Raskaaksi 2022

@Juliet92 Mulla ei ole tarkkaa tietoa, et mikä päivä ovulaatio oli. Appin mukaan nyt ois dpo9 (arvioi siis kierron pituuden mukaan ovulaation, eli mulla kp25/29).

Ja oho, millasia testejä tänne on nyt postattu. Meinaatteko testata huomenna uudestaan, @Kupliva delfiini ja @Peppipupu ?
Mulla suunnitelmissa, jos aamusta sais väkevämpää pissaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Et jos ne vois jotain näyttää. Sit en kyl tiiä, et jos näkymä on sama kuin tänään et koitanko sit vaan villinä soittaa terkkariin, et voisko päästä. Meil on ainakin tosi kiva neuvolatäti, et jos sattuis likenee lupaa:folded::Upside Down Face:
 
Mulla suunnitelmissa, jos aamusta sais väkevämpää pissaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Et jos ne vois jotain näyttää. Sit en kyl tiiä, et jos näkymä on sama kuin tänään et koitanko sit vaan villinä soittaa terkkariin, et voisko päästä. Meil on ainakin tosi kiva neuvolatäti, et jos sattuis likenee lupaa:folded::Upside Down Face:
Toivotaan et huomenna testi näyttäis jotain selkeempää! 😁

Mulla iski tunti sitten hirveät ovisjomotukset oikealle puolelle, eli sie on varmaan jotain irtoamassa. 😅 Oisko se sit kuitenki huomenna dpo1 ja eilen ois sit näyttäny ovistesti vie selkeempää plussaa jos oisin testannu...?
 
Tein ja oli nega. Aamulla vielä varmistan pc:llä. Toi apteekki taitaa antaa vääriä plussia, mutta mies nyt toi niitä. Paras vaihtoehto olisi kemiallinen ja huomenna alkaisikin menkat. Ehkä sit ehtisi siirtoon vielä ennen reissua ja pohjilla hcg, niin tarrautuu helpommin 💞
Tosi lupaavalta näytti kyllä testi! Olikos sulla omia tai siis omilla munasoluilla luomusti alkaneita raskauksia (ja lapsia) ennestään? Mutta se on ihanaa kun oot noin positiivinen ja että sulla on niitä blastoja pakkasessa odottamassa ❤ Mä olin aina ihan "maansa myynyt" kaikista kemiallisista ja haamuista joita tuli kohdalle taannoin 😀
 
Uskaltaankohan tänne kirjoittaa...

Tammikuinen nyt 2,5v. Mies totesi viime viikolla että on vuoden tässä odotellut että missä vaiheessa minä antaisin vihreää valoa toiselle lapselle. No, totesin että vaikeaa on ääneen sanomattomia toiveita toteuttaa. :D

Mutta jotenkin tässä sitä miettii, miten tuo esikoinen on niin helppo nykyään kun saa ulos järkeviä sanoja ja lauseita ja on omatoiminen ja ohjautuva, että jaksaisiko sitä taas pikkuvauva-arkea, kaikki reissuun lähteminen taas olisi kamalaa säätöä, arjessa kahden lapsen tarpeet huomioitava, sitä taas joutuisi olemaan kotona enemmän jne.

En haluaisi profiloitua vain äiti-ihmiseksi joka harrastaa perheen viihdyttämistä. Argh! Huomaan että kaipaan paljon sosiaalista kanssakäymistä, yleensä myös ftf.

Oon myös kyllä sukupuolesta tehnyt itselle peikon. Toivoisin kovasti tyttöä. Olin pettynyt esikoisen sukupuoleen. Googlaan kaikkia ohjeita ja mietin, että jos niitä noudattaisi ja poika silti tulisi, varjostaisiko se pikkuvauva-aikaa? Tää jarruttaa. No, psykologille oon menossa juttelemaan tästä parin vko päästä, että oonko ihan lost vai mitä.
 
Aamun pc on nega. Meille sopii hyvin! Jos olis ollut jotain yritystä, se vaan tukee meidän hoitoa!

Kuurakukkia: mulla on 2 luomuna tullutta tyttöä 2000 ja 2002 ja nyt E- mies lahjasoluilla 2021. Oon niin monta ihme testiä saanut ja pahoja keskenmenoja, että mulle vasta oikea plussa on plussa ja en jää yhtään miettimään mitö jos...🥰

Lisäksi, meillä on ihanaa ihan kolmistaankin, just eilen puhuttiin miehen kanssa tästä. 💖
 

Liitteet

  • DSC_0765.JPG
    DSC_0765.JPG
    1.1 MB · Katsottu: 112
Kp 26/dpo12? Testi oli nega... mua niin itkettää, et mistä nää olot johtuu. On mulla ollu kaikenlaisia pms oireita, mut ei tälläsiä, mitä oikeesti vaan raskaana olles. Tää on niin epäreilua. Mä en jatkossa testaa kuin vasta kun pisimmän kierron mukaan myöhäsä vaikka mitä oireita olis.
 
Kp 26/dpo12? Testi oli nega... mua niin itkettää, et mistä nää olot johtuu. On mulla ollu kaikenlaisia pms oireita, mut ei tälläsiä, mitä oikeesti vaan raskaana olles. Tää on niin epäreilua. Mä en jatkossa testaa kuin vasta kun pisimmän kierron mukaan myöhäsä vaikka mitä oireita olis.
Oon pahoillani 😔 On niin väärin kun kroppa trollailee ja viestii lupaavia turhaan.

Täällä kp 3 ja alkaa pahin aallonpohja olla taas ohi. Miehen kanssa kivoja suunnitelmia enskuulle, enkä ole pahoillani jos ei siiheksi ole tärpännyt. Eli tää kierto on nyt jonkin sortin hengähdys, toki talletellaan sen mitä aina keritään kun eihän tosta toisesta voi näppejään irti pitää 😜
 
Oon pahoillani 😔 On niin väärin kun kroppa trollailee ja viestii lupaavia turhaan.

Täällä kp 3 ja alkaa pahin aallonpohja olla taas ohi. Miehen kanssa kivoja suunnitelmia enskuulle, enkä ole pahoillani jos ei siiheksi ole tärpännyt. Eli tää kierto on nyt jonkin sortin hengähdys, toki talletellaan sen mitä aina keritään kun eihän tosta toisesta voi näppejään irti pitää 😜
Tätä hajuherkkyyttä viikon kestänyttä kovaakin mahajuilimista, sekä erilaiset tissituntemukset on kyl niin outoja. Onko mulla vaan hormonit niin sekasin vai mikä mussa on vialla? Noi olot tuli täysin puskista ja en ollut toiveikas tän kierron suhteen yhtään... mut ehti toivo nousta.
 
Tätä hajuherkkyyttä viikon kestänyttä kovaakin mahajuilimista, sekä erilaiset tissituntemukset on kyl niin outoja. Onko mulla vaan hormonit niin sekasin vai mikä mussa on vialla? Noi olot tuli täysin puskista ja en ollut toiveikas tän kierron suhteen yhtään... mut ehti toivo nousta.
Mulla oli edellisessä kierrossa myös ihan hirveesti erilaisia tissituntemuksia, joita ei oo koskaan ollut ja ihan selkeetä kuvotusta että ajoittain oli vaikea syödä. Eikä haamun haamua mihinkään testiin. Ihmisen kroppa on kovin erikoinen ja todella epäreilu. Oon pahoillani negasta.
 
En ymmärrä mitä nyt on meneillään. Ei kuulu eikä näy menkkoja, näyttäis olevan kp 29 tänään. Tein nyt vielä yhden testin pois kun semmonen kaapissa oli, ja nyt siinä on taas ihan selvästi viiva. Haalea, mutta on kuitenkin.
 

Liitteet

  • 20220719_081915.jpg
    20220719_081915.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 130
@Peppipupu Itsekin olen ihaillut tuota sinun positiivista ajatusta tähän! Pystyisipä itsekin samaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mites @Kupliva delfiini teitkö jo testiä? Kieltämättä erikoinen toi sun tilanteesi, en jotenkin voi uskoa että tulisi kolme viivanpaikkaa peräkkäin.. :No Evil Monkey:
@Juliet92 Feel you... :disappointed-face: Kroppa ja mieli viestii jotenkin koko ajan, että raskaana ollaan ja on kaikkia oireita yms. mutta silti testit negaa.. Toki olen silloin tällöin (nyt lopetettu kokonaan) niin ottanut minipillerini, mutta silti niin huolimattomasti, että hyvin voisin olla raskaana. Tää oireilu on kaikista pahinta, kun se huijaa kehoa niin siihen fiilikseen, että olisi tärppi käynyt.

ON: Illalla nukkumaan mennessä aivan jäätävät menkka kramppailut ja alavatsa kivut. Olin aivan satavarma, että aamulla kun herään niin ovat alkaneet, mutta ei. No ehkä tänään tai huomenna viimeistään. Nännikipukin alkaa kadota jo pikkuhiljaa.. Alkaisipa ne menkat jo niin pääsisi aloittamaan yk1. :Grinning Face:
 
En ymmärrä mitä nyt on meneillään. Ei kuulu eikä näy menkkoja, näyttäis olevan kp 29 tänään. Tein nyt vielä yhden testin pois kun semmonen kaapissa oli, ja nyt siinä on taas ihan selvästi viiva. Haalea, mutta on kuitenkin.
Tämä testi antaa röikeitäkin viivanpaikkoja mutta minusta tuo näyttää kyllä ihan oikealta haamulta. 🌈 Toivotaan vahvistumista. 🤞
 
En ymmärrä mitä nyt on meneillään. Ei kuulu eikä näy menkkoja, näyttäis olevan kp 29 tänään. Tein nyt vielä yhden testin pois kun semmonen kaapissa oli, ja nyt siinä on taas ihan selvästi viiva. Haalea, mutta on kuitenkin.
Olisko se kuitenkin vähän tummunut edellisestä? ❤
 
Näköjään kroppa voi huijata 100... teen huomenna vielä toisen pc kuleksimasta ja voin sitten varmaan mökillä hyvällä omalla tunnolla ottaa viiniä👌 kiitos sympatioista, on se rankkaa olla nainen joka toivoo raskautta. Jos ens kierrossa oikeesti koittais olla seuraamatta mitään ja seksiäkin sillon ki siltä tuntuu. En tiiä kaua mielenterveys kestää... itsellä masennustaustaakin mikä kolme vuotta kyllä ollut hyvällä tolalla
 
En ymmärrä mitä nyt on meneillään. Ei kuulu eikä näy menkkoja, näyttäis olevan kp 29 tänään. Tein nyt vielä yhden testin pois kun semmonen kaapissa oli, ja nyt siinä on taas ihan selvästi viiva. Haalea, mutta on kuitenkin.
Näyttää että olis väriäkin? Miltä sinne näyttää?
 
Takaisin
Top