Raskaaksi 2022

Hei te kenellä on kokemusta kemiallisesta, niin oliko teillä se vuoto siinä kierrossa huomattavan erilaista? Mä jäin pohtimaan mun kesäkuun kiertoa, jossa menkat alkoi pari päivää myöhässä ja vuotomäärä oli todella huomattava verrattuna vaikka nyt heinäkuun menkkoihin (vaikka nytkään ei ollut niukat) ja sellaista ”rompetta” tuli huomattavasti enemmän. Testiin en saanut haamua (tosin oon todella huono haamujen bongailija), mutta jäin nyt jälkikäteen pohtimaan että oisko siinä voinutkin olla kemiallinen nyt kun oli vertailukohtaa. Tiedän myös että tää on vaan tämmöistä jälkikäteen spekulointia mutta olenhan nainen joten asioiden spekulointi kulkee veressäni 😅
Mulla oli vuoto myös runsaampaa, kuukautiset oli kipeämmät ka enemmän hyytymiä ja ihan ku sellasta kalvoa.
 
Hei te kenellä on kokemusta kemiallisesta, niin oliko teillä se vuoto siinä kierrossa huomattavan erilaista? Mä jäin pohtimaan mun kesäkuun kiertoa, jossa menkat alkoi pari päivää myöhässä ja vuotomäärä oli todella huomattava verrattuna vaikka nyt heinäkuun menkkoihin (vaikka nytkään ei ollut niukat) ja sellaista ”rompetta” tuli huomattavasti enemmän. Testiin en saanut haamua (tosin oon todella huono haamujen bongailija), mutta jäin nyt jälkikäteen pohtimaan että oisko siinä voinutkin olla kemiallinen nyt kun oli vertailukohtaa. Tiedän myös että tää on vaan tämmöistä jälkikäteen spekulointia mutta olenhan nainen joten asioiden spekulointi kulkee veressäni 😅

Minulla oli myös runsaammat, hyytymiä ja kivuliaammat. Ja normaalista kellon tarkasta alusta pari päivää myöhässä.
 
Taidan rypeä pienessä itsesäälissä. Otin tän raskaudettomuuden / vuodon alkamisen kovemmin kuin uskoin ja kovemmin kuin aiemmat kierrot. En tiedä miksi. Ehkä se pieni toive.
Tällä hetkellä tuntuu, ettei mikään mene niin kuin suunnittelee tai toivoo. Ja en varmasti saisi tuntea näin; meillähän on jo ihana pieni rakas
esikoinen. Kuitenkin toivon niin kovasti hänelle sisarusta. Itselläni on lähemmäs kymmenen vuotta eroa oman pikkusisarukseni kanssa, koska häntä ei vain kuulunut. Toki ollaan nyt aikuisiällä enemmän tekemisissä, mutta kaipasin aina sellaista ”oman ikäistä” sisarusta. Serkuilla oli.
Haluaisin lyhyen ikäeron lapsilleni ja läheiset välit.
Ja hei, meillä oli ne ”tärpit” samaan aikaan koirani kanssa, joka piti astuttaa. Eipä sekään onnistunut. Toki vielä varmistusultra, mutta narttu ei ollut kiinnostunut uroksesta vaikka uros teki kaikkensa. Pitkän ajan toive ja suunnitelma
Sekin ja taisi tässä mennä. Unelmaa roskiin toisensa perään.

Ärsyttää murehtia ja ahdistua ja ärsyyntyä ja murhettua, mutten saa sitä pois.
 
Taidan rypeä pienessä itsesäälissä. Otin tän raskaudettomuuden / vuodon alkamisen kovemmin kuin uskoin ja kovemmin kuin aiemmat kierrot. En tiedä miksi. Ehkä se pieni toive.
Tällä hetkellä tuntuu, ettei mikään mene niin kuin suunnittelee tai toivoo. Ja en varmasti saisi tuntea näin; meillähän on jo ihana pieni rakas
esikoinen. Kuitenkin toivon niin kovasti hänelle sisarusta. Itselläni on lähemmäs kymmenen vuotta eroa oman pikkusisarukseni kanssa, koska häntä ei vain kuulunut. Toki ollaan nyt aikuisiällä enemmän tekemisissä, mutta kaipasin aina sellaista ”oman ikäistä” sisarusta. Serkuilla oli.
Haluaisin lyhyen ikäeron lapsilleni ja läheiset välit.
Ja hei, meillä oli ne ”tärpit” samaan aikaan koirani kanssa, joka piti astuttaa. Eipä sekään onnistunut. Toki vielä varmistusultra, mutta narttu ei ollut kiinnostunut uroksesta vaikka uros teki kaikkensa. Pitkän ajan toive ja suunnitelma
Sekin ja taisi tässä mennä. Unelmaa roskiin toisensa perään.

Ärsyttää murehtia ja ahdistua ja ärsyyntyä ja murhettua, mutten saa sitä pois.
Onneksi jaksat tulla tänne!!
Täällä sitä saa ja vielä ihanan täysillä; murehtia syystä tai ilman, olla ahdistunut kuten myös ärsyyntynyt, peloissaan, epätietoinen ja vaikkapa vain murheen murtama...
 
Mulla on myös ollut nyt jotenkin todella kurja olo tän yrittämisen suhteen. Ei tosiaan ole kun vasta yk3 mutta kun joka hemmetin kerralla on tullut oviksen jälkeen jotain, mikä nyt ei ainakaan suotuisasti raskautumiseen vaikuta, niin tuli jo semmoinen olo, että onko meille edes tarkoitettu toista lasta, kun nyt ei mee mikään putkeen. Eilen oli olo, että heitän hanskat tiskiin, antaa olla. Tänään nyt vähän rauhallisimmin mielin, mutta kyllä ketuttaa edelleen vähän. Onneks nyt on sellainen antibiootti, että jos joku nyt tarraisikin matkaan, niin ei tee hallaa se ja jos nyt seuraavaan kiertoon mennään niin ostin karpalokapseleitakin. Ehkä se vielä tästä. Mulla vaan jyllää vielä se mun urtikariakin aina satunnaisesti, nyt tietysti aina siihen oviksen aikoihin. Huoh.

Onneks on tämä ryhmä. Ei oo näiden pettymysten ja ajastustensa kanssa niin yksin. Ja myös sitten niitä hyviä uutisia on kiva jakaa ja lukea. 😊 Tsemppiä kaikille! ❤️
 
Mä oon monta kertaa miettinyt, että saanko minä, kuuden lapsen äiti, olla surullinen siitä jos menkat alkaakin. Onko väärin tulla helposti raskaaksi, kun toiset tuskailee oikeasti pitkiäkin aikoja.
Tiedän kyllä itsekkin vastauksen pohdintoihin, mutta tälläsiä ajatuksia välillä pyörii mielessä. 🙈
Viime raskaudesta kun kerroin somessa, niin yksi tuttu laittoi viestiä, että voidaanko jo lopettaa, kun on niitäkin jotka ei vaan onnistu tulemaan raskaaksi. Menin sanattomaksi. 🙄



Ja sitten tässä samassa piti kysyä, että onko teillä munasolun kasvukipua? Täällä nyt kp 10 ja välillä juilii molemmin puolin muniksia. 🤔
Siis mikä ääliö kommentti!!!! :Grimacing Face:
 
Ovulaatioplussa toissapäivänä mutta tänään ei ollu kuitenkaan vielä merkittävästi lämmöt noussu. No nyt on ihan hirvittävä pahoinvointi. 🤢 Täytyy siis olla dpo 0. Voiko nää ovulaatio-oireet oikeesti olla näin potenssiin tuhat km jälkeen... pahoinvointia mulla on aiemminkin ollut oviksen aikaan mut tää on kyllä... huh huh.
Tiiän tunteen. Ei mulla esikoisen synnytyksenkään jälkeen vielä pahat ovisolot ollu, mut helmikusen km jälkeen kyl muuttu ihan järkyiks. Tiedä miks just km tekee tommosta🤔 mulla lens oksennuskin oviksesta toissa kierrossa.

@Kupliva delfiini ja @Pikkis91 Sama tilanne täällä just et pitäs olla kiitollinen tuosta esikoisesta, mutta kun niin kova halu saada sisarus hänelle. En olis uskonu et toisen lapsen saaminen on tuskasempi tie kuin ekan. Mä en oo ny laskenu yk mut syyskuun loppupuolelta tosiaan olis saanut tosiaan tulla. Ja kaks kertaa todistetusti jotain on kyytiin hypännyt, mut hypännyt sit kyydistä liian aikasi pois. Epätoivon hetkinä miettii itsekin, että onko sillä jokin tarkoitus, et toista ei kuulu.
 
Muokattu viimeksi:
Kp51. Flo sanoo et olis dpo8 ja lömpökäyrä tukee teoriaa. Aiemmin sahasi ihan miten sattuu. Valkovuoto huomattavan runsasta ja oksettaa tosi paljon kahvi ja muut. Eli ei oo käynyt tärppi. Näkeepähän mimmoinen vuoto tulee.

Mulla siis jokainen törppikierto ollut että ei oo oksettanut näin pahasti ja valkovuoto jostain kumman syystä ollut niukkaa. Lisäksi mahaa ei juuri turvota kuten yleensä.

Koiranpentu haisee pahalle niin pahalle ja isommat myös. Yleensä rakastan pentujen tuoksua mutta nyt ei kiitos.


Mies ärsyttää tosi paljon. Olen mustasukkainen, raivokas ja pettynyt ja sen hajuvesi tuoksuu tosi pahalle ja kaikki sen tekeminen ärsyttää ihan julmetusti. En oo toki mitään sanonut mutta niin.

Kirjoittaessani tätä rupeen miettii et hetkonen olisiko sittenkin? Eka raskaus huomattiin just niin että miehen kaikki teot ja hajut v*tutti tosi paljon. Ja tuolloin olin myös aloittanut rautakuurin joten ehkä tää on raudasta johtuvaa silmien avautumista 🙈🤣
 
Äää, aika matelee niinku niin paljon. Mulla tänään dpo 9 oletettavasti ja kauhee himo olis testailla mut yritän malttaa mieleni🙄😂 huomenna onneks vapaiden jälkeen töihinpaluu niin saa vähän muuta ajateltavaa. Periaatteessa voisin vkl aikana testailla, mut sit ku tuleekin se nega ja pettymys ni ärsyttää jo valmiiks. Melkein haluis jännäillä vaan sinne ens viikon alkuun et alkaako menkat vai ei.
Tänään aamulla kahvi ällötti ja oli jotenki tuskaisen kuuma sisäisesti vaikka kämpässä viileetä onkin🙄 voi tätä mielikuvituksen määrää😂
 
Tiedän että moni tätä palstaa lukevista ja kirjoittavista käy hoidoissa ja lapsen tulo on siunaus. En halua kuulostaa nyt mitenkään kiittämättömältä tms. 😅

Kuten aiemmassa viestissä kirjoitin, olen miettinyt paljon lapsen (esikoisen ja mahdollisesti tulevan) sukupuolta. Oma lapsuusaika meni ilman äitiä, sitten 5-veenä perheeseen tuli äitipuoli, hyvä ja rakastava. Isä ja äitipuoli erosivat kuitenkin kun olin 10-vuotias, ja sen jälkeen taas ilman äitihahmoa elänyt. Uskoisin että tämän takia kaipaan itse tyttöä, jotta voisin toteuttaa erilaisia itseltä väliin jääneitä tapoja ja asioita äitinä oman tyttären kanssa. Olla parempi äiti kuin oma äitini.

Keskustelut kavereiden kanssa opettivatkin, että on ainakin teoreettinen mahdollisuus vaikuttaa lapsen sukupuoleen eri tavoin. Onko jotkut palstaa lukevista omaa perheenlisäystä suunnitellessaan näitä vinkkejä ottaneet huomioon?

Hei! Entinen kuumeilija täällä. Mulla on maailman ihanin poika ja nyt kuopus tyttö. Me käytettiin samaa metodia kuin Teemu ja Sirpa Selänne, eli vähän niinkuin kokeena testattiin toimiiko oikeesti. Sanon vielä, että vliähän ei ollut kummallekkaan kumpi lopulta tulee...

Miehen puolella syntyy lähinnä poikia. Poikia on nyt 12 ja tyttöjä vaan kaksi, joista toinen on meidän.

Meidän kohdalla tää metodi toimi ja uskon vakaasti, että se oli se mikä ratkaisi kun todarit puhuu poikien puolesta ja silti tuli tyttö.

Laitan linkin gender swaying sivustosta, josta löytyy myös tää ruokavalio mitä noudatin. "kannattaa alottaa jo kuukausi ennen yrittämistä se ruokavalio" ja sit yhdyntä tosiaan täytyy ajoittaa päivä ennen o+ eli 2 päivää ennen ovista. Meillä tää toimi ja tyttö tuli. Ruokavalion suhteen olin aika tiukka ja lipsahduksia tuli ehkä kolme tai neljä.

Pääpiirteissään paljon magnesiumia ja kalsiumia, eli maitotuotteita ja sit voi ottaa magnesium ja kalsium lisää jos haluu oikeen satsata.

Tää on sit se tärkeä. Eli ei liikaa suolaa ruokaan ja potassiumia täytyy välttää. Peruna ja bataatti kandee jättää siis pois.

Mä voin yrittää ettiä, kun tästä on tehty joskus tutkimus. Siinä sanottiin, että toimii 80% ajasta kun ruokavalio ja ajoitus on molemmat yhdessä. Jos yrittää vaan toisella keinolla niin on mahikset 50%. Siksi täytys molemmat ruokavalio ja yhdynnän ajoitus olla mukana yrityksessä.

Sanon vielä loppuun, että rakastan olla pojan äiti. Mun poika on mun koko maailma, vaikka tyttökin oli toivottu ja tyttöä yritettiin. ❤️💙

Tässä tää linkki sinne sivustolle mitä käytin.


 
Kerron tänne vähän kuulumisia. Jouvuin eilen sairaalaan kovien vattakipujen takia. Lääkäri eka meinasi että olis kohdunulkoinen raskaus mutta ei ollutkaan. Ei ultrannu mutta sisätutkimuksen teki. Sama vaiva kun kierukan aikaan eli emätintulehus. Eli nyt alkaa 10pv kuuri. Josko sillä helpottais tämä kauhea vattajomotus. Tää on kyllä ollu fyysisesti ja henkisesti raskain raskaus mulle. Tuli just tulokset hcg ja onko näö nyt hyvät? Rv8
 

Liitteet

  • E094551B-18D5-45A3-8641-4BBE8BC90BB8.jpeg
    E094551B-18D5-45A3-8641-4BBE8BC90BB8.jpeg
    104 KB · Katsottu: 181
Kerron tänne vähän kuulumisia. Jouvuin eilen sairaalaan kovien vattakipujen takia. Lääkäri eka meinasi että olis kohdunulkoinen raskaus mutta ei ollutkaan. Ei ultrannu mutta sisätutkimuksen teki. Sama vaiva kun kierukan aikaan eli emätintulehus. Eli nyt alkaa 10pv kuuri. Josko sillä helpottais tämä kauhea vattajomotus. Tää on kyllä ollu fyysisesti ja henkisesti raskain raskaus mulle. Tuli just tulokset hcg ja onko näö nyt hyvät? Rv8
1658403961849.png
Mä löysin tämmöisen taulukon ja sun arvo selkeästi menee tuonne viitearvoon. Hurjasti tsemppiä ja toivotaan että kuuri auttaa ja pikkuinen pysyy matkassa mukana!
 
Tsemppiä @Ria98 tulehduksen selättämiseen👍

Ensimmäisen yö lusittu ja yks olis vielä takana. Tänään mennään dpo5 päivää. Eipä tartte ainakaan vielä taistella päänsisän kanssa että älä testaa vielä. Ajatella että sunnuntaina on jo dpo8 ja mä en ole edes kertaakaan päässyt sinne asti ekan testi kanssa, repsahtanut jo dpo7 illalla 😅
Katsellaan josko pääsis kirkkaasti ens viikkoon. Ei se addiktius silti kadonnut ole 🙈🤣 Ei taatusti ole.

No mä oikeestaan jo toivon että olis ens kierto jo. Mutta nää nyt on kiltisti lusittava kokonaisuudessaan nää kierrot. Prkl.

Nyt lapsia hakemaan ja rannalle käy tie 🤗 Huomenna vapaat 🤩
 
Täällä mä vähän omanapailen vähän 🥹
Huhhuh.. tänään olin gynellä ja siellä sitten epäili että mulla olis endometrioosi 😅 Oon itekkin epäilly tätä oireiden perusteella kyllä. Lääkäri oli ihana ja samoin hoitaja, mä oon aika nuori, mutta otti ihan tosissaan mun raskaustoiveet. Sanoi, että jos ei 6kk yrittämisen jälkeen ala tapahtua, päästään lapsettomuushoitoihin. Jäi hyvä fiilis, en oo oikeen kellekkään virallisesti puhunu omalla naamalla raskaustoiveista. Lääkäri myös mainitsi, että mun kivut todennäköisesti loppuu kun tuun raskaaks. Kerroin tästä vanhemmille ja ne ei sanonu mitään ”ei lapsia vielä” - kommentteja, tästäkin jäi hyvä fiilis.!
Nyt yk2 lähti käyntiin kun menkat taputeltu, jännää ! 😍
 
Hei! Entinen kuumeilija täällä. Mulla on maailman ihanin poika ja nyt kuopus tyttö. Me käytettiin samaa metodia kuin Teemu ja Sirpa Selänne, eli vähän niinkuin kokeena testattiin toimiiko oikeesti. Sanon vielä, että vliähän ei ollut kummallekkaan kumpi lopulta tulee...

Miehen puolella syntyy lähinnä poikia. Poikia on nyt 12 ja tyttöjä vaan kaksi, joista toinen on meidän.

Meidän kohdalla tää metodi toimi ja uskon vakaasti, että se oli se mikä ratkaisi kun todarit puhuu poikien puolesta ja silti tuli tyttö.

Laitan linkin gender swaying sivustosta, josta löytyy myös tää ruokavalio mitä noudatin. "kannattaa alottaa jo kuukausi ennen yrittämistä se ruokavalio" ja sit yhdyntä tosiaan täytyy ajoittaa päivä ennen o+ eli 2 päivää ennen ovista. Meillä tää toimi ja tyttö tuli. Ruokavalion suhteen olin aika tiukka ja lipsahduksia tuli ehkä kolme tai neljä.

Pääpiirteissään paljon magnesiumia ja kalsiumia, eli maitotuotteita ja sit voi ottaa magnesium ja kalsium lisää jos haluu oikeen satsata.

Tää on sit se tärkeä. Eli ei liikaa suolaa ruokaan ja potassiumia täytyy välttää. Peruna ja bataatti kandee jättää siis pois.

Mä voin yrittää ettiä, kun tästä on tehty joskus tutkimus. Siinä sanottiin, että toimii 80% ajasta kun ruokavalio ja ajoitus on molemmat yhdessä. Jos yrittää vaan toisella keinolla niin on mahikset 50%. Siksi täytys molemmat ruokavalio ja yhdynnän ajoitus olla mukana yrityksessä.

Sanon vielä loppuun, että rakastan olla pojan äiti. Mun poika on mun koko maailma, vaikka tyttökin oli toivottu ja tyttöä yritettiin. ❤️💙

Tässä tää linkki sinne sivustolle mitä käytin.


Muistan kun luin näitä juttuja joskus vuosi sitten... Minullakin on esikoinen poika ja vaikka hän onkin minulle maailman rakkain, niin kyllä minua vähän surettaisi, jos en saisi koskaan olla tytön äiti. Jaksoin noudattaa noita ohjeita ehkä 1-2 kuukautta, mutta kun raskautta ei alkanut kuulua, en jaksanut enää pidempään noudattaa sitä ruokavaliota, ja halusin myös hyödyntää ne hedelmällisimmät päivät. Nyt on jotenkin outoa miettiä sitä, kun olisin tällä hetkellä vain ikionnellinen, jos saisin elävän vauvan syliin.

Tuosta tutkimuksesta luin myös aika paljon kritiikkiä, kun siinä oli aika vahvasti valikoitu koehenkilöitä veriarvojen mukaan riippumatta siitä, miten hyvin he noudattivat ruokavaliota (eli jos vaikka natriumarvo oli liian korkea, henkilö suljettiin pois ryhmästä, vaikka hän olisikin noudattanut ruokavaliota), ja loppujen lopuksi vain tosi pieni osa täytti kaikki kriteerit. Ns. oikeassa elämässä tuo 80% ei siis pidä paikkaansa. Mitä olen näitä lukenut, niin on joitakin keinoja, joilla todennäköisyyksiä saa vähän heilutettua suuntaan tai toiseen (tyyliin 60:40), esimerkiksi kasvissyöjät saavat todennäköisemmin tyttöjä ja runsaasti energiaa ruokavaliosta saavat poikia. Sanoisin kuitenkin, ettei kannata tehdä mitään kovin älytöntä saadakseen tietyn sukupuolen, koska se todennäköisyys sille toiselle sukupuolelle on joka tapauksessa aika iso. Pettymys voi olla vielä isompi, jos on esimerkiksi noudattanut tiukkaa ruokavaliota monta kuukautta ja sitten tuleekin se "väärä" sukupuoli.

Potassium on muuten suomeksi kalium.
 
Muistan kun luin näitä juttuja joskus vuosi sitten... Minullakin on esikoinen poika ja vaikka hän onkin minulle maailman rakkain, niin kyllä minua vähän surettaisi, jos en saisi koskaan olla tytön äiti. Jaksoin noudattaa noita ohjeita ehkä 1-2 kuukautta, mutta kun raskautta ei alkanut kuulua, en jaksanut enää pidempään noudattaa sitä ruokavaliota, ja halusin myös hyödyntää ne hedelmällisimmät päivät. Nyt on jotenkin outoa miettiä sitä, kun olisin tällä hetkellä vain ikionnellinen, jos saisin elävän vauvan syliin.

Tuosta tutkimuksesta luin myös aika paljon kritiikkiä, kun siinä oli aika vahvasti valikoitu koehenkilöitä veriarvojen mukaan riippumatta siitä, miten hyvin he noudattivat ruokavaliota (eli jos vaikka natriumarvo oli liian korkea, henkilö suljettiin pois ryhmästä, vaikka hän olisikin noudattanut ruokavaliota), ja loppujen lopuksi vain tosi pieni osa täytti kaikki kriteerit. Ns. oikeassa elämässä tuo 80% ei siis pidä paikkaansa. Mitä olen näitä lukenut, niin on joitakin keinoja, joilla todennäköisyyksiä saa vähän heilutettua suuntaan tai toiseen (tyyliin 60:40), esimerkiksi kasvissyöjät saavat todennäköisemmin tyttöjä ja runsaasti energiaa ruokavaliosta saavat poikia. Sanoisin kuitenkin, ettei kannata tehdä mitään kovin älytöntä saadakseen tietyn sukupuolen, koska se todennäköisyys sille toiselle sukupuolelle on joka tapauksessa aika iso. Pettymys voi olla vielä isompi, jos on esimerkiksi noudattanut tiukkaa ruokavaliota monta kuukautta ja sitten tuleekin se "väärä" sukupuoli.

Potassium on muuten suomeksi kalium.

Muistan kun luin näitä juttuja joskus vuosi sitten... Minullakin on esikoinen poika ja vaikka hän onkin minulle maailman rakkain, niin kyllä minua vähän surettaisi, jos en saisi koskaan olla tytön äiti. Jaksoin noudattaa noita ohjeita ehkä 1-2 kuukautta, mutta kun raskautta ei alkanut kuulua, en jaksanut enää pidempään noudattaa sitä ruokavaliota, ja halusin myös hyödyntää ne hedelmällisimmät päivät. Nyt on jotenkin outoa miettiä sitä, kun olisin tällä hetkellä vain ikionnellinen, jos saisin elävän vauvan syliin.

Tuosta tutkimuksesta luin myös aika paljon kritiikkiä, kun siinä oli aika vahvasti valikoitu koehenkilöitä veriarvojen mukaan riippumatta siitä, miten hyvin he noudattivat ruokavaliota (eli jos vaikka natriumarvo oli liian korkea, henkilö suljettiin pois ryhmästä, vaikka hän olisikin noudattanut ruokavaliota), ja loppujen lopuksi vain tosi pieni osa täytti kaikki kriteerit. Ns. oikeassa elämässä tuo 80% ei siis pidä paikkaansa. Mitä olen näitä lukenut, niin on joitakin keinoja, joilla todennäköisyyksiä saa vähän heilutettua suuntaan tai toiseen (tyyliin 60:40), esimerkiksi kasvissyöjät saavat todennäköisemmin tyttöjä ja runsaasti energiaa ruokavaliosta saavat poikia. Sanoisin kuitenkin, ettei kannata tehdä mitään kovin älytöntä saadakseen tietyn sukupuolen, koska se todennäköisyys sille toiselle sukupuolelle on joka tapauksessa aika iso. Pettymys voi olla vielä isompi, jos on esimerkiksi noudattanut tiukkaa ruokavaliota monta kuukautta ja sitten tuleekin se "väärä" sukupuoli.

Potassium on muuten suomeksi kalium.

Hei! Totta turiset. Kiva kuulla myös lähdekritiikkiä, kun ite olen vaan lukenut tutkimusta päällisin puolin ja en ole osannut ottaa noin paljon huomioon. Niinhän se on että kehot on erillaisia ja kaikilla ei aineet imeydy samalla tavalla yms... Mä suhtauduin omalla kohdalla skeptisesti koko juttuun alunperin ja tietenkin kun omalle kohdalle sattui niin uskoin täysiä kaiken. 👍 Kiitos kun valaisit. Ja eihän mitään voi taata, kun todennäköisyys vaan kyseessä.
 
Kerron tänne vähän kuulumisia. Jouvuin eilen sairaalaan kovien vattakipujen takia. Lääkäri eka meinasi että olis kohdunulkoinen raskaus mutta ei ollutkaan. Ei ultrannu mutta sisätutkimuksen teki. Sama vaiva kun kierukan aikaan eli emätintulehus. Eli nyt alkaa 10pv kuuri. Josko sillä helpottais tämä kauhea vattajomotus. Tää on kyllä ollu fyysisesti ja henkisesti raskain raskaus mulle. Tuli just tulokset hcg ja onko näö nyt hyvät? Rv8
Tsemppiä hei sinne! Tääl just kuulin, et mullakin tuli papan tulokset ja bakteerivaginoosihan mulla on! Onkohan sitten ollut kauankin ja vaikuttaakohan just tohon raskauden alkamiseen? Sekaisin olevii hormoneihin ei kyl varmasti vaikuta mut ollu sit muuta alakerta vaivaa täs pidemmä aikaa ja vihdoin tää tulos. Liittyykö tohon tosiaan kipua vai aiheuttaako raskaana olevil vaan? Ku oireluettelosta ei löydy emätintulehdukswn kohdal alavatsakipuja.


Ketuttaa ja turhauttaa nyt tässä et tää kierto menee täysin harakoille, kum nyt menkat pääl ja voiko sillon kuuria viel ees alottaa ja sit 7-10vrk kuuri, joten todennäköseen ovisakankohtaan sit osuu ja kuurin aikana seksikielto... tää täst viel puuttuki.
 
Takaisin
Top