Raskaaksi 2022

Voin niin samaistua tuohon, että kärsimättömälle ihmiselle tää on kyllä piinaavaa! 😬 Mä olen just semmoinen ihminen, joka ei kyllä siedä yhtään odotella vaan haluaisin, että kaikki tapahtuu nyt heti ja vastaus kaikkeen mieluusti nyt. 😅 Tsemppiä kovasti, kurjaa aina epätiedossa odotella. 😕 Toivottavasti plussa tulee pian ❤️

Mikäs muuten tämä vadelmanlehtitee on? 👀
Kärsivällisyys ei kuulu täälläkään hyveisiin🙈 esikoisen raskausajan jaksoin hyvin ja meni raskausaika nopeesti, mut tää yrittäminen kyl on todella raastavaa.
 
Ovisolot alkaa vihdoin nostella päätä, testi ei kuiteskaan oo kauheesti vahvistunu. Tuntuu välillä ihan tyhmältä testailla ovista, koska meillä säännöllisesti seksiä melkein päivittäin, mut en vaan pysty myöskään olla testaamatta 😂🤭
Missä vaiheessa muut on kiertoa? ☺️
 
Sieltähän ne menkat kurvas paikalle😣
Eli mitä tästä kierrosta oppi niin näemmä tälleen vanhempana pms oireet pahenee ja mitkään oireet ei viittaa raskauteen.
Eli ei muuta kun taas uudelle kierrokselle.

Ähh, voi kurjuus! Pahoittelut menkoista. 😔 Mä kans olin todella toiveikas, kun oireita ollu jos jonkinmoista tässä ja nuorempana ei oikein mitään pms-oireita. Mutta nyt en kyllä oloja enää kuuntele, kun kaikki mahdolliset raskausoireiksi laskettavat on näköjään nykyisin sitten mulla pmsää. 😐
 
Ähh, voi kurjuus! Pahoittelut menkoista. 😔 Mä kans olin todella toiveikas, kun oireita ollu jos jonkinmoista tässä ja nuorempana ei oikein mitään pms-oireita. Mutta nyt en kyllä oloja enää kuuntele, kun kaikki mahdolliset raskausoireiksi laskettavat on näköjään nykyisin sitten mulla pmsää. 😐
Joo turhaan sitä aina herättelee toiveita kun lopputulos tuntuu olevan tämä 😭
Mut ei tässä muu auta kun yrittää uudestaan, josko sitten joku päivä tärppää taas❤️
 
Ootteko täällä jo pohtineet ajantasaista testien paremmuutta? Mä laittaisin sinne huonojen puolelle jälleen tuon apteekin ultran. neuraaliksi :PC liuska näytti rehellisesti negaa kun se oli nega - ei mitään viivoja mulle.

Onko nuo herkät aika susia?
 
Moneen kertaan muokattu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tein just negatiivisen koronatestin. Kerkes kyl ressitasot käydä korkeel ku aloin jo miettii et mitä se meinais tän kierron kannalta ja huomenna on miehen simppa-analyysi Helsingissä ja ollaan molemmat menossa sinne koska vieras kaupunki nii vöhemmän stressiä ku meen miehelle sinne oppaaks. Luulin eilistä kurkkukipua allergiaoireeks, mut tänä aamuna kovempi kurlkkukipu niin siitä lähti tää koronapelko. Käyn ostaan lisää testejä vielä seuraaviksi aamuiksi et varmasti pysyyki negana :thumbs-up:
 
Muokattu viimeksi:
Kp1 täällä! Eli luteaali on edelleen hyvä, kierto oli nyt turhan pitkä mutta sain ovulaation kiinni sit lämmöistä. Testi oli negatiivinen eilen eli ei sen kummempaa yritystäkään. Kaiken kaikkiaan oireet oli mitä sanoinkin et mulla kuuluu menkkaoireisiin. Oksetus, hajuherkkyys ja mitähän oli.

Eli 56 päiväinen kierto ja nyt eka menkat km jälkeen joten nopeampi palautuminen kuin viimeksi! Ihan tosi tylyt kivut vain seurana nyt. Näkee myös et vaikuttiko raudan syönti menkkoihin sitten mitenkään
 
Kp1 täällä! Eli luteaali on edelleen hyvä, kierto oli nyt turhan pitkä mutta sain ovulaation kiinni sit lämmöistä. Testi oli negatiivinen eilen eli ei sen kummempaa yritystäkään. Kaiken kaikkiaan oireet oli mitä sanoinkin et mulla kuuluu menkkaoireisiin. Oksetus, hajuherkkyys ja mitähän oli.

Eli 56 päiväinen kierto ja nyt eka menkat km jälkeen joten nopeampi palautuminen kuin viimeksi! Ihan tosi tylyt kivut vain seurana nyt. Näkee myös et vaikuttiko raudan syönti menkkoihin sitten mitenkään
Kiva että pitkä kierto kuitenkin viimein taittui, ja oli nopeampi palautuminen kuin viimeksi. Tsemppiä kipuihin :red-heart:
 
Korjaus olikin kp57 eilen eli kp58 alkoi heti vuodolla ja näin ollen kp1.

Olen nyt päättänyt että meen noiden lämpöjen mukaan kun kuvittelen muuten ovuloivami kerran viikossa ja turhaudun. Nyt olis vasemman munasarjan vuoro jos menee niinkuin strömsössä ja niistä kierroista Olen raakautunut. Oikealta puolelta oireilen vaan kauheasti, kierto venyy pitkäksi ja kivut on kovemmat. Tämän oon huomioinut ja se onkin ollut noin joka toinen kierto että ollut pidempi ja oireet tosi laajat ja muistuttaa täysin raskausoireita.

Muljuaminen ja ristiselkäkipu on mulla näköjään merkit vuodon alkamisesta. Eli nyt meidän talouteen ei tuu yhtään testiä ennen kuin menkat on myöhässä. Obsesssoidun liikaa. Mielenrauhaa antoi tää kierto ihan huikeasti myös että ei nyt ihan niin masentunut olo ole näistä päivistä kuin yleensä
 
Täällä kp 13 ja tosiaankin kp 4 tein positiivisen koronatestin (kp1 olin altistunut). Olin kunnolla kuumeessa ja söin maximimäärän särkylääkkeitä kaks päivää. Gelet mulla on käytössä nyt ensimmäistä kertaa ja ovistesti näytti tänään tältä. Kahdessa edellisessä kierrossa ovis ollut kp 16 eli nyt on ovis näköjään tulossa aiemmin. Tää on siis selkeesti tummempi kuin esim viime kierron kp13 ja kp14 testit (testaan kerran päivässä kun oon saanut ne ihan hyvin sillain kiinni). Eilen ja toissapäivänä tuli selkeet limat( selkeämmät kuin aiemmin). Täällä kun on muitakin Koronan juuri sairastaneita niin tässä mun tilanne ja kokemuspäivitys :)
602C602F-D4B0-443D-84B2-798649E05900.jpeg
 
Täällä alkaa ovistestit tummentua ja todennäköisesti tulee plussa tänään tai huomenna. Nyt kun vielä saisi tallettelut onnistumaan. :Grimacing Face: Eilen miestä väsytti ja tänä iltana hän oli sopinut menevänsä illalla kaverinsa luo. Esikoisen takia ei sänkypuuhat onnistu kuin illalla/yöllä, kun esikoinen nukkuu, kun nyt on päiväkotikin kesälomalla.
 
Huhhuh kun olitte ehtineet kirjoitella tänne kun olin about viikon lukematta!
Noh, täällä kp18, mutta tää kierto meni tosiaan kokonaan ilman talletteluja, kun reissu tuli sopivasti oviksen ajankohtaan. Reissun paras juttu tosin oli se että mies polvistui 😍😍 💍 se on asia mistä mies oli jo aikoja sitten ekan kerran puhunut, mutta odotti sopivassa hetkeä ja minä tietysti kärsimättömänä ajattelin että ei se vissiin ikinä kosi 😂
 
onnittelut Veve 😍❤️

Kyselisin, että menikö mun ovis oikeesti jo? Viivat ei koskaan ollu yhtä tummat, mutta semi tummat. Limoi ei oo ollu, nännit ollu arat kyllä ja alamahaa vähän nippaillu. Flown mukaan pitäis olla h-hetki huomenna 🙄
 

Liitteet

  • 2DB001E4-40CC-4A39-9FBD-9CE0BA39635D.jpeg
    2DB001E4-40CC-4A39-9FBD-9CE0BA39635D.jpeg
    573.7 KB · Katsottu: 110
Hei!
Jonkin aikaa jo foorumia seuranneena päätin vihdoin tehdä tunnukset niin pääsee osallistumaan myös keskusteluun.

Ollaan poikaystävän kanssa sinällään aika helpolla päästy kun aloitettiin yrittämään niin onnistui heti ensimmäisestä kierrosta ja ei tarvinnut ovulaatiota sen kummemmin testailla. Valitettavasti ensimmäinen raskaus kuitenkin päätyi keskenmenoon ja nyt siitä selviytyneenä tuntuu että ei enää kunnolla tiedä missä kohdin kiertoa mennään.

Keskenmenon jälkeen aloitin ensimmäistä kertaa testaamisen kun oltiin kuitenkin valmiita samantien yrittämään. 16.7 sain ensimmäistä kertaa negatiivisen raskaustestin keskenmenon jäljiltä ja aloitin samalla ovulaation testaamisen joka antoikin samantein plussan. Seuraavana päivänä alkoi ovis testi jo haalentua. Olen kuitenkin lukenut että pienetkin hcg arvot voi sekoittaa myös tuloksia joten en luottanut 100% varmuudella tulokseen. Olen jatkanut testaamista ja negatiivista näyttää joka päivä. Eilen kuitenkin tuli hyvin pientä kiinnittymisvuotoa? Joten nyt ilmeisesti saa jännittää seuraavat pari päivää alkaako raskaustesteissä näkymään jotakin.
Vielä tietenkin mietityttää tapahtuiko ovis silloin kun testi niin näytti, kun kuitenkin oli vasta kp11 vuodon alkamisesta..
 
Näin eilen näin kylppärissä muurahaisen ja rupesin melkein itkemään kun olin tappanu sen ja rupesin miettimään sen kohtaloa. Vähän on vissiin hormoniherkkyyttä. 🤣 Yleensä ei kyllä paljoa hetkauta. 😆 Itketti myös yks sarjaki mitä illalla kattelin, jotain tavallista draamaa. DPO 9 tänään.
 
Nuo appien arviot on vaan suuntaa-antavia yleensä.
Yhtä tummia en tuolla samalla testillä itsekään saa.
Tässä yhden kierron testit, samasta pissasta tehty ja alin molemmissa sit plussa tai noissa pregcheckeissa myös toiseksi alin jolloin rfsussa ei näkynyt mitään). Rfsulla en tosiaan ikinä oo tainnut saada yhtä vahvoja viivoja.

View attachment 114753
mikä toi toinen testi on? ☺️ oon tosiaan täsä kierrossa käyttäny rfsun testei, ennen apteekin omia, mutta nyt valitsin rfsun testin kun aattelin et ompahan testattavaa ku 14 samassa paketissa 😅
 
Täällä kp10, muutto tehty ja viikonloppuna pääsee aloittelee tallettelut! 😁 Hirveen hyvä ku tässä menny nyt useampi päivä tota muuttoa puuhatessa, aika kulunut nopee nii ei oo kerennyt miettiä muuta tai turhautua odotteluun.. 😂

Vitsi täällä on tapahtunut paljon muutamassa päivässä taas! 🙈
 
Takaisin
Top