Raskaaksi 2022

Näyttää kyllä yhtäkkiä viivanpaikalta... 🤔 testasitko oviksen että oot sata varma sen ajankohdasta?
En oo testannut ovista, oon menny Flon kanssa sillee apaut ja siinä the päivän ympärillä tallettelut.
Pitääkö mun nyt hakea muita testejä ja testata vielä joidenkin tuntien päästä? Et mitä ne näyttää. Vai luottaa digiin. Mut silti ne menkat on myöhässä.
 
En oo testannut ovista, oon menny Flon kanssa sillee apaut ja siinä the päivän ympärillä tallettelut.
Pitääkö mun nyt hakea muita testejä ja testata vielä joidenkin tuntien päästä? Et mitä ne näyttää. Vai luottaa digiin. Mut silti ne menkat on myöhässä.
Digi on kyllä yleisesti aika herkkä. Mutta voithan sä hakea vielä jonku 10 vahvusen testin ja testata myöhemmin, esim pc taitaa olla herkkä vaikka väittää olevansa 25 vahvuinen. Apteekin ultra, medigoo... jos et oo satavarma ovulaation ajankohdasta niin ei välttämättä oo myöhässä, luteaali pysyy yleensä kyllä muuttumattomana mutta kierron pituushan voi vaihdella kyllä. 👍🏻 ja voihan se olla että nyt on käynyt tärppi mutta ovulaatio onkin ollut myöhemmin ja tuo on plussan alku!
 
Digi on kyllä yleisesti aika herkkä. Mutta voithan sä hakea vielä jonku 10 vahvusen testin ja testata myöhemmin, esim pc taitaa olla herkkä vaikka väittää olevansa 25 vahvuinen. Apteekin ultra, medigoo... jos et oo satavarma ovulaation ajankohdasta niin ei välttämättä oo myöhässä, luteaali pysyy yleensä kyllä muuttumattomana mutta kierron pituushan voi vaihdella kyllä. 👍🏻 ja voihan se olla että nyt on käynyt tärppi mutta ovulaatio onkin ollut myöhemmin ja tuo on plussan alku!
Niin oon myös käsittänyt, että digi ois aika varma. Sillä toi esikoinenkin on testattu aikanaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Puolisokin kävi katsomassa sen ei-digin ja oli heti et siinä on viiva. Mut tosiaan digin mielestä ei. Ärsyttävää arvuuttelua :Smirking Face:
 
Tänää just ajattelin hakee illal Pc kaupast. Dpo 11?/kp25 tänään, olot jatkuu, eikä toistaiseks vuotoa näy. Huomen jos mitään ei piirry ni ihmettelen kyllä mikä näitä tekee. Ei oo ikinä tämmöstä ollu ilman raskautta. Ja samanlaisista oloista oon kirjotellu esikoisesta plussattuani melko varhain ennen menkkoja. Miehenkin mielestä tissit turpeemma tuntuset ja nännipihat täynnä niitä nystyröit. Paleltaa hullulail, tisseis sähköiskumaisia oloja, repäsy/tuikkasuja vähä väliä, valkkaria paljon, saa ravata vessas ja tarkistel alkoko menkat. Ja nyt viel se semmonen poskien kuumotus ku olis kuumet🤔 ei kyl kuulu omaan menkkarepertuaariin.

Kyl väkisinki nostaa uutta toivoa, mut pelottaa mahdollinen pettyminen taas.
 
Kyllä meinasin, haluan testata miehen kanssa kotona. 😊 Ja jos testaan kotona dpo 9 ja se todennäköisesti on vielä nega en saa testaamisesta enää ajatuksista pois. Siksi ehkä pakko yrittää vähän venyttää. 🤭
Eiku niinhän sä mainitsitkin jo aiemmin! Tottakai! Voi, tulee jännittävä odotus 😅
 
Tänää just ajattelin hakee illal Pc kaupast. Dpo 11?/kp25 tänään, olot jatkuu, eikä toistaiseks vuotoa näy. Huomen jos mitään ei piirry ni ihmettelen kyllä mikä näitä tekee. Ei oo ikinä tämmöstä ollu ilman raskautta. Ja samanlaisista oloista oon kirjotellu esikoisesta plussattuani melko varhain ennen menkkoja. Miehenkin mielestä tissit turpeemma tuntuset ja nännipihat täynnä niitä nystyröit. Paleltaa hullulail, tisseis sähköiskumaisia oloja, repäsy/tuikkasuja vähä väliä, valkkaria paljon, saa ravata vessas ja tarkistel alkoko menkat. Ja nyt viel se semmonen poskien kuumotus ku olis kuumet🤔 ei kyl kuulu omaan menkkarepertuaariin.

Kyl väkisinki nostaa uutta toivoa, mut pelottaa mahdollinen pettyminen taas.
Nää sun oireet kuulostaa kyllä mielenkiintosilta! Onkohan noita helpompi myös huomata kun on jo saanut aiemmin lapsen? 🤔

Itsellä ei oo oikein koskaan ollut mitään tuntemuksia rinnoissa. Eilisestä saakka on kylläkin tullut valkovuotoa ja on ärsyttänyt märän tuntuiset pikkarit. Alavatsassa on edelleen lievää menkkamaista jomotusta, mutta tänään huomasin että mua jännittää aivan törkeesti tää et onko onnistunut vaiko ei. Ja mä oon vatsallajännittäjätyyppiä, joten vähän kyseenalaistan nuo ns. menkkajomotukset. Olin aatellut, että testaan vasta keskiviikkona, mut pitäisköhän kans testata jo huomenna? Tää odottaminen on tosi ärsyttävää. 😅
 
Onko nää nyt niitä
Hemmetin viivanpaikkoja??! Kynä apteekin, tikku rfsu. Tein myös pc tikun mut se ei toiminut.
70C0D37E-23D3-49CB-8E10-8654CD0AD96F.jpeg
C4D9A3EA-8E9F-443F-B5B5-C08A8A04BAF0.jpeg
 
No ei tietenkään apteekin testi toiminut... Tulo viiva testi kohtaan mutta pissa ei noussut koskaan kontrolliin asti
 

Liitteet

  • IMG-20220718-WA0005.jpg
    IMG-20220718-WA0005.jpg
    62.7 KB · Katsottu: 115
Onko nää nyt niitä
Hemmetin viivanpaikkoja??! Kynä apteekin, tikku rfsu. Tein myös pc tikun mut se ei toiminut.
View attachment 114562View attachment 114563
Voi että kuinka hankala sanoa! Voi kun olis oikeita, harmaalta toki näyttää molemmat että Voi olla myös viivanpaikat.. 🤔 Toivottavasti olis oikea plussa!! Mulla tuo ultra on ollut ainakin toimiva. Testaisin huomenna aamulla uudestaan. 🌈
 
En osaa sanoa, on ne jotain viivaa. Edes niillä ”testaa kuusi päivää ennen” testeillä (olivat pc kyniä) ei tullut mitään viivanpaikkoja. Super ärsyttävää.
Ottaako ne jonnekin terkkariin verikokeille tms. jos tilanne epäselvä?
Ei ne taida oikein ottaa... Nyt sun pitäis odotella ylihuomiseen ja testata sit uudelleen...
 
Ei kai molemmat voi näyttää noin selkeetä viivanpaikkaa 🧐

Voi että, onko sulla huomiselle testejä???
Niin tai siis kolme viivan paikkaa. Yks testi tuolla pari sivua sitten. Kaikki eri testejä. Et voiko olla. Ärsyttävää. Olin asennoitunut niiden testaa aiemmen -testien perusteella, etten ole raskaana, ja ostin tänään proseccon kylmään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt se polttelee tuolla. Ja koska ollut loma, niin ei tässä oo kyllä kuivin suin niiden testien jälkeen oltu:Smirking Face:
Huomiselle vielä ois kolme testiä kaapissa.
 
Niin tai siis kolme viivan paikkaa. Yks testi tuolla pari sivua sitten. Kaikki eri testejä. Et voiko olla. Ärsyttävää. Olin asennoitunut niiden testaa aiemmen -testien perusteella, etten ole raskaana, ja ostin tänään proseccon kylmään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt se polttelee tuolla. Ja koska ollut loma, niin ei tässä oo kyllä kuivin suin niiden testien jälkeen oltu:Smirking Face:
Huomiselle vielä ois kolme testiä kaapissa.
Harva on tuossa vaiheessa kuivin suin ollutkaan, älä sitä stressaa. ❤ ei ole vielä vauvan kanssa yhteistä verenkiertoa joten et ole voinut vaikuttaa korkeintaan kuin kiinnittymiseen.
 
Nää sun oireet kuulostaa kyllä mielenkiintosilta! Onkohan noita helpompi myös huomata kun on jo saanut aiemmin lapsen? 🤔

Itsellä ei oo oikein koskaan ollut mitään tuntemuksia rinnoissa. Eilisestä saakka on kylläkin tullut valkovuotoa ja on ärsyttänyt märän tuntuiset pikkarit. Alavatsassa on edelleen lievää menkkamaista jomotusta, mutta tänään huomasin että mua jännittää aivan törkeesti tää et onko onnistunut vaiko ei. Ja mä oon vatsallajännittäjätyyppiä, joten vähän kyseenalaistan nuo ns. menkkajomotukset. Olin aatellut, että testaan vasta keskiviikkona, mut pitäisköhän kans testata jo huomenna? Tää odottaminen on tosi ärsyttävää. 😅
Kieltämättä ovat vähintäänkin mielenkiintoisia. Voipi olla, ettå helpottaa aikaisemmat raskaudet tunnistamista. Mutta myös saattavat johtaa harhaan. Hormoneissa kyllä jotain häikkää tai jotain muuta vialla jos olot johtuvat muusta. Mikäs dpo sulla menos?😊


@Peppipupu ja @Kupliva delfiini onpas teillä jännät paikat! Toivotaan, että ovat oikeita ja pysyviä plussia!
 
Takaisin
Top