Raskaaksi 2022

Pakko kommentoida tähän miesaiheeseen, että meillä mies on kyllä täysin kartalla kaikesta testaamisesta 😅 sit kun tikutellaan ovista niin saan töihin viestejä ”kohta kello on sen verran, että on hyvä testata, muista laittaa mulle kuva” tai ”tänään onkin tikkupäivä! Muistithan pakata mukaan?”😂 Ihanasti lähti mukaan siihen että ollaan yhdessä perehdytty näihin asioihin :)
Ihanaa että mies on noin mukana hommassa ☺️ Meillä herra ei halua etukäteen tietää ajankohtia, varsinkaan oviksen tikuttelua. Uskon syyksi että hän alkaa stressaamaan ja paineet nousee.
Itsestä on mukava ovista tikuttaessa seurata miten viivat alkavat vahvistumaan 😂
 
Ei kyllä näytä miltään viivanpaikalta vaan aika selkeältä jo omaan silmään. Voisko sulla olla kiinnittymisvuotoa?😍
Se vaan että oli alkuun aika runsas vuoto ni siks aattelin ettei vois olla pos..nega oli just vähän ennen vuotoa et km en usko olevan kyseessä siksi et oon vähän nyt ETTÄ MITÄ.. Lähen äkkiä hakee pc ja uitan tohon samaan kuseen.... näin selvää en oo saanu tällä paska testillä ikinä kyllä... En ees sillo oikeen raskauden alussa.......
 
Se vaan että oli alkuun aika runsas vuoto ni siks aattelin ettei vois olla pos..nega oli just vähän ennen vuotoa et km en usko olevan kyseessä siksi et oon vähän nyt ETTÄ MITÄ.. Lähen äkkiä hakee pc ja uitan tohon samaan kuseen.... näin selvää en oo saanu tällä paska testillä ikinä kyllä... En ees sillo oikeen raskauden alussa.......
Oliks sulla selvitelty verestä joskus sitä hcg vai muistanko väärin? Eiks joskus monet testit haamuillu? Mut toi ei kyl mun mielestä oo mikään viivanpaikka tai edes tihrusteltava mitenkään. Uita äkkiä se pc niin sillä pitäis saada varmuus😍
 
Jos et oo tikuttanut niin voi hyvin olla vasta nyt, mulla ainakin tuntuu monet asiat siirtävän ovista välillä eteenpäin. Ei muuta kun peitto heilumaan varmuudeksi😉 mut voihan se olla toki jotain muutakin, ota nyt näistä jutuista selvää😅

Joo oli pakko varmuudeksi kellistää mies ruokkiksella. Eli ruokatauko well spent. :rolling:

@Uppisss kyllä toi näyttäisi ihan selkeältä haamulta! :smiling face with heart-eyes:
 
Oliks sulla selvitelty verestä joskus sitä hcg vai muistanko väärin? Eiks joskus monet testit haamuillu? Mut toi ei kyl mun mielestä oo mikään viivanpaikka tai edes tihrusteltava mitenkään. Uita äkkiä se pc niin sillä pitäis saada varmuus😍
Joo on siis joskus näyttänyt ennen menkkoja jotku testit haamuja tai muka haamuja mut tää on eri luokkaa tosiaan ja laimee päivä pissa... Ja tälläkin testillä myös ihan puhtaita nehoja saaanut.
Ja ei siis tiiä oisko Mulla yrittänyt kiinnittyä monta kertaa ns ja siks ne haamuilut
 
Joo huhhuh. Nyt lähtee rekla kyllä tonne rfsu vihaisena!!!!!!!!!
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-125100_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-125100_Photo Editor.jpg
    366.6 KB · Katsottu: 199
  • Screenshot_20220808-125134_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-125134_Photo Editor.jpg
    357.9 KB · Katsottu: 195
Joo kannattaa kiertää kaukaa nämä. Tässä siis näkyy et alkoi piirtyä heti alussa se viiva ja vahvistui vaan....
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-132209_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-132209_Photo Editor.jpg
    468.5 KB · Katsottu: 93
  • Screenshot_20220808-132606_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-132606_Photo Editor.jpg
    549.2 KB · Katsottu: 92
Äääh, mulla oli / on tää selkävamma, mutta silti jatkettiin yritystä. En vain ottanut tulehduskipulääkkeitä vaan parasetamolilla mennyt. Ja akupunktiolla.
Nyt mentiin reippaasti Flon ehdottaman oviksen yli (ja ennen) talletteluissa. Laskeskelin, että Flon ennusteen mukaan menkkojen pitäisi alkaa ens ke, eli aikaisilla vois testailla kai jo tän viikon to :Grimacing Face: ehdin ottaa muistaakseni yhden buranan edellisviikolla selkään, et en tiedä, olisko se voinut siirtää / estää oviksen. Toivottavasti ei.
Ai että kun ois tärpännyt :Kissing Face With Smiling Eyes:
 
Takaisin
Top