Mä raportoin taas - oltiin viime yönä telttailemassa, ja palelin koko yön. Ourassa oli lämmöt sit selkeesti pudonnu, ja ajattelin että nyt varmaan on viivat testeissä haalistunu ja eiköhän se vuoto tässä varmaan ala kans pian. Kun olin siis ihan täysin menettäny toivon että tää etenis mihkään. Eilen kun seistiin nuotion ääressä miehen ja miehen lasten kanssa, mietin ohimenevän hetken aikaa, että tässä meitä ihan pienen hetken aikaa on vielä kuus.
Mut sit kun tultiin kotiin ja tein testit, niin ne olikin ihan selvästi tummentunu
argh! Olin jo päässäni hyväksyny että tää oli tässä. Olin ihan cool. Nyt nousi taas toivo. Ja pelko, että mikä on vialla kun näin hitaasti kuitenkin nousee. Nyt koitan kovasti keksiä jotain puuhaa että en viettäs koko viikonloppua googlessa
maanantaina on kuitenki se kontrolliverikoe. Sillon ollaan taas viisaampia.
Tässä teillekin testikollaasit sofista ja pc:stä, dpo 13-17. Oon koittanu kerää näihin kuviin joka päivältä tummimmat testit (mulla on ollu selvästi tummemmat viivat myöhemmin päivällä ku aamulla ekasta pissasta - pitäs olla testaamatta aamusin kokonaan kun aina niin hailakat.) Vikat siis tänään.
Sofi:
View attachment 114511
Pc:
View attachment 114512