Raskaaksi 2022

No nyt on jännä kyl. Lämmöt droppas jo tänää, mut tänään tuli kyl vast se selkee ovisplussa. Limoja ei tänään enää mainittavasti ja vasen puoli kipuilee. Talletteluja ollu pe ja eilen illalla, luottasko niiden voimaan, vai pitäskö tänään viel rykästä? Kauhee väsy ja pahin panetuskin lieveni🤔 tuntemusten perusteel melkein sanoisik et ovis tänään, mut sit taas toi ovistesti sanoo muuta.
 

Liitteet

  • 20220731_140838.jpg
    20220731_140838.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 81
  • 20220731_134026.jpg
    20220731_134026.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 86
Kp2 vietellään. Viime yönä oli inhottavaa töissä kun aina kun lähdin kävelee niin kuukupin antenni(jonka olin jo lyhentänyt noin 5mm, jotenkin silti hankasi ja raapi sisuksia. Varmaan vähän alempana kohdunnapukka että se nyt noin häiritsi. No herätessä sit vasta pääsin leikkaamaan sen. En uskaltanut aikasemmin kun pelkäsin jos en saa sitä pois. Mutta helposti se tulee kun pöntöllä istuessa vähän työntää niin hyvin saa otteen siitä.
Edellisii menkkoihin paljon vähempi vuotoa. Ei kertaakaan täynnä edes yöunien jälkeen. Siis pohjalta ehkä vajaa 2cm täynnä ja mulla isompi koko. Että tämmöset tähän väliin.

Posti muuten toi mulle jotain tänään 🥰
Yks yö vielä ja sitten vapaat 👍
 

Liitteet

  • A6161D9E-9A33-4445-AA30-CE5C5D6FD70B.jpeg
    A6161D9E-9A33-4445-AA30-CE5C5D6FD70B.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 76
Tänään kp1. Viimeiseen asti sitä uskoi raskauden mahdollisuutta, vaikka lämmöt tippu, menkkakivut alkoi ja leposyke laski. Kyllä tää vetää mielen matalaks. Toisaalta oon ylpee itestäni, et pysyin päätöksessä olla testaamatta. En tiä auttoko se siinä vai mikä, mut mieliala ei tehnyt tyypillistä droppausta tän pms aikana. Nyt tilaan ovulaatiotestejä ja ostan greippimehua. Ja punaviiniä. Muutoin en juonu viime kierrossa kuin menkkojen aikaan ja se tuntu olevan aika hyvä.
 
Tänään kp1. Viimeiseen asti sitä uskoi raskauden mahdollisuutta, vaikka lämmöt tippu, menkkakivut alkoi ja leposyke laski. Kyllä tää vetää mielen matalaks. Toisaalta oon ylpee itestäni, et pysyin päätöksessä olla testaamatta. En tiä auttoko se siinä vai mikä, mut mieliala ei tehnyt tyypillistä droppausta tän pms aikana. Nyt tilaan ovulaatiotestejä ja ostan greippimehua. Ja punaviiniä. Muutoin en juonu viime kierrossa kuin menkkojen aikaan ja se tuntu olevan aika hyvä.
Oot ollut kyllä lujatahtoinen testaamisen kanssa. Tsemppiä uuteen kiertoon! Saitteko jo simppatestin tulokset?
 
Flo ennustaa huomiselle ovulaatiota, testi näyttää nyt tältä. Eka kuva otettu heti kun tehty ja toka kuivuneena.
Näyttää ennuste osuvan hyvin nappiin. Ollaan sitten kierroissa samassa kohtaan, mulla kans tänään ovisplussa testissä ja oli tänään myös kolposkopia jossa ultrattiin munasarjat niin siellä oli kuulemma hyvännäköinen follikkeli irtoamassa :)
 
On tää touhu kyllä yhtä lottoomista. 🙄 Pari päivää sitten kirjoittelin tänne, kuinka olin luottavainen ovulaation tapahtuneen viikko sitten, kun oli limat ja himot ja kivut ja kaikki. Tänään sitten pukkas täsmälleen samat oireet uudelleen ja päätin tehdä ovistestin (ekaksi teki kyllä mieli tehdä raskaustesti, mutta sain sitten kuitenkin puhuttua itselleni järkeä että viikossa siihen ei tulisi yhtään mitään katseltavaa 🙃). Digitaalinen ovistesti näyttikin sitten nättiä hymynaamaa. Eli se viikon takainen "ovis" oli pelkkää kehon trollausta kun ei ollut testejä käsillä silloin ja nyt sitten EHKÄ aloitan piinaviikot alusta. Tai mistäs sitä tietää, ensi viikolla voi olla taas joku ihan toinen arpa. 🤡
 
Näyttää ennuste osuvan hyvin nappiin. Ollaan sitten kierroissa samassa kohtaan, mulla kans tänään ovisplussa testissä ja oli tänään myös kolposkopia jossa ultrattiin munasarjat niin siellä oli kuulemma hyvännäköinen follikkeli irtoamassa :)

Nyt ei muuta sitten kun kovaa ajoo ja parin viikon päästä jännätään 🤣
 
Omaa napaa. Luin, että Burana on paha asia , kun yrittäö. Varsinkin ovulaation aikana. Joudun tällä hetkellä syömään kipulääkettä, koska aivan jäätävät selkäkivut, jotka säteilevät jalkaan. Lääkäriin menossa. Olenkin nyt syönyt Panadol 1g:sta useana päivänä ja useampaan kertaan per päivä. Ovulaation pitäisi olla taas näillä näppäimillä ja tallettelut aloitettu. Onko siis tietoa, tuhoaako tää Panadolienkin nappailu tän homman? Ja vähän kovin tässä jännittää, kun kivut ei helpota niillä Panadoleilla juurikaan, että mitä se lääkärisetä mahtaa määrätä tähän? Kun en kyllä halua tämän vuoksi pilata yk:ta :Smirking Face:
 
Omaa napaa. Luin, että Burana on paha asia , kun yrittäö. Varsinkin ovulaation aikana. Joudun tällä hetkellä syömään kipulääkettä, koska aivan jäätävät selkäkivut, jotka säteilevät jalkaan. Lääkäriin menossa. Olenkin nyt syönyt Panadol 1g:sta useana päivänä ja useampaan kertaan per päivä. Ovulaation pitäisi olla taas näillä näppäimillä ja tallettelut aloitettu. Onko siis tietoa, tuhoaako tää Panadolienkin nappailu tän homman? Ja vähän kovin tässä jännittää, kun kivut ei helpota niillä Panadoleilla juurikaan, että mitä se lääkärisetä mahtaa määrätä tähän? Kun en kyllä halua tämän vuoksi pilata yk:ta :Smirking Face:
Panadolia voi ottaa ihan hyvin. Vain tulehduskipulääkkeiden, kuten Buranan, kanssa pitää varoa, etenkin jos lääkettä tarvitsee useamman päivän ajan.
 
Oot ollut kyllä lujatahtoinen testaamisen kanssa. Tsemppiä uuteen kiertoon! Saitteko jo simppatestin tulokset?
Kiitos. Joo saatiin, ja eihän ne hyvät ollut. Ei toivottomin diagnoosi minkä voi saada, mutta kuitenkin niin, että raskauden mahdollisuutta meillä ei luomusti ole. Ollaan kyllä molemmat tosi suolasia siitä, että kaikkien on pakko odottaa koko vuosi yritystä, ennenkuin saa siirtyä julkiselle. Soitin vielä erikseen keväällä ja kysyin, kun mun diagnoosit oli jo tiedossa. Ei voi tulla aikasemmin. Ketuttaa. Koko vuosi ollut ihan turhaa
 
Kiitos. Joo saatiin, ja eihän ne hyvät ollut. Ei toivottomin diagnoosi minkä voi saada, mutta kuitenkin niin, että raskauden mahdollisuutta meillä ei luomusti ole. Ollaan kyllä molemmat tosi suolasia siitä, että kaikkien on pakko odottaa koko vuosi yritystä, ennenkuin saa siirtyä julkiselle. Soitin vielä erikseen keväällä ja kysyin, kun mun diagnoosit oli jo tiedossa. Ei voi tulla aikasemmin. Ketuttaa. Koko vuosi ollut ihan turhaa
Voi ei, oon tosi pahoillani! 😞 Niinpä, on kyllä väärin että kaikkien pitää odottaa vuosi. Mun mielestä pitäis antaa esim perus gynetutkimus sekä simppa-analyysi kaikille lasta toivoville. Ja just jos sieltä löytyy selvää vikaa niin mitä ihmeen järkeä pakottaa yrittämään vuosi. Mutta ilmeisesti nyt saatte onneks lähetteen julkiselle.
 
Voi ei, oon tosi pahoillani! 😞 Niinpä, on kyllä väärin että kaikkien pitää odottaa vuosi. Mun mielestä pitäis antaa esim perus gynetutkimus sekä simppa-analyysi kaikille lasta toivoville. Ja just jos sieltä löytyy selvää vikaa niin mitä ihmeen järkeä pakottaa yrittämään vuosi. Mutta ilmeisesti nyt saatte onneks lähetteen julkiselle.
Tänään pitäisi saada lähete. Mua harmittaa, ku yksityisellä selvitettiin ongelmat ja kun ne oli tiedossa eivät silti ottaneet julkiselle aiemmin. Ymmärrän sinänsä kyllä sen, että kun niin monilla se onnistuu alle vuodessa että julkisia resursseja säästyy kun laitetaan tää vuoden raja. Mutta jos omasta pussista yksityisellä selvittää, että kotona ei tuu onnistumaan niin miksi silti pitää odotuttaa meitä vuosi kotona ennenkuin auttavat meitä?:loudlycrying:(ja siis analyysistä kävi ilmi just toi, et kemiallisia pidemmälle meille ei voiskaan raskaus kotona alkaa)
 
Voi ei, oon tosi pahoillani! 😞 Niinpä, on kyllä väärin että kaikkien pitää odottaa vuosi. Mun mielestä pitäis antaa esim perus gynetutkimus sekä simppa-analyysi kaikille lasta toivoville. Ja just jos sieltä löytyy selvää vikaa niin mitä ihmeen järkeä pakottaa yrittämään vuosi. Mutta ilmeisesti nyt saatte onneks lähetteen julkiselle.
Mä oon niin samaa mieltä!
 
Kiitos. Joo saatiin, ja eihän ne hyvät ollut. Ei toivottomin diagnoosi minkä voi saada, mutta kuitenkin niin, että raskauden mahdollisuutta meillä ei luomusti ole. Ollaan kyllä molemmat tosi suolasia siitä, että kaikkien on pakko odottaa koko vuosi yritystä, ennenkuin saa siirtyä julkiselle. Soitin vielä erikseen keväällä ja kysyin, kun mun diagnoosit oli jo tiedossa. Ei voi tulla aikasemmin. Ketuttaa. Koko vuosi ollut ihan turhaa
Oon tosi pahoillani 😞 on kyllä todella kurja tilanne ja kyllähän sen ymmärtää että jotkut kriteerit on julkisella oltava mutta sit kun on noin selkeä että tarvitaan apua niin onhan se väärin että pitää vuosi odottaa.
 
Takaisin
Top