Juliet92
Asioista perillä oleva
Ei kyllä näytä miltään viivanpaikalta vaan aika selkeältä jo omaan silmään. Voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa?Tälläiseksi jäi.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei kyllä näytä miltään viivanpaikalta vaan aika selkeältä jo omaan silmään. Voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa?Tälläiseksi jäi.........
Siis noihan nyt voi näyttää mitä vaan mut kyllä tossa nyt ihan selkeä viiva onTälläiseksi jäi.........
Ihanaa että mies on noin mukana hommassa Meillä herra ei halua etukäteen tietää ajankohtia, varsinkaan oviksen tikuttelua. Uskon syyksi että hän alkaa stressaamaan ja paineet nousee.Pakko kommentoida tähän miesaiheeseen, että meillä mies on kyllä täysin kartalla kaikesta testaamisesta sit kun tikutellaan ovista niin saan töihin viestejä ”kohta kello on sen verran, että on hyvä testata, muista laittaa mulle kuva” tai ”tänään onkin tikkupäivä! Muistithan pakata mukaan?” Ihanasti lähti mukaan siihen että ollaan yhdessä perehdytty näihin asioihin :)
Se vaan että oli alkuun aika runsas vuoto ni siks aattelin ettei vois olla pos..nega oli just vähän ennen vuotoa et km en usko olevan kyseessä siksi et oon vähän nyt ETTÄ MITÄ.. Lähen äkkiä hakee pc ja uitan tohon samaan kuseen.... näin selvää en oo saanu tällä paska testillä ikinä kyllä... En ees sillo oikeen raskauden alussa.......Ei kyllä näytä miltään viivanpaikalta vaan aika selkeältä jo omaan silmään. Voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa?
Oliks sulla selvitelty verestä joskus sitä hcg vai muistanko väärin? Eiks joskus monet testit haamuillu? Mut toi ei kyl mun mielestä oo mikään viivanpaikka tai edes tihrusteltava mitenkään. Uita äkkiä se pc niin sillä pitäis saada varmuusSe vaan että oli alkuun aika runsas vuoto ni siks aattelin ettei vois olla pos..nega oli just vähän ennen vuotoa et km en usko olevan kyseessä siksi et oon vähän nyt ETTÄ MITÄ.. Lähen äkkiä hakee pc ja uitan tohon samaan kuseen.... näin selvää en oo saanu tällä paska testillä ikinä kyllä... En ees sillo oikeen raskauden alussa.......
Jos et oo tikuttanut niin voi hyvin olla vasta nyt, mulla ainakin tuntuu monet asiat siirtävän ovista välillä eteenpäin. Ei muuta kun peitto heilumaan varmuudeksi mut voihan se olla toki jotain muutakin, ota nyt näistä jutuista selvää
Joo on siis joskus näyttänyt ennen menkkoja jotku testit haamuja tai muka haamuja mut tää on eri luokkaa tosiaan ja laimee päivä pissa... Ja tälläkin testillä myös ihan puhtaita nehoja saaanut.Oliks sulla selvitelty verestä joskus sitä hcg vai muistanko väärin? Eiks joskus monet testit haamuillu? Mut toi ei kyl mun mielestä oo mikään viivanpaikka tai edes tihrusteltava mitenkään. Uita äkkiä se pc niin sillä pitäis saada varmuus
Öööööö mut ihan ku pc näkyis kans ihan vähän jotain??Joo huhhuh. Nyt lähtee rekla kyllä tonne rfsu vihaisena!!!!!!!!!
Kyl se on iha nega. Tässä macro jossa näkyy molemmatÖööööö mut ihan ku pc näkyis kans ihan vähän jotain??
On kyllä todella törkee jos todella väärä posi. Kato ny viel parin päivä pääst pc uusiksKyl se on iha nega. Tässä macro jossa näkyy molemmat
Teen ton toisen aamulla varuiksi mut yleensä pc ollu paljon vahvempi jos tää ees haamuillu jos oikee raskaus kyseessä. Samasta pissasta tehtyOn kyllä todella törkee jos todella väärä posi. Kato ny viel parin päivä pääst pc uusiks