jotkut (rintojen aristus) jatku kyllä siihen asti että vuoto alko. Ja joillainhan vaihtelee oireet kovastikin ja silti onnistunut raskaus. Eli toivotaan siis kovasti parasta! :)
 
oiiii ihanasti vahvistuneet nuo teidän viivat @Jadine & @Ellu555 :smiling face with heart-eyes:

Mä olin ajatellut, että en testaa ollenkaan vaan odotan tuleeko menkat, mutta sitten mietin että menisin viikonloppuna festareille niin varmaan pakko testata ennen sitä, jos tuleekin juotua muutama drinkki. Lauantaina näyttää Flo:n mukaan 5pv menkkoihin niin kai sillon jo luulisi jotain ehkä näkyvän? Vai vaikuttaako muutama drinkki vielä mihinkään näin aikaisessa vaiheessa?
 
Täälläpä on ihania viestejä heti aamusta 😍 Onnea plussista ja tarrasukkia matkaan 💕

Tein tänään aamulla testin, ja negaahan tuo näytti. Todennäköisesti siis jäädään vaan oottamaan ekoja menkkoja. Jos ei pe-la akselilla ala menkat, niin teen uuden testin vielä varmistukseksi, että uskaltaa ottaa pari lasia viiniä.
Täälläkin aamun testi nega 😐 Lähetään reissuun just kun menkkojen pitäis alkaa niin teen testin vielä päivää ennen ja siellä en sit testaile ☺️
 
Mietin tossa eilen, että testit näyttää negatiivista ja ei oo mitään tuntemuksiakaan niin tuskin on tärpännyt, kunnes eilen illalla tuli oksennus ihan puskista, lämmöt pysynyt vieläkin koholla ja rinnat on kyllä arat, toki arkuus on joka kierrossa ollut ennen menkkoja. Tällä hetkellä kohdun seutumilla sellasta paineen tunnetta, mikä voi hyvin johtua että oottelen mun hammaslääkäriaikaa 🫣
Kuinka vaikeeta onkaan ettei nosta toiveita korkeelle..
 
Mietin tossa eilen, että testit näyttää negatiivista ja ei oo mitään tuntemuksiakaan niin tuskin on tärpännyt, kunnes eilen illalla tuli oksennus ihan puskista, lämmöt pysynyt vieläkin koholla ja rinnat on kyllä arat, toki arkuus on joka kierrossa ollut ennen menkkoja. Tällä hetkellä kohdun seutumilla sellasta paineen tunnetta, mikä voi hyvin johtua että oottelen mun hammaslääkäriaikaa 🫣
Kuinka vaikeeta onkaan ettei nosta toiveita korkeelle..
Mulla on ihan sama juttu... Taistelen sitä vastaan, että en nosta toiveita korkealle ettei sitten pettyisi. Oloja ei oikeastaan itsellä kauheasti ole, mutta tuo paineen tunne alavatsalla tulee ja menee koko ajan ja se on asia johon olen kiinnittänyt huomiota. Sama jos olen kyyryssä tai jalat koukussa niin tuntuu ikävältä alavatsalla/kohdun seudulla. Tarkistin just, että olen laittanut FLO:hun rintojen arkuutta 11pv ennen menkkojen alkua, mutta nyt ei ole oikeastaan mitään semmostakaan.. Ääh. on tää odottaminen vaan niin tuskaista. :tears:
 
Hei vähän gallupin tynkää niille, jotka ovat olleet raskaana, niin onko ollut jo ennen plussaa runsasta vv vai onko ollut vähäisempää? Mietin, että dpo10 ja vähänlaisesti vv vaan. Esikoisesta oli dpo6 jo kunnon vv. Onko vaan yksilöllistä vai onko menkkojen merkki.

Varauduin jo kaupassa menkkoihin kunnon sidearsenaalilla😅
 
Hei vähän gallupin tynkää niille, jotka ovat olleet raskaana, niin onko ollut jo ennen plussaa runsasta vv vai onko ollut vähäisempää? Mietin, että dpo10 ja vähänlaisesti vv vaan. Esikoisesta oli dpo6 jo kunnon vv. Onko vaan yksilöllistä vai onko menkkojen merkki.

Varauduin jo kaupassa menkkoihin kunnon sidearsenaalilla😅
Teinien raskauksia en muista. Mut tää viimeisin keskenmennyt niin muistaakseni oviksen jälkeen alkoi kuivakausi ja sitten ennen odotettuja menkkoja vv lisääntyi ja oli limaisempaa. Mut mitä nyt oon seuraillut niin silleen se menee kaikissa kierroissa nykyään.
 
Hei vähän gallupin tynkää niille, jotka ovat olleet raskaana, niin onko ollut jo ennen plussaa runsasta vv vai onko ollut vähäisempää? Mietin, että dpo10 ja vähänlaisesti vv vaan. Esikoisesta oli dpo6 jo kunnon vv. Onko vaan yksilöllistä vai onko menkkojen merkki.

Varauduin jo kaupassa menkkoihin kunnon sidearsenaalilla😅
Muistaakseni suht runsasta ja sellaista kosteusvoidemaista
 
Hei vähän gallupin tynkää niille, jotka ovat olleet raskaana, niin onko ollut jo ennen plussaa runsasta vv vai onko ollut vähäisempää? Mietin, että dpo10 ja vähänlaisesti vv vaan. Esikoisesta oli dpo6 jo kunnon vv. Onko vaan yksilöllistä vai onko menkkojen merkki.

Varauduin jo kaupassa menkkoihin kunnon sidearsenaalilla😅

Mä muistelisin itelläni esikoisesta vv:n runsastuneen vasta plussauksen jälkeen. 😊
 
Takaisin
Top