Raskaaksi 2022

Jos joltain löytyy tätä erää ni tässä sen vuoksi vielä tämä kuva et ei kannata luottaa jos tekee.....
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-133410_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-133410_Photo Editor.jpg
    514.9 KB · Katsottu: 98
Kuivuiko tuo tausta koskaan valkoiseksi? Tuntuu, et näissä usein tuo väri jämähtää testialueelle ja se vielä korostaa sitä viivanpaikkaa/väärää viivaa, mitä näillä usein saa. Ei sillä, aivan hävytön viiva 😔
Kuivui joo tässä näkyy aika hyvin millaiseksi jäi "valmiina"
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-125100_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-125100_Photo Editor.jpg
    366.6 KB · Katsottu: 79
Nuo RFSU:n väärät "haamut" (aika voimakkaita haamuiksi) ovat kyllä niin törkeitä... Oma luottotestini on OneStep, jolla en ole ikinä saanut väärää positiivista, ja toisaalta joka kerta olen dpo10 saanut toisen viivan, kun olen ollut raskaana.
 
Munkin mielestä
Mä teen aamulla ton toisen pcn pois kuleksimasta. Rfsu taas pahoitteli ja laittaa valmistajalle kuvien kera tietoa menee ja lähettää mulle jotain hyvitykseksi.. Oletetusti ovis - ja rfsu tikkuja.... Ne sen parempia ole 😂 täs vielä tää testi et kui hyvin näkyy iha ton kuoren kera viivat edelleen... Tosiaa näi räikeetä tällä saanu ees oikeesti raskaana.. 🙄
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-151459_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-151459_Photo Editor.jpg
    330.6 KB · Katsottu: 140
On kyllä törkee!! 😖

Mietin tässä että näinköhän dippaan suosiolla huomenna (dpo10) pc:n, enkä medigoota.. medigootakin on kyllä kehuttu.
Alavatsassa nipistelee, mutta ei tää nyt voi mitään tarkoittaa.. eihän ennenkää ole.
Medigoo on kyl ollu luotettava minusta ❤️
 
Munkin mielestä
Mä jäin kyllä kans vähän empimään ton pc suhteen et näkyykö vai ei, mut jos kaks muutaki ollu näkevinään niin en oo nyt ainoo superviivalasillinen😅

@Uppisss ja toikin vielä, et näkyy ton "ikkunanki" takaa noin selvästi ni tekee siitä entistä röyhkeemmä. Mun dpo10 iltapissa esikoisesta ei näkyny kuvaan kyllä ton lasin läpi.
 
Muokattu viimeksi:
Onko teil kuinka kokemusta first responsen raskaustestistä? Antaako viivanpaikkoi herkästi? Jääny miettii paljo tätä just et mihi sitä uskaltaa ite enää luottaa🥺
 
@Karolii Kai kaikista testeistä löytyy maanantaikappaleita, toisista enemmän toisista vähemmän. Mun tos keskenmennees digi ei näyttäny yhtään mitään. En tiedä johtuko kovista pakkasista ja postilaatikodsa olosta vai oliko maanantai kappale se. Se first responset käsittääkseni toooodella herkkiä 6,5 et näyttää varmaa viel herkemmi sit kemiallist ja jos korkea perustaso hcg arvois.

Ite tilasin just raskauskeijult 12kpl one steppin herkkiä ja cb viikkonäyttötuplapakkaukden kun ovat paljon edukkaampia siel (18,90) ku apteekis jo yks maksaa sen n.15e. Tuskin tähän kiertoon tuleee tarvetta niillä testata eikä ehtiskää, mut seuraavaa kiertoo sit👌

Ja @Uppisss laitan tähän ton mun oikeen posin dpo10 iltapissast ja paljon haaleemmalta musta kyl näyttää kun toi sun🤔 toivottavasti oliskin nii et pc vast myöhemmi näyttää.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-163213_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220808-163213_Samsung Internet.jpg
    202.6 KB · Katsottu: 78
Muokattu viimeksi:
Asiasta ovistesteihin..
Olipa muuten tuuri että tilasin ekaa kertaa noita digiovistestejä, siis tikkutesteillä ei todellakaan oo tullut positiivista tulosta tähän päivään saakka 🤔 onko noi digitaaliset jotenkin tarkempia vai mikä juttu? Et voinko luottaa tohon tulokseen nyt sitten vai tikuntanko vielä noilla liuskoilla? Oireet kyllä täsmää joten. Mut tosi outoa että voi olla eroa noin paljon.
Vastaan tähän parin sivun takaa: minäkin pari kuukautta sitten ihmettelin, että miten voi clearbluen digitesti näyttää niin nätisti ovulaatioplussaa, kun halpis liuskatesteillä en saanut kertaakaan ovista kiinni, vaikka monta kuukautta tikutin. Jopa ihan samasta pissasta testattuna liuskatesti näytti negaa ja digi plussaa. En tiedä voiko siihen plussaan luottaa, kun en ovulaatiota ole kuitenkaan ultrassa tai lämpöjä mittaamalla varmistanut. Mutta ainakin testaaminen on kivempaa kun sen hymynaaman saa, joten toistaiseksi menen pelkästään digitesteillä. 🙂
 
voi persus, tajusin täsä kotimatkalla, että ehkä ois ollu parempi joku herkkä testi, nyt lähti mukaan apteekista apteekkarin testejä ja yks clearbluen 😅 mutta joo, illemmalla pääsee testaileen!
 
Takaisin
Top