Joo huhhuh. Nyt lähtee rekla kyllä tonne rfsu vihaisena!!!!!!!!!
Sain ihan samanlaisia viivoja tolla vaikka oli oikeesti negatiivinen. Ihan paska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo huhhuh. Nyt lähtee rekla kyllä tonne rfsu vihaisena!!!!!!!!!
Kuivui joo tässä näkyy aika hyvin millaiseksi jäi "valmiina"Kuivuiko tuo tausta koskaan valkoiseksi? Tuntuu, et näissä usein tuo väri jämähtää testialueelle ja se vielä korostaa sitä viivanpaikkaa/väärää viivaa, mitä näillä usein saa. Ei sillä, aivan hävytön viiva
Mä laitan vielä mun apteekin ultran tähän. Ei hyviä testejä...Kuivui joo tässä näkyy aika hyvin millaiseksi jäi "valmiina"
Kuivui joo tässä näkyy aika hyvin millaiseksi jäi "valmiina"
Nyt äkkiä kauppaan!Tälläiseksi jäi.........
Munkin mielestäÖööööö mut ihan ku pc näkyis kans ihan vähän jotain??
Mä teen aamulla ton toisen pcn pois kuleksimasta. Rfsu taas pahoitteli ja laittaa valmistajalle kuvien kera tietoa menee ja lähettää mulle jotain hyvitykseksi.. Oletetusti ovis - ja rfsu tikkuja.... Ne sen parempia ole täs vielä tää testi et kui hyvin näkyy iha ton kuoren kera viivat edelleen... Tosiaa näi räikeetä tällä saanu ees oikeesti raskaana..Munkin mielestä
Medigoo on kyl ollu luotettava minustaOn kyllä törkee!!
Mietin tässä että näinköhän dippaan suosiolla huomenna (dpo10) pc:n, enkä medigoota.. medigootakin on kyllä kehuttu.
Alavatsassa nipistelee, mutta ei tää nyt voi mitään tarkoittaa.. eihän ennenkää ole.
Mä jäin kyllä kans vähän empimään ton pc suhteen et näkyykö vai ei, mut jos kaks muutaki ollu näkevinään niin en oo nyt ainoo superviivalasillinenMunkin mielestä
teen illalla!Onko @betu uutta testiä?
Vastaan tähän parin sivun takaa: minäkin pari kuukautta sitten ihmettelin, että miten voi clearbluen digitesti näyttää niin nätisti ovulaatioplussaa, kun halpis liuskatesteillä en saanut kertaakaan ovista kiinni, vaikka monta kuukautta tikutin. Jopa ihan samasta pissasta testattuna liuskatesti näytti negaa ja digi plussaa. En tiedä voiko siihen plussaan luottaa, kun en ovulaatiota ole kuitenkaan ultrassa tai lämpöjä mittaamalla varmistanut. Mutta ainakin testaaminen on kivempaa kun sen hymynaaman saa, joten toistaiseksi menen pelkästään digitesteillä.Asiasta ovistesteihin..
Olipa muuten tuuri että tilasin ekaa kertaa noita digiovistestejä, siis tikkutesteillä ei todellakaan oo tullut positiivista tulosta tähän päivään saakka onko noi digitaaliset jotenkin tarkempia vai mikä juttu? Et voinko luottaa tohon tulokseen nyt sitten vai tikuntanko vielä noilla liuskoilla? Oireet kyllä täsmää joten. Mut tosi outoa että voi olla eroa noin paljon.