Kuva ois kiva
Tosi huonosti näkyy kameralle, tuskin yhtään, mutta selkeempi livenä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuva ois kiva
Mullahan siis todettiin emätintulehdus mihin sain kuurin ja oireet helpoas, mut nyt oviksen jälkee ilmenny hyvin hiivamaisia oireita ja kaks päivää ollu kellertävää valkovuotoa mikä on mulle uus juttu tai en oo enne kiinnittäny huomioo ainakaan. Ni ihmetyttää nyt tuo keltasuus kun semmosta ei ennen kuuriakaan ollu enkä muista esikoisen raskaudestakaan, oli kyllä runsasta sillo.Mulla ainakin lähellä menkkoja kellertävää vuotoa ja ollut myös alkuraskaudessa. Eli jos ei niinkään muita oireita ni en uskois tulehdukseen
Oviksen jälkeen keltarauhanen värjää vv keltaiseksi ei välttämättä siis tulehdusta.Mullahan siis todettiin emätintulehdus mihin sain kuurin ja oireet helpoas, mut nyt oviksen jälkee ilmenny hyvin hiivamaisia oireita ja kaks päivää ollu kellertävää valkovuotoa mikä on mulle uus juttu tai en oo enne kiinnittäny huomioo ainakaan. Ni ihmetyttää nyt tuo keltasuus kun semmosta ei ennen kuuriakaan ollu enkä muista esikoisen raskaudestakaan, oli kyllä runsasta sillo.
Ahaa, itselle aivan uusi tieto. Eli keltarauhanen ainakin toimii kumma vaan kun en oo aikasemmin huomannu. Harmi kun tostakaan ei voi sit mitään päätellä, et onko tärpänny vai ei jos raskaanakin voi tällästä esiintyä.Oviksen jälkeen keltarauhanen värjää vv keltaiseksi ei välttämättä siis tulehdusta.
Tsemppiä alapään vaivojen kanssa. Minulla vaihtelee fiilikset vähintään päivittäin - välillä olen ihan varma, että on tärpännyt, ja välillä ihan varma, ettei ole. Tällä hetkellä tuntuu, ettei ole.Täällä iski luteliaalin puolenvälin masis ja epätoivo. Dpo 6 ja olo on 100% varma, ettei vieläkään tärpänny alapää vaivat jatkuu, nyt tuntuu vihlasukipuja emättimessä (enteileekö jo menkkoja? ja tulee kellertävää runsasta valkovuotoa? Liittyneekö tulehdukseen. Kokeilen hiivakuuria jos olis apua. Muuten ei mitään ihmeitä. Turhauttaa. Seksiäkin mieli tekisi, mutta näiden alapäävaivojen takia ei viitti ja vie ilon siitäkin hommasta. Kovasti pohdin, pitäskö ens kierto pitää taukoa kaikesta ja keskittyä enempi muihin juttuihin.
Toivottavasti vaivat alkais olla historiaa! Mulla tota keltaista vv:tä on ollut vain raskauksien yhteydessä, joten nyt sormet ja varpaat ristissä, että olis siellä tärppi käynyt!Mullahan siis todettiin emätintulehdus mihin sain kuurin ja oireet helpoas, mut nyt oviksen jälkee ilmenny hyvin hiivamaisia oireita ja kaks päivää ollu kellertävää valkovuotoa mikä on mulle uus juttu tai en oo enne kiinnittäny huomioo ainakaan. Ni ihmetyttää nyt tuo keltasuus kun semmosta ei ennen kuuriakaan ollu enkä muista esikoisen raskaudestakaan, oli kyllä runsasta sillo.
Mulla kanssa todettiin kkm kesäkuun lopulla, heinäkuun alussa alkoi lääkkellinen tyhjennys. Mulla vuotoa kesti vaan n.10 päivää ja silloin 10 päivän kohdalla sain negatiivisen raskaustestin. Tein samalla ovistestin mistä tuli positiivinen tulos, ja ovisoireitten takia ajattelin sen myös olevan oikea tulos. Seuraavana päivänä kuitenkin negatiivinen ovistesti.Täällä kp11 km vuodon alusta laskettuna. Vielä hieman tiputtelee satunnaisesti ja testi edelleen selkee positiivinen, tosin hiipumaan päin verrattuna viime viikkoiseen. Viime viikolla testiviiva oli ihan kirkuvan punainen vs kontrolli, nyt testiviiva kontrollia haaleampi jo. Viime perjantaina (kp3) HCG oli vielä 15000, luulen että edelleen vielä sadoissa ainakin. Maanantaina onneksi ultra, jossa tarkastetaan onko kaikki tyhjentynyt hyvin.
View attachment 114952
Kovasti jo ovista toivoisin, vaan ilmeisesti saa odotella vielä hetken? Täällä on monia km:n kokeneita, joten miten teidän kokemuksen mukaan, voiko ovista tulla ennen kuin raskaustesti on nega? Kiinnostuneena kuulisin kokemuksia, että miten pian on kierto palautunut km:n jälkeen, sikäli mikäli vaan kukaan haluaa jakaa?
Itsellä kkm tyhjennys jouduttiin lopulta hoitamaan kaavinnalla, joten ei tarvinnut tehdä enää mitään testejä myöhemmin.Täällä kp11 km vuodon alusta laskettuna. Vielä hieman tiputtelee satunnaisesti ja testi edelleen selkee positiivinen, tosin hiipumaan päin verrattuna viime viikkoiseen. Viime viikolla testiviiva oli ihan kirkuvan punainen vs kontrolli, nyt testiviiva kontrollia haaleampi jo. Viime perjantaina (kp3) HCG oli vielä 15000, luulen että edelleen vielä sadoissa ainakin. Maanantaina onneksi ultra, jossa tarkastetaan onko kaikki tyhjentynyt hyvin.
View attachment 114952
Kovasti jo ovista toivoisin, vaan ilmeisesti saa odotella vielä hetken? Täällä on monia km:n kokeneita, joten miten teidän kokemuksen mukaan, voiko ovista tulla ennen kuin raskaustesti on nega? Kiinnostuneena kuulisin kokemuksia, että miten pian on kierto palautunut km:n jälkeen, sikäli mikäli vaan kukaan haluaa jakaa?
Mulla on ollut kaksi tuulimuna raskautta, jotka lääkkeellisesti tyhjennetty rv 7+. Molempien jälkeen raskaustesti ollut positiivinen n. 2vkoa. Toisesta muistaakseni kp 8 rt selkeä, tumma plussa ja kp 12 ihan haalea viiva enää. Ovulaatio tullut molemmilla kerroilla n. viikko tai vähän reilu sen jälkeen, kun rt ollut nega. Tyhjennysvuoto ekasta kesti 8-9 vrk ja ovulaatio tuli tikutuksen + tuntemusten mukaan kp 23, toisesta tyhjennysvuoto 13vrk ja ovulaatio kp 22. Mulla muutenkin ovulaatio ollut usein kp 18-21, joskus kyllä "jo" kp 15. Ensimmäisen tm jälkeen tuli yhdet menkat ja tärppäsi uudelleen, joka oli tämä toinen tm. Sen jälkeen tuli kahdet menkat ja raskauduin uudelleen, tästä raskaudesta syntyi meidän pikku kakkonenTäällä kp11 km vuodon alusta laskettuna. Vielä hieman tiputtelee satunnaisesti ja testi edelleen selkee positiivinen, tosin hiipumaan päin verrattuna viime viikkoiseen. Viime viikolla testiviiva oli ihan kirkuvan punainen vs kontrolli, nyt testiviiva kontrollia haaleampi jo. Viime perjantaina (kp3) HCG oli vielä 15000, luulen että edelleen vielä sadoissa ainakin. Maanantaina onneksi ultra, jossa tarkastetaan onko kaikki tyhjentynyt hyvin.
View attachment 114952
Mulla lääkkeellinen tyhjennys, alkion koko vastasi silloin rv 6+5. Raskaustesti nega 2 viikkoa tyhjennyksestä ja menkat alkoi 30 päivää tyhjennyksestä. Ovista en tajunnut testata tässä välissä kuin vasta seuraavassa kierrossa, mutta ovisoireita tuli suunnilleen normaaliin aikaan. Uuteen pysyvään plussaan meni 4 kiertoa.Täällä kp11 km vuodon alusta laskettuna. Vielä hieman tiputtelee satunnaisesti ja testi edelleen selkee positiivinen, tosin hiipumaan päin verrattuna viime viikkoiseen. Viime viikolla testiviiva oli ihan kirkuvan punainen vs kontrolli, nyt testiviiva kontrollia haaleampi jo. Viime perjantaina (kp3) HCG oli vielä 15000, luulen että edelleen vielä sadoissa ainakin. Maanantaina onneksi ultra, jossa tarkastetaan onko kaikki tyhjentynyt hyvin.
View attachment 114952
Mulla näyttänyt väärin 3 x... Ja diis ei mitään viivanpaikkojq, vaan punaisia haamuja. Joillain ihmisillä on kierron lopulla hcg 5 niin tekee tuon, vaikka alle 2 on nega. Mä en voi siis niitä käyttää lainkaan. Pidän peukkuja sulle, testaa jollain muulla pian!!!Nukuin tosa sohvalla päikkäreitä, kunnes herään ihan järkyttävään lihaskramppiin/suonenvetoon. Mä sit hätäpäissäni tein raskaustestin, koska mulla oli kaapissa varmuudeks neljä. Nyt iso kysymys: näyttääkö apteekin ultra herkästi viivanpaikkaa
Minulla alkoi 11.1. tyhjennys, kun oli tammikuussa keskeytynyt keskenmeno. Ensimmäinen ovis oli 3.2., mutta silloin raskaustesti näytti vielä haamua. Täysin negan sain joskus dpo7. Toinen keskenmeno oli 5.6. ja ensimmäinen ovis sen jälkeen 1.7., ja silloin myös tuli vielä haalea viiva raskaustestiin. Täysin negan sain vasta ensimmäisten menkkojen jälkeen. Eli kyllä voi tulla ovis ennen kuin raskaustesti on nega. Tosin jollekin tuolla keskenmenopuolella oli lääkäri sanonut, ettei voi tulla raskaaksi ennen kuin hcg on nollassa. Ekan keskenmenon jälkeen yritettiin heti uudestaan, mutten tullut tuosta kierrosta raskaaksi, ja nyt toisella kerralla päätettiin odottaa yhdet menkat välissä, että on varmasti kohdun limakalvo kunnossa.Täällä kp11 km vuodon alusta laskettuna. Vielä hieman tiputtelee satunnaisesti ja testi edelleen selkee positiivinen, tosin hiipumaan päin verrattuna viime viikkoiseen. Viime viikolla testiviiva oli ihan kirkuvan punainen vs kontrolli, nyt testiviiva kontrollia haaleampi jo. Viime perjantaina (kp3) HCG oli vielä 15000, luulen että edelleen vielä sadoissa ainakin. Maanantaina onneksi ultra, jossa tarkastetaan onko kaikki tyhjentynyt hyvin.
View attachment 114952