Raskaaksi 2022

Hmm. Voisko siit päätel et keltarauhanen ruvennu pelittämään sit paremmin? Omien tuntemusten mukaan luteliaalit jääneet lyhyiksi. Noh tuskin tällä kertaa. Rupee pms olot nostaa päätään. Tääkin kumma ku yhtäkkiä kauheet pms oireilut. Jää kyllä haaveeks hormoonittomuus ja luomuehkäsy mahdollisen toisen lapsen jälkee jos normi kierto on tällästä. Ennen km ei ollu tällästä🙄 onko kellään sit tullu plussaa pms oireista huolimat?
Mulla oli perus pms-oireet kierrossa, jossa oli kemiallinen. Sitten taas toisaalta viime kierrossa oli epätavalliset pms-oireet, mutta ei plussaa.
 
Vastaan tähän parin sivun takaa: minäkin pari kuukautta sitten ihmettelin, että miten voi clearbluen digitesti näyttää niin nätisti ovulaatioplussaa, kun halpis liuskatesteillä en saanut kertaakaan ovista kiinni, vaikka monta kuukautta tikutin. Jopa ihan samasta pissasta testattuna liuskatesti näytti negaa ja digi plussaa. En tiedä voiko siihen plussaan luottaa, kun en ovulaatiota ole kuitenkaan ultrassa tai lämpöjä mittaamalla varmistanut. Mutta ainakin testaaminen on kivempaa kun sen hymynaaman saa, joten toistaiseksi menen pelkästään digitesteillä. 🙂
@Lilja35 & @salmiakki- , Täällä foorumilla oon lukenut ja nähnyt kuvia, kun jotkut ovat tehneet eri merkkisiä liuskatestejä samasta pissasta, testit näyttivät hyvin erilaisia tuloksia. Eli testien tarkkuus ilmeisesti kuitenkin vaihtelee sen verran merkistä toiseen, että kannattaa kokeilla muun merkkisiä, jos ei plussaa ikinä jollain merkillä tuu, mut toisella tulee. Ja luottaisin kyllä noihin Clearblue-ovisplussiin! Ite en kans saa OneStep-liuskoihin ikinä plussaa, mutta kun ne alkavat tummeta, niin teen Clearbluen-digiovistestin ja sillä varmistan tuloksen:smiling-eyes:
 
Täällä elellään tylsää vaihetta piinapäivissä… Vasta dpo3 menossa, kovasti kyllä testisormet jo syyhyäisi 😂 En tiiä mitä pitäisi tehdä että saisi ajatuksia muualle, töissäkin nii rauhallista.
Yritän malttaa menkkojen poisjääntiin asti ettei tule pettymyksiä, mutta saapa nähdä😬😅
 
Käytin piruuttani rfsu:n kynän pois, vaikka ei siis olla edes siinä ”testaa 6 pvää ennen” -hetkessä. Totesin, jos ne on taas niitä huonoja, viivanpaikka testejä, niin koitan ja käytän pois. Mutta ei näyttänyt edes sitä viivanpaikkaa :tears: Eli odottelen torstaille Cb digin kanssa:folded:
 
@Lilja35 & @salmiakki- , Täällä foorumilla oon lukenut ja nähnyt kuvia, kun jotkut ovat tehneet eri merkkisiä liuskatestejä samasta pissasta, testit näyttivät hyvin erilaisia tuloksia. Eli testien tarkkuus ilmeisesti kuitenkin vaihtelee sen verran merkistä toiseen, että kannattaa kokeilla muun merkkisiä, jos ei plussaa ikinä jollain merkillä tuu, mut toisella tulee. Ja luottaisin kyllä noihin Clearblue-ovisplussiin! Ite en kans saa OneStep-liuskoihin ikinä plussaa, mutta kun ne alkavat tummeta, niin teen Clearbluen-digiovistestin ja sillä varmistan tuloksen:smiling-eyes:
Joo tahtoo olla paljon vaihtelua noissa testeissä. Mulla siis onestepin liuska ei lähelläkään plussaa, mut Digi hymyili sunnuntaina jolloin myös oli tyypilliset oviskivut. Ma ei enää hymyillyt. La tein vaan liuskan niin en tiedä mitä Digi olis silloin näyttänyt, varmaan olis hymyillyt silloinkin. En taida kyl enää luottaa noihin liuskoihin ollenkaan. Mäkin olin ajatellut toimia just niin että odotan liuskan olevan vahva ja sitten varmistus digillä, mut onneks en odotellut sen tekoa.
Mulla siis vielä poikkeuksellisen aikaisin ovis tässä kierrossa.
 
Kiitos 🙂
Tässä tämän aamun testi, 2 kuvaa.

Oon siis 37-v ja ensimmäinen lapsi haaveissa. Tänään dpo10. Eilen testi nega, mut tein koska koko päivän oli etova olo, jatkuu tänään. Oon aiemmin ollit 2 kertaa raskaana ja silloin ei ole ollut pahoinvointia. Toinen meni kesken viikolla 5-6 ja toinen 7-8.

https://aijaa.com/aimQiz
https://aijaa.com/nw6zpL

Mitä tuumitte? Huomenna tai to testaan uudelleen. Testi prisman pregcheck.
 
@betu @Jadine @Uppisss ootteko tehneet lisää testejä? :Smiling Face With Sunglasses: t. malttamaton piinapäiväilijä................ (okei on myös jännää nähdä muiden vahvistuvia testejä tässä odotellessa. :rolling:)
Aamun testi! ☺️ Ite en nää edellisessä tai tässä mitään, toivottavast teil ois paremmat viivalasit 😐 Ja ei mitään tuntemuksia mihkään suuntaan, onneks vielä aikasta 😕
 

Liitteet

  • 3860F6A5-76F7-4BAA-8FB5-382776D54F71.jpeg
    3860F6A5-76F7-4BAA-8FB5-382776D54F71.jpeg
    257.3 KB · Katsottu: 106
Ihania haamulaisia täällä onkin tullut, vahvistumisia niille! ❤️ Ja siis voi rfsu!! Aivan järkyttävää, jos @Uppisss toi sun saama selkeä viiva ei ole oikea! Mulla esikoisen aikaan ne oli ihan hyviä testejä, ei näytelly itselleni turhia viivoja mut nyt… Ei oo todellista. Kierrän nuo testit kyllä niin kaukaa kun vaan voi kiertää.

Mä olen pidellyt hiljaiseloa täällä hetken taas. Esikoisella oli kontrollikäynti allergialääkärille ja eka hammaslääkäri ja voi pojat, en edes ollut tajunnut miten niitä aikoja stressasin. Vasta kun ne oli ohi, niin tunsin kuinka se stressi vyöryi oikein ja olin ihan puhki. Kaikki siis esikoisella paremmin kuin hyvin, mutta jotenkin noi käynnit vaan aina mietityttää. Ja samalla kyllä rupesin jo miettimään että niin, mitä jos meillä onkin sitten kohta kaks moniallergista lasta. No, saatiin kehuja kyllä lääkäriltä ja ravitsemusterapeutilta, että hyvin ollaan saatu ruokittua poikaa kaikista allergioista huolimatta, että turha sitä on manata mitään etukäteen kun ei ole toisesta lapsesta vielä tietoakaan. 😅 Mutta joo, siksi siis olen ollut hiljaa, oman pään sisällä myllertänyt hetken.

Mutta aiheeseen, täällä taas uusi kierto käynnissä, kp11 ja ovis on ihan näillä näppäimillä, ennustan joko iltaa tai huomista. Kivasti taas ollaan saatu talleteltua. Miehellä on torstaina hammaslääkäri ja toivon ettei ovis siihen osu kun ei ole mitään tietoa, pystyykö sitten silloin tallettelemaan. Mulla oli sitten perjantaina se gyne, kun panikoin niitä menkkoja mut nyt sitten viime menkat oli ihan normaalit taas. 😁 No hyvä se on käydä kuitenkin mieltänsä rauhoittelemassa. Mulla on nyt ollut greippimehu ja vehnänalkioöljy käytössä ja lisäksi otettiin miehen kanssa maca-jauhe käyttöön. Hyi että se Maca on aikamoista myrkkyä!! 😆 Kaikkea sitä on valmis testaamaan 😃 Mihin asti te muuten käytätte macaa ja greippimehua? Vehnänalkioöljyä oon käyttänyt läpi kierron ja greippimehua join ovikseen asti viime kierrossa.
 
Kiitos 🙂
Tässä tämän aamun testi, 2 kuvaa.

Oon siis 37-v ja ensimmäinen lapsi haaveissa. Tänään dpo10. Eilen testi nega, mut tein koska koko päivän oli etova olo, jatkuu tänään. Oon aiemmin ollit 2 kertaa raskaana ja silloin ei ole ollut pahoinvointia. Toinen meni kesken viikolla 5-6 ja toinen 7-8.

https://aijaa.com/aimQiz
https://aijaa.com/nw6zpL

Mitä tuumitte? Huomenna tai to testaan uudelleen. Testi prisman pregcheck.

Heippa! Suosittelen lämpimästi luomaan tilin. ☺️ Itse rohkaistuin ensin maaliskuisten varhaisultran vuoksi, josta valitettavasti siirryin juttelemaan menetyksen kokeneisiin, mutta en osannut lainkaan arvata, kuinka paljon hyvää tahtoa ja vertaistukea täältä löytyy. ❤️ Olen itse 35 ja yksi kemiallinen ja yksi keskeytynyt keskenmeno alla. Kunhan jälkimmäisestä selviän niin siirryn juttelemaan tähänkin ketjuun. Olisi kiva kuulla susta jatkossakin! Ja heippa myös kaikille muille, täällä toivottavasti jännittämässä pian.
 
Joo tahtoo olla paljon vaihtelua noissa testeissä. Mulla siis onestepin liuska ei lähelläkään plussaa, mut Digi hymyili sunnuntaina jolloin myös oli tyypilliset oviskivut. Ma ei enää hymyillyt. La tein vaan liuskan niin en tiedä mitä Digi olis silloin näyttänyt, varmaan olis hymyillyt silloinkin. En taida kyl enää luottaa noihin liuskoihin ollenkaan. Mäkin olin ajatellut toimia just niin että odotan liuskan olevan vahva ja sitten varmistus digillä, mut onneks en odotellut sen tekoa.
Mulla siis vielä poikkeuksellisen aikaisin ovis tässä kierrossa.
Joo mä en myöskään saanut liuskoilla aiemmin koskaan ovis plussaa kiinni, mut pelkkä digi parissa kierrossa näytti nätisti hymynaamaa.
Tosin tässä kierrossa ostin nyt nipun niitä liuskoja ja aattelin tehdä vertailua useamman päivän ajan niin näkee miten vahvistuu ja lähtee haalistumaan.
 
Oon jotenki tosi ressaantunu ja ahistaa, ei jotenki oo toivoa, että kotona onnistuisi raskaus. Mies kuitenkin sanoi, että voidaan jatkaa yrittämistä samalla, kun ootellaan aikaa julkiselle. Ja ajateltiin ottaa hänelle tässä odotellessa aika yksityiselle, jos voisi alkaa lääkityksiä tai jotain. Mietin, että olisinko testaamatta ovulaatiota, se kun tuotti viime kierrosta ressiä. Söin kuitenkin letrokuurin taas, joten ehkä testaan siellä kp13-16 tienoilla, mutta en nyt vielä kp9 ainakaan. Vv on kyllä alkanu tuleen joten ehkä letort taas tuo oviksen
 
dpo 10 (tai9) tänään ☺️
Vielä voi posiksikin kääntyä. Ite sain erittäin herkkään dpo10 haaaleista haaleimman haamun. Pc testii dpo12.

@Mössö suosittelen pitämään taukoa ovistestailust jos se tuo stressiä. Tein niin itse esikoista yrittäessä. En usko siihen, että tärppi tulee kun lakkaa stressaamatta (on muuten ärsyttävä lause), mutta sattumalta esikoinen sai juurikin alkunsa "rennommassa" kierrossa. Kuulostaa hyvältä teidän suunnitelmat.
 
Greippi ei oo kyl lisännyt mun kohdalla limoja. Ihan samaa kuin aiemminkin... Tää kierto tosiaan Flo sanoo et raskauden mahdollisuus korkea. Ikinä ei oo, ei ees kun oon merkannut positiivisen testin. Mistähän se ton vetää onko kenellekään tietoa? Ei oo siis premium mut se näyttää noita oireita mitä aiemmissa kierroissa ollut ja nyt toi. Heti teki paineita ikään kuin mun pitäs nyt ehdottomasti raskautuu. Toisaalta mul on semmonen fiilis et jos ovuloin niin käy tärppi
 
Greippi ei oo kyl lisännyt mun kohdalla limoja. Ihan samaa kuin aiemminkin... Tää kierto tosiaan Flo sanoo et raskauden mahdollisuus korkea. Ikinä ei oo, ei ees kun oon merkannut positiivisen testin. Mistähän se ton vetää onko kenellekään tietoa? Ei oo siis premium mut se näyttää noita oireita mitä aiemmissa kierroissa ollut ja nyt toi. Heti teki paineita ikään kuin mun pitäs nyt ehdottomasti raskautuu. Toisaalta mul on semmonen fiilis et jos ovuloin niin käy tärppi
Missä kohtaa flo sanoo sillai? Niis hedelmällisis päivis lukee juu et hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi, mut mis se antaa arvioo yleisest?🤔
 
Takaisin
Top