Raskaaksi 2022

Minä täällä taas 🙋‍♀️ olen käynyt lukemassa kaikkia viestejä, voimia siis jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle ja onnea plussanneille ❤️

Me ollaan tosiaan lomalla. Mikä ihana asia reissutyöläisen kanssa, kun ei tarvinnut stressata ovulaatiota eikä muutakaan. Oireet alkoi keskiviikkona ja perjantaina dpo11 pc liuskan plussa, tänään dpo 12 pc puikko ja clearblue digitaalinen hyppäsi tulokseen kolmannen palkin yli suoraan ❤️ kahden peräkkäisen kemiallisen jälkeen minä vain niin toivon että tämä pysyisi kiinni 🙏

Eli liuska dpo11 ja puikko dpo12. Tuli myös tosi kovat ovistunteet! Liekkö kierrolla käytössä olleesta macasta jotain apua asiaan?
Onnea 😍
 
@Pake onnittelut!

Eiköhän ne menkat parin päivän sisään ala, tissit lörpsähti jotenkin, eilen tuntuivat täyteläisimmältä. Alan kyl olee niin väsy näihin muka oireisiin ja saa silti aina pettyä. Miksei tää voi olla helpompaa😪 itkettää kun tuttuja tulee vahingossa raskaaksi ilman halua pitää vauvaa ja ite ei onnistu yrittämälläkään.
 
Voih, täällä on kerinnyt tapahtumaan taas paljon, oon yrittänyt reagoida viesteihin, kun kirjoittelemaan ei ole kerinnyt. Paljon onnea plussista ja voimia uuteen kiertoon joutuneille! ❤️

Me oltiin reissussa alkuviikon ja tarkoituksena oli rentoutua ja tehdä vauvantekotaikoja. Tässä tulikin sitten vastoinkäymisiä, kun läheinen joutui sairaalaan. Onneksi nyt tilanne on rauhallinen, mutta tietty huoli on edelleen läsnä, kun ei ole vielä tilanne selvinnyt. Ollaan kuitenkin saatu talleteltua ja eilen illalla sitten digitaaliseen ovistestiin hymynaama ilmestyi. Mukavasti ollaan saatu talleteltua ja olo on toiveikas tämän suhteen. 😊 Tänään vielä tallettelut ja sitten piinailemaan!

Tässä kierrossa ollut kp1 lähtien greippimehu ja kp10 lähtien vehnänalkioöljy, en oo kyllä vielä kummosempia eroja huomannut itselläni. Toivon vaan, että menkat olis itselleni "normaalimmat", sais siitä mielenrauhaa.

Tsemppiä paljon kaikille omiin tilanteisiin! ❤️ Harmittaa, kun en oo oikein kerinnyt osallistumaan keskusteluun kunnolla, käyn vaan aina omanapailemassa. 😐 Täällä on kyllä niin huippu porukka keskustelemassa ja täältä oppii hurjasti asioita. 😍
 
Mä raportoin taas - oltiin viime yönä telttailemassa, ja palelin koko yön. Ourassa oli lämmöt sit selkeesti pudonnu, ja ajattelin että nyt varmaan on viivat testeissä haalistunu ja eiköhän se vuoto tässä varmaan ala kans pian. Kun olin siis ihan täysin menettäny toivon että tää etenis mihkään. Eilen kun seistiin nuotion ääressä miehen ja miehen lasten kanssa, mietin ohimenevän hetken aikaa, että tässä meitä ihan pienen hetken aikaa on vielä kuus.

Mut sit kun tultiin kotiin ja tein testit, niin ne olikin ihan selvästi tummentunu 🤯 argh! Olin jo päässäni hyväksyny että tää oli tässä. Olin ihan cool. Nyt nousi taas toivo. Ja pelko, että mikä on vialla kun näin hitaasti kuitenkin nousee. Nyt koitan kovasti keksiä jotain puuhaa että en viettäs koko viikonloppua googlessa 🙈 maanantaina on kuitenki se kontrolliverikoe. Sillon ollaan taas viisaampia.

Tässä teillekin testikollaasit sofista ja pc:stä, dpo 13-17. Oon koittanu kerää näihin kuviin joka päivältä tummimmat testit (mulla on ollu selvästi tummemmat viivat myöhemmin päivällä ku aamulla ekasta pissasta - pitäs olla testaamatta aamusin kokonaan kun aina niin hailakat.) Vikat siis tänään.

Sofi:
sofi-13i-17i.jpg

Pc:
pc-13i-17i.jpg
 
Ihanaa, onnea kaikille plussanneille!!! Tulee niin hyvä mieli, kun jotkut onnistuu pitkän yrityksen jälkeen. 🤩

on: Ekaa kertaa alan käyttämään ovistikkuja, ja heti tupsahti haaleeta viivaa tikkuun. Luultavasti siis tummenee tästä ja ovis tulossa ihan näinä päivinä? Nyt on kp 8/30. 😁 Mulla on käytössä nämä raskauskeijun halvat one-stepit. Jotenki luo toivoa että edes jonkinlaista viivaa ilmestyy tikkuun, kun en ole koskaan saanut haamunhaamua raskaustesteihin. 😂 Nyt ymmärrän miksi tämä on niin koukuttavaa. 🤩 Harmi että tod. näk. talletteluja ei päästä tekemään oviksen aikoihin töiden takia, ehkä kerran hyvällä säkällä... 🥲
 

Liitteet

  • 20220716_165532.jpg
    20220716_165532.jpg
    363.4 KB · Katsottu: 70
Mä raportoin taas - oltiin viime yönä telttailemassa, ja palelin koko yön. Ourassa oli lämmöt sit selkeesti pudonnu, ja ajattelin että nyt varmaan on viivat testeissä haalistunu ja eiköhän se vuoto tässä varmaan ala kans pian. Kun olin siis ihan täysin menettäny toivon että tää etenis mihkään. Eilen kun seistiin nuotion ääressä miehen ja miehen lasten kanssa, mietin ohimenevän hetken aikaa, että tässä meitä ihan pienen hetken aikaa on vielä kuus.

Mut sit kun tultiin kotiin ja tein testit, niin ne olikin ihan selvästi tummentunu 🤯 argh! Olin jo päässäni hyväksyny että tää oli tässä. Olin ihan cool. Nyt nousi taas toivo. Ja pelko, että mikä on vialla kun näin hitaasti kuitenkin nousee. Nyt koitan kovasti keksiä jotain puuhaa että en viettäs koko viikonloppua googlessa 🙈 maanantaina on kuitenki se kontrolliverikoe. Sillon ollaan taas viisaampia.

Tässä teillekin testikollaasit sofista ja pc:stä, dpo 13-17. Oon koittanu kerää näihin kuviin joka päivältä tummimmat testit (mulla on ollu selvästi tummemmat viivat myöhemmin päivällä ku aamulla ekasta pissasta - pitäs olla testaamatta aamusin kokonaan kun aina niin hailakat.) Vikat siis tänään.

Sofi:
View attachment 114511

Pc:
View attachment 114512
Oi ett onpa tummat kyllä. Mitä toi voi nyt tarkoittaa? Ootko etsinyt muita samanlaisia tapauksia? Jos olikin väärä hälytys? Eihän sulla vuoto ole alkanut?
 
Oi ett onpa tummat kyllä. Mitä toi voi nyt tarkoittaa? Ootko etsinyt muita samanlaisia tapauksia? Jos olikin väärä hälytys? Eihän sulla vuoto ole alkanut?
No just kun kysyit vuodosta ni menin kurkkaa kuukuppiin, ja olikin menkat alkanu! Ihan normaalin olonen vuoto, ja normaalit kivutkin tuli. Ei jessus mikä vuoristorata oli tämä reissu! Oikeesti nauroin ääneen vessassa äsken ku kruunas jotenki tän juupas-eipäs-sekoilun että yllätysvahvojen viivojen jälkeen heti menkat 😅
 
No just kun kysyit vuodosta ni menin kurkkaa kuukuppiin, ja olikin menkat alkanu! Ihan normaalin olonen vuoto, ja normaalit kivutkin tuli. Ei jessus mikä vuoristorata oli tämä reissu! Oikeesti nauroin ääneen vessassa äsken ku kruunas jotenki tän juupas-eipäs-sekoilun että yllätysvahvojen viivojen jälkeen heti menkat 😅
Pahoittelut❤ mutta tais tulla ainakin selvyys tilanteeseen. Epävarmuus kaikista inhottavinta
 
No just kun kysyit vuodosta ni menin kurkkaa kuukuppiin, ja olikin menkat alkanu! Ihan normaalin olonen vuoto, ja normaalit kivutkin tuli. Ei jessus mikä vuoristorata oli tämä reissu! Oikeesti nauroin ääneen vessassa äsken ku kruunas jotenki tän juupas-eipäs-sekoilun että yllätysvahvojen viivojen jälkeen heti menkat 😅
No voi ei 😞
 
Täällä kp7. En usko että liittyy kiertoon mitenkään mut pari päivää ollu nyt selkä inhottavan kipee. Vähän semmonen kipu joka säteilee koko selkään.
Vatsa on myös löysällä 😅😂
 
No just kun kysyit vuodosta ni menin kurkkaa kuukuppiin, ja olikin menkat alkanu! Ihan normaalin olonen vuoto, ja normaalit kivutkin tuli. Ei jessus mikä vuoristorata oli tämä reissu! Oikeesti nauroin ääneen vessassa äsken ku kruunas jotenki tän juupas-eipäs-sekoilun että yllätysvahvojen viivojen jälkeen heti menkat 😅
Pahoittelut menkoista. :sad-face: Mutta onneksi tuli tilanteeseen kuitenkin selvyys noin nopeasti. Hcg:n hitaaseen nousuun kun on aika paljon ikävämpiäkin syitä (esim. kohdunulkoinen), niin on ne menkat kuitenkin parempi vaihtoehto. Ja itse samanlaisessa tilanteessa olleena olin myös ihan helpottunut, kun menkat sitten alkoivat, niin ei tarvinnut enää arvuutella, mikä on tilanne ja miksi.
 
Meillä vähän sama juttu, mies oli sitä mieltä että kyllähän nelikymppisetkin vielä tekee lapsia ihan tuosta noin vaan 🙄 vähän joutu sille faktoja selittään, että vaikka se on mahdollista niin ei oo sitten enää 10 vuoden päästä kovin todennäköistä. Että jos mun kanssa niitä lapsia kuvittelee haluavansa, niin ei voida montaa vuotta odotella.

Mutta oikeesti se taitaa olla paljon valmiimpi tähän kuin minä. Noista suorituspaineista kun oli keskustelua, niin meillä on mennyt niin päin, että niistä ei ole tietoakaan nyt kun yritetään. Joskus muuten on ollut, minä olen meistä se aktiivisempi ja se on välillä tuonut paineita miehelle. Nyt on ollut sitten niin vilkasta makuuhuoneen puolella, että sanoin jo jossain kohtaa, että enpä tiedä haluanko että tärppää ihan heti, kun tää tekeminen onkin näin mukavaa 😂

Joo täysin sama juttu täällä. 😄 Itse kun haluaisin kuitenkin 2-3 lasta niin mun mielestä olisi oikein hyvä aika aloittaa jo nyt… 🙈
 
Ei ollut tänä aamuna viiva tummunut yhtään, ja digitesti sanoo että ei raskaana. Eli väärä hälytys tällä kertaa.
Pahoittelut kemiallisesta❤ vai oliko sulla tosi varhaset dpo? Sehän tuplaantuu kahdes päiväs.

Kp24. Jännäilen kovasti millo menkat alkaa. Viimeks kierto tosiaan jäi 23 pituseks. Vaihtelevia oloja edelleen. Ei tätä loppukiertoa turhaan kutsuta piinapäiviksi🙈
 
Täällä myös kp24, mutta mulla kierto pitäis olla 29 päivää tällä kertaa (mulla näyttäis siis olevan joka toinen kierto 23-24 päivää ja joka toinen 29 päivää). Seuraavan viikon puolella voisi alkaa uittamaan testejä! Keskiviikko vois olla mun ensimmäinen testipäivä. 😁 Eilen ja tänään on kylläkin ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa, joka vähän hermostuttaa.
 
Täällä myös kp24, mutta mulla kierto pitäis olla 29 päivää tällä kertaa (mulla näyttäis siis olevan joka toinen kierto 23-24 päivää ja joka toinen 29 päivää). Seuraavan viikon puolella voisi alkaa uittamaan testejä! Keskiviikko vois olla mun ensimmäinen testipäivä. 😁 Eilen ja tänään on kylläkin ollut menkkamaista jomotusta alavatsassa, joka vähän hermostuttaa.
Onpas jännästi sun kierrot😅 itsellä synnytyksen jälkeen moni kierto 26 päivää, mut viime kierto jäi tyngäksi, lyhyehkön luteliaalin puolesta. Kp23 alko jotain jo tuhruamaan ja kp24 muuttu sit kp1. Kummasti kierrot lyhentyny vuoden takasen synnytyksen jäljiltä. Ja ovisten voimakkuus on jotain järkkyä. Esikkoa tehdes en kyl olojen puolesta ovista huomannu. Hitto tää tissien kipuilu ja kihelmöinti. Eilen tuli nestettäkin nännipihan nystyröistö? Imetin/pumppasin 1kk synnytyksen jälkeen, ei oo puristamallakaan tullut moneen kuukauteen mitään tisseistä. Inhottaa tää olojen ylianalysointi🙈
 
Onnea plussista ja vauvaliimaa paljon 🥰

Tänään pitäis alkaa menkat ja sit pääsis uuteen kiertoon koittaan onnea! ☺️ Jotenki vaikka tiesi, et harvemmin ekalla yrityskerralla tärppää heti niin oli kuiteskin päässä sellanen ”mitä jos” ja olihan se pettymys aika iso, varsinkin kun testeihin tuli haamua 😅 Ja kuume + alavatsakipu paljastu munasarjakystaksi, näitä mulla on ollut ennenkin, mutta pysyny pillereillä pois, tottakai nyt tää sama vaiva alkaa kiusaan taas 😩
 
Takaisin
Top