Raskaaksi 2022

Tää spekulointi on jo varmaan ittensä kiusaamista, mutta oviksen tikuttelijat, missä kohtaa teillä eggikset suhteessa ovispäivään? Lueskelin just kirjotuksia esikoisen yritysajalta ja olin omia havaintoja tehnyt, et eggistä tulis 2-3 ennen ovista? Ja esikoisesta ovis aika varmasti ollut kaks päivää eggisten jälkeen. Lisäks 10.7 mittasin lämmöt mitkä oli 36,8 ja sit 11.7 37.4. Oon olettanu et ovis olis ollu 7.7 mut jöi lämpöjen mittailut sen jälker muutamaks päiväks esikon 1v juhlien takia. Olisko ovis voinu olla vasta 10.7? Teen kyl ittestäni niin typerän. "Oireet" taas kyl tohon nähden alko liian ajoissa.
 
@Kupliva delfiini eiks sulla oo jo tosi monessa testissä näkyny jotakin? Ei ne kaikki voi olla vaan viivanpaikkoja, jotain siellä tapahtuu! 😍 Toivotaan et pääsisit hcg mittaukseen, kun testit haamuilee mut ei vahvistu!
Eilen kolme haamuili, mutta digi sano, ettei raskaana. Tänään taas kaks tollee haamuili ja rfsu olikin blanko (eilen se näytti haamua :Smirking Face:). Tänään pc tikku toimi ja haamuili, eilinen ei toiminut lainkaan. Et ota näistä selvää. En ymmärrä. Maailman ärsyttävintä.
 
Eilen kolme haamuili, mutta digi sano, ettei raskaana. Tänään taas kaks tollee haamuili ja rfsu olikin blanko (eilen se näytti haamua :Smirking Face:). Tänään pc tikku toimi ja haamuili, eilinen ei toiminut lainkaan. Et ota näistä selvää. En ymmärrä. Maailman ärsyttävintä.
Voi eikä... toivottavasti pääsisit tosiaan mittauttamaan sen hcg.
 
@Juliet92 mulla tulee aikalailla 2pv ennen ovista!

Apua. Tässä pc liuskat dpo 11, 13 ja 15 ylhäältä alaspäin. Onko normaalia että 13 ja 15 ero noin pieni? Ja puikoissa dpo 12 ja 14!
 

Liitteet

  • IMG_20220719_111159.jpg
    IMG_20220719_111159.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 144
  • IMG_20220718_111125.jpg
    IMG_20220718_111125.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 145
@Juliet92 mulla tulee aikalailla 2pv ennen ovista!

Apua. Tässä pc liuskat dpo 11, 13 ja 15 ylhäältä alaspäin. Onko normaalia että 13 ja 15 ero noin pieni? Ja puikoissa dpo 12 ja 14!
On normaalia! Hcg määrä vielä niin pieni että pelkästään pissan vahvuus voi tehdä tepposet ja sehän vain suurinpiirtein 1,5 kertaistuu joka päivä. Hyvä merkki että viiva vahvistuu!! ❤😍 muoks. joka TOINEN päivä 😅
 
Muokattu viimeksi:
Tää spekulointi on jo varmaan ittensä kiusaamista, mutta oviksen tikuttelijat, missä kohtaa teillä eggikset suhteessa ovispäivään? Lueskelin just kirjotuksia esikoisen yritysajalta ja olin omia havaintoja tehnyt, et eggistä tulis 2-3 ennen ovista? Ja esikoisesta ovis aika varmasti ollut kaks päivää eggisten jälkeen. Lisäks 10.7 mittasin lämmöt mitkä oli 36,8 ja sit 11.7 37.4. Oon olettanu et ovis olis ollu 7.7 mut jöi lämpöjen mittailut sen jälker muutamaks päiväks esikon 1v juhlien takia. Olisko ovis voinu olla vasta 10.7? Teen kyl ittestäni niin typerän. "Oireet" taas kyl tohon nähden alko liian ajoissa.
Mulla kans ovislimat tulee n.2päivää ennen varsinaista ovista. Ovispäivänä alkaa vv olemaan jo valkoisempaa ja ei niin venyvää😊
 
Onpas täällä ollut melkoista vuoristorataa tämän päivän viestit. Sympatiaa, optimismia ja onnittelu kanssasisarille ❤

Täällä aamun testi oli negatiivinen. Ei tuohon saanut edes hyvällä mielikuvituksella haamua...
Feel you sis, samanmoinen tehty tänään. Pahalta se tuntuu näiden olojen kanssa. Vaikka siihen kuinka yrittää ittensä psyykata. Olot ei kyllä kadonnu mihinkään negatestin myötä, et jokin niitä aiheuttaa.

Toi lämpöhomma tukis myöhäsempää ovista. Mut mun lämmönmittailutkaan ei oo tarkkaa puuhaa. Noh joka tapauksessa pidempi kierto kun viimeks mistä iloitsen. Pitkän kierron omaaville varmaan outo lause, mut itseä huolestuttanut lyhenevät kierrot. Mielenkiintosta nähdä kuinka pitkäksi sitten venyy.

Viime to oon myös merkinny flo toispuoleista mahakipuilua, oksettavaa oloa (oksensin kieltä harjates) ja seksin jölkeen todella paksut kiimalimat mitä ihmettelin ja kuvittelin kiinnittymislimaks (kiimqlimat ei itel kyl nii paksua). En kyl tiiä mitä ajatella. Kroppa ihan sekasin😁
 
Kiitos vastauksista Lorena, Hilda ja Lepus. Näin ajattelinkin ettei korona varmaan ainakaan asiaa auta. Yritin etsiä jos jostain löytyisi vastaavassa tilanteessa olleita joilla olisi käynyt hyvin mutta en löytänyt juuri ollenkaan kokemuksia koronasta raskauden ihan alussa. (Tai sitten en osannut vain etsiä.😅)
Meillä tämä jo toinen kierros koronaa... onneksi tauti näyttää olevan tällä kertaa todella lievä, kurkku kuivaa ja nenä vähän tukossa molemmilla, tiedä sitten vaikuttaako se lopputulokseen. 🤷‍♀️
Seurailen välillä tätä ketjua, kun yrityksen aikaan pyörin hetken mukana. Mulla oli joulukuussa korona posi samoihin aikoihin, kun hedelmöittyminen tapahtui. Posi testissä kävin 28.12. ja 3.1. tein postitiivisen raskaustestin. Nyt rv 32 menossa.
 
Tää spekulointi on jo varmaan ittensä kiusaamista, mutta oviksen tikuttelijat, missä kohtaa teillä eggikset suhteessa ovispäivään? Lueskelin just kirjotuksia esikoisen yritysajalta ja olin omia havaintoja tehnyt, et eggistä tulis 2-3 ennen ovista? Ja esikoisesta ovis aika varmasti ollut kaks päivää eggisten jälkeen. Lisäks 10.7 mittasin lämmöt mitkä oli 36,8 ja sit 11.7 37.4. Oon olettanu et ovis olis ollu 7.7 mut jöi lämpöjen mittailut sen jälker muutamaks päiväks esikon 1v juhlien takia. Olisko ovis voinu olla vasta 10.7? Teen kyl ittestäni niin typerän. "Oireet" taas kyl tohon nähden alko liian ajoissa.
Oon iteki yrittäny metsästää oviksen tarkkaa ajankohtaa mutta en ole laisinkaan varma. 😅 Yks kriittinen päivä jäi testaamatta täs kierros mikä vähän tietty vaikeuttaa tulkintaa... Mut mulla oli eilen kunnon ovislimat ja illalla alko kipuilee, nyt aamulla oli jäätävät oviskivut et uskoisin oviksen olleen tänä aamuna. Eilen päivällä sain aika selkeen ovisplussan eli mul ois ovis varmaan about 1 pv päästä plussasta/limoista?

Ps. Mies ihan oma-alotteisesti päätti vielä yöllä varmistaa että tavaraa on saatavilla oviksen aikoihin. 🤣 En pistänyt pahakseni. 😏
 
Oon iteki yrittäny metsästää oviksen tarkkaa ajankohtaa mutta en ole laisinkaan varma. 😅 Yks kriittinen päivä jäi testaamatta täs kierros mikä vähän tietty vaikeuttaa tulkintaa... Mut mulla oli eilen kunnon ovislimat ja illalla alko kipuilee, nyt aamulla oli jäätävät oviskivut et uskoisin oviksen olleen tänä aamuna. Eilen päivällä sain aika selkeen ovisplussan eli mul ois ovis varmaan about 1 pv päästä plussasta/limoista?

Ps. Mies ihan oma-alotteisesti päätti vielä yöllä varmistaa että tavaraa on saatavilla oviksen aikoihin. 🤣 En pistänyt pahakseni. 😏
20220719_125153.jpg

Tässä vielä kuva tikuista vierekkäin. Vahvistaa mun tuntemukset että tänään ois ovispäivä kun äsken tehty testi on jo haaleampi kuin eiliset. (Oon ihan innoissani nyt tästä tikuttamisesta 🙈)
 
Hei onko kenelläkään ollu oletetun kiinnittymisen aikaan limaista ovismaista vuotoa?
Mulla siis oli ovis tikuttelun mukaan viime viikon alussa, oviksen jälkeen vv muuttui valkoiseksi ja voidemaiseksi. Nyt vessassa käydessä pyyhkiessä paperiin jäi taas venyvää limaa mut se oli valkoista eikä kirkasta niinku ovulaation aikaan. En oo koskaan aikaisemmissa raskauksissa kiinnittänyt huomiota samalla tavalla kun nyt niin mietin voisko tää olla kiinnittymisestä johtuvaa🙄 Oon tosi optimistinen tästä kierrosta, toivottavasti ei tulla alas korkealta ja kovaa ens viikolla. Nyt alkanut tulla myös tosi kipeitä ihonalaisia hormonipatteja naamaan. Tissit alkaa kipeytyä ja väsymys painaa. Liekö taas kaikki kuvitelmaa, mut toivon ettei oo🤞
 
Hei onko kenelläkään ollu oletetun kiinnittymisen aikaan limaista ovismaista vuotoa?
Mulla siis oli ovis tikuttelun mukaan viime viikon alussa, oviksen jälkeen vv muuttui valkoiseksi ja voidemaiseksi. Nyt vessassa käydessä pyyhkiessä paperiin jäi taas venyvää limaa mut se oli valkoista eikä kirkasta niinku ovulaation aikaan. En oo koskaan aikaisemmissa raskauksissa kiinnittänyt huomiota samalla tavalla kun nyt niin mietin voisko tää olla kiinnittymisestä johtuvaa🙄 Oon tosi optimistinen tästä kierrosta, toivottavasti ei tulla alas korkealta ja kovaa ens viikolla. Nyt alkanut tulla myös tosi kipeitä ihonalaisia hormonipatteja naamaan. Tissit alkaa kipeytyä ja väsymys painaa. Liekö taas kaikki kuvitelmaa, mut toivon ettei oo🤞
Mun se oletettu ovis olojen ja osittain lämpöjen perusteel oli 7.-10.7. 14.7 tuli tosi paksua kirkasta ovismaista limaa. Ihmettelin sillon sitä. Mun kiimalimat ei kyl nii paksui ja miehen tavaraakaa se ei ollu. Spermahan on valkosta. Salaa itsekin haaveillut et olisko ollu jotain kiinnittymiseen liittyvää, mut luulis jo itsellå näkyvän testis jos olis...

Mut toivon, et sun kohdalla olis🥳😍
 
Mun se oletettu ovis olojen ja osittain lämpöjen perusteel oli 7.-10.7. 14.7 tuli tosi paksua kirkasta ovismaista limaa. Ihmettelin sillon sitä. Mun kiimalimat ei kyl nii paksui ja miehen tavaraakaa se ei ollu. Spermahan on valkosta. Salaa itsekin haaveillut et olisko ollu jotain kiinnittymiseen liittyvää, mut luulis jo itsellå näkyvän testis jos olis...

Mut toivon, et sun kohdalla olis🥳😍
No ennen ku menkat alkaa niin on toivoa😍
Toivotaan että meillä molemmilla tää olis raskaudesta johtuvaa eikä mitään kropan temppuiluita🥳
Täytyy kyl sanoa että mä oon hiton hyvä nykyään kuulostelemaan kaikkia oireita ja keksimään vaikka ja mitä😂 varmaan meijän kaikkien yrittäjien tyyppiviat🙄😁
 
Edelleen tällaista epämääräistä :Angry Face:
Vois olla viivanpaikka, en tiedä taas. Mut ei edelleenkään menkkoja näy. Jätin soittopyynnön neuvolaan :Face Without Mouth:
View attachment 114577View attachment 114578

Mä en yleensä näe näissä onko viivaa vai ei-kuvissa mitään, mutta näissä kyllä näen. Ja tulisko muka noin moneen eri testiin viivanpaikkaa... tai no kai kaikki on mahdollista 🤷‍♀️
 
Takaisin
Top