Raskaaksi 2022

Greippi ei oo kyl lisännyt mun kohdalla limoja. Ihan samaa kuin aiemminkin... Tää kierto tosiaan Flo sanoo et raskauden mahdollisuus korkea. Ikinä ei oo, ei ees kun oon merkannut positiivisen testin. Mistähän se ton vetää onko kenellekään tietoa? Ei oo siis premium mut se näyttää noita oireita mitä aiemmissa kierroissa ollut ja nyt toi. Heti teki paineita ikään kuin mun pitäs nyt ehdottomasti raskautuu. Toisaalta mul on semmonen fiilis et jos ovuloin niin käy tärppi
Tää muakin kiinnostais, miten näkyy flossa mahikset.. kattelin jo tulevia kiertoja, että tietäis ajottaa menoja oviksen suhteen. Flo ei enää näytä mulle marraskuun jälkeen menkkoja, enkä se pitää mua nyt sitten jo ihan mummona 🤣 Liian pitkään yritetty?
 
Siellä alhaalla on probability ja korkea ja matala. Siis mulla ei oo ees aiempina ovulaatio päivinä ollut et korkea🙈 mut ehkä toi nyt arvioi että joo oli ovulaatio ehkä se voikin raskautua. Mut jännä ettei oo ollut mulla ikinä ees ku laitoin et raskaustestissä plussa.
 
Sympatiat täältä❤ täällä ollu helmikuisesta km asti kierrossa jotain ihmeellistä. Lyhentyny ja luteliaali varsinkin. Ovis ja menkat oireilee rajusti jo viikkoa ennen. Toivottavasti sulla kroppa palautuis nopeenmin❤

@Westo tää on varmasti tosi yksilöllistä. Mä söin cerazettei 6v ja ei ollu ollenkaa menkkoja. Lopetin tammikuun lopussa 20 ja ekat kunno menkat toukokuun puoles välis 20 ja meidän neiti sai sit alkunsa lokakuun menkoista. Toivottavasti sulla lähtis nopeemmin käyntii.
Mietin vaan että mikäköhän on syynä tohon lyhyeen luteliaaliin. Jotenkin tuntuu itsestä että kroppa ei nyt ehkä ollut ihan täysin vielä kunnossa, vaikka km aika helpolla menikin ohi. Mutta voiko olla että mulla jäi ovulaatio vaan yritykses tässä kierrossa ja sen takia jäi niin lyhyeksi? Tosiaan dpo9 kuitenkin jo alkoi menkat eikä ikinä oo näin aikaseen alkanut, vaikka aiemmin oon vaan tuntemuksien mukaan arvioinut ovulaation.

Ja kiitos ❤️ ilmeisesti kroppa ja pää tarvii vielä vähän paranemista, mutta katotaan miten ens kierto sitten menee.
 
Tää muakin kiinnostais, miten näkyy flossa mahikset.. kattelin jo tulevia kiertoja, että tietäis ajottaa menoja oviksen suhteen. Flo ei enää näytä mulle marraskuun jälkeen menkkoja, enkä se pitää mua nyt sitten jo ihan mummona 🤣 Liian pitkään yritetty?
Siis mä olin ihan hermona ku matala raskauden mahdollisuus ja on positiivinen raskaustesti eikä muuttunut. No nyt ekaa kertaa ikinä. Ja muille sentään näkyy että on korkea mahdollisuuskin hedelmöittyä ku siniset päivät ja mulla ei aiemmin. En tosiaan tiedä mistä toi noi ennusteet repii
 
Siellä alhaalla on probability ja korkea ja matala. Siis mulla ei oo ees aiempina ovulaatio päivinä ollut et korkea🙈 mut ehkä toi nyt arvioi että joo oli ovulaatio ehkä se voikin raskautua. Mut jännä ettei oo ollut mulla ikinä ees ku laitoin et raskaustestissä plussa.
En mie kyl löytäny mistään sellasta kohtaa 😅 siis onks se jossain niissä grafiikoissa vai siinä kalenterin tienoilla? 😊
 
@Katarina$ Mulla se oli high nyt kun oli siniset päivät eli ”hedelmällisen ajan” aikaan ja sit nyt ku ne meni ohi niin muuttui low. 🤔

Vitsi kun tää aika vaan matelee, kun odottaa että alkaako menkat vai ei. Paineentunne alavatsalla on kadonnut, nyt tuntuu vain semmoselta ku virtsatietulehdus olis päällä/alkaisi. Väsyttönyt tänään myös ihan hulluna, jotain ruokahimoja, ärtyneisyyttä ja pahamieli ollut nyt kaksipäivää, eli tyypillisiä pms oireita. FLO ennustaa menkkoja alkavaksi 9pv päästä.
 
@Katarina$ Mulla se oli high nyt kun oli siniset päivät eli ”hedelmällisen ajan” aikaan ja sit nyt ku ne meni ohi niin muuttui low. 🤔

Vitsi kun tää aika vaan matelee, kun odottaa että alkaako menkat vai ei. Paineentunne alavatsalla on kadonnut, nyt tuntuu vain semmoselta ku virtsatietulehdus olis päällä/alkaisi. Väsyttönyt tänään myös ihan hulluna, jotain ruokahimoja, ärtyneisyyttä ja pahamieli ollut nyt kaksipäivää, eli tyypillisiä pms oireita. FLO ennustaa menkkoja alkavaksi 9pv päästä.
Oon käyttäny tota monta vuotta ja sanoin et nyt käy tärppi ja sit huomasin et high. 😅 liian pitkään yrittänyt niin pitää löytää jotain "ennusmerkkejä"
 
Mietin vaan että mikäköhän on syynä tohon lyhyeen luteliaaliin. Jotenkin tuntuu itsestä että kroppa ei nyt ehkä ollut ihan täysin vielä kunnossa, vaikka km aika helpolla menikin ohi. Mutta voiko olla että mulla jäi ovulaatio vaan yritykses tässä kierrossa ja sen takia jäi niin lyhyeksi? Tosiaan dpo9 kuitenkin jo alkoi menkat eikä ikinä oo näin aikaseen alkanut, vaikka aiemmin oon vaan tuntemuksien mukaan arvioinut ovulaation.

Ja kiitos ❤️ ilmeisesti kroppa ja pää tarvii vielä vähän paranemista, mutta katotaan miten ens kierto sitten menee.
Kai nää jää vähän mysteereiks. Munkin km oli "helppo", vuosi viikosa kokonaan pois ja hcg tippu alle 5 samassa ajassa. Mulla ollut tuota lyhyttä luteliaalia ennen esikoistakin, mut sit yllättäen tärppäs esikoinen. Toisilla varmaan vaan km sekottaa enemmän kroppaa kuin toisilla ja toiset raskautuu seuraavasta kierrosta. Hyvä tota luteliaalia on seurata, et jos ei itellään korjaannu ni siihen sit jotain apua.
 
Dpo 3 ja positiivinen koronatesti. Onkohan tämä kierto täysin menetetty? Kuumetta jonkin verran, panadolilla koittanut pitää ettei nousisi kovin korkeaksi...

Oli kovin odottavainen olo tästä kierrosta, kun saatiin ajoitukset vihdoin täsmäämään ovulaatiotestien avulla. Keskenmenon jälkeen kierto on ollut niin sekaisin ja vaikeasti tulkittava, ja lisäksi kesällä ollut niin paljon menoja, että raskautumisen mahdollisuudet ovat varmaan olleet aiemmissa kierroissa melko heikot.
 
Pahoittelut, pikku oman navan kaivelut tähän väliin:

Soitin päivällä neuvolaan ja selitin tämän tilanteen et tosiaan ollut sillon kesäkuussa viimeksi menkat ja siellä oli niin ihana nainen langan päässä. ❤
Laittoi heti lähetteen verikokeille. Noh, tulos verikokeistakin oli sitten nega, mutta laittoi vielä viestiin, että jos ei kuukautisia ala kuulumaan niin saan olla sitten uudelleen yhteydessä. Nyt sitten piinallista menkkojen odottelua vaan. 😫
Ärsyttävää kun joka viikonloppu olis festaria ja ties mitä kissanristiäistä, mutta tekis mieli perua vaan kaikki.. tosin nythän ei ole edes sitä syytä perua mut en tiedä miksi fiilis on silti tämä.

Sitten vielä asiasta täysin kuudenteen:
Mitä tuntemuksia ollut e-pillereiden lopetuksen jälkeen muilla?
Söin reilu 10 vuoden ajan Microgynon-pillereitä ja ne lopetin huhti-toukokuussa. Sen jälkeen siis kasvot koko ajan aivan rasvaiset ja ihan täynnä finnejä, painoa pamahtanut ihan parissa viikossa +4kg ja niin hirveät turvotukset päällä, ettei edes parit kengät mene jalkaan.
Onkohan nyt hormoonit jotenkin sekaisin vai onks tää rasvainen finninaama nyt tullut ihan jäädäkseen. 🤯 argh..
 
Pahoittelut, pikku oman navan kaivelut tähän väliin:

Soitin päivällä neuvolaan ja selitin tämän tilanteen et tosiaan ollut sillon kesäkuussa viimeksi menkat ja siellä oli niin ihana nainen langan päässä. ❤
Laittoi heti lähetteen verikokeille. Noh, tulos verikokeistakin oli sitten nega, mutta laittoi vielä viestiin, että jos ei kuukautisia ala kuulumaan niin saan olla sitten uudelleen yhteydessä. Nyt sitten piinallista menkkojen odottelua vaan. 😫
Ärsyttävää kun joka viikonloppu olis festaria ja ties mitä kissanristiäistä, mutta tekis mieli perua vaan kaikki.. tosin nythän ei ole edes sitä syytä perua mut en tiedä miksi fiilis on silti tämä.

Sitten vielä asiasta täysin kuudenteen:
Mitä tuntemuksia ollut e-pillereiden lopetuksen jälkeen muilla?
Söin reilu 10 vuoden ajan Microgynon-pillereitä ja ne lopetin huhti-toukokuussa. Sen jälkeen siis kasvot koko ajan aivan rasvaiset ja ihan täynnä finnejä, painoa pamahtanut ihan parissa viikossa +4kg ja niin hirveät turvotukset päällä, ettei edes parit kengät mene jalkaan.
Onkohan nyt hormoonit jotenkin sekaisin vai onks tää rasvainen finninaama nyt tullut ihan jäädäkseen. 🤯 argh..
Hyvä että pääsit verille! Toivotaan, että ne menkat nyt alkaisi pian. ❤️
Mä lopetin minipillerit heinäkuussa ja sen jälkeen noussut paino, muutama finni tullut mutta muuten iho parempi ja freesimpi. Tukka rasvoittuu kyllä mielestäni nopeammin. 🤔
 
Tein eilen illalla sen pois ja nega tuo oli. Viivanpaikkoihin tottunut.
Jos se eilinen puikko ois ollu oikee posi ni tähän ois jo ollu räikeä ku mikä koska se on nii sus testi
 

Liitteet

  • Screenshot_20220809-193258_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220809-193258_Photo Editor.jpg
    408.9 KB · Katsottu: 120
  • Screenshot_20220809-193404_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220809-193404_Photo Editor.jpg
    357.7 KB · Katsottu: 118
  • Screenshot_20220809-193507_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220809-193507_Photo Editor.jpg
    478.8 KB · Katsottu: 120
Tein eilen illalla sen pois ja nega tuo oli. Viivanpaikkoihin tottunut.
Jos se eilinen puikko ois ollu oikee posi ni tähän ois jo ollu räikeä ku mikä koska se on nii sus testi
Eikö näissä taas näy jotain vai oonko menny ihan sekasi 🫣 oisko sul mahis mennä ottaa hCG? Siis jos nyt et oliskaan raskaana ni näyttää iha minun silmään ku nois jotai vähä olis! Olis tosi mielenkiintost tietää jos sul onki luonnostaa hitusen kohol! Mullahan se pc näytti haamua viel hCG 9,0:lla että se on todellisuudessa aika herkkä!
 
Noniin, aiheena korona ja kuukautiskierto... kuinka paljon on ovulaatiota viivästyttänyt tai onko nyt tehnyt muuta hallaa? 😬 Toivottavasti pääsisin helpolla tälläkin kertaa.
Voi ei, iskikö sinne taas 😔 voikun menis lievänä! Mulla oli joskus oviksen aikoihin/jo vähän ennen sitä pahin korona ja mulla oli pari päivää myöhäs ovis - mutta mul saatto olla myöhäs iha vaan siks että viime kierros oli se varhanen keskenmeno ja lämmöt oli hetken koholla kierron alussa siitä, mikä ehkä oli se syy myöhäseen ovikseen kuitenki!
 
Saattaa olla jo yöllä plussa🥳 Testaan kotona aamulla kun pääsen töistä. Mutta eilen siis tallettelut, tänään tuli jäätävät eggikset,että jos jotain uimareita liikenteessä niin tänään luulis hyvin löytävän perille 😃 Huomenna sit jotenkin pitäisi talletella, nyt taitaa mennä kuppihommaksi se.
 

Liitteet

  • C64CFC10-4EE5-4326-A831-859AFAFFD537.jpeg
    C64CFC10-4EE5-4326-A831-859AFAFFD537.jpeg
    993.9 KB · Katsottu: 83
Takaisin
Top