Raskaaksi 2022

Huhheijaa juuri kotiuduttu lomareissulta ja pakkohan se oli heti päästä tänne tarkastelemaan tilannetta. Jännällä odotan ensiviikon testaajien tuloksia! 🤩

@Peppipupu sullakaan ei ole enää kauaa siirtoon! 😍 Jännittääkö? 🙈

@Siz Tervetuloa takaisin. 😊

@Kimarala meinaatko vielä testata vai mikä tilanne siellä? 😊


ON: Flo ennusti reissussa ovista, mutta mitään himo limoja ei kyllä tullut. Alavatsa/munis kiristelyjä kyllä oli ja talletteluja tehtiin oikein urakalla. 😄 Näytin miehelleni Flo:n ilmoitusta missä sanottiin ”hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi” ja hän totesi, että se on sitten testattava 2vk päästä mikä on tulos. Itse olen kyllä hyvin skeptinen tuohon raskautumisen mahdollisuuteen tässä kierrossa, joten en ajatellut testata ellei vuoto ala. 🙈 (enpä)😬 vaikea ennustaa myöskään, että kuinka pitkä kierrosta tulee kun vasta oli ekat menkat minipillereiden jäljiltä ja nekin kesti vain 3pv.
 
@Binky Joo no olihan se pakko hakea kotimatkalla testi ja koska olin niin "varma" tällä kertaa halusin ostaa Clearbluen testin viikkonäytöllä mut sieltä paukahti sit Ei raskaana -teksti näytölle. En vaan käsitä missä sit menkat luuraa kun viimesimmät alkoi sillon 18.6. ja sen jälkeen ei oo näkynyt ja kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireitakin ollut koko ajan. 🙄

No mutta sulle jeee, mä laitan peukut pystyyn 🤩 Ei oo mikään tosiaan ennustettavissa mutta toivotaan parasta! 🤗
 
@Binky Joo no olihan se pakko hakea kotimatkalla testi ja koska olin niin "varma" tällä kertaa halusin ostaa Clearbluen testin viikkonäytöllä mut sieltä paukahti sit Ei raskaana -teksti näytölle. En vaan käsitä missä sit menkat luuraa kun viimesimmät alkoi sillon 18.6. ja sen jälkeen ei oo näkynyt ja kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireitakin ollut koko ajan. 🙄

No mutta sulle jeee, mä laitan peukut pystyyn 🤩 Ei oo mikään tosiaan ennustettavissa mutta toivotaan parasta! 🤗
Pääsisitkö hcg-verikokeeseen, auttaisi mysteerin selvittämisessä. Onneksi yksityiset labrat tekee niitä ilman lääkärin lähetettä.
 
Täällä ei oo ainakaan jääny talleteluista kiinni tämä homma, sunnuntaista asti joka päivä puuhasteltu vähän varmuuden vuoksi! 😂 Mietin et jos nyt ei tärppää niin pitää varmaa seuraavassa kierrossa tikutella sitä ovista.. ei kestä paikat tämmöstä näin ahkeraa pupuilua 😆
Nyt sitte vaihteeksi odotellaan tuottiko tämä kierto tulosta 😊 Kivaa kun useampi jännäilee ens viikolla!
 
@Binky Joo no olihan se pakko hakea kotimatkalla testi ja koska olin niin "varma" tällä kertaa halusin ostaa Clearbluen testin viikkonäytöllä mut sieltä paukahti sit Ei raskaana -teksti näytölle. En vaan käsitä missä sit menkat luuraa kun viimesimmät alkoi sillon 18.6. ja sen jälkeen ei oo näkynyt ja kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireitakin ollut koko ajan. 🙄

No mutta sulle jeee, mä laitan peukut pystyyn 🤩 Ei oo mikään tosiaan ennustettavissa mutta toivotaan parasta! 🤗

Onpa harmi. 😟 Tuo hcg mittaus voisi olla hyvä niinkuin @Aaltokukka tai sitten ultra, että näkisi mikä siellä on tilanne. 🤔
 
@Kimarala onhan se joo aika pitkä kierto ollu jos 18.6 edelliset menkat ollu. Onks sul ennen ollu noi pitkiä kiertoja? Jos siellä testit antaa negaa kuitenki ni kaikkein todennäkösin syy sit on että ovulaatio syystä tai toisesta on viivästyny. Ultralla sais kaikkein parhaan kuvan siitä että mikä meno siellä on, just että onko ovulaatioo tapahtunu tai onko se vielä tuloillaan jne. Ite oon ainakin omalla kohalla saanu tässä kolmen vuoden yrityksen aikana todeta että kyllä niitä erilaisia "raskausoireita" havaitsee sillon jos niitä kovasti haluais havaita, ilman sitä oikeaa raskautta 😞 mut toivotaan tietysti et siellä oireet liittyis kuitenkin alkavaan raskauteen, joka vaan ei vielä näkyny testissä!

@Minniii hyvältä kuulostaa puputtelu! 😆 Meillä oli viime kierrossa tosiaan eka varma plussa kolmen vuoden sisällä, ja lisäks eka kerta kun puputeltiin menemään joka päivä siinä ovulaation ympärillä. Uskon että ainakin meidän kohalla se oli osatekijä siihen plussaan :) se toki meni varhain kesken sit, mutta ainakin todistetusti solut kohtas toisensa!

Täällä ny dpo4 menossa, eli rauhallinen jakso :) eilen käytiin IVF suunnittelussa. Meillä alkaa hoidot vasta lokakuussa näillä näkymin, koska HUSissa haluavat pitää 7 viikon karenssin kuumeisen koronan jälkeen ennen ku ottavat hoitoihin. Korkea kuume siis vaikuttaa (kuulemma molemmilla) sukusoluihin niin kovasti, että heidän mielestään se hoito olis melkeen hukkaan heitettyä aikaa jos heti mentäis! Ihan mielenkiintosta tietää siis, että kuume voi noinkin voimakkaasti vaikuttaa 😮
 
Hei kaikille, täällä uusi kuumeilija!

Tai siis kuumeiltuhan täällä on jo kauemman aikaa, mutta nyt vihdoin päästään kokeilemaan että josko tärppäisi. Taustoista sen verran, että meillä on miehen kanssa esikoinen 2/21, jonka raskaus alkoi heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Loppuraskaus ja etenki synnytys menivät sitten enemmän ja vähemmän hankalasti. Kiireelliseen sektioon päättyneen synnytyksen ja siinä tapahtuneiden erinäisten komplikaatioiden vuoksi ollaan nyt annettu elimistölle kunnolla aikaa ja rauhaa parantua. Mutta nyt alkaa sitten todenteolla toisen yritys 😁 Tänään kuitenkin kp1, joten vielä saa odotella ennen kuin pääsee edes jännäilemään.

Plussatuulia kaikille!
 
Tervetuloa mukaan!

Kp9 menossa ja lämmöt laski normaaliin jee! Eli ei ollutkaan liian aikaisin ovulaatio! Nyt greippi käytössä ja täytyy sanoa et mä tykkään! Huikean hyvä aamusta, tuntuu siltä että tää jää mun käyttöön ihan ehdottomasti
 
@Kimarala onhan se joo aika pitkä kierto ollu jos 18.6 edelliset menkat ollu. Onks sul ennen ollu noi pitkiä kiertoja? Jos siellä testit antaa negaa kuitenki ni kaikkein todennäkösin syy sit on että ovulaatio syystä tai toisesta on viivästyny. Ultralla sais kaikkein parhaan kuvan siitä että mikä meno siellä on, just että onko ovulaatioo tapahtunu tai onko se vielä tuloillaan jne. Ite oon ainakin omalla kohalla saanu tässä kolmen vuoden yrityksen aikana todeta että kyllä niitä erilaisia "raskausoireita" havaitsee sillon jos niitä kovasti haluais havaita, ilman sitä oikeaa raskautta 😞 mut toivotaan tietysti et siellä oireet liittyis kuitenkin alkavaan raskauteen, joka vaan ei vielä näkyny testissä!

@Minniii hyvältä kuulostaa puputtelu! 😆 Meillä oli viime kierrossa tosiaan eka varma plussa kolmen vuoden sisällä, ja lisäks eka kerta kun puputeltiin menemään joka päivä siinä ovulaation ympärillä. Uskon että ainakin meidän kohalla se oli osatekijä siihen plussaan :) se toki meni varhain kesken sit, mutta ainakin todistetusti solut kohtas toisensa!

Täällä ny dpo4 menossa, eli rauhallinen jakso :) eilen käytiin IVF suunnittelussa. Meillä alkaa hoidot vasta lokakuussa näillä näkymin, koska HUSissa haluavat pitää 7 viikon karenssin kuumeisen koronan jälkeen ennen ku ottavat hoitoihin. Korkea kuume siis vaikuttaa (kuulemma molemmilla) sukusoluihin niin kovasti, että heidän mielestään se hoito olis melkeen hukkaan heitettyä aikaa jos heti mentäis! Ihan mielenkiintosta tietää siis, että kuume voi noinkin voimakkaasti vaikuttaa 😮
Mäkään en tiennyt et kuume vaikuttaa noin radikaalisti. Koronan jälkeen itsellä kesti kierron tasaantuminen todella kauan, mutta kuitenkin tuli. Eräs ystäväni vuoti kahden viikon välein puoli vuotta sairastetun koronan jälkeen ja tuli takaisin rokotteen jälkeen. Sehän on vaikuttanut paljonkin mutta en tiennyt että yksinään kuume on noin iso tekijö
 
Hei kaikille, täällä uusi kuumeilija!

Tai siis kuumeiltuhan täällä on jo kauemman aikaa, mutta nyt vihdoin päästään kokeilemaan että josko tärppäisi. Taustoista sen verran, että meillä on miehen kanssa esikoinen 2/21, jonka raskaus alkoi heti ensimmäisestä yrityskierrosta. Loppuraskaus ja etenki synnytys menivät sitten enemmän ja vähemmän hankalasti. Kiireelliseen sektioon päättyneen synnytyksen ja siinä tapahtuneiden erinäisten komplikaatioiden vuoksi ollaan nyt annettu elimistölle kunnolla aikaa ja rauhaa parantua. Mutta nyt alkaa sitten todenteolla toisen yritys 😁 Tänään kuitenkin kp1, joten vielä saa odotella ennen kuin pääsee edes jännäilemään.

Plussatuulia kaikille!
Jee tervetuloa 🥰!
 
Asiasta kukkapurkin kautta taas greippimehuun 😄 Onko sellasta jostain (mistä?) saatavilla? Oon käynyt varmaan 4 perusmarkettia läpi enkä moista tuotetta löydä mistään. 😯
 
@Kimarala tuoreista greipeistä voi kans puristella mehut jos haluu :) ite oon kans popsinu ihan tuoretta greippiä tätä tarkotusta varten, samalla saa sit kuituja! Mut onhan se aika tujua 😆
 
Good morgonilla on ainakin kylmässä verigreippimehua, mä oon käyttänyt sitä :)
Tälle suositus! Kohtuuhintaista ja hyvänmakuista!

Dpo5. Ei mitään uutta taivaan alla. Pitkiä ja piinavia päiviä ootella. Tällä hetkellä seesteinen rauhallinen fiilis. Toiveet ei korkeella, mutta varmaan silti kova pettymys taas uuden kierron alkaessa, niin kuin aina. Noh, menkkapettymystä voi sitten taittaa nauttimalla viiniä vuosipäivänä miehenkaa.
 
Täällä dpo7 ja valeoireiden bongaus on alkanut. :No Evil Monkey: Vaikka miten yritän välttää sitä, mutta miten sitä nyt voi olla huomaamatta kehon tuntemuksia? Tänä aamuna oli vähän kuin repäisykipuja, mutta ei kai oireita oikeasti voi vielä olla.
 
Täällä dpo7 ja valeoireiden bongaus on alkanut. :No Evil Monkey: Vaikka miten yritän välttää sitä, mutta miten sitä nyt voi olla huomaamatta kehon tuntemuksia? Tänä aamuna oli vähän kuin repäisykipuja, mutta ei kai oireita oikeasti voi vielä olla.
Noniin, siellä pari jännäpäivää edellä! On kyl pirun ärsyttävää kun samanmoisia oloja tulee oli raskaana tai ei. Toivotaan, et täl kertaa olis sitä itteää😍
 
Täällä dpo7 ja valeoireiden bongaus on alkanut. :No Evil Monkey: Vaikka miten yritän välttää sitä, mutta miten sitä nyt voi olla huomaamatta kehon tuntemuksia? Tänä aamuna oli vähän kuin repäisykipuja, mutta ei kai oireita oikeasti voi vielä olla.
Mä nokitan, tänään dpo 4 muka oli etomista ja jotain kohtutuntemuksia 🙈 mä kans vähän veikkaan et dpo 7 ei todellisuudessa oikeen voi tuntea mitään? Saati dpo 4 😆 Mut niinpä, ihan ku tässä vois olla analysoimatta jokasta tuntemusta 🙈
 
Mä nokitan, tänään dpo 4 muka oli etomista ja jotain kohtutuntemuksia 🙈 mä kans vähän veikkaan et dpo 7 ei todellisuudessa oikeen voi tuntea mitään? Saati dpo 4 😆 Mut niinpä, ihan ku tässä vois olla analysoimatta jokasta tuntemusta 🙈
Minulla on aiemmissa raskauksissa ollut ensimmäiset oikeat oireet dpo9, eli tuskin mikään sitä aiempi on merkki suuntaan tai toiseen. Mutta silti sitä ajattelee, että mitäpä jos... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mä nokitan, tänään dpo 4 muka oli etomista ja jotain kohtutuntemuksia 🙈 mä kans vähän veikkaan et dpo 7 ei todellisuudessa oikeen voi tuntea mitään? Saati dpo 4 😆 Mut niinpä, ihan ku tässä vois olla analysoimatta jokasta tuntemusta 🙈
No jos oikeen kaivellaa, ni keltarauhasesta johtuvia tissi ja munasarjatuntemuksia löytyy, mut pää tietää onneks mistä ne johtuu, eikä niistä varmaan voi päätellä vielä huonoonkaan suuntaan mitään😁
 
Takaisin
Top