Juliet92
Asioista perillä oleva
No jos dpo 10 ni hyvinkin sopis ja yksilöllistähän se hcg erittyminen varsinkin ennen menkkoja. Itselläkin dpo arvio, viimeset selvät ovisolot oli viime viikon to eli dpo8 olis tänään, mut koko viime viikon alkukin oli ovisoloa niin tarkkaa päivää paha sanoa. Ja aamulämpöjä kun en mittaile vaan laiskasti joskus iltapäivästä. Saapu nähdä mitä tosiaan oma testi huomenna näyttää. Odotukset ei korkeella, keho kuitenkin varmaan kettuilee ja alkaa varmaa vuoto koht ku testi meni ostaaJoo mul vois viimeisen dropin jälkeen olla tyyliin dpo10 nyt. Sittemmin on ollu oudot lämmöt et ei niin mitää havaintoa. Testit ei tulleet ajoissa ja sit en huomannut seuraillakaan kun ollut todella paljon kaikkea muuta.
Mul on rinnat nyt viikon aristaneet, nännit on arat, maha turvoksissa ja muita mut ainoo mikä on ihan uutta on se et tunsin äärimmäisen kovan kivun alavatsassa kun touhuttiin kotona koirien kanssa ja mies ikään kuin töytäisi mua mahallaan (en osaa selittää oikein) ja vihlova koko alavatsan seudun kipu käväisi mikä veti ihan kaksinkerroin. Tällaista ei oo ollut ikinä minulla ja siks rupesin miettimään et voisko olla taas
@Pahabarbi jännitellään sitten yhdessä huomenna! Ei kuulu omiinkaan hyveisiin koittanut itse vaan vältellä herkkiä kemiallisten takia, mut nyt ei malttanu.