Ilmottaudun mukaan kuumeilemaan! :)
Hei kaikki tutut ja tuntemattomat! Täällä taas :) olin ennen Toiveissa- nimimerkillä ja sit myöhemmin tällä nimellä kun unohin salasanat ja kaikki.
Taustaa: oon yrittänyt lasta ensimmäisen miehen kanssa pari vuotta. Sitten tulin raskaaksi mut sain keskenmenon viikolla 12. Se kokemus oli kamala hoitovirheineen ja komplikaatioineen-> kohtutulehdus ja tyhjennys...
Sitten erosin, elin jonkin aikaa sinkkuna ja nyt oon ollu uuden miehen kanssa reilun vuoden yhdessä.
Nyt heinäkuussa jätin minipillerit pois ja päätimme yrittää lasta. Pelottaa ihan hulluna keskenmenot ja kaikki
tässä on heti endometrioosikin nostanut päätään ku pillerit jäi pois ja hermoheikkoisena kuumeilijana kuvittelen tietenki heti olevani raskaana!
Tilannepäivitystä :
-pillerit vex kuun alkuun
-ei tyhjennysvuotoa ollenkaan
-seksiä harrastettu
-viime pe (4vrk sitten) jäi pieni vaaleanpunainen hailura paperiin josta ajattelin tietenki et kiinnittymisvuoto :D
-menkkoja ei näy, mahaa nippailee ja turvottaa
-milloin uskaltais testata!?
-km päättynyt raskaus alkoi juuri näin. Ei mitään menkkoja ja plussaa sai odottaa melko pitkälle. Ensin epäiltiin kohdunulkoista mut löytyiki sitte kohdun sisältä ja sitä seurattiin viikolle 9+ ja kaikki näytti hyvältä... Nyt pelottaa et sama rumba edessä.
Tuntui siltä että kaipaan vertaistukea. Ihana olla taas täällä