Raskaaksi 2022

Huhheijjaa täällä dpo 2 meneillään ja ilmeisesti keltarauhanen siellä ilmoittelee itsestään nimittäin vihloo ja tuikkii siihen malliin että.. 😵‍💫 Jotenkin toistaiseksi ainakin tosi ihmeen rauhallinen ja luottavainen olo, saappa nähdä kuinka korkealta taas pudotaan reilun viikon päästä. 😅

Tässä kohtaa kiertoa ainakin ajattelen vielä että testaisin korkeintaan vasta joskus dpo 10 mutta mutta.. kärsivällisyys on yksi niistä asioista missä en ole hyvä. 🙈
 
Kp50. Ei oo todellista enää! Rintaoireet tuli takas. On turvonnut ja arat. Nännit jotenkin "kutisevat" ja naurattaa kun osuu käsi tai koira tai mikä vaan.

Mahan seudulla ehkä lievää menkkamaista jomottelua, varma en voi olla. Maha alkanut jo toimia eli olettaisin että menkat lähestyy. Toisaalta myös valkovuoto runsastunut. Eihän tää nyt oo todellista. No, ovulaatiotesti on jälleen plus. Onneksi on lähete gynelle
 
Ihanaa kun päivitit tilannetta! Just tänään mietin, että missä sun kohdalla mennään. Melkein samassa pysyi kierrot niin päästään yhdessä piinailemaan (taas). Greippimehua oli yllättävän vaikea löytää, ainakin meidän kaupoista 😅
Meidänki paikkakunnal greippimehuu saa ainoastaan Prismasta ja Citymarketista. Olen lähikauppaan pyytänyt, mutta ei ole ilmestynyt :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Ei varmaan pitäis testata enää, kun verikokeelle pääsee, mut testasin. Nyt oli rfsu kynä - ei mitöän viivaa sekä CB digi - ei raskaana. Puoliso ei tuonut kaupasta tikkuja. Menkkoja ei silti näy ei kuulu.
Koska google on ystävä:Smirking Face: (ei todella ole!), googlettelin et mikä homma vois olla. Tottakai kaikki hormonihäiriöt sieltä tuli (et kiva, jos sellainen lyöttäytynyt kaveriksi), mutta myös hook effect. Tokikaan en nyt tiedä, et onko se sellainen, joka ilmenisi sitten vasta jostain edempänä raskautta eikä näin alussa, jos tämä nyt jotain olisi. Suomeksi ei oikein löytynyt tietoa.
Mutta veikkaampa, että aamulla, kun pitäisi olla verikoe, niin eiköhän ne menkat yllärinä tuu just sillon. Toisaalta kiukku ja suru (jos ei olekaan raskautta) ja sitten epätoivo ja epätietoisuus.
 
@Kupliva delfiini se hook effect tulee vasta paljon myöhemmin, kun veressä on ihan hurjan paljon sitä hCG:tä. Jos tänään oli ihan negatiiviset, niin veikkaisin sit, että siellä oli kiinnittymisyritys joka hetken näky testeissä, mutta syystä tai toisesta ei jääny kiinni sit. Eli kemiallinen raskaus. Mut verikoe sen parhaiten paljastaa että jos siellä onkin joku vielä kiinni ❤️ mutta tosiaan, kemialliset on hyvin yleisiä. Naistalon sivuilla oli joku kuva että n. 60% raskauksista päättyy jo ennen ku menkat on edes myöhässä. Niistä ei nainen olis tietonen edes jos ei harrastais varhaista testailua.

Muoks. Tässä se kuva:
Uusi_keskenmeno.jpeg
 
Pahoittelut @Pahabarbi @Juliet92 @Gagezzz uudesta kierrosta. Toivotaan seuraavaan onnea ❤️

Nyt vähän omanapailen vielä. Tänään dpo 16 ja uskalsin myös viikkonäytön tehdä. Ehkä mä yritän pikkuhiljaa luottaa tähän ja siirtyä maaliskuisiin. Parin varhaisen keskenmenon/kemiallisen jälkeen ollut hieman vaikeaa. Mutta jos tämä nyt ❤️❤️ eihän se auta kun luottaa. Ja oman mielenrauhan vuoksi varmasti käydään varhaisultrassa.
 

Liitteet

  • IMG_20220720_115011.jpg
    IMG_20220720_115011.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 113
Äh, pahoittelut taas kaikille joilla uusi kierto alkanut tai tilanne muuten epäselvä☹️❤️
Mulla tänään dpo 8 ja vv jatkuu ihmeellisenä aikaisempiin kiertoihin verrattuna, lisäksi se on tosi runsasta. Väsyttää niin että vois vaan nukkua kellon ympäri, toki mulla loppu yövuorot ma et se voipi selittää. Mä yritän olla sissi(niin vissiin 😂) tässä kierrossa ja testaa ekan kerran vasta kun kierto on täysi ellei nyt menkat yllätä ensin 🤭 ja jos nyt päräyttäis ton digin sitten suoraan jos oireita on. Viime kierrossa meni noita tikkuja taas senkin edestä että.
Onkos muuten kukaan samoilla dpo-päivillä et onko tedtikavereita ens viikon alkuun?
 
Täällä ei ole onneksi mitään merkkejä vielä lähestyvästä oviksesta. Onneksi sen takia, että täällä Pohjois-Saksassa rikotaan tänään varmaan kaikkien aikojen lämpöennätys (ennusteet noin 37-38 astetta tälle päivälle). Ei kauheasti huvita fyysinen läheisyys näillä ilmoilla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Että sellaiset "seksihelteet" täällä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Täällä ei ole onneksi mitään merkkejä vielä lähestyvästä oviksesta. Onneksi sen takia, että täällä Pohjois-Saksassa rikotaan tänään varmaan kaikkien aikojen lämpöennätys (ennusteet noin 37-38 astetta tälle päivälle). Ei kauheasti huvita fyysinen läheisyys näillä ilmoilla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Että sellaiset "seksihelteet" täällä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mistä lienee tullut sanonta seksihelle kun ite ei ainakaan voi edes ajatella mitään seksitouhuja +30 asteessa😂😂 onneks on ilmalämpöpumppu 😇
 
Meillä oli kyllä just edellisen oviksen alla ihan ihme seksihelteet. Hullun kuuma mutta molemmilla halut niin korkeella että tuli talleteltua oviksen ympärillä jokaikinen päivä millon on mahikset hedelmöitykselle. Oli varmaan osasyynä siihen että tuli eka plussa ikinä. :P
 
Meillä oli kyllä just edellisen oviksen alla ihan ihme seksihelteet. Hullun kuuma mutta molemmilla halut niin korkeella että tuli talleteltua oviksen ympärillä jokaikinen päivä millon on mahikset hedelmöitykselle. Oli varmaan osasyynä siihen että tuli eka plussa ikinä. :P
Niin kyllähän sitä on valmis mihin tahansa kun tarkoitus on raskautua 😂 Musta tuntuu omalla kohdalla että liika kuumuus vie kyllä halut mennessään, muuten kyllä rakastan lämpöä.
 
Äh, pahoittelut taas kaikille joilla uusi kierto alkanut tai tilanne muuten epäselvä☹️❤️
Mulla tänään dpo 8 ja vv jatkuu ihmeellisenä aikaisempiin kiertoihin verrattuna, lisäksi se on tosi runsasta. Väsyttää niin että vois vaan nukkua kellon ympäri, toki mulla loppu yövuorot ma et se voipi selittää. Mä yritän olla sissi(niin vissiin 😂) tässä kierrossa ja testaa ekan kerran vasta kun kierto on täysi ellei nyt menkat yllätä ensin 🤭 ja jos nyt päräyttäis ton digin sitten suoraan jos oireita on. Viime kierrossa meni noita tikkuja taas senkin edestä että.
Onkos muuten kukaan samoilla dpo-päivillä et onko tedtikavereita ens viikon alkuun?
Ihan en ehdi alkuviikkoon, mut viimeistään perjantai aamuna meinasin testata. Oviksen paikka mysteeri tällä hetkellä, joten ihan tarkkaa dpo:ta en tiedä tällä hetkellä. Karkea arvio dpo3-5. Mutta messissä ollaan 😊
 
En oo kyl ite ottanu mitenkää sukupuolta huomioo. Mut muistan et luin joskus et Teemu ja Sirpa Selänne oli tarkotuksella yrittäny saada tyttöä monen pojan jälkeen. Ja tyttöhän sieltä sit lopulta tulikin 🙈
Siis tämä, kaveri sanoi että kahden pojan jälkeen oli tehnyt tietoisia valintoja seksin ajankohdan suhteen - ei ovulaationa seksiä (tunsi ovulointiajankohdan) ja oli varmuuden vuoksi kp 10-11 vain harrastanut seksiä. Mies oli tästä myös tietoinen. Ja saivat tytön.

Mutta joo, onhan se todennäköisyys yksi miljoonista.
 
@Kupliva delfiini se hook effect tulee vasta paljon myöhemmin, kun veressä on ihan hurjan paljon sitä hCG:tä. Jos tänään oli ihan negatiiviset, niin veikkaisin sit, että siellä oli kiinnittymisyritys joka hetken näky testeissä, mutta syystä tai toisesta ei jääny kiinni sit. Eli kemiallinen raskaus. Mut verikoe sen parhaiten paljastaa että jos siellä onkin joku vielä kiinni ❤️ mutta tosiaan, kemialliset on hyvin yleisiä. Naistalon sivuilla oli joku kuva että n. 60% raskauksista päättyy jo ennen ku menkat on edes myöhässä. Niistä ei nainen olis tietonen edes jos ei harrastais varhaista testailua.

Muoks. Tässä se kuva:
View attachment 114616
Joo, itse oon hyvin skeptinen, että mitään olisi. Ennen esikoista testasin tosi aikaisin, ja menikin kesken 5+4. Esikoinen sai alkunsa heti km jälkeen. Hänetkin taisin testata silleen jo ennen kuin piti menkkojen jäädä pois.
Nythän siis myös testailin niillä ”testaa jo kuusi päivää ennen” -testeillä, jotka olivat samoja kuin tänpäiväinen pc-kynä. En saanut viivan viivaa silloin. No nyt kun menkat ovat hukassa, niin testasin sit vissiin ma (su piti alkaa). Pariin tikkuun viiva(?) tai se viivan paikka, digi näytti myös silloin ettei raskaana, mutta myös apteekin kynässä viiva (? Tai se viivan paikka?). Nyt tänään ei ollut samaisia tikkuja tai kyniä, vaan ihan erit, ja ne siis blankoja. Ja digi edelleen negaa. Et mietin haenko mielenkiinnosta illalla vielä tikkuja, et näyttääkö ne samoja kuin eilen ja ma. Mutta tosiaan huomenna verikoe, että se nyt selkiyttänee sit enivei.
Menkkoja ei silti vielä näy ei kuulu (32/28)
 
Tsemppiä kaikille epäselviin tilanteisiin❤️

Näin unta että seuraava analyysi, sieltä löytyi 7(!!!) siittiötä. Oi voi, toivottavasti vähän enemmän kuitenkin. No jos nyt edes nuo niin sitten voisi jo ruveta toivomaan että niitä siis kehittyy.

Dpo4 tänään, ensi perjantaina dpo13 ja lauantaina pitäis alkaa menkat. Voisi huvikseen yhden testin tehdä ihan tekemisen ilosta.

Nyt vähän pihahommia ja sitten iltapäikkärit yövuoroja varten. Jaksaajaksaa.
 
Sori hirveä omanapa tähän väliin. R-testin tuhlaus taas vaikka tiesin, että nega tulee. Mieli meni ihan maihin, kun kaikki kaverit saa vauvoja ja itse vasta aloittanut ja kaikkimullehetinyt.... Lisäksi pukkaa ihan törkeitä pms-oireita, olen itkenyt vähän väliä milloin mistäkin ja lisäksi sain aivan jäätävät raivarit miehelle jostain ihan turhasta.. Huoh, alkaispa ne menkat jo. :Grimacing Face:
 
Takaisin
Top