Raskaaksi 2022

Noniin, kp1 koitti siis lentokoneessa kotimatkalla. Vuoto on ollut tuon keltarauhastuen käytön jälkeen todella niukkaa. Ja se taas kertoo enemmänkin estrogeenivajeesta. Mitenhän on, voiko tuosta olla jopa haittaa raskautumisen suhteen jos dippaa mun estrogeenin ihan olemattomiin?
Voi ei, pahoittelut menkoista. :sad-face: Toivottavasti saat apua noihin hormonijuttuihin!
 
Mitenkäs piinailijoilla olot tänään? Dpo7 tänään, perus munis nippailui ja seesteinen rauhallinen olo, vaikka edelleen hyvin pessimistinen olo tärpin suhteen. Melkeepä ihanan oireetonta. Viime kierrossa näillä main jo rupes enempi nostaa pms päätään. Jos edes selviäis lievemmil pms oireil täl kertaa😁 lenkillä manasin jo menkkojen alkaneen ku tunsin et jotain holahti housuihin, mut olikin vaan canestenin jäämää🙈🤣
Täällä on dpo9 eikä ole minkäänlaisia oloja mihinkään suuntaan. Vähän kallistun sen kannalle, ettei ole tärpännyt... Viimeksi plussakierrossa minulla oli dpo9 jo repäisykipuja. Nyt ei ole yhtikäs mitään.
 
Täällä on dpo9 eikä ole minkäänlaisia oloja mihinkään suuntaan. Vähän kallistun sen kannalle, ettei ole tärpännyt... Viimeksi plussakierrossa minulla oli dpo9 jo repäisykipuja. Nyt ei ole yhtikäs mitään.
Olikos sulla varma ovis tiedossa? Ja kai se voi vaihdella eri raskauksissa. Itse en muista nyt yhtään oliko vielä dpo9 esikoisesta. Mutta 3+0 viikolla loppupuolella oli. Ja kiinnittyminenkin voi tapahtua eri aikoihinkin🤔 se on hyvä valaa muihin positiivisuutta, mut itelle ei löydy yhtään😅
 
Mitenkäs piinailijoilla olot tänään? Dpo7 tänään, perus munis nippailui ja seesteinen rauhallinen olo, vaikka edelleen hyvin pessimistinen olo tärpin suhteen. Melkeepä ihanan oireetonta. Viime kierrossa näillä main jo rupes enempi nostaa pms päätään. Jos edes selviäis lievemmil pms oireil täl kertaa😁 lenkillä manasin jo menkkojen alkaneen ku tunsin et jotain holahti housuihin, mut olikin vaan canestenin jäämää🙈🤣
Täällä dpo 6 ja ei kyllä minkäänlaista oiretuntemusta. Perus luteaalivaiheen rintojen turvotus mut se kuuluu mun normaalikiertoon :)
 
Olikos sulla varma ovis tiedossa? Ja kai se voi vaihdella eri raskauksissa. Itse en muista nyt yhtään oliko vielä dpo9 esikoisesta. Mutta 3+0 viikolla loppupuolella oli. Ja kiinnittyminenkin voi tapahtua eri aikoihinkin🤔 se on hyvä valaa muihin positiivisuutta, mut itelle ei löydy yhtään😅
No ovistestin ja oireiden mukaan on, lämpötiloja en seuraa. Ei minulla kyllä joulukuussa plussatessa tainnut olla dpo9 oireita, paitsi sellainen olo, että on menkat alkamassa.

Kiroan kyllä sitä, että dpo10 tuntuu minulla tosi usein osuvan maanantaille (jopa nyt, kun keskenmeno on välissä sekoittanut kierron). :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Menee viikonloppu vain maanantaita odotellessa.
 
@Kuuttituutti itel vaa vähä jomottelee, mut sekin näitä peruskierto juttuja. Viimeks oli miehenki mielestä turpeemmat, nyt ei.

@Jadine noh, aika näyttänee. Dpo10 oli itelki maanantai ku plussasin esikoisesta😅 itellä huomen vast dpo8. Ke tekis mieli ovistestil kattoo milt se näyttää. Itel ei kyl mitään käryä millä tavoin ovistesti reagoi omas loppukierros.
 
Siis nyt tuli kyllä aivan puskista hymynaama ovistestiin😱 on kyllä aikainen ovulaatio jos vertaa aikaisempiin kiertoihin. Odottelin ovista siis vasta ens viikon puoleenväliin, mut onneks testasin. Eilen tuli ovislimaa jonkun verran mut en kyllä muista oireista osannut tätä odottaa. Nyt siis kp 11 ja yleensä ovis kp14-15. No eilen tallettelut ja näköjään vielä tänäänkin pitää toi mies vietellä😂
 

Liitteet

  • IMG20220807162322.jpg
    IMG20220807162322.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 61
Täällä olisi 6 dpo ovistestin plussasta laskettuna, mutta en voi olla miettimättä, olisiko ovis ollut kuitenkin aiemmin, kun testiä edeltävinä päivinä en päässyt testaamaan. Kaikenlaisia nipistelyjä on viime päivät ollut, mutta niitä on kyllä ollut maaliskuisen keskenmenon jälkeen ihan joka kierrossa ja ihan miten sattuu, vaikka ennen raskautta en muista sellaisia tunteneeni ollenkaan. Toisena oireena on ollut ihan oudoista asioista liikuttuminen: äsken pyyhin kyyneleitä kun luin yhtä metsänsuojelusta kertovaa lehtijuttua. En ole yleisesti ottaen mikään itkeskelijä, mutta ensimmäisen raskauden alkumetreiltä muistan saman. Tämän tajutessani oli pakko käydä tekemässä raskaustesti, vaikka tuo 6 dpo on ihan älyttömän aikainen. Negaahan se näytti. Ehkä tässä voisi koittaa muutaman päivän malttaa taas mielensä. 🙈
 
Toivottavasti kaikilla on ollut mukava viikonloppu! 😊 Aikooko joku testailla tulevalla viikolla? Äkkiseltään vaikutti siltä kun viestejä luki, että hyviä dpo-lukemia ois luvassa 😄

Mulla on nyt kp15 meneillään. Kp11 oli venyvää limaa ja kp12-13 oli alavatsan vihlovaa kipua. Eilen, eli kp14, aamulämpö nousi lähes asteella edelliseen aamuun verrattuna. Todennäköisesti siis ovulaatio oli ja meni, mutta kumpahan dpo sitä mahtaa olla, dpo2 vai 3... Petipuuhia oli kp11 ja 12, joten eiköhän tässäkin kierrossa ole sittenkin toivoa 🙏 Koitan malttaa testien kanssa tuonne kp23-25 välille, mutta saa nähdä mitenkä käy 😁
 
Täällä olisi 6 dpo ovistestin plussasta laskettuna, mutta en voi olla miettimättä, olisiko ovis ollut kuitenkin aiemmin, kun testiä edeltävinä päivinä en päässyt testaamaan. Kaikenlaisia nipistelyjä on viime päivät ollut, mutta niitä on kyllä ollut maaliskuisen keskenmenon jälkeen ihan joka kierrossa ja ihan miten sattuu, vaikka ennen raskautta en muista sellaisia tunteneeni ollenkaan. Toisena oireena on ollut ihan oudoista asioista liikuttuminen: äsken pyyhin kyyneleitä kun luin yhtä metsänsuojelusta kertovaa lehtijuttua. En ole yleisesti ottaen mikään itkeskelijä, mutta ensimmäisen raskauden alkumetreiltä muistan saman. Tämän tajutessani oli pakko käydä tekemässä raskaustesti, vaikka tuo 6 dpo on ihan älyttömän aikainen. Negaahan se näytti. Ehkä tässä voisi koittaa muutaman päivän malttaa taas mielensä. 🙈
Kylläpä se tikkutehtaija pettyy sinun henkisen vahvuutesi aiheuttaman kysynnän notkahduksen vuoksi.
Toivottavasti, vaikkapa jo ensi sunnuntaina, uusi testi näyttäisi vallan toisenlaiselta! 👍
 
@salmiakki- samalla dpo:lla (6) liikkeellä täälläkin, ja mä kans repsahdin jo testin tekemään 😆 puhdas nega tietysti! Mulla tää on ny eka kierto edelliskierron varhasen km:n jälkeen ja on kyl ihan hirveen "tietonen" olo tuosta kohdusta. Oli jo eilen, että ei mun mielestä mitään mahista että tää olo johtuis raskaudesta. Mut koska edelliskierron hetkellisessä raskaudessa oli samanlaista oloa ni pää on ihan päättäny et sitä samaa tää on 🙈 mut mul ei oo mitää henkistä vahvuutta tässä, kyllä varmasti jatkuu päivittäinen testailu tästä eteenpäi 😌
 
No sillä ajatuksella mäkin niitä testejä ostin, että testataan sitten jos huvittaa, vähemmän aikaa ja energiaa siihen negatestin tekemiseen menee kuin jos kaiken aikaa arvuuttelee oloja ja laskee päiviä testin tekemiseen. 🙂 Mutta sen verran skarppaan että teen noi liian aikaiset testit mieheltä salassa, en halua sille paljastaa kuinka pöllö olen. Internetille voin sen kyllä kertoa. 😂
 
No sillä ajatuksella mäkin niitä testejä ostin, että testataan sitten jos huvittaa, vähemmän aikaa ja energiaa siihen negatestin tekemiseen menee kuin jos kaiken aikaa arvuuttelee oloja ja laskee päiviä testin tekemiseen. 🙂 Mutta sen verran skarppaan että teen noi liian aikaiset testit mieheltä salassa, en halua sille paljastaa kuinka pöllö olen. Internetille voin sen kyllä kertoa. 😂
Ei meillä mies kyllä edes tiedä, minä päivänä voi testata. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Muistan kun esikoista yrittäessä valittelin piinapäivien aikaan miehelle, että jännittää, onko tärpännyt, niin hän tokaisi, että mikset vain tee raskaustestiä. :tears: Nyt hän sentään tietää, että siinä on ensin piinapäivät välissä, mutten kyllä tosiaankaan ole valistanut häntä mistään dpo:sta tai testien herkkyyksistä. Olen ihan tarpeeksi hullu tutkaillessani testiliuskoja viiden eri lampun valossa siinä toivossa, että näkyisi edes häivähdys toisesta viivasta. :No Evil Monkey: Että joo, ei sitä kaikkea tarvitse miehelle kertoa.

Olen kuitenkin selvinnyt kunnialla jo dpo9 iltaan testaamatta, enkä kyllä aio tänä iltana testatakaan. :Flexed Biceps:
 
Ei meilläkään mies mitään tarkkoja dpo-lukemia tiedä, mutta joskus se on pyöritellyt päätään, kun olen jotain epämääräistä viivanpaikkaa näyttänyt ja lähtenyt kiireellä kauppaan ostamaan uusia testejä varmistukseksi. Miehen mielestä sellaisessa tilanteessa voisi ihan hyvin oottaa muutaman päivän, niin testitulos olisi varma. Tuo taktiikka ei onnistu multa, joten hätähousuilen mieluummin itsekseni. 🙂
 
Esikoisen ristiäiskuvia katsellessa tuli fiilis että miten oon katkera omasta esikoisen pikkuvauva-ajasta, kun korona perui kaikki jutut. Minimimiehityksellä (10 hlöä) ristiäiset. Facekirputtelua vaatteiden suhteen, kun ei uskaltanut livekirpuille lähteä. Muskarit meni sivu suun. Avointa päiväkotia ehdittiin paristi kokeilemaan. Argh! Vähän fiilis nousee, että pitäisikö sitä toista nyt ruveta yrittämään, jos saisi normaalin pikkuvauva-arjen...
 
Ei meillä mies kyllä edes tiedä, minä päivänä voi testata. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Muistan kun esikoista yrittäessä valittelin piinapäivien aikaan miehelle, että jännittää, onko tärpännyt, niin hän tokaisi, että mikset vain tee raskaustestiä. :tears: Nyt hän sentään tietää, että siinä on ensin piinapäivät välissä, mutten kyllä tosiaankaan ole valistanut häntä mistään dpo:sta tai testien herkkyyksistä. Olen ihan tarpeeksi hullu tutkaillessani testiliuskoja viiden eri lampun valossa siinä toivossa, että näkyisi edes häivähdys toisesta viivasta. :No Evil Monkey: Että joo, ei sitä kaikkea tarvitse miehelle kertoa.

Olen kuitenkin selvinnyt kunnialla jo dpo9 iltaan testaamatta, enkä kyllä aio tänä iltana testatakaan. :Flexed Biceps:
Pakko sanoa tähän et mun mies ei oikeesti edes tiennyt että naisen pitää ovuloida että voi tulla raskaaksi, saatika tosiaan ymmärtäisi koska r.testin voi tehdä😂 ja toi pöllö on kohta 40v.
Viime vuonna kun plussasin ja eka tosiaan sain haamun testiin niin mies fiksuna totesi että kyllä niiden viivojen pitää olla tasavahvat että tarkottais raskautta🙄😂
 
Ei meillä mies kyllä edes tiedä, minä päivänä voi testata. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Muistan kun esikoista yrittäessä valittelin piinapäivien aikaan miehelle, että jännittää, onko tärpännyt, niin hän tokaisi, että mikset vain tee raskaustestiä. :tears: Nyt hän sentään tietää, että siinä on ensin piinapäivät välissä, mutten kyllä tosiaankaan ole valistanut häntä mistään dpo:sta tai testien herkkyyksistä. Olen ihan tarpeeksi hullu tutkaillessani testiliuskoja viiden eri lampun valossa siinä toivossa, että näkyisi edes häivähdys toisesta viivasta. :No Evil Monkey: Että joo, ei sitä kaikkea tarvitse miehelle kertoa.

Olen kuitenkin selvinnyt kunnialla jo dpo9 iltaan testaamatta, enkä kyllä aio tänä iltana testatakaan. :Flexed Biceps:
Anteeks, mun oli pakko nauraa tälle. Tuli oma testien tiirailu mieleen viime kierrossa. 😅Moneen kertaan paremmassa valossa niitä käännellyt ja väännellyt. Samaistun niin moneen kirjoitukseen näistä piinapäivistä, oloista ja oireista. Viime kierto vaan tipautti ite niin maan pinnalle hajuherkkyyksineen ilman haamun haamua😪 julmaa et pms oireet niin samanlaisia ku alkuraskausoireet. Itse koitan vähintää dpo11 sinnitel ilman testailua.
 
Täällä kanssa piinailut menossa, ihan nolottaa myöntää kuinka paljon asia pyörii mielessä 🫣

Tänään on ehkä dpo 7-9. Olevinaan olen kuvitellut alaselkäkipuilua, nännit edelleen kipeät.. Tänään on huimannut ja sellaiset asiat tuoksahtaneet nokkaan kämpän toiselta puolelta, mihin ei normaalisti kiinnittäisi huomiota. Tosin tässä nyt edelleen painaa se viikolla alkanut lenssu, niin voi johtua siitäkin. Eilen ihan pienen hetken ajattelin, että ehkä tuolla on jo joku salamatkustaja mukana. Ei sitä oloa kyl enää ole. 🙄

Ajattelin testailla perjantaina, kun mies on lähdössä reissuun. Jos ovis oli silloin, kun ajattelin, niin kyllä sen pitäisi perjantaina jo näkyä testissäkin.

On tää kyllä raastavaa, kun pillereiden aikana menkkoja ei tullut ollenkaan, ja söin niitä vuosia. Voi siis olla että oon kuvitellut kaikki nää oireet ja ovikset, ja ekat menkat alkaa tyyliin neljän kuukauden päästä 😂 hitsi miten raivostuttavaa.
 
Takaisin
Top