Raskaaksi 2022

Eihän tästä taas tuu mitään. Kaikki siis sama testi, mutta, testiajalla tuli punertava haamu joka pikkuhiljaa kuivuessaan hävisi ihan tosi tosi vaikeasti havaittavaksi heilutan hailuksi, vika kuva siis.

Apua, miksi toi testi noin tekee? 🙊
Ootko käynyt mittauttamassa sun ns.perus hcg arvoja mitä ne on ilman raskautta? Mietin jos ne on sulla normistikin siinä viiden hujakoilla, niin tuo voi haamuttaa kyllä. Tai sitten sinne on joku siittiö onnistunut löytämään munasolun. Mistäpä tuosta tietää, aika näyttää 😅
 
Ootko käynyt mittauttamassa sun ns.perus hcg arvoja mitä ne on ilman raskautta? Mietin jos ne on sulla normistikin siinä viiden hujakoilla, niin tuo voi haamuttaa kyllä. Tai sitten sinne on joku siittiö onnistunut löytämään munasolun. Mistäpä tuosta tietää, aika näyttää 😅
En oo ikinä käynyt, pitäis varmaan mennä 😆 No katsellaan taas aamulla mitä näkyy vai näkyykö mitään🙈
 
Dpo10 ja mikäköhän häiriö se sit oli eilen. Ei näy testissä ainakaan tänään. Jotenkin arvasin. No enää neljä päivää niin pääsis uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen.
Onhan tossa aikaa vielä muuttua positiiviseksi mutta epäilen että niin käy.
 

Liitteet

  • 25983D55-30C1-4427-A2A5-B4C321A17D5B.jpeg
    25983D55-30C1-4427-A2A5-B4C321A17D5B.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 106
Eilen illalla tosiaan oli lupaava haamulainen testissä. Kuivuessaan punertui viiva vielä lisää ja mieskin huomasi sen ilman mitään tihrustamisia. Pieni innostus nousi ja tänään aamulla intoa täynnä uitin tikun taas. Aluksi näytti, että joku viiva siihen lähtee piirtämään ja siitä innostuneena uitin samalla digin. Ja mitä vielä, digi ”Not pregnant” ja tässä rsfussa jonkinlainen hailura, muttei tosiaan sellainen, mikä eilen oli. Voi helv… 🤬🤬 En tajua, miten voi olla niin 💩 testi, että oikeesti näyttää punertavaa, selkeää viivaa tarkoittamatta mitään. Kyllä itku pääsi. Eihän tietysti nyt ole kuin vasta dpo10, mutta ärsyttää että meni innostumaan.
 

Liitteet

  • 597A616A-BC73-4DC6-8BCB-14B5C48996AC.jpeg
    597A616A-BC73-4DC6-8BCB-14B5C48996AC.jpeg
    732.7 KB · Katsottu: 82
Eilen illalla tosiaan oli lupaava haamulainen testissä. Kuivuessaan punertui viiva vielä lisää ja mieskin huomasi sen ilman mitään tihrustamisia. Pieni innostus nousi ja tänään aamulla intoa täynnä uitin tikun taas. Aluksi näytti, että joku viiva siihen lähtee piirtämään ja siitä innostuneena uitin samalla digin. Ja mitä vielä, digi ”Not pregnant” ja tässä rsfussa jonkinlainen hailura, muttei tosiaan sellainen, mikä eilen oli. Voi helv… 🤬🤬 En tajua, miten voi olla niin 💩 testi, että oikeesti näyttää punertavaa, selkeää viivaa tarkoittamatta mitään. Kyllä itku pääsi. Eihän tietysti nyt ole kuin vasta dpo10, mutta ärsyttää että meni innostumaan.
Pystyn samaistuu kyllä täysin. Olin itsekin melko jännittynyt aamulla. Kerkesi jo toiveet nousta vaikka tää ei eka kerta ollut vaikkakin selkein haamu tähän asti.

Vielä on onneksi aikaa. Minkälainen kierto sulla on?
 
Pystyn samaistuu kyllä täysin. Olin itsekin melko jännittynyt aamulla. Kerkesi jo toiveet nousta vaikka tää ei eka kerta ollut vaikkakin selkein haamu tähän asti.

Vielä on onneksi aikaa. Minkälainen kierto sulla on?

Mulla itselläni ei oo koskaan aikasemmin ollut noin selkeää haamua tarkoittamatta mitään, oon kyllä tietty täältä nähny niin törkeitä viivanpaikkoja, että semmoiseen on jollain tasolla kuitenkin varautunut. Mutta jokatapauksessa on ihan totaalisen arsesta tämä fiilis, tekis mieli raapustaa tulikiven katkuinen palaute rfsulle. Tosi kurjaa, että myös sä jouduit tän saman 💩n kokemaan. 😔 Toivotaan, että tämä vielä iloksi muuttuisi meille molemmille ja jos ei nyt tämä kierto sitten ollutkaan SE kierto, niin seuraava sitten. ❤️ Ärsyttää kyllä edes ajatella, että taas tämä sama rumba uudestaan ens kierrossa, mutta eiköhän se pettymys tästä pikkuhiljaa helpota ja alkaa taas vauvanteko maistumaan. 😁

Mulla siis säännöllinen 26 päiväinen kierto ollut nyt synnytyksen jälkeen, menkkojen pitäis alkaa lauantaina, eli aikaa toki on vielä hetki plussaksi muuttua. Miten sulla? Varmaan oot kyllä täällä kertoillutkin, mutta mulla menee vielä vähän sekaisin aina kaikkien tilanteet kun vasta kuitenkin tänne kuumeilijoihin kirjoitellut hetken aikaa. 😊
 
Mulla itselläni ei oo koskaan aikasemmin ollut noin selkeää haamua tarkoittamatta mitään, oon kyllä tietty täältä nähny niin törkeitä viivanpaikkoja, että semmoiseen on jollain tasolla kuitenkin varautunut. Mutta jokatapauksessa on ihan totaalisen arsesta tämä fiilis, tekis mieli raapustaa tulikiven katkuinen palaute rfsulle. Tosi kurjaa, että myös sä jouduit tän saman 💩n kokemaan. 😔 Toivotaan, että tämä vielä iloksi muuttuisi meille molemmille ja jos ei nyt tämä kierto sitten ollutkaan SE kierto, niin seuraava sitten. ❤️ Ärsyttää kyllä edes ajatella, että taas tämä sama rumba uudestaan ens kierrossa, mutta eiköhän se pettymys tästä pikkuhiljaa helpota ja alkaa taas vauvanteko maistumaan. 😁

Mulla siis säännöllinen 26 päiväinen kierto ollut nyt synnytyksen jälkeen, menkkojen pitäis alkaa lauantaina, eli aikaa toki on vielä hetki plussaksi muuttua. Miten sulla? Varmaan oot kyllä täällä kertoillutkin, mutta mulla menee vielä vähän sekaisin aina kaikkien tilanteet kun vasta kuitenkin tänne kuumeilijoihin kirjoitellut hetken aikaa. 😊
Joo mulla on siis ovulaatiosta 13 päivää ja menkat. Ja ovis vaihtelee ni kierto ei ihan tasan ole. Mutta lauantaina myös mulla pitäisi alkaa.
@Mamiksx4 ja @Pikkis91 Mites jos testaisitte ihan päiväpissasta? Mä oon aina saanu varhaisilla dpo:illa vahvimmat viivat jostain muusta kuin aamun ensimmäisestä pissasta 😊
Mä kokeilen jos saan pidätettyä muutaman tunnin. Tääki eilinen oli puoli kuusi illalla ja en kyllä muista kauan olin pidätellyt. Kun ei ollut tarkoitus testata illalla 🙈😆
 
@Mamiksx4 ja @Pikkis91 Mites jos testaisitte ihan päiväpissasta? Mä oon aina saanu varhaisilla dpo:illa vahvimmat viivat jostain muusta kuin aamun ensimmäisestä pissasta 😊

Nyt kun sanoit, niin muistan lukeneeni, että joillain tosiaan alussa näkyy paremmin päiväpissasta. Täytyy kokeilla siis pidätellä tässä päivällä ja kokeilla, miltä sitten näyttää. 🤔 Muistin jotenkin, että esikoisesta olis ollu tyyliin leffaviivat dpo11 aamulla mut äsken kaivoin kuvan siitä testistä ja hyvä kun just ja just erottui jotain. 😅 Eli odotellaan ja katsellaan vielä päivällä. 😊


Joo mulla on siis ovulaatiosta 13 päivää ja menkat. Ja ovis vaihtelee ni kierto ei ihan tasan ole. Mutta lauantaina myös mulla pitäisi alkaa.

Mä kokeilen jos saan pidätettyä muutaman tunnin. Tääki eilinen oli puoli kuusi illalla ja en kyllä muista kauan olin pidätellyt. Kun ei ollut tarkoitus testata illalla 🙈😆

Pidetään peukkuja, että tosiaan vielä viiva ilmestyy, kun aikaakin vielä on! ❤️
 
Joo mulla on siis ovulaatiosta 13 päivää ja menkat. Ja ovis vaihtelee ni kierto ei ihan tasan ole. Mutta lauantaina myös mulla pitäisi alkaa.

Mä kokeilen jos saan pidätettyä muutaman tunnin. Tääki eilinen oli puoli kuusi illalla ja en kyllä muista kauan olin pidätellyt. Kun ei ollut tarkoitus testata illalla 🙈😆
En mäkään saanu pidätettyy muistaakseni dpo 10 ku joku max 60 min ja silti piirty selkee viiva toisin ku aamupissasta 😊
 
Mulla näky todella paljon selvemmin päiväpissasta viime kierrossa. Ja välillä tosi lyhyellä pidätyksellä tuli tosi tumma pissa ja sellasella tuli tummimmat viivat. Totesin et mun on turha tuhlaa niihin aamun ekoihin pissoihin testejä, ennemmin tsekkailen millon tulis päivällä sellanen tumma pissa ja sillä sit. En tiiä miks joillain päivällä on tummempi, käykö siin joku että se hCG hajoo siellä virtsassa ku on pidempään vai mikä 🤔
 
Vitsi nuo rfsu testit on kyllä susia. 🤯 Harmittaa muiden puolesta, kun tulee ”haamuja” yms ja herättelee tietysti heti toiveita… Silti toki itsekin sortunut niihin. 😄

@Mamiksx4 Tuo sun eka oli kyllä jo ihan selkeästi punertava! 😳 Mutta jos kokeilisit uudestaan päivemmällä, jos sulla tosiaan erittyisi sitä hcgtä enemmän päivällä? 🤔

Onko teidän miehet intoilevaa tyyppiä tässä vauva hommassa? Mun mieheni on nimittäin seonnut. 😂 Kattelee vaunuja, googlailee mikä edesauttaa siittiöiden laatuun/määrään jne. , paljonko lapsi maksaa vanhemmille, uusi talo ja auto pitää hankkia asap jne. Soitti myös eilen äidilleen ja kertoi, että aletaan hankkimaan lasta yms. Musta toi on jotenkin huvittavaa, että hän vetää tän homman ihan överiksi mutta noh antaa toisen intoilla. 😂🤪
 
Eilen illalla tosiaan oli lupaava haamulainen testissä. Kuivuessaan punertui viiva vielä lisää ja mieskin huomasi sen ilman mitään tihrustamisia. Pieni innostus nousi ja tänään aamulla intoa täynnä uitin tikun taas. Aluksi näytti, että joku viiva siihen lähtee piirtämään ja siitä innostuneena uitin samalla digin. Ja mitä vielä, digi ”Not pregnant” ja tässä rsfussa jonkinlainen hailura, muttei tosiaan sellainen, mikä eilen oli. Voi helv… 🤬🤬 En tajua, miten voi olla niin 💩 testi, että oikeesti näyttää punertavaa, selkeää viivaa tarkoittamatta mitään. Kyllä itku pääsi. Eihän tietysti nyt ole kuin vasta dpo10, mutta ärsyttää että meni innostumaan.
Voihan viel posiks muuttua. Tai sit se viivampaikka tai kemiallinen. Mun kemialliset on näkyny todella haamulaisena vaan yhdessä testissä ja sit seuraavassa testissä ei viel mitää. Ite testasin esikoiswn raskaudes joku dpo13 vai 14 kans vahvemma viiva päibän tokast pissast🤔 ja esim. Dpo 10 oli rfsu herkäs paljo selkeempi viiva ku aamuises apteekin ultras
 
Takaisin
Top