Mulla itselläni ei oo koskaan aikasemmin ollut noin selkeää haamua tarkoittamatta mitään, oon kyllä tietty täältä nähny niin törkeitä viivanpaikkoja, että semmoiseen on jollain tasolla kuitenkin varautunut. Mutta jokatapauksessa on ihan totaalisen arsesta tämä fiilis, tekis mieli raapustaa tulikiven katkuinen palaute rfsulle. Tosi kurjaa, että myös sä jouduit tän saman
n kokemaan.
Toivotaan, että tämä vielä iloksi muuttuisi meille molemmille ja jos ei nyt tämä kierto sitten ollutkaan SE kierto, niin seuraava sitten.
Ärsyttää kyllä edes ajatella, että taas tämä sama rumba uudestaan ens kierrossa, mutta eiköhän se pettymys tästä pikkuhiljaa helpota ja alkaa taas vauvanteko maistumaan.
Mulla siis säännöllinen 26 päiväinen kierto ollut nyt synnytyksen jälkeen, menkkojen pitäis alkaa lauantaina, eli aikaa toki on vielä hetki plussaksi muuttua. Miten sulla? Varmaan oot kyllä täällä kertoillutkin, mutta mulla menee vielä vähän sekaisin aina kaikkien tilanteet kun vasta kuitenkin tänne kuumeilijoihin kirjoitellut hetken aikaa.