Raskaaksi 2022

Tänään kp 22/? pillereiden lopetuksesta laskettuna, ja oireet mitä viimepäivinä olevinaan tunsin, ovat tiessään. Nyt ei oo oikeestaan uskoa edes siihen, että ekat menkatkaan tulisi tällä viikolla. Ennen pillereitä kierto oli täsmällinen 28 päivää.

Jos joku on syönyt Cerazetteja oikeasti vuosia, niin ettei menkkoja ole ollut laisinkaan, niin kuinka nopeasti kierto lähti rullaamaan?
 
Täällä loppu jännittelyt ja kp1 😩 Ilmeisesti se km sekoitti aika pahasti kiertoa. Jos jotain hyvää niin ei ainakaan ehtinyt vielä turhaan käyttämään raskaustestejä 😅
Sympatiat täältä❤ täällä ollu helmikuisesta km asti kierrossa jotain ihmeellistä. Lyhentyny ja luteliaali varsinkin. Ovis ja menkat oireilee rajusti jo viikkoa ennen. Toivottavasti sulla kroppa palautuis nopeenmin❤

@Westo tää on varmasti tosi yksilöllistä. Mä söin cerazettei 6v ja ei ollu ollenkaa menkkoja. Lopetin tammikuun lopussa 20 ja ekat kunno menkat toukokuun puoles välis 20 ja meidän neiti sai sit alkunsa lokakuun menkoista. Toivottavasti sulla lähtis nopeemmin käyntii.
 
Muokattu viimeksi:
Mun flo app sanoo eka kertaa et raskauden mahdollisuus on korkea. Aiemmin vaan et ei vaikka kierto venyi ja venyi. Lie mistä tonki laskee ku ovikseen vielä aikaakin

@Uppisss on kyl törkeä jos ei oo posi. Mäki muka nään tos pc ssä jotain mut ehkä se ei vielä oo tarpeeks koholla se hcg...

@Juliet92 mulla on tulehdus ollut usein mut keltavuoto aina alkaa oviksen jälkeen.. myös ovulaation tienoilla oon luullut et tulehdus ku muuttuu se valkovuoto mut hiivalääkkeen käyttö vaan pahensi sitä kierrettä ja nyt on kokonaan jäänyt tulehdukset pois
 
9B00CCC8-3B8D-4095-A787-6B5C24A24940.jpeg

Tällänen tälläkertaa.. Aamulla teen uuden ☺️
 
Mun flo app sanoo eka kertaa et raskauden mahdollisuus on korkea. Aiemmin vaan et ei vaikka kierto venyi ja venyi. Lie mistä tonki laskee ku ovikseen vielä aikaakin

@Uppisss on kyl törkeä jos ei oo posi. Mäki muka nään tos pc ssä jotain mut ehkä se ei vielä oo tarpeeks koholla se hcg...

@Juliet92 mulla on tulehdus ollut usein mut keltavuoto aina alkaa oviksen jälkeen.. myös ovulaation tienoilla oon luullut et tulehdus ku muuttuu se valkovuoto mut hiivalääkkeen käyttö vaan pahensi sitä kierrettä ja nyt on kokonaan jäänyt tulehdukset pois
Itseä vaan ihmetyttäny, ku oon täs kahen vuoden aikana tarkkaillu paljonkin valkovuotoo, enkä oo ennen kiinnittäny huomiota et olis keltasta🤔 noh kai sekin sitten voi ajan kanssa muuttua.
 
Itseä vaan ihmetyttäny, ku oon täs kahen vuoden aikana tarkkaillu paljonkin valkovuotoo, enkä oo ennen kiinnittäny huomiota et olis keltasta🤔 noh kai sekin sitten voi ajan kanssa muuttua.
Oon ite huomannut että aina kun ovuloin niin sen jälkeen vv ollut luteaalin ajan keltaista ja kuulemma toisilla on ja toisilla ei, keltarauhanen tekee
 
Oon ite huomannut että aina kun ovuloin niin sen jälkeen vv ollut luteaalin ajan keltaista ja kuulemma toisilla on ja toisilla ei, keltarauhanen tekee
Hmm. Voisko siit päätel et keltarauhanen ruvennu pelittämään sit paremmin? Omien tuntemusten mukaan luteliaalit jääneet lyhyiksi. Noh tuskin tällä kertaa. Rupee pms olot nostaa päätään. Tääkin kumma ku yhtäkkiä kauheet pms oireilut. Jää kyllä haaveeks hormoonittomuus ja luomuehkäsy mahdollisen toisen lapsen jälkee jos normi kierto on tällästä. Ennen km ei ollu tällästä🙄 onko kellään sit tullu plussaa pms oireista huolimat?
 
Täällä dpo 6 ja viime kierrosta tutuksi tullut rintojen arkuus.

Kuitenkin oviksen aikoihin tasan yksi kerta petipuuhia niin taidan odottaa menkat suosiolla saapuvaksi enkä ihmettele mitään oireita sen enempää..
 
Täällä dpo 6 ja viime kierrosta tutuksi tullut rintojen arkuus.

Kuitenkin oviksen aikoihin tasan yksi kerta petipuuhia niin taidan odottaa menkat suosiolla saapuvaksi enkä ihmettele mitään oireita sen enempää..

Täällä myös dpo6. Jostain syystä finnejä nyt ihan kamalasti naamassa, yleensä tää vaihe on just ennen menkkoja vasta. Mulla on kyllä ollut teininä aika paha akne, kai se huono iho nyt tulee takaisin kun ei oo enää mitään hormoneja käytössä 😬
 
Mä teen aamulla ton toisen pcn pois kuleksimasta. Rfsu taas pahoitteli ja laittaa valmistajalle kuvien kera tietoa menee ja lähettää mulle jotain hyvitykseksi.. Oletetusti ovis - ja rfsu tikkuja.... Ne sen parempia ole 😂 täs vielä tää testi et kui hyvin näkyy iha ton kuoren kera viivat edelleen... Tosiaa näi räikeetä tällä saanu ees oikeesti raskaana.. 🙄
Voi mä niin toivon et siinä pcssä jotain näkyis silti huomenna 😔😔❤️
 
Tänään kp 22/? pillereiden lopetuksesta laskettuna, ja oireet mitä viimepäivinä olevinaan tunsin, ovat tiessään. Nyt ei oo oikeestaan uskoa edes siihen, että ekat menkatkaan tulisi tällä viikolla. Ennen pillereitä kierto oli täsmällinen 28 päivää.

Jos joku on syönyt Cerazetteja oikeasti vuosia, niin ettei menkkoja ole ollut laisinkaan, niin kuinka nopeasti kierto lähti rullaamaan?
Mä ovuloin ekan kerran varmaan 3kk lopetuksesta. Kierto tasaantui kyllä heti ekojen menkkojen jälkeen jotka tuli n. 3 vkoa lopetuksesta
 
Mä teen aamulla ton toisen pcn pois kuleksimasta. Rfsu taas pahoitteli ja laittaa valmistajalle kuvien kera tietoa menee ja lähettää mulle jotain hyvitykseksi.. Oletetusti ovis - ja rfsu tikkuja.... Ne sen parempia ole 😂 täs vielä tää testi et kui hyvin näkyy iha ton kuoren kera viivat edelleen... Tosiaa näi räikeetä tällä saanu ees oikeesti raskaana.. 🙄
Miten voi ees olla tällaista!? 🤯 On kyllä törkeä... Tossa ei paljon hyvitykset lämmitä 😅
 
Hei, olen uusi kirjoittelemassa, vaikka lukenut teidän juttuja jo keväästä alkaen. Sain tänään dpo10 mielestäni haamun, ja haluaisin kuulla teidän mielipiteen. Miten tänne saa lisättyä kuvan?
T. Ellu
 
Takaisin
Top