Oi, toivotaan että viiva vahvistuu!Nyt kyllä näkyi jo ensimmäisen lampun valossa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, toivotaan että viiva vahvistuu!Nyt kyllä näkyi jo ensimmäisen lampun valossa...
Tää oli nega ihan ultrassa todistetusti. Apteekin UltraView attachment 114951
Tosi huonosti näkyy kameralle, tuskin yhtään, mutta selkeempi livenä
Voi ihanaa!! Voi kun pääsisin tässä kierrossa taas sun perässä, mut taitaisi la mennä eri kuukaudelle.Nyt kyllä näkyi jo ensimmäisen lampun valossa...
Viime viikolla tilasin maanantaina ja tulivat perjantainaOnko joku tilannut raskauskeijulta lähiaikoina? Kestääköhän toimitus kuinka kauan
Dpo10 on.Näkyy tänne asti! Oih ihanaa, toivotaan kovasti vahvistumista . Niin oliko tää nyt dpo9, vai mikä sulla olikaan nyt?
Taitaa joo, kun la olisi nyt kuukautisista laskettuna 20.4.Voi ihanaa!! Voi kun pääsisin tässä kierrossa taas sun perässä, mut taitaisi la mennä eri kuukaudelle.
Toivotaan, ettet ihan yksikseks joudu höpöttelemään maaliskuisia kurkin viimw kierron lopus ja oli sillon siellä kans toooosi tyhjää ja eiks monena vuonna maaliskuisis paljon porukkaa syntyvyys tuntunu kyk vähän tippuneen varsinkin viime vuodesta.Taitaa joo, kun la olisi nyt kuukautisista laskettuna 20.4.
Huhtikuisissa on taas vielä ihan tyhjää, joten toivotaanpa nyt plussa-aaltoa tänne!
Tammikuisissa oli myös ihan tyhjää ennen kuin minä ja Jossu alettiin kirjoitella sinne. Mutta kyllä se keskustelu sitten vilkastui, vaikka aluksi näyttikin siltä, että tuleekohan tänne ketään.Toivotaan, ettet ihan yksikseks joudu höpöttelemään maaliskuisia kurkin viimw kierron lopus ja oli sillon siellä kans toooosi tyhjää ja eiks monena vuonna maaliskuisis paljon porukkaa syntyvyys tuntunu kyk vähän tippuneen varsinkin viime vuodesta.
Jos et oo tikuttanut niin voi hyvin olla vasta nyt, mulla ainakin tuntuu monet asiat siirtävän ovista välillä eteenpäin. Ei muuta kun peitto heilumaan varmuudeksi mut voihan se olla toki jotain muutakin, ota nyt näistä jutuista selvää@Lilja35 Ei munkaan 30v mies tiennyt, että täytyy ovuloida jotta tulee raskaaksi. Hänen mielestään tullaan vaan heti raskaaksi, kun hän tulee mun sisään.
@Kuuttituutti Ihana sun mies! Kiva, että on noin omistautunut hommalle.
@Jadine Näkyy ihan selkeästi!
Mulla tuli tänään 2 kertaa pyyhittäessä limoja ja eggiksiä ja nyt kiristelee pikkasen oikeeta munista. Mutta oletan edelleen, että ovis olisi ollut jo viimeviikolla ja Flo:n mukaan myös. Ollut myös muutaman päivän paineen tunnetta alavatsalla ja pe kun pakkasin tavaroita niin en voinut olla kauaa kyyryasennossa kun tuntui niin ikävältä alavatsalla. Nyt kp 17 ja Flo ennustaa menkkoja alkavaksi kp27, voisko silti olla ovis näin myöhään?