Raskaaksi 2022

Jessus, testirumba päättyi siihen, että tein vielä perjantaiaamuna vihoviimeisen testin, koska lauantaina oltiin lähdössä kesälomareissuun. Testi näytti negaa ja reissussa sitten tuli otettua muutamia viinilasillisia per päivä.
Tänään aamulla tuntui jo heti aamupäivällä, että olo on jotenkin ihan ventti. Soffalle lepäilemään ja tuntui vähän väliä kuin olisi vuoristoradassa putoamassa alamäkeen eli sellaista, että ottaa vatsanpohjasta ja ihan sairas kuvotus. Koko illan ollut etova olo ja pari kertaa on tullut oksennus. 😱 Jokohan se nyt sitten oiskin tärppi. Olisin varmaan kotioloissa testannut heti mut ollaan vielä mökillä niin ei ole pystynyt. 🙈
 
Jessus, testirumba päättyi siihen, että tein vielä perjantaiaamuna vihoviimeisen testin, koska lauantaina oltiin lähdössä kesälomareissuun. Testi näytti negaa ja reissussa sitten tuli otettua muutamia viinilasillisia per päivä.
Tänään aamulla tuntui jo heti aamupäivällä, että olo on jotenkin ihan ventti. Soffalle lepäilemään ja tuntui vähän väliä kuin olisi vuoristoradassa putoamassa alamäkeen eli sellaista, että ottaa vatsanpohjasta ja ihan sairas kuvotus. Koko illan ollut etova olo ja pari kertaa on tullut oksennus. 😱 Jokohan se nyt sitten oiskin tärppi. Olisin varmaan kotioloissa testannut heti mut ollaan vielä mökillä niin ei ole pystynyt. 🙈
Olkoon tärppi, olet sen ansainnut! 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
 
En oo vielä päättäny millä testaisin, tekis mieli tilata netistä kyllä jotain testejä! Ota ehdottomasti mukaan reissuun nii voidaan yhes jännää! ☺️
Nyt on ihan varuiks yks testi mukana 😅 katotaan tuleeko testattua, mutta ainakin on nyt mahdollisuus.

Ja ilmeisesti sulla on ainakin nyt testejä tulossa ens viikolle niin on millä testata 😁
 
KP24, sais jo uus kierto alkaa. Pitää nyt ruveta taas täydentämään lisäravinne/kikkakolmos-varastoja!
Eli kertokaa mitä tiedätte/keksitte lisää?
Rauta
Foolihappo
Vehnänalkioöljykapselit
Gelee royale
Donaferty
Greippimehu


Mitäs muita näitä onkaan?
 
Mulla foolin ja raudan imeytymiskaverina C= karpalomehu.
Rauta ei imeydy kunnolla jos mahassa magnesium tai kofeiinia tai maitotuotteita tai paljon ruokaa yhtäaikaa.
* Magnesiumista kätevä Diasporal annospussi, jonka sisältö "sulaa" suussa. Imeytyykö se siis suun limakalvojen kautta? Otin aamulla ja ainakin mulla loppui levottomat kokousjalat ja raskauduinkin. Lisäksi olin ottanut vuosia * illalla magnesiumia, jota myös jatkoin
* D-vitamiini. (Aamu)
* Kalaöljykapselit (ilta), jääkaappi kylminä.
* Monivitamiini gerimax( sisältää ginseniä) aamuisin, lopetin positiivinen tikkutestin jälkeen, jolloin siirryin mammavitaan (ei sis A-vitamiinia)
Greippimehun sijaan join *täyskarpalomehua vedellä laimennettuna. Saksan serkkuni valloi sen nimeen...
Pupuilu/tärppi-yönä piti muistaa vähän alkoholia (Saksa vihje 2-4cl vahvaa, makeaa hedelmäviiniä tai mietoa likööriä molemmat runsaan veden kera )unohtui just toukokuussa. Tulolupa annettu ennen joulua, jolloin nuo *ohjelmaan. Raskauduin toukok...

🍀🍀🍀🍀🍀
 
KP24, sais jo uus kierto alkaa. Pitää nyt ruveta taas täydentämään lisäravinne/kikkakolmos-varastoja!
Eli kertokaa mitä tiedätte/keksitte lisää?
Rauta
Foolihappo
Vehnänalkioöljykapselit
Gelee royale
Donaferty
Greippimehu


Mitäs muita näitä onkaan?
Mä voin täältä taustaseuraajana mainita mitä käytin siinä kierrossa kun raskauduin kuukausien yrityksen jälkeen. En tietenkään tiedä liittyikö se näistä mihinkään vai esim ihan tuuriin, mutta varmuuden vuoksi. Osa noista oli ollut käytössä minulla jo muutaman aiemman kk:n, osa tuolloin uusia minulle :smiling-eyes:

D-vitamiini
Rauta
Foolihappo
Gelee Royale
Venhänalkioöljy
Sinkki
Omega3
Ubikinoni Q10
L-carnitine
Omenaviinietikka 1 rkl/päivä (ennen ovista)
Thyroxin (lääkärin määräämä resepti)
DHEA (lääkäriltä pyydetty resepti)
Ovulaatiotestit
Fertilily-hedelmöityskuppi (tätä kokeilin ko. kierrossa ihan ekaa kertaa, mutta onnistuminen tuolloin ei tietenkään silti välttämättä liity mitenkään tähän).

Lisäksi miehellä Sermatrop Alfa.

Yritin myös syödä terveellisesti. Toisaalta tuolloin esim tupakoin noin joka toinen päivä useamman (en suosittele kenellekään tietenkään, mutta vain sen toteamiseksi, että ei ne elämäntavat niin kauhean terveellisiä olleet - ja terveellisillä elämäntavoilla on varmaan lopulta aika rajallinen vaikutus asiaan kuitenkin, vaikka toki esim. juuri tupakointi kannattaa lopettaa jos pystyy - minua vaan stressasi yrittäessä aika paljon ja jotenkin en silloin lopettanut vaan vasta välittömästi pos. raskaustestin jälkeen).

Noista itse ottamistani osalla (ainakin ubikinoni, DHEA…) on jotain tieteellistä näyttöä siitä, että voivat parantaa munasolujen laatua (eli hyöty voi riippua siitä onko kyse tästä…). Osa kai ihan ilman tieteellistä perustetta…

Kannattaa tietysti myös katsoa, sopiiko joku aine yhteen jos käytössä on joku lääkitys (tai jotain erityisiä oireita). Esim. itse en voinut käyttää greippiä missään muodossa tuon Thyroxinin vuoksi.

Tsemppiä ja onnea yritykseen :Two-hearts:
 
Hitto ku toi viiva on toisesta reunasta vähän tummempi, mut voisko tää olla plussa? 🤨
 

Liitteet

  • BD2C22CE-DF16-41B0-B0BF-F995C2F4E45B.jpeg
    BD2C22CE-DF16-41B0-B0BF-F995C2F4E45B.jpeg
    742.8 KB · Katsottu: 148
Hitto ku toi viiva on toisesta reunasta vähän tummempi, mut voisko tää olla plussa? 🤨

Mulla on kaikki noi vahvimmat viivat ollu tollasia, että vaan toisesta reunasta yhtä tumma tai tummenpi kun kontrolliviiva 🤷‍♀️

Maanantai iltana tuli ovistestiin kaikista tummin viiva, eli tiistai kaiketi oli sitten ovulaatiopäivä. Häiritsee, kun en ole missään kohtaa huomannut mitään limoja. Eikä niitä tullut kyllä viime kierrossakaan. Ainoastaan eilen eli keskiviikkona jäi pyyhkiessä paperiin semmoinen isompi lima"klimppi", mutta ei sekään kyllä kirkasta ja venyvää ollut. Eli nyt oon ihan varma, että en oikeesti ovuloikaan ollenkaan, kun ei kerran mitään limojakaan ole 😂
 
Kp8 ja oikein repinyt eilen ja tänään vasenta munista. Lämmöt nous, voi toki olla olosuhteen muutos (?) ja nännit arat. Uskon et nyt vasemmalla tulossa ovis jolloin kp15-18 välillä olis ovulaatio mikäli ennusteet on oikein. Vältelty lääkkeitä vaikka selkäkipu on kauhea..

Greippi otettu käyttöön nyt ja tilaan sitä kirjainyhdistelmää mikä olisi vahva antioksidantti. Itse asiassa melko varmasti söin tuota kokeena kaverilta joka on lisäravinteiden esittelijä/jälleenmyyjä tuolloin kun raskauduin ensimmäisen kerran ja sillon rauta myös käytössä. Toivottavasti tämä kierto tuo plussan tai todistaa mun väittämän siitä et mun oikea munis ei toimis kunnolla
 
Hitto ku toi viiva on toisesta reunasta vähän tummempi, mut voisko tää olla plussa? 🤨
Mulla plus ollut semmonen et just toinen reuna tummempi, kyllä toi ainakin lh huippuun mun mielestä viittaa, joten eiköhän ovulaatio olis piakkoin

Ja eikun talkettelemaan! 😅

Meillä viikon päästä pitäis olla ovulaatio jos ei tuu superaikainen niinkuin vuosi sitten oli 21 päiväinen kierto 🙈
 
Hassua miten ihmisten kehot toimii eri tavalla, mulla meinaa sitä ovislimaa tulee jo pari päivää ennen itse ovista. Ovispäivänä vv muuttuu mulla jo ei niin limaiseen suuntaan🤔
Mä odottelen jo että pääsen kokeilee ekaa kertaa noita digiovistestejä 🤩
 
Takaisin
Top