Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on aivan sama ja @Nurppu samoissa mennään, dpo 4 myös täällä :)Minulla on taas Googlen hakuhistoria täynnä hakuja tyyliin "dpo X oire", vaikka miten yritän olla tulkitsematta oireita. Mutta aina tulee jotain, mitä ei ole vielä googlettanut! Luteaalivaihe on ärsyttävän täynnä tuntemuksia.
Musta on ihana kuulla tuo sun toiveikkuus. toivon sulle sydämeni pohjasta plussaa ja vauvaa syliin saakka.Minulla on taas Googlen hakuhistoria täynnä hakuja tyyliin "dpo X oire", vaikka miten yritän olla tulkitsematta oireita. Mutta aina tulee jotain, mitä ei ole vielä googlettanut! Luteaalivaihe on ärsyttävän täynnä tuntemuksia.
@Nurppu Ei oo ollut kyllä koskaan näin pitkää kiertoa, eli ehkä vähän hämmentävää. Toi ultraus vois olla varmaan hyvä vaihtoehto. Pitää vähän selvitellä, että rimpauttaisko neuvolaan vaikka et mitä siellä tuumataan. Kiitos vinkistä!@Kimarala onhan se joo aika pitkä kierto ollu jos 18.6 edelliset menkat ollu. Onks sul ennen ollu noi pitkiä kiertoja? Jos siellä testit antaa negaa kuitenki ni kaikkein todennäkösin syy sit on että ovulaatio syystä tai toisesta on viivästyny. Ultralla sais kaikkein parhaan kuvan siitä että mikä meno siellä on, just että onko ovulaatioo tapahtunu tai onko se vielä tuloillaan jne. Ite oon ainakin omalla kohalla saanu tässä kolmen vuoden yrityksen aikana todeta että kyllä niitä erilaisia "raskausoireita" havaitsee sillon jos niitä kovasti haluais havaita, ilman sitä oikeaa raskautta mut toivotaan tietysti et siellä oireet liittyis kuitenkin alkavaan raskauteen, joka vaan ei vielä näkyny testissä!
@Minniii hyvältä kuulostaa puputtelu! Meillä oli viime kierrossa tosiaan eka varma plussa kolmen vuoden sisällä, ja lisäks eka kerta kun puputeltiin menemään joka päivä siinä ovulaation ympärillä. Uskon että ainakin meidän kohalla se oli osatekijä siihen plussaan :) se toki meni varhain kesken sit, mutta ainakin todistetusti solut kohtas toisensa!
Täällä ny dpo4 menossa, eli rauhallinen jakso :) eilen käytiin IVF suunnittelussa. Meillä alkaa hoidot vasta lokakuussa näillä näkymin, koska HUSissa haluavat pitää 7 viikon karenssin kuumeisen koronan jälkeen ennen ku ottavat hoitoihin. Korkea kuume siis vaikuttaa (kuulemma molemmilla) sukusoluihin niin kovasti, että heidän mielestään se hoito olis melkeen hukkaan heitettyä aikaa jos heti mentäis! Ihan mielenkiintosta tietää siis, että kuume voi noinkin voimakkaasti vaikuttaa
No aaaaivan, eihän mulla käyny mielessäkään koko kylmähylly! Muistelin vaan et joskus oli Rybb&Deckers tjsp greippimehua ja se kai oli siellä lämminhyllyssä (jos yhtään oikein muistan ).Good morgonilla on ainakin kylmässä verigreippimehua, mä oon käyttänyt sitä :)
Ja siis tämä!! Koko ajan tulee uutta tuntemusta ja kaikki pitää myös googlata.Mä nokitan, tänään dpo 4 muka oli etomista ja jotain kohtutuntemuksia mä kans vähän veikkaan et dpo 7 ei todellisuudessa oikeen voi tuntea mitään? Saati dpo 4 Mut niinpä, ihan ku tässä vois olla analysoimatta jokasta tuntemusta
Ostan kans tota kylmähyllyn God Morgonin verigreippimehua. Meillä Prismassa olisi myös lämminhyllyssä verigreippimehua, mutta se säilyy avattuna vain 3 päivää. Laskeskelin, että 2dl päivässä jos juo niin se yhden litran purkki kestää 5 päivää. Se God Morgon mehu säilyy sen 5 päivää avattuna, joten vaikka on pikkasen kalliimpi niin olen ostanut sitä. Ja tykkään mausta!@Nurppu Ei oo ollut kyllä koskaan näin pitkää kiertoa, eli ehkä vähän hämmentävää. Toi ultraus vois olla varmaan hyvä vaihtoehto. Pitää vähän selvitellä, että rimpauttaisko neuvolaan vaikka et mitä siellä tuumataan. Kiitos vinkistä!
Tämä foorumi on ollut kyllä parasta bestiä kun itellä ei oo hajua oikein mistään mutta täällä saa parhaita neuvoja ja vertaistukea.
No aaaaivan, eihän mulla käyny mielessäkään koko kylmähylly! Muistelin vaan et joskus oli Rybb&Deckers tjsp greippimehua ja se kai oli siellä lämminhyllyssä (jos yhtään oikein muistan ).
Ja siis tämä!! Koko ajan tulee uutta tuntemusta ja kaikki pitää myös googlata.
Mä sain sillä ihka oikean haamun viime vuoden lopulla kun hetken sain raskaudesta nauttia, mutta mitä täältä oon lukenut niin olis antanut myös viivanpaikkoja pidetään peukkuja että ei olis viivanpaikka sullaNukuin tosa sohvalla päikkäreitä, kunnes herään ihan järkyttävään lihaskramppiin/suonenvetoon. Mä sit hätäpäissäni tein raskaustestin, koska mulla oli kaapissa varmuudeks neljä. Nyt iso kysymys: näyttääkö apteekin ultra herkästi viivanpaikkaa
Mulla ainakin lähellä menkkoja kellertävää vuotoa ja ollut myös alkuraskaudessa. Eli jos ei niinkään muita oireita ni en uskois tulehdukseenTäällä iski luteliaalin puolenvälin masis ja epätoivo. Dpo 6 ja olo on 100% varma, ettei vieläkään tärpänny alapää vaivat jatkuu, nyt tuntuu vihlasukipuja emättimessä (enteileekö jo menkkoja? ja tulee kellertävää runsasta valkovuotoa? Liittyneekö tulehdukseen. Kokeilen hiivakuuria jos olis apua. Muuten ei mitään ihmeitä. Turhauttaa. Seksiäkin mieli tekisi, mutta näiden alapäävaivojen takia ei viitti ja vie ilon siitäkin hommasta. Kovasti pohdin, pitäskö ens kierto pitää taukoa kaikesta ja keskittyä enempi muihin juttuihin.
Nukuin tosa sohvalla päikkäreitä, kunnes herään ihan järkyttävään lihaskramppiin/suonenvetoon. Mä sit hätäpäissäni tein raskaustestin, koska mulla oli kaapissa varmuudeks neljä. Nyt iso kysymys: näyttääkö apteekin ultra herkästi viivanpaikkaa