Raskaaksi 2022

Liitteet

  • Screenshot_20220808-082910.png
    Screenshot_20220808-082910.png
    564 KB · Katsottu: 132
Voi ihanaa!! Voi kun pääsisin tässä kierrossa taas sun perässä, mut taitaisi la mennä eri kuukaudelle. 😄
Taitaa joo, kun la olisi nyt kuukautisista laskettuna 20.4.

Huhtikuisissa on taas vielä ihan tyhjää, joten toivotaanpa nyt plussa-aaltoa tänne!
 
Taitaa joo, kun la olisi nyt kuukautisista laskettuna 20.4.

Huhtikuisissa on taas vielä ihan tyhjää, joten toivotaanpa nyt plussa-aaltoa tänne!
Toivotaan, ettet ihan yksikseks joudu höpöttelemään😅 maaliskuisia kurkin viimw kierron lopus ja oli sillon siellä kans toooosi tyhjää ja eiks monena vuonna maaliskuisis paljon porukkaa🤔 syntyvyys tuntunu kyk vähän tippuneen varsinkin viime vuodesta.

Täällä olis oviksest laskettuna 23.4, mut eiköhän vaa haaveeks jää.
 
Omaanapaa..
Täällä ovistestissä ei enää hymynaamaa, joten vahvistaa eilisten kipujen olleen ovis🤩
Vitsi miten positiivinen fiilis tästä kierrosta(taas😅...) Silloin viime vuoden lopussa plussakierrossa ovis oli samoihin aikoihin, sen km jälkeen ovis siirtyi sen about 3-4 päivää eteenpäin ja ollu tähän kiertoon asti niin. Nyt siis taas aikaisempi ovis, mut väkisinkin miettii onko edes mahdollista kiinnittyä et onko limakalvo tarpeeksi hyvä🙄 varsinkin kun edelliset menkat oli vähän oudot, melko niukat ja lyhyemmät kun normaalisti. No nyt tosiaan taas piinaillaan joku 1,5viikkoa ainakin.
 
Toivotaan, ettet ihan yksikseks joudu höpöttelemään😅 maaliskuisia kurkin viimw kierron lopus ja oli sillon siellä kans toooosi tyhjää ja eiks monena vuonna maaliskuisis paljon porukkaa🤔 syntyvyys tuntunu kyk vähän tippuneen varsinkin viime vuodesta.
Tammikuisissa oli myös ihan tyhjää ennen kuin minä ja Jossu alettiin kirjoitella sinne. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta kyllä se keskustelu sitten vilkastui, vaikka aluksi näyttikin siltä, että tuleekohan tänne ketään.
 
@Lilja35 Ei munkaan 30v mies tiennyt, että täytyy ovuloida jotta tulee raskaaksi. Hänen mielestään tullaan vaan heti raskaaksi, kun hän tulee mun sisään. :tears::tears:

@Kuuttituutti Ihana sun mies! Kiva, että on noin omistautunut hommalle. :smiling face with heart-eyes:

@Jadine Näkyy ihan selkeästi! :smiling face with heart-eyes:

Mulla tuli tänään 2 kertaa pyyhittäessä limoja ja eggiksiä ja nyt kiristelee pikkasen oikeeta munista. Mutta oletan edelleen, että ovis olisi ollut jo viimeviikolla ja Flo:n mukaan myös. :Weary Cat Face: Ollut myös muutaman päivän paineen tunnetta alavatsalla ja pe kun pakkasin tavaroita niin en voinut olla kauaa kyyryasennossa kun tuntui niin ikävältä alavatsalla. :Eyes: Nyt kp 17 ja Flo ennustaa menkkoja alkavaksi kp27, voisko silti olla ovis näin myöhään?
 
Vahvistumista viivoille ❤️❤️❤️ Ihanaa😍

Itsellä odottavaisin mielin, ovulaatio tälle viikolle, kp10 nyt, mutta haaleeta on ovistikussa. Tallettelut mennyt kyllä pieleen, ei ole helppoa ja kaks eeellistä kertaa ei onnistunut. Tietty ne menee aina niin myöhäseks että ei ihmekään että ei ole jaksamista. Mulla on tulossa yövuorot just kun olis otollisimmat hetket, pakko varmaan turvautua kuppihommiin silloin jollei tänään onnistu 😌

Nyt on kiirettä pitänyt niin helpottanut tätä että ei kerkee pyörittää vauvaa koko ajan mielessä 🥰

Ihanaa uutta viikkoa ❤️
 
@Lilja35 Ei munkaan 30v mies tiennyt, että täytyy ovuloida jotta tulee raskaaksi. Hänen mielestään tullaan vaan heti raskaaksi, kun hän tulee mun sisään. :tears::tears:

@Kuuttituutti Ihana sun mies! Kiva, että on noin omistautunut hommalle. :smiling face with heart-eyes:

@Jadine Näkyy ihan selkeästi! :smiling face with heart-eyes:

Mulla tuli tänään 2 kertaa pyyhittäessä limoja ja eggiksiä ja nyt kiristelee pikkasen oikeeta munista. Mutta oletan edelleen, että ovis olisi ollut jo viimeviikolla ja Flo:n mukaan myös. :Weary Cat Face: Ollut myös muutaman päivän paineen tunnetta alavatsalla ja pe kun pakkasin tavaroita niin en voinut olla kauaa kyyryasennossa kun tuntui niin ikävältä alavatsalla. :Eyes: Nyt kp 17 ja Flo ennustaa menkkoja alkavaksi kp27, voisko silti olla ovis näin myöhään?
Jos et oo tikuttanut niin voi hyvin olla vasta nyt, mulla ainakin tuntuu monet asiat siirtävän ovista välillä eteenpäin. Ei muuta kun peitto heilumaan varmuudeksi😉 mut voihan se olla toki jotain muutakin, ota nyt näistä jutuista selvää😅
 
Asiasta ovistesteihin..
Olipa muuten tuuri että tilasin ekaa kertaa noita digiovistestejä, siis tikkutesteillä ei todellakaan oo tullut positiivista tulosta tähän päivään saakka 🤔 onko noi digitaaliset jotenkin tarkempia vai mikä juttu? Et voinko luottaa tohon tulokseen nyt sitten vai tikuntanko vielä noilla liuskoilla? Oireet kyllä täsmää joten. Mut tosi outoa että voi olla eroa noin paljon.
 
Nyt SOS!! Sori napailu!!!
Mulla alkoi menkat 5 vrk etuajassa ja nyt enää tuhrua....sellainen hassu olo vaan ja kipaisin ostaa ainoan testin mitä matkan varrella pienessä k marketissa oli.. Voiko tämä testi näyttää näin omiaan?? Pakko se on kai hakea pc jostain mutta hemmetti laimea päivä kusi ja sydän hyppäsi kurkkuun.......
Kyseessä siis rfsu varhain puikko ja tiedossa ettei mikää paras oo.....
 

Liitteet

  • Screenshot_20220808-120028_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-120028_Photo Editor.jpg
    407.2 KB · Katsottu: 146
  • Screenshot_20220808-120124_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-120124_Photo Editor.jpg
    390.2 KB · Katsottu: 146
  • Screenshot_20220808-120156_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220808-120156_Photo Editor.jpg
    467.3 KB · Katsottu: 149
Takaisin
Top