Raskaaksi 2022

Tsemppiä! Mun koronatesti näytti alkuviikosta hyvin samankaltaiselta ja oli siis kierron alku kun sairastuin ja useamman päivän olin selkeässä kuumeessa eli nyt jännittää että miten vaikuttaa kiertoon.
Kiitos tsempeistä ja sympatioista. 🧡 Tsempit myös sinne toipumiseen ja toivotaan ettei vaikuttaisi negatiivisesti ainakaan!

Mulla sattui vielä näille kriittisimmille päiville tämä tauti, mutta jospa tämä testipositiivisuus jatkuisikin vielä ja saisikin plussaa myös raskaustestiin.. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. 🙈 Hehheh, kuumehörhöilijän aivot.. onpas hauskaa 😆 No mutta pakko koittaa mennä posin kautta, ei harmittelukaan mitään auta. 🤞🏻
 
Kiitos tsempeistä ja sympatioista. 🧡 Tsempit myös sinne toipumiseen ja toivotaan ettei vaikuttaisi negatiivisesti ainakaan!

Mulla sattui vielä näille kriittisimmille päiville tämä tauti, mutta jospa tämä testipositiivisuus jatkuisikin vielä ja saisikin plussaa myös raskaustestiin.. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. 🙈 Hehheh, kuumehörhöilijän aivot.. onpas hauskaa 😆 No mutta pakko koittaa mennä posin kautta, ei harmittelukaan mitään auta. 🤞🏻
Vähän pitää kuumehörhöillä 😂meillä oli mies viimeks kipeenä samaan aikaan kun mulla oli myös kriittiset päivät niin mähän sitten hamstrasin korona sekä raskaustestejä kaupasta ja tehtiin niitä vuoropäivinä 😅 silloin jäi koronakin negaksi. Mut se oli jännää ja hieman hauskaa kun toiseen toivoi plussaa ja toiseen negaa :D
 
Voiko dpo5 ilmetä teoriassa jo raskauden aiheuttamia oireita vai onko ne vaan hormoneista aiheutuvia? 🤔 Mietin että mitä tämä kumma pari tuntia jatkunut nippailu ja kuplinta on kohdun seudulla. 😅 Hormonit selkeästi ainakin jyllää kun hirveä määrä finnejä ilmaantunut normaalisti puhtoseen ihoon, rinnat on arat ja iho rasvoittuu tosi nopeasti. Toiveikas olo tästä kierrosta. 😊 Voisi periaatteessa alkaa kokeilemaan myös lämpöjen mittailua aamuisin.
 
Tässä YA:n testissä ei näy kyllä yhtään mitään... (kp31/29)
20220724_044922.jpg
 
Mulla tänään dpo8 ja dpo6:sta lähtien ollut ihmeellistä menkkamaista juilintaa. Viime yönä heräsin jäätävän huonoon oloon. 🤢 Meni onneksi ohi ja aamulla heräsin muuten ihan hyvinvoivana, menkkajuilinnat vaan jatkuu. Menkkojen pitäisi alkaa vasta ens lauantaina. Ärsyttää, että toiveet alkaa nousta taas, vaikka todennäköisesti noi antibiootit aiheuttaa huonoa oloa yms. 😅 ei vaan haluaisi taas tippua korkealta toiveineen. 😔
 
Mulla tänään dpo8 ja dpo6:sta lähtien ollut ihmeellistä menkkamaista juilintaa. Viime yönä heräsin jäätävän huonoon oloon. 🤢 Meni onneksi ohi ja aamulla heräsin muuten ihan hyvinvoivana, menkkajuilinnat vaan jatkuu. Menkkojen pitäisi alkaa vasta ens lauantaina. Ärsyttää, että toiveet alkaa nousta taas, vaikka todennäköisesti noi antibiootit aiheuttaa huonoa oloa yms. 😅 ei vaan haluaisi taas tippua korkealta toiveineen. 😔
Tiedän tunteen ja varmasti moni täällä. Mitä enemmän oloja ja oireita, niin sitä enempi ehtii toivo nousta ja sitä myötä aina pettymys suurempi. Jos vaan koittas innostua vasta kun menkat myöhäs, mut helpommi sanottu ku tehty🤣 itse teen nyt pyhän lupauksen, et vasta kp28 aikasintaam testailen, kun kierrot ei oo nyt sen pidemmälle venyny. Viime kierto opetti itselle, että voi tulla mitä vaan oloa olematta raskaana. Mutta toivotaan, että siellä olis tärppi käynyt. Suunnataan nyt porukalla oikein huhtikuisiin eikös vaan❤

Kp5 tänään ja vielä vuotelee. Ja dalacin kuurin toinen päivä. Toivon todella, että puree kuuri ja olis nyt johtunut tosta tulehduksesta meiän tärppäämättömyys. Ajattelin kp8 alkaen ruveta ovista tikuttelee tässä kierrossa ihan mielenkiinnosta, millai ne olot ajottuu ovisplussan suhteen. Toivon, ettei kauheen ajoissa olis tässä kierrossa ton kuurin takia😁
 
Täällä kp6 ja nyt jo sellainen olo et pilasin tän kierron.. perjantaina tuli juotua (vahingossa) ihan rehelliset kännit ja eilinen koko päivä meni sitten darrassa 😅 no en tiedä vaikuttaako oikeesti miten paljon, mut jotenkin tuo koko päivän makaamisen ja oksentamisen takia tuli sellainen olo et noniin tää oli tässä.. 😂 huoh ..
 
Täällä kp6 ja nyt jo sellainen olo et pilasin tän kierron.. perjantaina tuli juotua (vahingossa) ihan rehelliset kännit ja eilinen koko päivä meni sitten darrassa 😅 no en tiedä vaikuttaako oikeesti miten paljon, mut jotenkin tuo koko päivän makaamisen ja oksentamisen takia tuli sellainen olo et noniin tää oli tässä.. 😂 huoh ..
En usko että tolla on mitään vaikutusta, älä soimaa itseäsi. ❤️
 
En usko että tolla on mitään vaikutusta, älä soimaa itseäsi. ❤️
❤️ Kiitti. 😊
Joo en mäkään oikeesti usko, niin alkukierto ja kaikkee.. mutta mutta, ei vaan oo mun tapaista ja lähti pahasti lapasesta 😂 ... Eilen ja viel vähä tänää aamulla oli niin hirvee morkkis et sen takia sitä pyörittelee taas kaikkia näitä ajatuksia..
Nyt vaan terveellinen elämä, täältä tullaan!! 🤣
 
Kp 41/26-17 ja nega. Sain keskiviikolle ultran, pakko jotain jo tehdä... Mulla pitäis kohta alkaa jo seuraavat menkat...🤣 Mitähän tuolla tapahtuu, jos yhdet jää välistä? Tuleeko ovulaatio silti? Ei varmaan vanhalle limakalvolle mikään voi kiinnittyä? Siis yleisesti pohdin, mä haluaisin vaan aloittaa passin.
 
Nyt on kyllä pakko ihan kysäistä, että mitähän tämä vois tarkottaa kun dpo 6 siis menossa ja ihan kirkasta venyvää limaa näyttäis tulevan siis hyvin samantapaista kun oviksen aikaan?
Onkohan mulla nyt sit kumminkin myöhästynyt ovulaatio ja nyt vasta tuloillaan vai mitähän ihmettä? 🤔 Oisko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Sain kyllä ihan selkeen ovisplussan sillon 7 päivää sitten, ja nyt tein vielä tieteen nimissä myös ovulaatiotestin eikä siihen kyllä plussaa tullut. 😅 Vaikuttaakohan tuo korona nyt sitten jotenkin, en tiedä mut nyt oon kyllä ihan pihalla. 😂
 
❤️ Kiitti. 😊
Joo en mäkään oikeesti usko, niin alkukierto ja kaikkee.. mutta mutta, ei vaan oo mun tapaista ja lähti pahasti lapasesta 😂 ... Eilen ja viel vähä tänää aamulla oli niin hirvee morkkis et sen takia sitä pyörittelee taas kaikkia näitä ajatuksia..
Nyt vaan terveellinen elämä, täältä tullaan!! 🤣
Hei kyllähän sitä joskus lapasesta lähtee. Lähti mullakin tässä taannoin ja morkkis oli vaikka hauskaakin oli. Mutta elämä jatkuu ja kyllä me muutkin välillä törttöillään juodessa 🤣 Ja kyl ilman juomistakin 😂
 
Kp 41/26-17 ja nega. Sain keskiviikolle ultran, pakko jotain jo tehdä... Mulla pitäis kohta alkaa jo seuraavat menkat...🤣 Mitähän tuolla tapahtuu, jos yhdet jää välistä? Tuleeko ovulaatio silti? Ei varmaan vanhalle limakalvolle mikään voi kiinnittyä? Siis yleisesti pohdin, mä haluaisin vaan aloittaa passin.
Onpa kyllä ankeeta! Kyl uskon et ihan hyvin vois kiinnittyä "vanhalle" limakalvolle, muistan että täälläki on käyny niin että tosi pitkän kierron jälkeen tuleekin plussa :) mut jos kiinnostaa vähän osaavammat kommentit, ni tuol lapsettomuuspuolella on IVF/ICSI keskustelu ja PAS keskustelu mist varmasti löytyis keskustelijoita joilla olis kaikenlaisesta kokemusta :)
 
Nyt on kyllä pakko ihan kysäistä, että mitähän tämä vois tarkottaa kun dpo 6 siis menossa ja ihan kirkasta venyvää limaa näyttäis tulevan siis hyvin samantapaista kun oviksen aikaan?
Onkohan mulla nyt sit kumminkin myöhästynyt ovulaatio ja nyt vasta tuloillaan vai mitähän ihmettä? 🤔 Oisko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Sain kyllä ihan selkeen ovisplussan sillon 7 päivää sitten, ja nyt tein vielä tieteen nimissä myös ovulaatiotestin eikä siihen kyllä plussaa tullut. 😅 Vaikuttaakohan tuo korona nyt sitten jotenkin, en tiedä mut nyt oon kyllä ihan pihalla. 😂
Mä en osaa vastata sul, et mitä se mahtaa olla, mutta mulla sama havainto suht samoil oletetuil dpo päivil viimekierros ja ihmettelin ihan samaa, et mitä oli🤔
 
Mulla joskus just joku viikko ovulaatiosta tullut useamman päivän ikään kuin ovismaista limaa ja mun kohdalla ilmeisesti vaan kiertoon liittyviä juttuja kun siitä menkat on ihan ajallaan tullut.

Kp54 ja pitäis olla jo dpo12 vai 11 apua en pysy laskuissa kun viime pari päivää ollut ihan muissa mietteissä. Oksettava olo alkoi eilen ja ruoka ei maistu. Kahvi pistää mahan ihan sekaisin mut näin on useinkin. Rinnat on kuulemma isommat (omasta mielestäni ei, vain täyteläisen oloiset) ja sit hiiva tai jokin epätasapaino iski. Kolmen päivän päästä jos ei tuu menkat niin testaan dpo16 vasta.


Joskus oli kierto hukassa ja hcg 5 ja limakalvo 1,6cm ja tuolloin vuoto oli runsas ja 10 päivää tuosta gynekäynnistä alkoi sitten. Ultraaja sanoi että voi olla alkuraskaus mutta epätodennäköistä ja mietin et onkohan nyt sama. Tästä siis noin 8 vuotta aikaa jo.

Lämmöt koholla edelleen tosin.

Itsehän elän terveellisesti mutta kyllä torstaina tuli vedettyä ihan överit eikä harmita. En usko että se vaikuttaa oikeasti niin paljon, kyllähän ennen vauvanteon aloitusta on tullut otettua silloin tällöin
 
Mulla joskus just joku viikko ovulaatiosta tullut useamman päivän ikään kuin ovismaista limaa ja mun kohdalla ilmeisesti vaan kiertoon liittyviä juttuja kun siitä menkat on ihan ajallaan tullut.

Kp54 ja pitäis olla jo dpo12 vai 11 apua en pysy laskuissa kun viime pari päivää ollut ihan muissa mietteissä. Oksettava olo alkoi eilen ja ruoka ei maistu. Kahvi pistää mahan ihan sekaisin mut näin on useinkin. Rinnat on kuulemma isommat (omasta mielestäni ei, vain täyteläisen oloiset) ja sit hiiva tai jokin epätasapaino iski. Kolmen päivän päästä jos ei tuu menkat niin testaan dpo16 vasta.


Joskus oli kierto hukassa ja hcg 5 ja limakalvo 1,6cm ja tuolloin vuoto oli runsas ja 10 päivää tuosta gynekäynnistä alkoi sitten. Ultraaja sanoi että voi olla alkuraskaus mutta epätodennäköistä ja mietin et onkohan nyt sama. Tästä siis noin 8 vuotta aikaa jo.

Lämmöt koholla edelleen tosin.

Itsehän elän terveellisesti mutta kyllä torstaina tuli vedettyä ihan överit eikä harmita. En usko että se vaikuttaa oikeasti niin paljon, kyllähän ennen vauvanteon aloitusta on tullut otettua silloin tällöin
Hei, en ole tarkemmin tietoinen sun tilanteesta mutta onko sulla PCOS mikä venyttää kiertoja? Hienosti olet kuitenkin saanut bongattua oviksen kierron myöhemmässä vaiheessa! Mulla oli nuorena PCOS joka parantui sittemmin itsestään. Mulla myös aina ollut runsaat vuodot "ihan muuten vaan" ja nyt tässä kierrossa jo heti ovulaation jälkeen kun kävin ultrassa kp 14, limakalvo oli jo 1,5 cm. Tässä juuri odottelen menkkoja alkavaksi, jo dpo 16 menossa ja vasta aavistus tuhrua. Ei raskautta ole tiedossa. Mulla vaan aina näin hidas tää loppukierto... sori tää omanapailu höpötys. 😅
 
Kiitos kaikille sympatioista ❤ Vähän veikkaan, että tuo korona on nyt minunkin kierron sekoittanut. Toivottavasti ei kauaa kestä, että menkat alkaa. Tai jos tuolla joku on nyt kuitenkin kyydissä niin saisi kyllä tulla selvät viivat testiin...
 
Nyt on kyllä pakko ihan kysäistä, että mitähän tämä vois tarkottaa kun dpo 6 siis menossa ja ihan kirkasta venyvää limaa näyttäis tulevan siis hyvin samantapaista kun oviksen aikaan?
Onkohan mulla nyt sit kumminkin myöhästynyt ovulaatio ja nyt vasta tuloillaan vai mitähän ihmettä? 🤔 Oisko kenelläkään kokemuksia vastaavasta?

Sain kyllä ihan selkeen ovisplussan sillon 7 päivää sitten, ja nyt tein vielä tieteen nimissä myös ovulaatiotestin eikä siihen kyllä plussaa tullut. 😅 Vaikuttaakohan tuo korona nyt sitten jotenkin, en tiedä mut nyt oon kyllä ihan pihalla. 😂
Hmm, tiiän kyl et korona on laittanu kiertoo monella sekasin! Mulla on korona ollu kahdesti ja ekalla kerralla mulla alko menkat pitkästä aikaa vaik söin pillereitä, tokalla kerralla menkat taas, mut kaveri joka sairasti samaan aikaan nii hänel myöhästy menkat kaks kiertoo ja hänel ei oo hormoniehkäsyä. Voisko sulla olla et tulee toinen ovis? ☺️ Onkoha sellanen ees mahdollista 😂
 
Tulipa tästä mieleen, että harmittaa kovasti oma kaveripiiri tällä hetkellä. Tai siis kun sitä ei ole. Mulla on kaveri, jonka kanssa oltiin samaan aikaan raskaana ja meidän lapset ovat melko samanikäisetkin - olipa kivaa viettää mammista samaan aikaan.

Nyt sitten hän on ilmeisesti oravanpyörässä, päivät töissä ja lapset hoidossa jne ja illalla niin väsynyt ettei jaksa/ehdi nähdä. Oon yrittänyt viestiä ja kysellä kävelylle jne, mutta aina peruuntuu tai jotain hänen puoleltaan, kuitenkin sitten oon kuullut että kulkee harrastuksissaan normaalisti. No, ehkä ne harrastukset pitävät hänet järjissään kiireisen ja hektisen arjen keskellä. Tuntuu vaan että oon ihan paitsiossa.

Nyt yks pv kun katsoin Bridgertonin, laitoin viestiä että oho tulipa vauvakuume tuosta alituisesta panemisesta mitä se sarja sisälsi. Kysyin lisäksi että tuliko hänelle esikoisen jälkeen vauvakuume ennen kuin odotti tätä kakkosta, ja hän vastasi tyyliin "no ei oikein".

Ja se keskustelu oli siinä. Ei mitään. Ei mitään kaverilta keskusteluun kommenttia. Vattu että ottaa päähän kun ei ole ketään kenen kanssa pohtisi ääneen että onko sitä itse valmiina nro kakkosta varten, miten menee parisuhteessa, mitä ajatuksia ikäerosta, tyttö vai poika, jne jne.

Ei mitään. En jaksa enää tuota kaveria. Luovutan.

Mun tekisi mieli laittaa viestiä että miks meidän kaverisuhde ei nyt vaan enää toimi, ollaanko me vaan niin erilaisia nykyään vai mitä 😭
Siis toi on oikeesti tosi harmi! 😩 Kannattaa kyllä selvittää välejä, voihan olla että kaverille tullut jotain mielenterveys ongelmia? ..Mut meille voi jutella kyllä näistä😍
 
Takaisin
Top