Raskaaksi 2022

Oon samaa miestä @Mamiksx4 kanssa että tänään voi olla jo selkeä plussa, kun tuon oot niin aikaisin tänään saanu. Pääsetkö testaan uudestaan vielä iltapäivällä?:Hugging Face:
Kyllä pääsen, nyt tuli toki eggikset ja hieman munasarjaa juiliikin eli vois olla tänään jo plussa! Pitää kyllä testata heti kun töistä pääsee. 😊

Onneksi tallettelut on mennyt sitten nappiin, oltiin viikonloppu hotellilomalla miehen kanssa ja hän kyllä oli selvästi niiiiiiiin lomalla ja rentoutunut ettei ollut tallettelusta nyt pulaa. 😅😍 pitää toki tänään vielä yrittää kellistää. 🤪
 
View attachment 114541 kp10. Tosi varhainen ovis ilmeisesti tulossa, josko huomenna jo olis selvä plussa. Mulla sillon tuo km tärppikierto lähti tällaisesta tosi aikaisesta oviksesta ja se johtui siitä, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen joka myöhästytti menkkoja 3pv ja aikaisti ovista sen saman 3 pv. Nyt viime kierrossa mulla oli käytössä cyclogest luteaalitukena jolla sain pidennettyä luteaalia nyt kaksi päivää. Voiko olla, että sen vuoksi ovulaatio tulee pari päivää aiemmin?
Oi, hyvältä näyttää! Minulla oli muuten myös tärppikierrossa aikainen ovis ja sitä ennen kemiallinen. Ollaan me kyllä samiksia tosi monissa asioissa!
 
Meillä muuten nyt jäi lyhyeen tämä raskaus, tänään on jo melkeen olemattomat viivat testeissä. Mutta tämä oli eka kerta nyt kolmen vuoden aikana, kun todistetusti tapahtui yhtään mitään! Toivottavasti se meinaa, että polyypin poisto on ny ollu meillä ratkaseva juttu, ja tulevista IVF hoidoista tulis sen seurauksena tulosta ❤️
Eikä voi harmi! Sulle jos jollekin olisi suonut raskauden
 
Kuinkakohan lähellä ovista uskaltaa vielä ottaa ibuprofeenia? Minulla särkee jalkoja niin, että oli jo vaikeaa nukkua viime yönä. Nyt olisi kp5.
 
Kuinkakohan lähellä ovista uskaltaa vielä ottaa ibuprofeenia? Minulla särkee jalkoja niin, että oli jo vaikeaa nukkua viime yönä. Nyt olisi kp5.
Sanoisin ettei vielä vaikuta ovikseen, pitäisin ite varoaikaa 2-3 vrk 🤔 Ei ibuprofeeni oo kuitenkaan kovin pitkään elimistössä pyöriskelevä aine.
 
Täällähän on tapahtunut taas vaikka ja mitä, kun ollut pari päivää poissa.. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille tulevaan. :Hugging Face:

@Mamiksx4 Kuulostaa täydelliseltä lapsivapaalta! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
@Jadine sanoisin, että uskallat ottaa kyllä. :Slightly Smiling Face:

Onko kukaan muuten syönyt minipillereitä aikaisemmin? Olen syönyt Cerazetteä nyt pari vuotta ja pitänyt välillä taukoa, mutta en kuollaksenikaan muista kauan on mennyt, ennen kuin on tullut menkat niiden lopettamisen jälkeen... Olen nyt ollut 1,5vk ilman niitä ja odotan edelleen menkkoja... Mielestäni ne on aiemmin alkaneet max. viikon jälkeen lopettamisesta, mutta vielä ei ole alkanut. Toki on sellainen olo koko ajan, että kohta ne alkaa mutta toistaiseksi on pysyneet poissa.
Onko jollain kokemusta kauanko on mennyt aikaa, ennen kuin raskautui minipillereiden lopettamisen jälkeen?

Latasin eilen FLO appin, että voin seurata tulevia kiertoja ja oireita yms.. Nännit on olleet jumalattoman kipeät nyt viikon ajan ja pitkät päällä koko ajan. Rinnat myös tuntuneet täyteläisimmiltä nyt pari päivää. Lisäksi alavatsaa/muniksia kivistänyt oikealta puolelta nyt viikon verran. Mietin onko mahdollista, että olisin ovuloinut heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kun oli ihan jäätävät ovis oireet ja tuntemukset. :Eyes:
 
Täällähän on tapahtunut taas vaikka ja mitä, kun ollut pari päivää poissa.. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille tulevaan. :Hugging Face:

@Mamiksx4 Kuulostaa täydelliseltä lapsivapaalta! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
@Jadine sanoisin, että uskallat ottaa kyllä. :Slightly Smiling Face:

Onko kukaan muuten syönyt minipillereitä aikaisemmin? Olen syönyt Cerazetteä nyt pari vuotta ja pitänyt välillä taukoa, mutta en kuollaksenikaan muista kauan on mennyt, ennen kuin on tullut menkat niiden lopettamisen jälkeen... Olen nyt ollut 1,5vk ilman niitä ja odotan edelleen menkkoja... Mielestäni ne on aiemmin alkaneet max. viikon jälkeen lopettamisesta, mutta vielä ei ole alkanut. Toki on sellainen olo koko ajan, että kohta ne alkaa mutta toistaiseksi on pysyneet poissa.
Onko jollain kokemusta kauanko on mennyt aikaa, ennen kuin raskautui minipillereiden lopettamisen jälkeen?

Latasin eilen FLO appin, että voin seurata tulevia kiertoja ja oireita yms.. Nännit on olleet jumalattoman kipeät nyt viikon ajan ja pitkät päällä koko ajan. Rinnat myös tuntuneet täyteläisimmiltä nyt pari päivää. Lisäksi alavatsaa/muniksia kivistänyt oikealta puolelta nyt viikon verran. Mietin onko mahdollista, että olisin ovuloinut heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kun oli ihan jäätävät ovis oireet ja tuntemukset. :Eyes:
Mulla oli myös cerazette käytössä ja kuukautiset alkoi 3 vkoa lopetuksesta. Sen jälkeen kierto tasoittui kyllä heti mutta ovuloin varmaan kunnolla vasta 3kk lopetuksesta. Ensimmäinen kemiallinen 5kk lopetuksesta, toinen 7kk lopetuksesta, plussa 8kk lopetuksesta ja siitä km.
Onnea yritykseen! Toivottavasti kierto tasaantuisi pian, mutta on toki normaalia että kestää puolikin vuotta. 🌈
 
Täällähän on tapahtunut taas vaikka ja mitä, kun ollut pari päivää poissa.. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille tulevaan. :Hugging Face:

@Mamiksx4 Kuulostaa täydelliseltä lapsivapaalta! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
@Jadine sanoisin, että uskallat ottaa kyllä. :Slightly Smiling Face:

Onko kukaan muuten syönyt minipillereitä aikaisemmin? Olen syönyt Cerazetteä nyt pari vuotta ja pitänyt välillä taukoa, mutta en kuollaksenikaan muista kauan on mennyt, ennen kuin on tullut menkat niiden lopettamisen jälkeen... Olen nyt ollut 1,5vk ilman niitä ja odotan edelleen menkkoja... Mielestäni ne on aiemmin alkaneet max. viikon jälkeen lopettamisesta, mutta vielä ei ole alkanut. Toki on sellainen olo koko ajan, että kohta ne alkaa mutta toistaiseksi on pysyneet poissa.
Onko jollain kokemusta kauanko on mennyt aikaa, ennen kuin raskautui minipillereiden lopettamisen jälkeen?

Latasin eilen FLO appin, että voin seurata tulevia kiertoja ja oireita yms.. Nännit on olleet jumalattoman kipeät nyt viikon ajan ja pitkät päällä koko ajan. Rinnat myös tuntuneet täyteläisimmiltä nyt pari päivää. Lisäksi alavatsaa/muniksia kivistänyt oikealta puolelta nyt viikon verran. Mietin onko mahdollista, että olisin ovuloinut heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kun oli ihan jäätävät ovis oireet ja tuntemukset. :Eyes:
Kai tääkin on tosi yksilöllistä. Esikkoa yrittäes lopetin tammi-helmikuun 2020 vaihteessa cerazetet 6v syönnin jälkeen, minä aikana ei ollenkaan menkkoja. Ekat menkoiks laskettavat oli toukokuun puolessa välissä 2020. Lokakuun kierrosta 2020 nappas esikoinen mukaan. Mutta onhan sit näitäkin joilla nopeesti alkaa menkat ja nappaa heti ekast kierrost. Nyt ehdin heinäkuisen jälkeen n. 2kk syömään cerazetten kaltaisia pillereitä, ekat kunno menkat joulukuussa, mistä kemiallinen. Heti seuraavista menkoista 6+4 km. Uutta tärppiä odotellessa.
 
Täällähän on tapahtunut taas vaikka ja mitä, kun ollut pari päivää poissa.. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille tulevaan. :Hugging Face:

@Mamiksx4 Kuulostaa täydelliseltä lapsivapaalta! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
@Jadine sanoisin, että uskallat ottaa kyllä. :Slightly Smiling Face:

Onko kukaan muuten syönyt minipillereitä aikaisemmin? Olen syönyt Cerazetteä nyt pari vuotta ja pitänyt välillä taukoa, mutta en kuollaksenikaan muista kauan on mennyt, ennen kuin on tullut menkat niiden lopettamisen jälkeen... Olen nyt ollut 1,5vk ilman niitä ja odotan edelleen menkkoja... Mielestäni ne on aiemmin alkaneet max. viikon jälkeen lopettamisesta, mutta vielä ei ole alkanut. Toki on sellainen olo koko ajan, että kohta ne alkaa mutta toistaiseksi on pysyneet poissa.
Onko jollain kokemusta kauanko on mennyt aikaa, ennen kuin raskautui minipillereiden lopettamisen jälkeen?

Latasin eilen FLO appin, että voin seurata tulevia kiertoja ja oireita yms.. Nännit on olleet jumalattoman kipeät nyt viikon ajan ja pitkät päällä koko ajan. Rinnat myös tuntuneet täyteläisimmiltä nyt pari päivää. Lisäksi alavatsaa/muniksia kivistänyt oikealta puolelta nyt viikon verran. Mietin onko mahdollista, että olisin ovuloinut heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kun oli ihan jäätävät ovis oireet ja tuntemukset. :Eyes:
Mä aikoinani ovuloin heti hormonikierukan pois ottamisen jälkeen ja tulin raskaaksi ilman menkkoja. Eli poistamisesta 3 viikkoa niin tuli plus testiin häämatkalla. Toki meni sitten kesken myöhemmin. Mutta on mahdollista, jos on herkästi raskautuvaa sorttia.

KP 35/26-27 ei menkkoja :Grimacing Face: (ennen täällä oli sellainen "hakkaa päätä seinään"-emoji, en löydä enää. Se olisi tähän passeli) laitoin miehen kauppaan ostamaan testejä, vaikka en oikein voi raskautua luomusti enää. Tänään on klinikan deadline menkoille, jos halutaan seuraavaan kiertoon siirtää.
:Pig Nose:
 
Ovistestailua: Haaleempi viiva 16.7 klo 16 ja tummempi viiva tänään 18.7 klo 15. (Eilinen jäi testaamatta kun en kerinnyt). Eikös tuo ole ihan selvä plussa?! 🤩🤩🤩 Tänään tuli myös ihan jäätävät eggikset, ei oo pitkiin aikoihin tullut tuommoista määrää?! 😳 Sain kellistettyä miehen eilen illalla ja vielä tänään keskellä päivää töiden lomassa... 🤣 nyt sormet ristiin.🤞 Jos mies jaksaa niin tänään illalla tai huomenna aamulla vois vielä pelata varman päälle. 😜
20220718_151212.jpg
 

Liitteet

  • 20220716_165532.jpg
    20220716_165532.jpg
    363.4 KB · Katsottu: 43
Mulla on 2 vaihtoehtoa, joko testata miehen kanssa kotona dpo 9 tai sitten elää ulkomaanreissu ystävän kanssa vielä niinku ei mitään ja testata kotiin palatessa dpo 17... 🤭
😅 Voi ei, onpa haastavat vaihtoehdot. Meinasit kuitenkin lähteä ilman testejä reissuun?
 
Anteeks mut apua. Olen tehnyt niitä ”jo kuusi päivää ennen” testejä. Kaikki negaa. Menkkojen piti alkaa eilen. Ei alkanu. Tänään testasin Pregchekillä ja tämä. Mitä vttua :Face Without Mouth:
Ja niiden puhtaiden negojen jälkeen olen juonut. Et mikä homma tää nyt sitten. Ja siis hailukkahan tuo siihen nähden on, et olis pitänyt eilen menkat alkaa. Apua.
047FF842-6DED-4F25-8019-D29B6C9137AE.jpeg
 
Anteeks mut apua. Olen tehnyt niitä ”jo kuusi päivää ennen” testejä. Kaikki negaa. Menkkojen piti alkaa eilen. Ei alkanu. Tänään testasin Pregchekillä ja tämä. Mitä vttua :Face Without Mouth:
Ja niiden puhtaiden negojen jälkeen olen juonut. Et mikä homma tää nyt sitten. Ja siis hailukkahan tuo siihen nähden on, et olis pitänyt eilen menkat
Jatkan. Oli kotona CB digi. Se sanoo not pregnant. Oikeesti mikä juttu nyt. Eli ei siis ilmeisesti?
Menkat ei silti oo alkanut. Mitä kuuluu tehdä?
 
Takaisin
Top