Raskaaksi 2022

Joo mul vois viimeisen dropin jälkeen olla tyyliin dpo10 nyt. Sittemmin on ollu oudot lämmöt et ei niin mitää havaintoa. Testit ei tulleet ajoissa ja sit en huomannut seuraillakaan kun ollut todella paljon kaikkea muuta.

Mul on rinnat nyt viikon aristaneet, nännit on arat, maha turvoksissa ja muita mut ainoo mikä on ihan uutta on se et tunsin äärimmäisen kovan kivun alavatsassa kun touhuttiin kotona koirien kanssa ja mies ikään kuin töytäisi mua mahallaan (en osaa selittää oikein) ja vihlova koko alavatsan seudun kipu käväisi mikä veti ihan kaksinkerroin. Tällaista ei oo ollut ikinä minulla ja siks rupesin miettimään et voisko olla taas
No jos dpo 10 ni hyvinkin sopis ja yksilöllistähän se hcg erittyminen varsinkin ennen menkkoja. Itselläkin dpo arvio, viimeset selvät ovisolot oli viime viikon to eli dpo8 olis tänään, mut koko viime viikon alkukin oli ovisoloa niin tarkkaa päivää paha sanoa. Ja aamulämpöjä kun en mittaile vaan laiskasti joskus iltapäivästä. Saapu nähdä mitä tosiaan oma testi huomenna näyttää. Odotukset ei korkeella, keho kuitenkin varmaan kettuilee ja alkaa varmaa vuoto koht ku testi meni ostaa🙈😁

@Pahabarbi jännitellään sitten yhdessä huomenna! Ei kuulu omiinkaan hyveisiin🙈 koittanut itse vaan vältellä herkkiä kemiallisten takia, mut nyt ei malttanu.
 
Sori, nyt tulee omanapailtua taas, mutta oon tosiaan aivan hukassa vaihteeksi ollut ovulaation kanssa. Nyt sitten tänään testissä klo 15 jo väriä niin testasin illalla uudestaan. Se näytti mun silmään samalta kuin aiempien kiertojen positiviiset (mulla ei oo aikasemminkaan ton tummemmaksi tulleet) ja aloin sit tarkistaan digillä. No, digilaitteet toinen herjaa epäonnistunutta testiä kaikkien tikkujen kanssa ja toinen, että on kokonaan rikki. Täytyy siis ostaa uusi pakkaus. Mutta tässä kuvat testeistä. Ajattelin kuitenkin tulkita, että ovis+ tänään.

Ekassa kuvassa kp9-15 testit ja toisessa ne tän päivän digit (ainakin on tummunut iltapäivästä toi viiva?)
IMG_20220715_183545.jpg


IMG_20220715_183559.jpg
 
Sain just verikoetuloksen, 26,9. Mittailuhulluna tein samantien kokon testiarsenaalini, että näkyy vertailu miten eri testit reagoi!

Eli tieteen nimissä, tässä teille kuvat miltä näyttää eri merkkiset testit, kun veressä on hCG 26,9. Jokanen näistä testeistä sanoo vahvuudekseen 25, eli jokasen olis pitäny näyttää!

RFSU:
View attachment 114474

Pregcheck:
View attachment 114475

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114476

Clearblue:
View attachment 114477

Sofi:
View attachment 114478
Olen tosi pahoillani Nurppu ❤ Samoin osanotto kaikille teille muillekin, joilla mennyt kesken, Jossu, Jadine ja keitä muita teitä nyt olikaan 😞 Tuollainen on aina niin ei- toivottavaa ja tuntuu pahalta puolestanne. Ihanaa että jaksatte olla positiivisella asenteella kuitenkin ja tsemppaatte toisianne, se on tärkeää ❤ Olisin kysynyt onko kellään tietoa tarkoittaako se 0 hcg että ei ole ollut kiinnittymisyrityksiä, voidaanko siis olettaa että sen kuuluisi olla siinä tapauksessa 0? Ihmettelen noita labrojen alle 5 arvoja, että mitä ne sitten tarkoittaa. Yhden kerran mulla oli hcg 2 kun vain pari haamua olin saanut aiemmin ja oli tosi epäselvä tilanne ja kierto sekaisin. Toivottavasti te keillä on nyt kemiallisia ei tarvitse odottaa pitkään vuodon alkamista ja uutta kiertoa! Mulla meni kerran 10 vrk että hcg arvosta 14 alkoi vuoto. Oli pitkiä päiviä odotella silloin.
 
Olen tosi pahoillani Nurppu ❤ Samoin osanotto kaikille teille muillekin, joilla mennyt kesken, Jossu, Jadine ja keitä muita teitä nyt olikaan 😞 Tuollainen on aina niin ei- toivottavaa ja tuntuu pahalta puolestanne. Ihanaa että jaksatte olla positiivisella asenteella kuitenkin ja tsemppaatte toisianne, se on tärkeää ❤ Olisin kysynyt onko kellään tietoa tarkoittaako se 0 hcg että ei ole ollut kiinnittymisyrityksiä, voidaanko siis olettaa että sen kuuluisi olla siinä tapauksessa 0? Ihmettelen noita labrojen alle 5 arvoja, että mitä ne sitten tarkoittaa. Yhden kerran mulla oli hcg 2 kun vain pari haamua olin saanut aiemmin ja oli tosi epäselvä tilanne ja kierto sekaisin. Toivottavasti te keillä on nyt kemiallisia ei tarvitse odottaa pitkään vuodon alkamista ja uutta kiertoa! Mulla meni kerran 10 vrk että hcg arvosta 14 alkoi vuoto. Oli pitkiä päiviä odotella silloin.
Mulla on semmone muistikuva et hcg arvo normaalisti ilman raskauttakin naisella ois alle 5. Eli vois olla ton 2 ihan normi kierrossa. 🤔 Joku saa nyt korjata koska en oo yhtää varma 🙈
 
Toive neljännestä nostelee päätään hyvinhyvinhyvin vahvasti... Hittolainen... Mies on kelkkansa kanssa ihan toisella suunnalla, eikä missään-nimessä ole valmis neljänteen vielä.. :sad-face:

Uskon vahvasti, että jossainvaiheessa on, mutta koska? Kuulemma ei aio kymmentä vuotta odotuttaa kuitenkaan.. Raaastavaa,
samaanaikaan en itsekkään ole ihan varma ajatuksistani. Kyllä on vaikeeta olla nainen :Smiling Face With Open Mouth


TSEMPPIÄ KAIKILLE KIERRON ERI VAIHEISIIN! Täällä taustallla aktiivisesti seuraan! Pahoittelut ja halit kaikille kp1 ja menetyksen kokeneille. Plusanneille miljoonasti onnea ja vauvaliimaa! :Heavy Black Heart:
 
Toive neljännestä nostelee päätään hyvinhyvinhyvin vahvasti... Hittolainen... Mies on kelkkansa kanssa ihan toisella suunnalla, eikä missään-nimessä ole valmis neljänteen vielä.. :sad-face:

Uskon vahvasti, että jossainvaiheessa on, mutta koska? Kuulemma ei aio kymmentä vuotta odotuttaa kuitenkaan.. Raaastavaa,
samaanaikaan en itsekkään ole ihan varma ajatuksistani. Kyllä on vaikeeta olla nainen :Smiling Face With Open Mouth


TSEMPPIÄ KAIKILLE KIERRON ERI VAIHEISIIN! Täällä taustallla aktiivisesti seuraan! Pahoittelut ja halit kaikille kp1 ja menetyksen kokeneille. Plusanneille miljoonasti onnea ja vauvaliimaa! :Heavy Black Heart:
Heipä hei! Oltiin samassa yrityspinossa 2020 ja saatiin kumpiki heinäkuiset 2021. Multa jäi vaan kirjottelu jotenki kokonaa vikoist raskausviikoista alkaen. Nyt taas täältä haen vertaistukea kakkosen yritykseen, mikä näyttää vaan venyvän.

Harmillista kun toinen ei jaa vauvakuumetta, toivottavasti kääntyisi pää siellå. Mitenkäs teidän vuosikas? Täällä reipas ja iloinen kävelevä neiti. Ja helpolla päästänyt, kun nukkunut täydet yöt 2kk iästä alkaen
 
Jotain siinä taas on, mutta on kyllä niiiin haalea että kuvaan asti ei taida edes näkyä. Pitää varmaan ostaa huomiselle uusi 😂

Mitäs @Juliet92 testi näytti? 😁
Sulla näkyy jotain hailakkaa. Itsellä näkyi aivan aavistus jotain käänneltävää ja väänneltävää, liekö se kuuluisa viivanpaikka? Kuvaan asti ei kyllä todella saa. Eiköhän se oo menkkoja odotellessa. Dpo 9 tosin arviolta vasta mut luulis jo näkyvän kun tämmösiä oireitakin jo?
 
Eilen olin taas Googlen syövereissä ja etsin tutkimuksia miten letrot auttais meidän tilanteessa. Eräässä tutkimuksessa 3kk oli syöty letroja 2,5mg annoksella. Ja oli parantunut kaikki arvot siemennesteessä. Liikkuvuus,määrä,tilavuus ja morfologia(onko se nyt muoto vai?) No joka tapauksessa kaikki parani. Kuva on pädillä joten en saa sitä nyt tähän. Voin myöhemmin muokata jos muistan.

Tuo taas vähän enemmän toivoa. ☺️

Nyt vaan toivois että menis mahdollisimman nopeasti kuukausi ja että vihdoin vois aloittaa miehellä letrot.
 
Sulla näkyy jotain hailakkaa. Itsellä näkyi aivan aavistus jotain käänneltävää ja väänneltävää, liekö se kuuluisa viivanpaikka? Kuvaan asti ei kyllä todella saa. Eiköhän se oo menkkoja odotellessa. Dpo 9 tosin arviolta vasta mut luulis jo näkyvän kun tämmösiä oireitakin jo?

Eilinen testi mullakin oli semmonen että hyvällä mielikuvituksella näkyy jotain, nyt jo vähän selvempi.
 
Sulla näkyy jotain hailakkaa. Itsellä näkyi aivan aavistus jotain käänneltävää ja väänneltävää, liekö se kuuluisa viivanpaikka? Kuvaan asti ei kyllä todella saa. Eiköhän se oo menkkoja odotellessa. Dpo 9 tosin arviolta vasta mut luulis jo näkyvän kun tämmösiä oireitakin jo?
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ täällä on tilastoa siitä millä todennäköisyydellä näkyy missäkin vaiheessa. Mä ajattelen ite et on varmasti ihan yksilöllistä milloin näkyy.
 
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ täällä on tilastoa siitä millä todennäköisyydellä näkyy missäkin vaiheessa. Mä ajattelen ite et on varmasti ihan yksilöllistä milloin näkyy.
Onpas iso ero dpo 9 ja dpo 10. Esikoisesta en tosiaan oo yhtään varma dpo kun ei ollu sillon vielä ovistuntemuksia enkä siinä kierrossa testannu, mut kp 24 ollu sillon ainakin. Nyt kp23. Ihmettelen vaan näit oloi voiko olla niin voimakkaat vaikkei testissä vielä näy? Jos tosiaan ei tässä raskaana olla niin todella omituista toi hajuherkkyys.
 
Minä täällä taas 🙋‍♀️ olen käynyt lukemassa kaikkia viestejä, voimia siis jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle ja onnea plussanneille ❤️

Me ollaan tosiaan lomalla. Mikä ihana asia reissutyöläisen kanssa, kun ei tarvinnut stressata ovulaatiota eikä muutakaan. Oireet alkoi keskiviikkona ja perjantaina dpo11 pc liuskan plussa, tänään dpo 12 pc puikko ja clearblue digitaalinen hyppäsi tulokseen kolmannen palkin yli suoraan ❤️ kahden peräkkäisen kemiallisen jälkeen minä vain niin toivon että tämä pysyisi kiinni 🙏

Eli liuska dpo11 ja puikko dpo12. Tuli myös tosi kovat ovistunteet! Liekkö kierrolla käytössä olleesta macasta jotain apua asiaan?
 

Liitteet

  • IMG_20220715_115622.jpg
    IMG_20220715_115622.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 157
  • IMG_20220716_104835.jpg
    IMG_20220716_104835.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 157
Minä täällä taas 🙋‍♀️ olen käynyt lukemassa kaikkia viestejä, voimia siis jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle ja onnea plussanneille ❤️

Me ollaan tosiaan lomalla. Mikä ihana asia reissutyöläisen kanssa, kun ei tarvinnut stressata ovulaatiota eikä muutakaan. Oireet alkoi keskiviikkona ja perjantaina dpo11 pc liuskan plussa, tänään dpo 12 pc puikko ja clearblue digitaalinen hyppäsi tulokseen kolmannen palkin yli suoraan ❤️ kahden peräkkäisen kemiallisen jälkeen minä vain niin toivon että tämä pysyisi kiinni 🙏

Eli liuska dpo11 ja puikko dpo12. Tuli myös tosi kovat ovistunteet! Liekkö kierrolla käytössä olleesta macasta jotain apua asiaan?
Varovaiset onnittelut ja todellakin nyt paljon liimaa ja tarrasukkia että pysyisi matkassa ❤️
 
Minä täällä taas 🙋‍♀️ olen käynyt lukemassa kaikkia viestejä, voimia siis jokaiselle uuteen kiertoon joutuneelle ja onnea plussanneille ❤️

Me ollaan tosiaan lomalla. Mikä ihana asia reissutyöläisen kanssa, kun ei tarvinnut stressata ovulaatiota eikä muutakaan. Oireet alkoi keskiviikkona ja perjantaina dpo11 pc liuskan plussa, tänään dpo 12 pc puikko ja clearblue digitaalinen hyppäsi tulokseen kolmannen palkin yli suoraan ❤️ kahden peräkkäisen kemiallisen jälkeen minä vain niin toivon että tämä pysyisi kiinni 🙏

Eli liuska dpo11 ja puikko dpo12. Tuli myös tosi kovat ovistunteet! Liekkö kierrolla käytössä olleesta macasta jotain apua asiaan?
Paljon onnea ja tarrasukkia!! 😍💕
 
Takaisin
Top