Hei! Entinen kuumeilija täällä. Mulla on maailman ihanin poika ja nyt kuopus tyttö. Me käytettiin samaa metodia kuin Teemu ja Sirpa Selänne, eli vähän niinkuin kokeena testattiin toimiiko oikeesti. Sanon vielä, että vliähän ei ollut kummallekkaan kumpi lopulta tulee...
Miehen puolella syntyy lähinnä poikia. Poikia on nyt 12 ja tyttöjä vaan kaksi, joista toinen on meidän.
Meidän kohdalla tää metodi toimi ja uskon vakaasti, että se oli se mikä ratkaisi kun todarit puhuu poikien puolesta ja silti tuli tyttö.
Laitan linkin gender swaying sivustosta, josta löytyy myös tää ruokavalio mitä noudatin. "kannattaa alottaa jo kuukausi ennen yrittämistä se ruokavalio" ja sit yhdyntä tosiaan täytyy ajoittaa päivä ennen o+ eli 2 päivää ennen ovista. Meillä tää toimi ja tyttö tuli. Ruokavalion suhteen olin aika tiukka ja lipsahduksia tuli ehkä kolme tai neljä.
Pääpiirteissään paljon magnesiumia ja kalsiumia, eli maitotuotteita ja sit voi ottaa magnesium ja kalsium lisää jos haluu oikeen satsata.
Tää on sit se tärkeä. Eli ei liikaa suolaa ruokaan ja potassiumia täytyy välttää. Peruna ja bataatti kandee jättää siis pois.
Mä voin yrittää ettiä, kun tästä on tehty joskus tutkimus. Siinä sanottiin, että toimii 80% ajasta kun ruokavalio ja ajoitus on molemmat yhdessä. Jos yrittää vaan toisella keinolla niin on mahikset 50%. Siksi täytys molemmat ruokavalio ja yhdynnän ajoitus olla mukana yrityksessä.
Sanon vielä loppuun, että rakastan olla pojan äiti. Mun poika on mun koko maailma, vaikka tyttökin oli toivottu ja tyttöä yritettiin.
Tässä tää linkki sinne sivustolle mitä käytin.
Dreaming of a Girl or Boy? Discover Gender Swaying with Gender Sway, your Go-to-Guide for all Methods and Factors influencing your baby's gender. Access Science-backed Facts, Create your Personal Sway Plan, and Enjoy 'Eat Sway Love' Meal Plans & Recipes. Join our Community to Empower your...
www.gender-swaying.com