Raskaaksi 2022

Pahoittelut kemiallisesta❤ vai oliko sulla tosi varhaset dpo? Sehän tuplaantuu kahdes päiväs.

Kp24. Jännäilen kovasti millo menkat alkaa. Viimeks kierto tosiaan jäi 23 pituseks. Vaihtelevia oloja edelleen. Ei tätä loppukiertoa turhaan kutsuta piinapäiviksi🙈

Ei kai se nyt tosi varhainen enää oo, mun laskujen mukaan dpo13 olis nyt. Ja digihän on tosi herkkä, kyllä senkin pitäis jo näyttää. Varsinkin kun ensimmäinen aavistus viivasta tuli testiin jo toissapäivänä, niin pitäis olla jo nyt ihan selkeästi vahvistunut 😔
 
Kp 34 ja vitutuskyrä nousee.... Tosiaan ainakin vuodesta 2016 menkat tuleet kp 26-27 ( muutama ovuloimaton 22-23 päivän kierto), mitä ihmettä ja miten saisi menkat alkamaan?:shifty:💩

Lähde kylpylälomalle tai johonkin vastaavaan reissuun, minkä ajankohtaan ei missään nimessä haluisi menkkoja. Niin kyl ne sieltä sit alkaa just siihen hetkeen, kun ei haluaisi? 😄
 
Pahoittelut kemiallisesta @Pahabarbi. Minulla oli niissä samoin, että ensin haamuili, sain digiin raskaana ja sitten kaksi/kolme päivää kun testasin onko vahvistunut niin vaihtu Digi negatiiviseksi.

Nyt ekaa kertaa viivat vahvistuu. Voikun ne jatkaisi näin, minä niin toivon ❤️ dpo11 ja dpo13.

Aamulla jännitti tehdä testiä, kun mulla alko selvät oireet ennen plussaa joista aavistin että on tärpännyt. Nyt ne on jotenkin lievemmät ja maltillisemmat ja pelkäsin jo pahinta. Mutta ehkä keho alkaa tottua että siellä on hormoonia. Ainakin viivat vahvistui 🙏
 

Liitteet

  • IMG_20220717_113619.jpg
    IMG_20220717_113619.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 165
Pahoittelut kemiallisesta @Pahabarbi. Minulla oli niissä samoin, että ensin haamuili, sain digiin raskaana ja sitten kaksi/kolme päivää kun testasin onko vahvistunut niin vaihtu Digi negatiiviseksi.

Nyt ekaa kertaa viivat vahvistuu. Voikun ne jatkaisi näin, minä niin toivon ❤️ dpo11 ja dpo13.

Aamulla jännitti tehdä testiä, kun mulla alko selvät oireet ennen plussaa joista aavistin että on tärpännyt. Nyt ne on jotenkin lievemmät ja maltillisemmat ja pelkäsin jo pahinta. Mutta ehkä keho alkaa tottua että siellä on hormoonia. Ainakin viivat vahvistui 🙏
Vahvistuminen ainakin näyttää just siltä miltä pitää 😍 nyt kovasti tarrasukkia!
 
Pahoittelut kemiallisesta @Pahabarbi. Minulla oli niissä samoin, että ensin haamuili, sain digiin raskaana ja sitten kaksi/kolme päivää kun testasin onko vahvistunut niin vaihtu Digi negatiiviseksi.

Nyt ekaa kertaa viivat vahvistuu. Voikun ne jatkaisi näin, minä niin toivon ❤️ dpo11 ja dpo13.

Aamulla jännitti tehdä testiä, kun mulla alko selvät oireet ennen plussaa joista aavistin että on tärpännyt. Nyt ne on jotenkin lievemmät ja maltillisemmat ja pelkäsin jo pahinta. Mutta ehkä keho alkaa tottua että siellä on hormoonia. Ainakin viivat vahvistui 🙏
Hienosti vahvistunu! Itsellä ainakin esikoisesta vaihteli tossa vaiheessa tosi paljon olot ja oireet päivän aikana ja eri päivinä. Varsinkin tisseissä oli paljon vaihtelua ja se huolestutti aikoinaan silloin onko normaalia, mutta on😊 tarrasukkia sinne!
 
Pahoittelut kemiallisesta @Pahabarbi. Minulla oli niissä samoin, että ensin haamuili, sain digiin raskaana ja sitten kaksi/kolme päivää kun testasin onko vahvistunut niin vaihtu Digi negatiiviseksi.

Nyt ekaa kertaa viivat vahvistuu. Voikun ne jatkaisi näin, minä niin toivon ❤️ dpo11 ja dpo13.

Aamulla jännitti tehdä testiä, kun mulla alko selvät oireet ennen plussaa joista aavistin että on tärpännyt. Nyt ne on jotenkin lievemmät ja maltillisemmat ja pelkäsin jo pahinta. Mutta ehkä keho alkaa tottua että siellä on hormoonia. Ainakin viivat vahvistui 🙏
ihanasti vahvistuu 🥰
 
Omanapailua täältä hei!
Tosiaan täällä kp 21 menossa ja vihdoin sain ovisplussan kiinni tänään. 😅 Tallettelut viimeksi tänään ja myös eilen niin niiden puolesta pitäisi olla homma ihan hyvässä jamassa. 🤞🏻

Viime kierron kemiallinen sekoitti näköjään sen verran että ovis myöhästyi noin viikolla, ajattelin jo että tuleekohan ovuloimaton kierto tms. kun ei alkanut plussaa kuulua eikä näkyä, mutta ei näköjään onneksi.. 🙂
 
Onnea plussista <3 samoin pahoittelut kemiallisesta @Nurppu ,mutta nyt hei oikeesti hoidot tuottaa tulosta ihan varmasti!

ON: uskon et mun CB testi oli vähän susi tao sit jotain muuta ku mul lämmöt lähti rajuun nousuun vasta 4 päivää sitten. Flo merkkaa sen ovulaatioksi ilmeisesti just lämpöjen perusteella. Aiemmin sahakuvioo ja nyt 0,2 nousu sit 0,3 + 0,5 ja nyt tänään huikea 0,8 asteen nousu! Joten ehkä mä nyt oireilin ovista ja testi jostain syystä reagoi siihen kuten @NewMoon mainitsi et joillain näin. No, nyt maltan sen 10 päivää ja katsotaan. Joko menkat (toivottavasti normit ku se rauta käytössä, monta kertaa ny ollu olematon vuoto) tai ehkä plussa..


Nyt vaan tissit kipeet ja jotenkin terhakat 😅 muuten tosi väsynyt oon ollut viimeiset 3 päivää ja "äänekkäät" unet. Vilkkaat unet aina mut nyt jotenkin kuuluvat jos osaan kuvailla. Toki 4 päivää sitten olis voinu olla kiinnittymisdroppi mutta... niin en tiedä. On nimittäin ollut oireilua pidempään mutta ehkä se oli km jälkeistä hormonien käynnistymistä vain
 
Huonot uutiset. Mun edelliset hailakat haamut on ollu viivanpaikkoja. Ei siittiöitä vielä. Ovumian lääkäri sanoi että voi mennä jopa 1-2 vuotta!
Nyt pidätän vaan itkua 😭

Tuntuu turhalta testailla. Ehkä ovista jos sitäkään.

Pitäisi ottaa mieheltä lisää kokeita,aivolisäkeestä puhui. kehui miehen nykyistä lääkäriä joka huomenna soittaa.

Kyllä tuntuu pahalle nyt 😔
Otan osaa tilanteen johdosta! 😞 Tuntuu kyllä uskomattomalta että ne olisi ollut "vain" viivanpaikkoja kun eikös niitä ollut useampia ja monessa testissä ja menkatkin vähän myöhässä. Siis mitä ihmettä oikeesti...voikohan kroppa kehittää valeraskauksia kun kovasti toivoo. Tai sitten jos sun mieheltä oli kuitenkin tullut muutama satunnainen siittiö 🤔 Aika mysteeri. Joka tapauksessa toivotaan että miehen tilanne pian helpottuu. Ootteko valmiita menemään pidemmälle hoidoissa tarvittaessa, että jos löytyy muutamia toimivia siittiöitä että labraolosuhteissa hedelmöittäisi?
 
Täällä kp8 puolelle just käännyttiin. Sovelluksen mukaan ovis osuu kp9-15 välille. Kp9 on lähtö reissuun, jossa ei sit viikkoon oo mitään yksityisyyttä tai rauhaa 😂 pitänee nyt tänään ja huomenna ennen reissuun lähtöä vähän talletella.
 
20220718_065752.jpg
kp10. Tosi varhainen ovis ilmeisesti tulossa, josko huomenna jo olis selvä plussa. Mulla sillon tuo km tärppikierto lähti tällaisesta tosi aikaisesta oviksesta ja se johtui siitä, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen joka myöhästytti menkkoja 3pv ja aikaisti ovista sen saman 3 pv. Nyt viime kierrossa mulla oli käytössä cyclogest luteaalitukena jolla sain pidennettyä luteaalia nyt kaksi päivää. Voiko olla, että sen vuoksi ovulaatio tulee pari päivää aiemmin?
 
View attachment 114541 kp10. Tosi varhainen ovis ilmeisesti tulossa, josko huomenna jo olis selvä plussa. Mulla sillon tuo km tärppikierto lähti tällaisesta tosi aikaisesta oviksesta ja se johtui siitä, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen joka myöhästytti menkkoja 3pv ja aikaisti ovista sen saman 3 pv. Nyt viime kierrossa mulla oli käytössä cyclogest luteaalitukena jolla sain pidennettyä luteaalia nyt kaksi päivää. Voiko olla, että sen vuoksi ovulaatio tulee pari päivää aiemmin?
Mulla ei oo ainakaan vaikuttanu progesteronilisät seuraavaan ovikseen. Mut mistä näistä tietää miten eri ihmisten kehot reagoi 🤔 mulla on myös joskus tullu tosi tummia ovistestei joskus liian aikasin, sit haalentunu taas ja vasta oikeella paikalla tummunu plussaks. Mut ei ehkä noin tummaks oo menny kuitenkaan!
 
Mulla ei oo ainakaan vaikuttanu progesteronilisät seuraavaan ovikseen. Mut mistä näistä tietää miten eri ihmisten kehot reagoi 🤔 mulla on myös joskus tullu tosi tummia ovistestei joskus liian aikasin, sit haalentunu taas ja vasta oikeella paikalla tummunu plussaks. Mut ei ehkä noin tummaks oo menny kuitenkaan!
Okei.👍🏻 mulla on kyllä siis muutenkin jo vähän ovisoireita että kyllä se sieltä varmaan tulla tupsuttaa. 😅 harmi vaan että näin aikasin koska mulla se ulkomaanreissu edessä ystävän kanssa ja nyt sitten täytyy pelätä siellä että menkat alkaa progesta huolimatta enkä toki uskalla enää niin myöhäisillä dpo edes ihan hirvittävästi alkoholia ottaa jos kävikin tärppi.. 😅
 
Täällä kp8 puolelle just käännyttiin. Sovelluksen mukaan ovis osuu kp9-15 välille. Kp9 on lähtö reissuun, jossa ei sit viikkoon oo mitään yksityisyyttä tai rauhaa 😂 pitänee nyt tänään ja huomenna ennen reissuun lähtöä vähän talletella.
Hyvää reissua! Me oltiin edellisessä kierrossa oviksen aikaan miehen vanhemmilla, mies ilmotti , että seuraavat oviksen merkataan kalenteriin ja rauhoitetaan kotona oloon 😂
 
Otan osaa tilanteen johdosta! 😞 Tuntuu kyllä uskomattomalta että ne olisi ollut "vain" viivanpaikkoja kun eikös niitä ollut useampia ja monessa testissä ja menkatkin vähän myöhässä. Siis mitä ihmettä oikeesti...voikohan kroppa kehittää valeraskauksia kun kovasti toivoo. Tai sitten jos sun mieheltä oli kuitenkin tullut muutama satunnainen siittiö 🤔 Aika mysteeri. Joka tapauksessa toivotaan että miehen tilanne pian helpottuu. Ootteko valmiita menemään pidemmälle hoidoissa tarvittaessa, että jos löytyy muutamia toimivia siittiöitä että labraolosuhteissa hedelmöittäisi?
Mäkin olen ihan ihmeissään kun eihän tuommosia viivanpaikkoja pitäisi tulla mitkä on ihan päivänselviä haamuja. Just edelliskierrossa oli se kaikista vahvin. Lisäksi silloin oli semmonen täysin erilainen kohdun juilinta mitä muissa luteaaleissa ei ole ollut. Muut oireet on kyllä selkeesti luteaali oireita koska ne nyt on tullut kaikissa.
Ja yhdessä kierrossa ajattelin sen olevan valeraskaus koska kehitin itselle myös pahoinvoinnin ja hajuherkkyyden 🥲

Ollaan valmiita kyllä menemään hoitoon yksityiselle, mutta pakko odottaa nyt se aika mitä siihen voi mennä. Eli 1-2 vuotta.

Kovasti siis yritetään silti. En mä tiedä auttaako se että mieskin sitten tyhjentelee säännöllisesti, ainakin se laatu pitäisi pysyä priimaNa silloin kun on säännöllistä. Mutta en tiedä nopeuttaako se siittiöiden syntyä?

Mutta kiitos 😍
 
View attachment 114541 kp10. Tosi varhainen ovis ilmeisesti tulossa, josko huomenna jo olis selvä plussa. Mulla sillon tuo km tärppikierto lähti tällaisesta tosi aikaisesta oviksesta ja se johtui siitä, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen joka myöhästytti menkkoja 3pv ja aikaisti ovista sen saman 3 pv. Nyt viime kierrossa mulla oli käytössä cyclogest luteaalitukena jolla sain pidennettyä luteaalia nyt kaksi päivää. Voiko olla, että sen vuoksi ovulaatio tulee pari päivää aiemmin?
Tai jo tänään ✨
 
View attachment 114541 kp10. Tosi varhainen ovis ilmeisesti tulossa, josko huomenna jo olis selvä plussa. Mulla sillon tuo km tärppikierto lähti tällaisesta tosi aikaisesta oviksesta ja se johtui siitä, että edellisessä kierrossa oli kemiallinen joka myöhästytti menkkoja 3pv ja aikaisti ovista sen saman 3 pv. Nyt viime kierrossa mulla oli käytössä cyclogest luteaalitukena jolla sain pidennettyä luteaalia nyt kaksi päivää. Voiko olla, että sen vuoksi ovulaatio tulee pari päivää aiemmin?
Oon samaa miestä @Mamiksx4 kanssa että tänään voi olla jo selkeä plussa, kun tuon oot niin aikaisin tänään saanu. Pääsetkö testaan uudestaan vielä iltapäivällä?:Hugging Face:
 
Siis meillähän on ollut lapsoset yökylissä kolme yötä putkeen Ja eilen niiden piti kotiutua niin piti hommailla keskellä päivää kun ajattelin että illasta voi olla jo munasolun kannalta myöhäistä kun oli jo dpo1. No saatiin talleteltua, lapset jäikin vielä yhdeksi yöksi ja sitten yhtäkkiä illalla kesken leffan mies olikin siinä edessä *piip* pystyssä että pakko vielä saada ku kato nyt tätä 🤣 No hitto kerrankos sitä, ja ai että kyllä toi vapautunut seksi on vaan jotain niin hienoa kun ei tartte olla hiljaa tai muutakaan. Annat mennä vaan. En edes muista milloin oltais kaksi kertaa päivän aikana harrastettu seksiä. Oli kyllä, huhhuh 🥰😅

Nyt sitten toivotaan parasta!

Muuten, ens kerralla jos tarttee tehdä siittiöanalyysia, ei todellakaan oteta sitä oviksen aikoina , möhän kiipesin pitkin seiniä kun en saanut miestä 😅😅
 
Takaisin
Top