Raskaaksi 2022

Mäkin alan jo henkisesti valmistautumaan menkkoihin, ei nää rfsun hailurat kovin vakuuttavia ole. Onneks tuo oli viimeinen tommonen, tähän talouteen noita testejä ei enää tule. Jos nyt lauantaina ei menkkoja näy, niin sitten testaan uudelleen, mutta toiveet ei ole korkealla. Plääh. Esikoisellakin puhkeaa ilmeisesti hammas, ollaan täällä yhdessä kärttyisiä. 😁
 

Liitteet

  • 8269255F-CC5F-48C1-846E-8FD98E1794DB.jpeg
    8269255F-CC5F-48C1-846E-8FD98E1794DB.jpeg
    778.3 KB · Katsottu: 67
En tiennytkään, että noita saa myös Suomessa. Nää on tosiaan mun ihan luottotestejä, sekä ovis- että raskaustestinä. Raskaustesti ei ole mun mielestäni mitenkään kovin herkkä, mutta en ole kyllä koskaan nähnyt mitään viivanpaikkaa tai aiheetonta haamua!
Tässä muuten kuva mun dpo12 testistä, samana päivänä verestä mitattu HCG oli 65, ja aika hailu toi viiva oli.
View attachment 114729
Tää raskaus tosiaan ei päättynyt hyvin, kun tänään (9+6) ultrassa todettiin sikiön vastaavan kokoa 6+3 ja sykettä ei enää löytynyt. Nyt odotellaan, että miten hoidetaan jatkot näissä bileissä, mutta palailen tännekin ryhmään, jahka siihen pisteeseen päästään taas.
@Aloy isot pahoittelut, itse kokenut tuon kaksi kertaa, vaan pienemmillä viikoilla (7+). :red-heart:
:crying-face:
 
Pahoittelut kaikille menkoista ja negoista❤️
Täällä kans niin perinteinen menkkaolo tänään että luulisin kohta vuodon alkavan. Vielä ei oo alkanut mut enpä usko että siihen kauan enää menee 😟
No ens kierto vielä aikaa yrittää ennen ku tulee pakosti yks kierto väliin missä ei voi raskautua, toki ehkä joskus ihan hyvä pitää sellainenkin kierto missä ei oo stressaavaa raskautumisen suhteen.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille. ❤

Mä olen viettänyt lomaa ja ajatukset on ollut vauva-asioissa vain minimaalisesti. Lämmöt pysyvät koholla, rintoja vähän aristaa Iltaisin ja vatsassa on pieniä menkkamaisia jomotuksia. Nyt on dpo 8 ja huomenna olen lähdössä viikoksi sinne reissulle ystäväni kanssa, eli vielä yksi piinaton piinaviikko edessä ennen testiä! 😊
 
Tää raskaus tosiaan ei päättynyt hyvin, kun tänään (9+6) ultrassa todettiin sikiön vastaavan kokoa 6+3 ja sykettä ei enää löytynyt. Nyt odotellaan, että miten hoidetaan jatkot näissä bileissä, mutta palailen tännekin ryhmään, jahka siihen pisteeseen päästään taas.
Pahoittelut keskenmenosta. :Broken Heart::sad-face: Jos kaipaat vertaistukea, niin voin suositella tuota keskenmenon kokeneiden salaista ryhmää.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille. ❤

Mä olen viettänyt lomaa ja ajatukset on ollut vauva-asioissa vain minimaalisesti. Lämmöt pysyvät koholla, rintoja vähän aristaa Iltaisin ja vatsassa on pieniä menkkamaisia jomotuksia. Nyt on dpo 8 ja huomenna olen lähdössä viikoksi sinne reissulle ystäväni kanssa, eli vielä yksi piinaton piinaviikko edessä ennen testiä! 😊
Mukava että sulla on kivaa tekemistä tiedossa niin ei tarvitse jännitellä. Ja testaamaan pääsee sitten hyvään aikaan kun ei tarvitse tihrustaa tikkuja et onko tässä jotain vai ei niillä päivillä. 🤩 Mä samassa vaiheessa menossa dpo 8, ja samankaltaisia "oireita". 😁 Aattelin kanssa testata tällä kertaa vasta viikon päästä jos menkat myöhässä ja oireilu jatkuu. Jotenki silti ollut koko ajan tosi vahva tunne tästä kierrosta... 🤩
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille. ❤

Mä olen viettänyt lomaa ja ajatukset on ollut vauva-asioissa vain minimaalisesti. Lämmöt pysyvät koholla, rintoja vähän aristaa Iltaisin ja vatsassa on pieniä menkkamaisia jomotuksia. Nyt on dpo 8 ja huomenna olen lähdössä viikoksi sinne reissulle ystäväni kanssa, eli vielä yksi piinaton piinaviikko edessä ennen testiä! 😊
Ei hitsi mä en kyllä pystyisi olla testaamatta tai miettimättä asiaa lomalla. 😄 Ihailtavaa rohkeutta! 😅
 
Negatiivinen oli testi. Ei edes viivanpaikkaa. Ei mitään. Dpo13/14 joten eipä se enää plussaksi muutu.

Mutta mähän tiesin tämän.

Nännit edelleen oudot ja muutenki väsynyt olo. Toki vieläkään ei mitään tuntemuksen suuntaan tai toiseen
Pahoittelut negasta ❤️ Plussa tuulia enskiertoon!!
 
Kp 43/26-27 ultrassa oikealla iso keltarauhanen joka ei suostu näemmä surkastumaan ja limiskin mahtavasti 19mm. Primoilla savustetaan keltarauhanen veks ja siirto heti alkavaan kiertoon 🥰 kaikki kuulemma varsin hyvin passia ajatellen! Ja mä pääsen piinailemaan viimeistään syyskuun alussa!
 
Muokattu viimeksi:
@Aloy Hurjasti voimia sinne❤ saatiinkin viime vuonna kumpikin esikoiset heinäkuussa ja tänä vuonna näköjään joudutaan kokemaan km😪

Kevennykseksi vähän vitsiä minkä keksin tänään.

Mitä eroa ja mitä yhteistä on raskaus-ja ovistesteil? Yhteistä on se et toivoo viivan vahventuvan, mut eroa se et raskaustestissä haalekin viiva on ilon aihe😅

Mä oon ihan ihmeissäni näiden limojen kanssa. Monta päivää ennen ovista oikeen voi olla kunnon limoja? Alkaa olla lähellä eggismäisiä, mutta ovistesti aika haalea vielä eikä voimakkaita ovisoloja vielä. Tekeekö tää kuuri ja tulehduksen paraneminen jotain muutosta vai mitä ihmettä🤔
 
Ei hitsi mä en kyllä pystyisi olla testaamatta tai miettimättä asiaa lomalla. 😄 Ihailtavaa rohkeutta! 😅
En minäkään! Olen kyllä raahannut raskaustestit mukaan vaikka mihin reissuun. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Joulukuussa plussasinkin miehen isän naisystävän kylppärissä. :No Evil Monkey:

Täällä odotellaan edelleen ovista. Pieniä määriä hedelmällistä limaa on tullut jo muutaman päivän ajan, mutta nyt taas tuntuu melko kuivalta eikä ole ovisolojakaan. 🤔
 
Hah! Nyt kävi muljahdus tuolla oikealla puolella (oletin ovuloineeni tuolta puolelta) ja toi on mun merkki siitä että menkat alkaa ihan just kohta lähipäivinä. Mut ihan kiva et oma intuitio on niin voimakas. Tiesin etten ole raskaana ja jotenkin tuntui älyttömän tyhmältä uittaa sitä tikkua mutta uteliaisuus vei voiton. Päänsärkyä havaittavissa joten joko illalla tai huomenna aukeaa hanat
 
Onpa outoa. Aamusta ihan selkeät menkkaoireet ja aina tarkoittanut sitä että vuoto alkaa muutaman tunnin sisään. Oireet kadonnut ja vuotoa ei näy eikä kuulu🙄 Mulla ei siis yleensä ole mitään kipuja ja jos on niin sitten ne tulee silloin vasta kun vuoto alkanut, tänään aamulla ollut kipuja. Mä niin toivon että vuoto pysyy poissa🤞 jos vuoto ei ala niin testaan pe, jolloin kyllä varmasti tulee sitten selkeä vastaus. Onpa kirjaimellisesti piinaavaa 🤐
 
Iso sydän tänne teille kaikille heti alkuun 🧡 olen pari iltaa näitä viestejä täältä lukenut ja jokaisen tikutuksia jännännyt ja myötäelänyt lukiessa.
Omat kuukautiset nyt 1,5 viikkoa myöhässä ja olen nyt n. viikon verran tuntenut vatsassa jotain merkillistä kuplintaa, iho rasvoittunut, turvotusta, hajuherkkyyttä ja pari päivää sitten oli myös alushousuissa jotain kirkasta paksumpaa limaa. 🤔
Viikko sitten tein testin vain varmistaakseni, että lauantain juhlissa voin ottaa muutaman lasillisen ja negaahan se näytti.
Asia on koko ajan mielen päällä ja olen tehnyt jo lähes maanisesti eilen ja tänään raskaustestit, jotka negatiivisia jälleen. Ärsyttää, miksei menkat sitten vaan ala jos ei ole nyt tärpännyt ja äh.
Ei sovi kärsimättömälle ihmiselle tälläinen piinaava odottelu.
Vadelmanlehtiteetä juotu riittämiin ja mama-vitamiinit tulee otettua joka päivä ja töissäkin sitä miettii välillä, että eikö se nyt jo tärppäisi! 😄 Ikää kun on jo kertynyt kuitenkin päälle 30 niin ei haluaisi enää kovin paljoa pidemmälle venyttää.
 
Iso sydän tänne teille kaikille heti alkuun 🧡 olen pari iltaa näitä viestejä täältä lukenut ja jokaisen tikutuksia jännännyt ja myötäelänyt lukiessa.
Omat kuukautiset nyt 1,5 viikkoa myöhässä ja olen nyt n. viikon verran tuntenut vatsassa jotain merkillistä kuplintaa, iho rasvoittunut, turvotusta, hajuherkkyyttä ja pari päivää sitten oli myös alushousuissa jotain kirkasta paksumpaa limaa. 🤔
Viikko sitten tein testin vain varmistaakseni, että lauantain juhlissa voin ottaa muutaman lasillisen ja negaahan se näytti.
Asia on koko ajan mielen päällä ja olen tehnyt jo lähes maanisesti eilen ja tänään raskaustestit, jotka negatiivisia jälleen. Ärsyttää, miksei menkat sitten vaan ala jos ei ole nyt tärpännyt ja äh.
Ei sovi kärsimättömälle ihmiselle tälläinen piinaava odottelu.
Vadelmanlehtiteetä juotu riittämiin ja mama-vitamiinit tulee otettua joka päivä ja töissäkin sitä miettii välillä, että eikö se nyt jo tärppäisi! 😄 Ikää kun on jo kertynyt kuitenkin päälle 30 niin ei haluaisi enää kovin paljoa pidemmälle venyttää.

Voin niin samaistua tuohon, että kärsimättömälle ihmiselle tää on kyllä piinaavaa! 😬 Mä olen just semmoinen ihminen, joka ei kyllä siedä yhtään odotella vaan haluaisin, että kaikki tapahtuu nyt heti ja vastaus kaikkeen mieluusti nyt. 😅 Tsemppiä kovasti, kurjaa aina epätiedossa odotella. 😕 Toivottavasti plussa tulee pian ❤️

Mikäs muuten tämä vadelmanlehtitee on? 👀
 
Kiitos! 😍

Jostain face-ryhmästä bongasin tuon vadelmanlehtiteen keskustelussa missä käytiin läpi, että mitä syömällä/juomalla/taioilla on tullut raskaaksi ja siellä oli useampikin maininnut tuon vadelmanlehtiteen, joten onhan sitä kokeiltava! 😅
Ei tosin ilmeisesti suositella muuten kuin ihan alussa ja sit lopussa kun vissiin pistää supistelemaan/käynnistää synnytyksen.🧐
 

Liitteet

  • 20220727_184411.jpg
    20220727_184411.jpg
    690.1 KB · Katsottu: 73
Takaisin
Top