Raskaaksi 2022

Mullakin nyt kahdessa edellisessä kierrossa ollut omituista tuhruttelua ennen kp1. Ennen mulla alkanut aikalailla varoittamattakin ihan kirkkaalla verellä. Tiedä mistä sitten tämmönen muutos. Googletteluilla saa vaan stressiä aikaseks itel ainakin🙈
Mulla sama homma, jos ei ois ollu kellontarkka kierto aiemmin ni ois monet kerrat menny housut pilalle kun hanat aukes. 😅 Miks näitä tämmöisiä juttuja pitää tulla just yrittäessä?! Ja joo, Google on paha. Itkin jo miehelle kun goolettelun jälkeen diagnoosin itselleni vaihdevuodet. 😆
 
Mulla sama homma, jos ei ois ollu kellontarkka kierto aiemmin ni ois monet kerrat menny housut pilalle kun hanat aukes. 😅 Miks näitä tämmöisiä juttuja pitää tulla just yrittäessä?! Ja joo, Google on paha. Itkin jo miehelle kun goolettelun jälkeen diagnoosin itselleni vaihdevuodet. 😆
Mä oon diagnosoinu ittelleni tossa kevään ja kesän aikana kans vaihdevuodet🙈 mut yritän rauhotel itteeni, et suvus ei oo aikasii vaihdevuosia ja lämpöjen ja olojen perusteella olisin kuitenkin ovuloinu. Kai tulehdukset ja sit jos keltarauhases jotai höikkää ni vois tehdä kans🤔

Täällä muuten on jännät paikat! Kp 11 ja ovistesti pärähti näin liki plussaa, todella hilkulla! Tiedä pitäskö vielä tänään toinen testata (eilis alkuiltanen oli kyllä iltapäivällä testattua hailumpi) vai vaan huomen katella milt huominen näyttää. On niin lähellä et jos lh-nousu nopea niin ei völttist enää huomen näy🤔 huima nousu eilisestä. Mut on tässä kunnon eggistäkin riittäny. Onkoha joku superovis ku ikinä noin paljoo ja monta päivää tullu🤣 eilen saatiin ainakin vihdoin kuurin jälkee talletukset tehtyä ja tänäänkin olis tarkotus... järkyttävä panetus pääl🙈 (anteeks suorat ilmasut)
 

Liitteet

  • 20220730_134914.jpg
    20220730_134914.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 83
  • 20220730_134006.jpg
    20220730_134006.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 81
Mä oon diagnosoinu ittelleni tossa kevään ja kesän aikana kans vaihdevuodet🙈 mut yritän rauhotel itteeni, et suvus ei oo aikasii vaihdevuosia ja lämpöjen ja olojen perusteella olisin kuitenkin ovuloinu. Kai tulehdukset ja sit jos keltarauhases jotai höikkää ni vois tehdä kans🤔

Täällä muuten on jännät paikat! Kp 11 ja ovistesti pärähti näin liki plussaa, todella hilkulla! Tiedä pitäskö vielä tänään toinen testata (eilis alkuiltanen oli kyllä iltapäivällä testattua hailumpi) vai vaan huomen katella milt huominen näyttää. On niin lähellä et jos lh-nousu nopea niin ei völttist enää huomen näy🤔 huima nousu eilisestä. Mut on tässä kunnon eggistäkin riittäny. Onkoha joku superovis ku ikinä noin paljoo ja monta päivää tullu🤣 eilen saatiin ainakin vihdoin kuurin jälkee talletukset tehtyä ja tänäänkin olis tarkotus... järkyttävä panetus pääl🙈 (anteeks suorat ilmasut)
🐇:lu piristää mieltä ja kehoa.
"Antaa mennä vaan, kun ei tartte yhtään jarruttaa", totesi ylämäki pyöräilijä. 😱
 
Muokattu viimeksi:
Toi greippimehu oli kyllä ihan uus tieto ainakin itselleni. Täytyisköhän metsästää jostain semmosta seuraavaan kiertoon. 🤔 Flo:n mukaan pitäisi olla ovis ensviikolla kun ollaan reissussa, mutta en jotenkin usko että ovuloisin vielä näin nopeasti minipillereiden ja lyhkästen menkkojen jäljiltä.. 🤔
 
Täällä olisi noin 5 dpo käsillä, vaikka en reissussa ollessa testaillutkaan mitään, mutta hyvin selkeiden limojen ja kipujen perusteella uskaltaisin päätellä ovulaation hetken. Ja parhaamme mukaan ajankohta hyödynnettiin, olihan myöhästyneestä häämatkasta kyse. 😘

Pieni TMI mutta onko kenelläkään muulla ollut ovulaation yhteydessä vähäistä veristä vuotoa sen valkuaisliman seassa? Minulla on nyt kaksi kertaa ollut ja molemmat kerrat ovat niitä kun olen syönyt Donafertyä ja ylipäänsä havainnut selkeät ovis-oireet. Googlaamalla tuli vastaan epämääräisiä mainintoja että verinen lima voisi olla erityisen "hedelmällistä", mutta mitään kovin uskottavaa lähdettä en sille löytänyt. Joka tapauksessa olen nyt onnellinen kun näitä ovisoireita on, kuukausia siihen menikin että ylipäänsä mitään bongasin. Seuraavaksi sitten raskausoireita bongailemaan. 🙈 Toistaiseksi on ainakin hyvin väsynyt olo, mutta se ei varmaan mitenkään johdu matkustamisesta ja jetlagista, vaan sen on pakko olla raskaudesta johtuvaa. 😝
 
Toi greippimehu oli kyllä ihan uus tieto ainakin itselleni. Täytyisköhän metsästää jostain semmosta seuraavaan kiertoon. 🤔 Flo:n mukaan pitäisi olla ovis ensviikolla kun ollaan reissussa, mutta en jotenkin usko että ovuloisin vielä näin nopeasti minipillereiden ja lyhkästen menkkojen jäljiltä.. 🤔
Suosittelen verigreippimehua, maistuu ainakin mun suuhun oikeasti hyvältä :Hugging Face:
 
Oli joo muuten. Menin Flon kanssa eli tallettelut oli silloin Flon aavistusten mukaan, ja jostain niistä tärppäs.
Nyt ei oo tärpännyt vielä tän toisen yrityksen kanssa. Edellinen kierto oli epötavallisen pitkä ja tosiaan testin näytti haamua - tai viivan paikkaa. Oon pohtinut, että voiko kemiallinen (?) toimia noin ja voisko olla ollu ns. km, et voisko tää kierto olla taas jotenkin hedelmällinen. En tiedä. Toivon
Kovasti, mut pelkään taas tippuvani korkeelta
Ja kovaa.
Ok, epäilytti vähän että voiko se kierto palautua heti normaaliksi, mutta ilmeisesti on mahdollista.

Toivotaan että teillä onnistuisi sitten ensi kierrosta 🤞 Ja vähän samat fiilikset, niin kuin varmaan monella muullakin täällä että ei uskalla liikaa toivoa. Oon ite vielä hirveen malttamaton ja pitäis kaikki aina saada mahdollisimman nopeasti, niin tuntuu hankalalta vaan odottaa niitä hyviä uutisia, varsinkin kun ei ite voi asialle hirveästi mitään tehdä.

Nyt tosin näyttäisi siltä että se ovis taitaakin olla nyt vasta tulossa, en vaan tosin tiedä mitä ne aikaisemmat tuntemukset on ollu, ehkä vaan kuvitelmaa tai jonkinlaisia jälkioreita keskenmenosta..
 

Liitteet

  • IMG_20220730_192950.jpg
    IMG_20220730_192950.jpg
    175.7 KB · Katsottu: 81
Olisikohan mahdollista että E vitamiini olis hyvä ton limakalvon suhteen? Venhönalkioöljykapselit meinasin tilata niin josko se auttaisi. Mitä muita lisäravinteita kannattaa ottaa?

Nyt minä päätin että otan kaikki mahdolliset vinkkivitoset vastaan . Testejä en tee vaan lämpöjen perusteella katsotaan et mihin ovis sijoittuu kun ollaan aktiivisia petipuuhissa ja työt osuu hyvin ettei tarvitse "ajoittaa" et siinä mielessä ollaan onnekkaita
 
Olisikohan mahdollista että E vitamiini olis hyvä ton limakalvon suhteen? Venhönalkioöljykapselit meinasin tilata niin josko se auttaisi. Mitä muita lisäravinteita kannattaa ottaa?

Nyt minä päätin että otan kaikki mahdolliset vinkkivitoset vastaan . Testejä en tee vaan lämpöjen perusteella katsotaan et mihin ovis sijoittuu kun ollaan aktiivisia petipuuhissa ja työt osuu hyvin ettei tarvitse "ajoittaa" et siinä mielessä ollaan onnekkaita

Mä käytin vehnänalkioöljyä (Hyi ihan semmosenaan teelusikka päivään 😁) ja maca jauhetta (sekään ei ollut namia mutta hyvän takia meni). Maca oli uusi tuttavuus tärppikierrossa. Ja tunsin ovulaation kovasti ja hyvät limatkin tuli
 
Kyllä voi tuntea itsensä idiootiksi🙈🙈 Täällä parhaillaan metsästetään ovista ja tänään alkoi jo haaleeta viivaa ilmestyä tikkuun. Kävin aikamoisen jesjes tanssin, kun ajatuksissani jotenkin luulin tekeväni raskaustestiä..

En sentään miehelle kerennyt juhlistamaan plussaa ennenkuin muistin, että hitto mähän testailen ovista enkä raskautta😂😂
 
Kiitos, eli myoinositol, mg+d, rauta, vehnänalkioöljy sekä maca. Miehelle löytyi joku hedelmällisyyttä lisäävä vitsku! Noniin eikun ovista metsästään ja toivottavasti tulisi ne limat. Ne uupui viime kierrossa kokonaan vaikka lämmöt nous mut valkovuoto oli kokkareinen ja olematon . Tulehdus ei ollut mut näytti siltä
 
Kiitos, eli myoinositol, mg+d, rauta, vehnänalkioöljy sekä maca. Miehelle löytyi joku hedelmällisyyttä lisäävä vitsku! Noniin eikun ovista metsästään ja toivottavasti tulisi ne limat. Ne uupui viime kierrossa kokonaan vaikka lämmöt nous mut valkovuoto oli kokkareinen ja olematon . Tulehdus ei ollut mut näytti siltä
Ootko ajatellut kokeilla alapäänhän maitohappokapseleita? Tuki ainakin mulla käymääni hiivatin ikisotaa kokkareisuutta vastaan ☺
Magnesium muistaakseni estää raudan imeytymistä eli ne eri aikoihin.
Raudan imeytymistä auttaa C, itse otan sen C-poretabl veden kanssa. Nyt ultrassa käydessä lääkäri neuvoi ottamaan raudan vain joka toinen päivä tupla-annoksena sen Cvitamiini kanssa. Se imeyttyisi siten parhaiten.
Foolihappo (vesiliukoinen) aloitin jo joulukuussa, raskauduin toukokuussa. Se sun listaan kannattaa mielestäni kyllä lisätä.
Limaisia metsästyshetkiä, tuloksellisia tallenteluita!! Olkoon teidän kun vuoronne jo nyt 🍀
 
Olisikohan mahdollista että E vitamiini olis hyvä ton limakalvon suhteen? Venhönalkioöljykapselit meinasin tilata niin josko se auttaisi. Mitä muita lisäravinteita kannattaa ottaa?

Nyt minä päätin että otan kaikki mahdolliset vinkkivitoset vastaan . Testejä en tee vaan lämpöjen perusteella katsotaan et mihin ovis sijoittuu kun ollaan aktiivisia petipuuhissa ja työt osuu hyvin ettei tarvitse "ajoittaa" et siinä mielessä ollaan onnekkaita
Tuolla keskenmenopuolella useampi henkilö mainitsi NAC:n (N-asetyylikysteiini), joka on vahva antioksidantti ja jonka on ainakin joissakin tutkimuksissa todettu parantavan munasolujen laatua ja vähentävän keskenmenoja. En ole itse vielä kokeillut, kun ihan vasta luin tästä. Tämän kierron osalta on jo liian myöhäistä, ja ikuisena optimistina en halua ostaa tänne mitään pillereitä pyörimään ennen kuin tiedän, tärppääkö tästä kierrosta vai ei.
 
Olisikohan mahdollista että E vitamiini olis hyvä ton limakalvon suhteen? Venhönalkioöljykapselit meinasin tilata niin josko se auttaisi. Mitä muita lisäravinteita kannattaa ottaa?

Nyt minä päätin että otan kaikki mahdolliset vinkkivitoset vastaan . Testejä en tee vaan lämpöjen perusteella katsotaan et mihin ovis sijoittuu kun ollaan aktiivisia petipuuhissa ja työt osuu hyvin ettei tarvitse "ajoittaa" et siinä mielessä ollaan onnekkaita

Mä käytin viime kierrossa kp1 eteenpäin greippimehua ja kp10 eteenpäin vehnänalkioöljyä. Mulla siis oli ongelmana niukka kuukautisvuoto synnytyksen jälkeen. Nuorempana ollut ihan normaali vuoto. Tänään heräsin siihen tuttuun tunteeseen, että verta holahti kunnolla! En ois voinut uskoa, että kunnon menkkavuodostakin voi tulla näin onnelliseksi. 😆

Mutta siis, mulla ainakin toi jonkinlaista apua tilanteeseen. 😊 Mulla on gynelle aika 12.8. niin siellä sitten näkee todellisen tilanteen, mutta nyt lähen nauttimaan näistä menkoista. 😁

Muoks. Siksi siis aloitin vehnänalkioöljyn vasta kp10, kun hokasin sen olemassa olon vasta silloin. Nyt meinaan syödä sitä siis nonstoppina. 😊
 
Kiitos, eli myoinositol, mg+d, rauta, vehnänalkioöljy sekä maca. Miehelle löytyi joku hedelmällisyyttä lisäävä vitsku! Noniin eikun ovista metsästään ja toivottavasti tulisi ne limat. Ne uupui viime kierrossa kokonaan vaikka lämmöt nous mut valkovuoto oli kokkareinen ja olematon . Tulehdus ei ollut mut näytti siltä
Myoinositol ja maca ois kyllä itselläkin ostolistalla! Kesä on vaan ollut kallis 😂 niin ehkä kun tästä talous tasaantuu niin pystyy laittamaan miehen sinne spermanäytteeseen ja panostamaan lisää noihin lisäravinteisiin.
 
Hmm, kp25. Tuli heiluteltua peittoa kp3 ja kp17, mielestäni kroppa kertoi ovulaatiosta selkeästi kp 13-14, joten pidän raskauden todennäköisyyttä erittäin pienenä. Mies tosin mietti eilen että minun rinnat olisivat kasvaneet ja nyt tässä niitä oon puristellut kyllä että eihän ne nyt kipeet ainakaan ole. Ainakin vasen rinta tuntuu olevan pinkeämpi kuin aiemmin 🫣
 
Takaisin
Top