Raskaaksi 2022

Mitenkäs piinailijoilla olot tänään? Dpo7 tänään, perus munis nippailui ja seesteinen rauhallinen olo, vaikka edelleen hyvin pessimistinen olo tärpin suhteen. Melkeepä ihanan oireetonta. Viime kierrossa näillä main jo rupes enempi nostaa pms päätään. Jos edes selviäis lievemmil pms oireil täl kertaa😁 lenkillä manasin jo menkkojen alkaneen ku tunsin et jotain holahti housuihin, mut olikin vaan canestenin jäämää🙈🤣
Kiitos kysymästä, täällä dpo 1 ja ei tuntemuksia 🤣🤣🤣🤣
 
Täällä bongattu varmasti ovulaatio, huh mitkä kivut ollut vasemmalla muniksessa kohta tunnin verran. Mies kellistetty vaikka meinas vähän kipeetä tehdäkin 🤩 Nyt alkaa meikäläisenkin piinapäivät. Tässä kierrossa ainakin petipuuhat osu täydellisesti nappiin. Jos nyt ei tärppää niin ens kierto sitten ilman yritystä ja seurailee kiertoa ilman raskauden mahdollisuutta.
 
Täällä kp11 km vuodon alusta laskettuna. Vielä hieman tiputtelee satunnaisesti ja testi edelleen selkee positiivinen, tosin hiipumaan päin verrattuna viime viikkoiseen. Viime viikolla testiviiva oli ihan kirkuvan punainen vs kontrolli, nyt testiviiva kontrollia haaleampi jo. Viime perjantaina (kp3) HCG oli vielä 15000, luulen että edelleen vielä sadoissa ainakin. Maanantaina onneksi ultra, jossa tarkastetaan onko kaikki tyhjentynyt hyvin.

View attachment 114952

Kovasti jo ovista toivoisin, vaan ilmeisesti saa odotella vielä hetken? Täällä on monia km:n kokeneita, joten miten teidän kokemuksen mukaan, voiko ovista tulla ennen kuin raskaustesti on nega? Kiinnostuneena kuulisin kokemuksia, että miten pian on kierto palautunut km:n jälkeen, sikäli mikäli vaan kukaan haluaa jakaa?
Mulla palautu heti, mutta en myöskään kyllä testaillut testillä enää vuodon alettua tai loputtua. Palautu tosiaan heti ja siitä heti seuraavasta raskauduin, josta esikoinen
 
Mitenkäs piinailijoilla olot tänään? Dpo7 tänään, perus munis nippailui ja seesteinen rauhallinen olo, vaikka edelleen hyvin pessimistinen olo tärpin suhteen. Melkeepä ihanan oireetonta. Viime kierrossa näillä main jo rupes enempi nostaa pms päätään. Jos edes selviäis lievemmil pms oireil täl kertaa😁 lenkillä manasin jo menkkojen alkaneen ku tunsin et jotain holahti housuihin, mut olikin vaan canestenin jäämää🙈🤣
Täällä dpo8 ja joko kiinnitysvuotoa tai sitten alkoi menkat. Todennäköisesti huomenna saa selvyyttä kumpi on. Tuntuu myös pientä vihlontaa mikä voi olla myös ihan kummasta vaan.
Täytyy ainakin se pari päivää sitten oottaa testaamista jos ei selkeät menkat ala huomenna..
 
Kiitokset kaikille km kokemusten jakaneille! Lohduttavaa kuulla, että kierto voi palailla melko nopeastikin ja että ovis voi tulla vaikka raskaustesti vielä positiivinen. Tosi hyvä vinkki, että kannattaa testata ovista jo hyvissä ajoin, pitääkin huomenna ennen ultraa tehdä molemmat, niin näkee sit miltä omat ovistestit näyttää tässä vaiheessa kun selkeesti ei vielä mitään ovikseen viittaava ole. Mulla normisti ennen tätä raskautta ovis tuli kp19-20 tienoilla, eli siihenkin on vielä aikaa, tosin just siinä kierrossa kun tulin raskaaksi, ovis olikin jo kp14. Pitää huomenna ultrassa kysyä, jos ne näkee mitään eloa muniksissa, ja pitääpä myös kysyä, että onko HCG:n laskussa eroa sen mukaan onko keskeytyminen hoidettu kaavinnalla tai lääkkeillä vs spontaanisti. Mullahan siis vuoto alkoi sit lopulta spontaanisti, vaikka km todettiin 9+6 ultrassa, ja sikiön koko vastasi sillon 6+4. Vuoto alkoi sit itsestään 10+0.
 
Ei meillä mies kyllä edes tiedä, minä päivänä voi testata. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Muistan kun esikoista yrittäessä valittelin piinapäivien aikaan miehelle, että jännittää, onko tärpännyt, niin hän tokaisi, että mikset vain tee raskaustestiä. :tears: Nyt hän sentään tietää, että siinä on ensin piinapäivät välissä, mutten kyllä tosiaankaan ole valistanut häntä mistään dpo:sta tai testien herkkyyksistä. Olen ihan tarpeeksi hullu tutkaillessani testiliuskoja viiden eri lampun valossa siinä toivossa, että näkyisi edes häivähdys toisesta viivasta. :No Evil Monkey: Että joo, ei sitä kaikkea tarvitse miehelle kertoa.

Olen kuitenkin selvinnyt kunnialla jo dpo9 iltaan testaamatta, enkä kyllä aio tänä iltana testatakaan. :Flexed Biceps:
Pakko kommentoida tähän miesaiheeseen, että meillä mies on kyllä täysin kartalla kaikesta testaamisesta 😅 sit kun tikutellaan ovista niin saan töihin viestejä ”kohta kello on sen verran, että on hyvä testata, muista laittaa mulle kuva” tai ”tänään onkin tikkupäivä! Muistithan pakata mukaan?”😂 Ihanasti lähti mukaan siihen että ollaan yhdessä perehdytty näihin asioihin :)
 
Täällä dpo8 ja joko kiinnitysvuotoa tai sitten alkoi menkat. Todennäköisesti huomenna saa selvyyttä kumpi on. Tuntuu myös pientä vihlontaa mikä voi olla myös ihan kummasta vaan.
Täytyy ainakin se pari päivää sitten oottaa testaamista jos ei selkeät menkat ala huomenna..
Täällä vaihtu kans dpo8. Menkkapelko persiissä täälläkin, lämmöt droppas enempi ja kipuilut alko eile. Ei VIELÄ verta, mutta usko tähän kiertoon 0%.
 
Nyt kyllä näkyi jo ensimmäisen lampun valossa... :No Evil Monkey:
 

Liitteet

  • 20220808_062530.jpg
    20220808_062530.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 197
Täällä vaihtu kans dpo8. Menkkapelko persiissä täälläkin, lämmöt droppas enempi ja kipuilut alko eile. Ei VIELÄ verta, mutta usko tähän kiertoon 0%.
Mulla ei nyt ainakaan selkeästi menkat alkanut, kun ei enää tullut yhtään mitään eilisen pienen veren jälkeen. Luotto kanssa jostain syystä aika vähissä ja eilen jo olin varma että menkat alko ja osittain jo luovutin 😅
 
Mulla ei nyt ainakaan selkeästi menkat alkanut, kun ei enää tullut yhtään mitään eilisen pienen veren jälkeen. Luotto kanssa jostain syystä aika vähissä ja eilen jo olin varma että menkat alko ja osittain jo luovutin 😅
Toivottavasti siellä olis kiinnittymisvuoto ollut! Mä en oo ikin semmosta bongannu esikoisest, kemiallisest enkä siit alkuvuoden km, ja nyt kaks kiertoa ollut tiputtelua päivää ennen menkkoi ni en osais ajatella omal kohal semmoseks. Kattellaa koska tääl alkaa.
 
Takaisin
Top