Raskaaksi 2022

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Vitsi nuo rfsu testit on kyllĂ€ susia. đŸ€Ż Harmittaa muiden puolesta, kun tulee ”haamuja” yms ja herĂ€ttelee tietysti heti toiveita
 Silti toki itsekin sortunut niihin. 😄

@Mamiksx4 Tuo sun eka oli kyllĂ€ jo ihan selkeĂ€sti punertava! 😳 Mutta jos kokeilisit uudestaan pĂ€ivemmĂ€llĂ€, jos sulla tosiaan erittyisi sitĂ€ hcgtĂ€ enemmĂ€n pĂ€ivĂ€llĂ€? đŸ€”

Onko teidĂ€n miehet intoilevaa tyyppiĂ€ tĂ€ssĂ€ vauva hommassa? Mun mieheni on nimittĂ€in seonnut. 😂Kattelee vaunuja, googlailee mikĂ€ edesauttaa siittiöiden laatuun/mÀÀrÀÀn jne. , paljonko lapsi maksaa vanhemmille, uusi talo ja auto pitÀÀ hankkia asap jne. Soitti myös eilen Ă€idilleen ja kertoi, ettĂ€ aletaan hankkimaan lasta yms. Musta toi on jotenkin huvittavaa, ettĂ€ hĂ€n vetÀÀ tĂ€n homman ihan överiksi mutta noh antaa toisen intoilla. 😂đŸ€Ș
Ihana sun mies kun tollee intoilee! 😊
Mun mies ei ihan noin innoissaan ole. 😂 Tosin meillĂ€ vaihtui auto hetki sitte ja mies perusteli valintaa sillĂ€ et "tĂ€llĂ€ on ainakin sitten turvallista kuljettaa lasta ja tĂ€nne mahtuu tarvikkeet" jne.. 😅 toki on suunnitelmissa talo yms, mut ne ois varmasti muutenkin etsinnĂ€ssĂ€. 😁 Mut selkeesti sillĂ€ on semmosia "jĂ€rki" hommia menossa mitĂ€ pitÀÀ huomioida ja tehdĂ€ jne, mut mĂ€ hoidan meillĂ€ sen intoilun ja hössötyksen! đŸ€Ł
 
Voihan viel posiks muuttua. Tai sit se viivampaikka tai kemiallinen. Mun kemialliset on nĂ€kyny todella haamulaisena vaan yhdessĂ€ testissĂ€ ja sit seuraavassa testissĂ€ ei viel mitÀÀ. Ite testasin esikoiswn raskaudes joku dpo13 vai 14 kans vahvemma viiva pĂ€ibĂ€n tokast pissastđŸ€” ja esim. Dpo 10 oli rfsu herkĂ€s paljo selkeempi viiva ku aamuises apteekin ultras

Totta, tÀÀ on just sen aikaisen testaamisen huono puoli. PitĂ€is vaan malttaa odottaa aina sinne menkkojen alkamisen lĂ€hettyville! Mut nyt muutaman tunnin rauhoittuneena on mieli vĂ€hĂ€n kirkkaampi, meinaan tehdĂ€ vielĂ€ pĂ€ivĂ€pissasta yhden testin ja sitten katsellaan vasta myöhemmin jos se on nega. 😊
 
Vitsi nuo rfsu testit on kyllĂ€ susia. đŸ€Ż Harmittaa muiden puolesta, kun tulee ”haamuja” yms ja herĂ€ttelee tietysti heti toiveita
 Silti toki itsekin sortunut niihin. 😄

@Mamiksx4 Tuo sun eka oli kyllĂ€ jo ihan selkeĂ€sti punertava! 😳 Mutta jos kokeilisit uudestaan pĂ€ivemmĂ€llĂ€, jos sulla tosiaan erittyisi sitĂ€ hcgtĂ€ enemmĂ€n pĂ€ivĂ€llĂ€? đŸ€”

Onko teidĂ€n miehet intoilevaa tyyppiĂ€ tĂ€ssĂ€ vauva hommassa? Mun mieheni on nimittĂ€in seonnut. 😂Kattelee vaunuja, googlailee mikĂ€ edesauttaa siittiöiden laatuun/mÀÀrÀÀn jne. , paljonko lapsi maksaa vanhemmille, uusi talo ja auto pitÀÀ hankkia asap jne. Soitti myös eilen Ă€idilleen ja kertoi, ettĂ€ aletaan hankkimaan lasta yms. Musta toi on jotenkin huvittavaa, ettĂ€ hĂ€n vetÀÀ tĂ€n homman ihan överiksi mutta noh antaa toisen intoilla. 😂đŸ€Ș
Aika ihana mies, melko harvinaista toi đŸ„°
Mun mies on kylmÀn rauhallinen, on itse sillÀ kannalla ettÀ varmaan vuosi menee ainakin.
 
MeillÀ mies on ihan varma ettÀ saadaan lapsi, hÀn ei nÀe vaihtoehtona ettÀ sellaista ei tulisikaan. No, minusta se on tÀllÀ hetkellÀ tosi kaukainen haave vaikka olisinkin mieluummin raskaana tuota pikaa ja pysyisinkin jopa loppuun saakka.

Kp56 dpo13/14 ja turvotus puuttuu. Maha oudosti kipeÀ ja halut on palannut takaisin. Mulla kesti km jÀlkeen todella kauan ettÀ halutti seksiÀ ja vielÀ vÀhemmÀn kun en kyennyt nauttimaan yhtÀÀn. En siis onnistunut mitenkÀÀn itse laukeamaan ja mieskin oli jo seiniÀ pitkin kiipeÀmÀssÀ et nyt en enÀÀ hÀntÀ halua. Ei, jotenkin vaan se oli tÀysin mahdotonta.

LÀmmöt vÀhÀn notkahtikin, muutoin ollut ihan normiolo. Ei vielÀkÀÀn menkkamaista kipua ja jos ei ala eikÀ plussaakaan tai edes kemiallista niin meen jonnekin yksityiselle gynekologille.
 
TÀssÀ vielÀ toi mun bbt taulukko Flon kautta eli kyllÀ minun analyysin mukaan olisi ollut ovulaatio ja selkeÀ nousu kun alkukierrossa paljon alempana ja sahasi lÀmmöt koko ajan.

Huomenna testin ostoon miehen kanssa ja jos menkat alkaa huomenna niin sitten sÀÀstetÀÀn. Jos ei niin ylihuomenna tikkuun pissaaminen edessÀ
 

Liitteet

  • Screenshot_20220726-104938_Flo.jpg
    Screenshot_20220726-104938_Flo.jpg
    180.1 KB · Katsottu: 60
JÀnnittÀÀ seurata teidÀn muiden testailuja, jotka ootte samoilla dpo ku ite. Haluun elÀÀ kuplassani, en haluu nÀhdÀ negatestiÀ. Koitan siis edelleen jaksaa olla testaamatta ennen kuin menkat olis myöhÀssÀ. Tajusin just, ettÀ jos ei tiistaiaamuun mennessÀ ala vuoto niin joudun silloin testaamaan ku pitÀis ottaa lÀÀke jota ei raskaana saa kÀyttÀÀ. NÀnnit edelleen kivikovat ja siks kipeet, muuten rinnat normaalit. MitÀÀn muita oireita ei oo (tai tuntemuksia on vaikka muille jakaa mutta niistÀ nyt ei tiedÀ, ettÀ mitÀ ne ovat), oottelen, milloin pms-oireena mulla olevan mielialan vahva droppaus iskee, se on ollu selkee pms oire. KÀrsin keskivaikeasta masennuksesta, mut pms aikaan oon aina itsetuhonen, ihan selkeÀ ero siis on. Se n.viikko kun se kestÀÀ on tosi vaikea sietÀÀ, mut koitan aina vaan muistutella ittee et se on aina ennenki menny ohi. Sori tuli synkkÀ viesti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Ei niin ei.
Laitan tÀhÀn vielÀ samaan syssyyn testit eiliseltÀ ja tÀn pÀivÀn.
Eli eilinen tuoreena ja kuivana sekÀ tÀn pÀivÀn iltapÀivÀ testi.

Taitaa mulla jÀÀdÀ pc t jatkossa kauppaan.
 

Liitteet

  • BDE62520-48B3-41E8-9500-7F265E554825.jpeg
    BDE62520-48B3-41E8-9500-7F265E554825.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 116
  • 678D8109-8510-4B80-86CD-2E1845619A55.jpeg
    678D8109-8510-4B80-86CD-2E1845619A55.jpeg
    878.8 KB · Katsottu: 115
  • AEAB56BE-AA71-458E-BA1B-F7671C817093.jpeg
    AEAB56BE-AA71-458E-BA1B-F7671C817093.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 115
Laitan tÀhÀn mun PC:n viel jonka tein kun aamulla oli verikokeessa hCG 9,0 ja tÀÀ testi tehty 9h myöhemmin (eli voinu ehtiÀ vÀhÀn tuosta vielÀ laskeakin siinÀ vaiheessa):
PXL_20220718_134828444.jpg

Mun tulkinta on et pc on vaan ihan hurjan herkkÀ. Ja arvaisin ettÀ sulla on @Mamiksx4 ollu syystÀ tai toisesta oikeesti hitusen koholla se hCG ja se nÀkyy tos testissÀ.

Eiks se viitearvo oo ettÀ alle 5 ei oo raskaana? Sillonhan aina on siellÀ tÀÀllÀ naisia joilla pyörii ihan normaalisti sillon tÀllön arvot hitusen viitearvon ylÀpuolella. Ja mun mielestÀ ton mun testin perusteella on ihan mahollista ettÀ sellanen nÀkyis pc:ssÀ koska nÀyttÀis tosiaan olevan niin herkkÀ. Jos huomais ettÀ itellÀ kÀy usein noin, niin sit varmaan kantsii kÀyttÀÀ vÀhemmÀn herkkiÀ testejÀ!
 
MÀ uskon ettÀ mulla on hcg korkeampi vÀlillÀ ihan ilman raskautta ja sillÀ tietyt testit reagoineet . Esim just cb early ja sit first response on haamuillut. Nyt kun katselin pÀivÀmÀÀriÀ niin haamut tuli ovulaation tienoilla (sehÀn oli mulla hukassa ja oireet oli niin ikÀviÀ et epÀilin jo raskautta).

Edelleen jatkuu usko tuleviin kuukautisiin aiemmin oon ollut edes hitusen optimistinen, mutta tÀssÀ kierrossa viimeiset 3 pÀivÀÀ ollut tÀydellinen uskonpuute. En usko ettÀ on hipaissutkaan munasolua mikÀÀn siittiö ja ensimmÀistÀ kertaa se ei haittaa yhtÀÀn. Vaikka tiedÀn et kp1 kyllÀ harmittaa hetken mutta tÀllÀ hetkellÀ olen onnellisesti ei raskaana
 
Laitan tÀhÀn mun PC:n viel jonka tein kun aamulla oli verikokeessa hCG 9,0 ja tÀÀ testi tehty 9h myöhemmin (eli voinu ehtiÀ vÀhÀn tuosta vielÀ laskeakin siinÀ vaiheessa):
View attachment 114720

Mun tulkinta on et pc on vaan ihan hurjan herkkÀ. Ja arvaisin ettÀ sulla on @Mamiksx4 ollu syystÀ tai toisesta oikeesti hitusen koholla se hCG ja se nÀkyy tos testissÀ.

Eiks se viitearvo oo ettÀ alle 5 ei oo raskaana? Sillonhan aina on siellÀ tÀÀllÀ naisia joilla pyörii ihan normaalisti sillon tÀllön arvot hitusen viitearvon ylÀpuolella. Ja mun mielestÀ ton mun testin perusteella on ihan mahollista ettÀ sellanen nÀkyis pc:ssÀ koska nÀyttÀis tosiaan olevan niin herkkÀ. Jos huomais ettÀ itellÀ kÀy usein noin, niin sit varmaan kantsii kÀyttÀÀ vÀhemmÀn herkkiÀ testejÀ!
No mitĂ€köhĂ€n herkkyyttĂ€ ne easy at home testit on đŸ€­đŸ˜ TĂ€ytyys katsoa. Joka tapauksessa niitĂ€ mĂ€ tilasin viime viikolla ison lĂ€jĂ€n 😆
 
@Mamiksx4 Toivottavasti ne on hyviÀ! MistÀ tilasit? MÀ just pÀÀtin viime kierrossa ettÀ ainaki toistaseks taidan mennÀ noilla pc:llÀ kun tuntu mulla ainakin toimivan aika hyvin!

MĂ€ pÀÀsin ny "treenaamaan" tulevia IVF hoitoja varten piikittĂ€mistĂ€, ku iski korona ja tulppariskin takia pÀÀsin ny piikittĂ€mÀÀn verenohennuslÀÀkettĂ€ 😬 ei tuo kyl herkkua oo! Mut hyvĂ€ ettĂ€ varaudutaan!

Ja lisĂ€ks - tĂ€nÀÀn kp 11 ja ehkĂ€ kananmunalimat?! En ees tajunnu ostaa lisÀÀ ovistestejĂ€ viel! :D Jotenki meni ihan ohi, ja ny en saa kauppaankaan mennĂ€. Eli lonkalta mennÀÀn, lĂ€mmöistĂ€ nĂ€kee sit jĂ€lkikĂ€teen. Oletin ite et ovis myöhĂ€styis koronan ja buranan ja kaiken takia, mut katotaan đŸ€”
 
Voi @Mössö miten ikĂ€vĂ€ kuulla! 😞 Mulla pisti tokassa letrokierrossa ne lÀÀkkeet mielen ihan tosi matalaks, sillon kyllĂ€ iski ihan kauhee myötĂ€tunto niitĂ€ kohtaan joilla se on aina PMS oireena... Oon tosi pahoillani, ettĂ€ joudut noin voimakkaita negatiivisia tunteita toistuvasti kĂ€ymÀÀn lĂ€pi 😞 mut onneks saat puhuttua itselles ettĂ€ niin se vaan aina menee ohi.
 
Tulin omanapailee vÀhÀn. Ja samalla kysymÀÀn muilta +35v yrittÀjiltÀ kokemuksia.
Mulla siis ei menkkoja vielĂ€, luulen kyllĂ€kin ettĂ€ ovulaatio oli sittenkin pari pĂ€ivÀÀ myöhĂ€ssĂ€ siitĂ€ mitĂ€ ajattelin. Oireita on vaikka muille jakaa, mut onko ne nyt erilaisia kun aikaisemmissa kierroissa en tiiĂ€đŸ€” testiĂ€ en oo vielĂ€kÀÀn tehnyt, haluun odottaa pe jossei menkat siihen mennessĂ€ ala😁
Mutta siihen kysymykseen, onko muilla alkanut PMS oireilut vasta kun ikÀÀ on tullut enemmĂ€n? Mulla nyt pahoinvointia ollut muutamassa kierrossa ja sehĂ€n on yks pms oire. Mut ennen en oo sellaisesta kĂ€rsinyt. Luin jostain ettĂ€ oireet vois pahentua mitĂ€ vanhemmaksi tuleeđŸ€”
Toki siis voi olla myös raskausoirekin kun mulla periaatteessa kierto aikalailla tÀynnÀ.
 
Tulin omanapailee vÀhÀn. Ja samalla kysymÀÀn muilta +35v yrittÀjiltÀ kokemuksia.
Mulla siis ei menkkoja vielĂ€, luulen kyllĂ€kin ettĂ€ ovulaatio oli sittenkin pari pĂ€ivÀÀ myöhĂ€ssĂ€ siitĂ€ mitĂ€ ajattelin. Oireita on vaikka muille jakaa, mut onko ne nyt erilaisia kun aikaisemmissa kierroissa en tiiĂ€đŸ€” testiĂ€ en oo vielĂ€kÀÀn tehnyt, haluun odottaa pe jossei menkat siihen mennessĂ€ ala😁
Mutta siihen kysymykseen, onko muilla alkanut PMS oireilut vasta kun ikÀÀ on tullut enemmĂ€n? Mulla nyt pahoinvointia ollut muutamassa kierrossa ja sehĂ€n on yks pms oire. Mut ennen en oo sellaisesta kĂ€rsinyt. Luin jostain ettĂ€ oireet vois pahentua mitĂ€ vanhemmaksi tuleeđŸ€”
Toki siis voi olla myös raskausoirekin kun mulla periaatteessa kierto aikalailla tÀynnÀ.
MinÀ ilmoittaudun tÀhÀn kun ikÀÀ tullut enemmÀn jengiin. Toki nyt on pari todistettavasti alkanutta raskauttakin joten sekin ehkÀ mut yli 30 oon ja nyt on ollut pahoinvointia ja vaikka sun mitÀ. Huomaan kyllÀ nyt ettÀ ovulaation kieppeillÀ oireilen eniten ja kipuja on koviakin. Esim nyt dpo2 oon kirjannut kovan kivun riehuessa koirien ja miehen kanssa. 2 pÀivÀÀ oli ihan tosi oksettava olo ja myös rinnat oireilee enemmÀn. NÀmÀ kaikki pahenneet vuosi vuodelta.
 
Pakko vielÀ mainita ettÀ nyt oleva kipu on hyvinkin keskitetty eikÀ varmasti johdu keltarauhasesta eikÀ ole menkkakipua eikÀ ilmavaivoja. Itse asiassa mun menkkaturvotus on jotenkin poissa. Ilmavaivoja ei yhtÀÀn. Myös kuin olisin tehnyt todella suuren vatsalihasliikesarjan vaikka en (myönnetÀÀn) ole... ehkÀ makuuhuoneen puolella vÀhÀn enemmÀn mutta ei mulla yleensÀ nÀin mee vatsalihakset kipeÀksi. Ja jotenkin tosi oudossa kohtaa. Olokin on vallan mainio ja yksi ainoa finni ja sekin liki nÀkymÀtön joten tosi hyvÀ luteaali tÀllÀ kertaa.
 
Mun rinnat on myös kasvanut. Ihan oikeasti kasvanut, ei vaan turvonneet. NÀnnit nöpöttÀÀ vaatteidenkin lÀpi ja minÀhÀn olen tyytyvÀinen tÀhÀn uuteen muodonmuutokseen vain!

Uusi oire mikÀ ollut nyt kolme pÀivÀÀ pysyvÀ on outo kutittava kipu nÀnninpÀissÀ. Tunto on ihan eri ja hassu tunne. TÀllaista ei oo ollut myöskÀÀn pluskierroissa vaan ihan uusi juttu. Ja anteeksi avoimuus, mutta nyt oon ihan pyytÀnyt et mies koskee niihin kun se tuntuu niin kivalta.


TÀÀ voi toki olla jotain km jÀlkeen hormonitoiminta palaa kÀyntiin tyyppistÀ mutta edelleen hyvÀllÀ mielellÀ otan vastaan nÀmÀ oireet kuin oireettomuuden kun en halua ettÀ yritystÀ kestÀÀ loputtomiin kuitenkaan
 
MinÀ ilmoittaudun tÀhÀn kun ikÀÀ tullut enemmÀn jengiin. Toki nyt on pari todistettavasti alkanutta raskauttakin joten sekin ehkÀ mut yli 30 oon ja nyt on ollut pahoinvointia ja vaikka sun mitÀ. Huomaan kyllÀ nyt ettÀ ovulaation kieppeillÀ oireilen eniten ja kipuja on koviakin. Esim nyt dpo2 oon kirjannut kovan kivun riehuessa koirien ja miehen kanssa. 2 pÀivÀÀ oli ihan tosi oksettava olo ja myös rinnat oireilee enemmÀn. NÀmÀ kaikki pahenneet vuosi vuodelta.
Eli en siis oo ainut, huh. Ajattelin jo ettĂ€ jos tĂ€mĂ€kin kierto pÀÀtyy menkkoihin niin oonko mĂ€ tullut hulluksi ku mukamas kuvittelen kaikki nÀÀ oireet. Mut joo vanheneminen ja pms sitten kaiketiđŸ€·â˜č
 
Mun rinnat on myös kasvanut. Ihan oikeasti kasvanut, ei vaan turvonneet. NÀnnit nöpöttÀÀ vaatteidenkin lÀpi ja minÀhÀn olen tyytyvÀinen tÀhÀn uuteen muodonmuutokseen vain!

Uusi oire mikÀ ollut nyt kolme pÀivÀÀ pysyvÀ on outo kutittava kipu nÀnninpÀissÀ. Tunto on ihan eri ja hassu tunne. TÀllaista ei oo ollut myöskÀÀn pluskierroissa vaan ihan uusi juttu. Ja anteeksi avoimuus, mutta nyt oon ihan pyytÀnyt et mies koskee niihin kun se tuntuu niin kivalta.


TÀÀ voi toki olla jotain km jÀlkeen hormonitoiminta palaa kÀyntiin tyyppistÀ mutta edelleen hyvÀllÀ mielellÀ otan vastaan nÀmÀ oireet kuin oireettomuuden kun en halua ettÀ yritystÀ kestÀÀ loputtomiin kuitenkaan
Mulla oli kans viime plussakierrossa tota et nĂ€nnit kutitti 😆 ei oo ennen ollut!
 
Takaisin
Top