Raskaaksi 2022

Mulla on nyt muuten ainakin tiedossa jotain eroja oireissa tässä kierrossa, nimittäin se vetinen ripuli 😌 on mulla aina kierron loppupuolella vatsa sekasin, mutta ei tollee vetisenä. Ja se loppu siinä kohtaa ku testit ei enää jatkanu tummumistaan! Sen sijaan rinnat on vieläki kipeenä, ja aamusta oli etovaa oloa, ja ne on samat ollu ny viimeaikoina joka kierrossa. Eli niistä mä en voi tulkita mitään. Testeissä on siis vielä vähän viivaa jäljellä, että kaikki hCG ei vielä oo poistunu. Tässä ny odottelen vielä että saa kuulla verikokeesta tän päivän viralliset lukemat.
 
Mun toinen sierain on tukossa ja kaikki haisee pahalta ja huomaan olevani äärettömän ailahtelevainen. Hikoiluttaa ja eilen kun mies "iskeytyi" mua vasten koirien kanssa leikkiessä niin alavatsalla semmonen vihlaisu mitä en ole tuntenut ikinä, siis en ikinä. Muut oireet on käyty negakierroissa että sen puolesta ei voi mitään sanoa, mutta tää osumakipu oli jotain ihan omituista. Nännit on myös todella arat ja epämukavat. Ehkä tähän tulee selvyys pian
Munkin nenää asiat haisee ja lievää tukkoisuuuttakin. Miehen pahalle haiseminen oli esikoises ekoja oireita🤣 ja hais eilen mies pahalta. Pesuaineetkin haistan voimakkaammin. Voiks hajuherkkyys olla pms oire?
 
Munkin nenää asiat haisee ja lievää tukkoisuuuttakin. Miehen pahalle haiseminen oli esikoises ekoja oireita🤣 ja hais eilen mies pahalta. Pesuaineetkin haistan voimakkaammin. Voiks hajuherkkyys olla pms oire?
Mulla on ollut pahoinvointia ovulaation aikaan aina ja myöskin pms oireena ihan pari päivää ennen vuotoa. Mutta nyt on niin et kaikki ei haise pahalle, vain tietyt ja ne haisee kaukaakin
 
Mulla on ollut pahoinvointia ovulaation aikaan aina ja myöskin pms oireena ihan pari päivää ennen vuotoa. Mutta nyt on niin et kaikki ei haise pahalle, vain tietyt ja ne haisee kaukaakin
Oviksen aikaan kyl joo aiemmin, mut tää voimakas hajuherkkyys loppukierrosta on vähän uusi juttu🤔 mä kyl kiroon hormoonit alimpaan ***** jos tääkin nyt vaan uus pms. Mietun noita mun mahdolliaia dpo määriä, et olojen perusteella melkein olis jo enemmänkin?
 
Sain just verikoetuloksen, 26,9. Mittailuhulluna tein samantien kokon testiarsenaalini, että näkyy vertailu miten eri testit reagoi!

Eli tieteen nimissä, tässä teille kuvat miltä näyttää eri merkkiset testit, kun veressä on hCG 26,9. Jokanen näistä testeistä sanoo vahvuudekseen 25, eli jokasen olis pitäny näyttää!

RFSU:
PXL_20220715_093425922.jpg

Pregcheck:
PXL_20220715_093444278.jpg

Apteekkarin raskaustesti:
PXL_20220715_093459994.jpg

Clearblue:
PXL_20220715_093712654.jpg

Sofi:
PXL_20220715_093742451.jpg
 
Oviksen aikaan kyl joo aiemmin, mut tää voimakas hajuherkkyys loppukierrosta on vähän uusi juttu🤔 mä kyl kiroon hormoonit alimpaan ***** jos tääkin nyt vaan uus pms. Mietun noita mun mahdolliaia dpo määriä, et olojen perusteella melkein olis jo enemmänkin?
Mulla ei oo käryä omasta ovulaatiosta tai olenko ovuloinut. Nyt on pala kurkussa ja jotenkin kipeä olo. En kuitenkaan ole.

Mulla oli taas varhainen km mut siitä testiviiva lähti jo pois Eki kaiken järjen mukaan nyt kuuluisi jotain ollut tapahtunut kropassa. Hormonaalista siis
 
Sain just verikoetuloksen, 26,9. Mittailuhulluna tein samantien kokon testiarsenaalini, että näkyy vertailu miten eri testit reagoi!

Eli tieteen nimissä, tässä teille kuvat miltä näyttää eri merkkiset testit, kun veressä on hCG 26,9. Jokanen näistä testeistä sanoo vahvuudekseen 25, eli jokasen olis pitäny näyttää!

RFSU:
View attachment 114474

Pregcheck:
View attachment 114475

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114476

Clearblue:
View attachment 114477

Sofi:
View attachment 114478
Ohoh mitä eroja. Liitän tähän oman clearblue testin minkä tein aamun toisesta pissasta kun ensimmäisen testin tiputin unissani pyttyyn. En oo yhtään varma et onko tämä nyt sit haamu vai ei mut niin.
 

Liitteet

  • 20220715_111948.jpg
    20220715_111948.jpg
    2 MB · Katsottu: 129
Ohoh mitä eroja. Liitän tähän oman clearblue testin minkä tein aamun toisesta pissasta kun ensimmäisen testin tiputin unissani pyttyyn. En oo yhtään varma et onko tämä nyt sit haamu vai ei mut niin.
Tuolla BBT ketjussa @NewMoon huomas et tuo mun cb tuloshan on viallinen, siinä ei oo kontrollia! Mielestäni noudatin ohjetta, että ehkä viallinen yksilö osu sit. Eli siitä ei harmillisesti ny ota selvää. Sulla tosiaan näkyy jotain! Mut muistan että noilla on tullu muilla vääriäkin haamuja (siks odotin et mulla olis tuo ollu selkee, harmi että meniki se pieleen).
 
Sain just verikoetuloksen, 26,9. Mittailuhulluna tein samantien kokon testiarsenaalini, että näkyy vertailu miten eri testit reagoi!

Eli tieteen nimissä, tässä teille kuvat miltä näyttää eri merkkiset testit, kun veressä on hCG 26,9. Jokanen näistä testeistä sanoo vahvuudekseen 25, eli jokasen olis pitäny näyttää!

RFSU:
View attachment 114474

Pregcheck:
View attachment 114475

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114476

Clearblue:
View attachment 114477

Sofi:
View attachment 114478
No mikäs dpo sulla on? Voisiko kuitenkin???
 
No mikäs dpo sulla on? Voisiko kuitenkin???
Lämpöjen perusteella dpo 16, eli ei tuo arvo täs kohtaa enää oo siel päinkään mitä pitäs olla jos olis terve raskaus. Testit on ollu suurinpiirtein saman vahvusia mun silmään ny jo n. 4 päivää.
 
Lämpöjen perusteella dpo 16, eli ei tuo arvo täs kohtaa enää oo siel päinkään mitä pitäs olla jos olis terve raskaus. Testit on ollu suurinpiirtein saman vahvusia mun silmään ny jo n. 4 päivää.
No mut ainakin erittäin hyvä homma tämä kemiallinen sitä tulevaa IVF.ää varten. Kun siellä sit kaikki napsahtaa kohdilleen, niin kiinnittymisestä ei ainakaan ole kiinni:Smiling Face With Heart Shaped Eyes::folded::Two-hearts:
 
Ohoh mitä eroja. Liitän tähän oman clearblue testin minkä tein aamun toisesta pissasta kun ensimmäisen testin tiputin unissani pyttyyn. En oo yhtään varma et onko tämä nyt sit haamu vai ei mut niin.
Mun viivalasit näyttäs kyl jotain pientä haamua🤔 voisko ovis olla ollu myöhemmin?
 
Meillä muuten nyt jäi lyhyeen tämä raskaus, tänään on jo melkeen olemattomat viivat testeissä. Mutta tämä oli eka kerta nyt kolmen vuoden aikana, kun todistetusti tapahtui yhtään mitään! Toivottavasti se meinaa, että polyypin poisto on ny ollu meillä ratkaseva juttu, ja tulevista IVF hoidoista tulis sen seurauksena tulosta ❤️
Voi ei Nurppu. :sad-face: Onneksi teillä on se IVF jo ihan kohta kuitenkin!
 
Mun viivalasit näyttäs kyl jotain pientä haamua🤔 voisko ovis olla ollu myöhemmin?
Joo mul vois viimeisen dropin jälkeen olla tyyliin dpo10 nyt. Sittemmin on ollu oudot lämmöt et ei niin mitää havaintoa. Testit ei tulleet ajoissa ja sit en huomannut seuraillakaan kun ollut todella paljon kaikkea muuta.

Mul on rinnat nyt viikon aristaneet, nännit on arat, maha turvoksissa ja muita mut ainoo mikä on ihan uutta on se et tunsin äärimmäisen kovan kivun alavatsassa kun touhuttiin kotona koirien kanssa ja mies ikään kuin töytäisi mua mahallaan (en osaa selittää oikein) ja vihlova koko alavatsan seudun kipu käväisi mikä veti ihan kaksinkerroin. Tällaista ei oo ollut ikinä minulla ja siks rupesin miettimään et voisko olla taas
 
Meillä muuten nyt jäi lyhyeen tämä raskaus, tänään on jo melkeen olemattomat viivat testeissä. Mutta tämä oli eka kerta nyt kolmen vuoden aikana, kun todistetusti tapahtui yhtään mitään! Toivottavasti se meinaa, että polyypin poisto on ny ollu meillä ratkaseva juttu, ja tulevista IVF hoidoista tulis sen seurauksena tulosta ❤️
No voi vee näinkö tässä nyt kävikin! :crying-face::red-heart: Mut aivan varmasti hoidoista nappaa pysyäkseen, koska nyt oli niiiiin selkeetä ja ihan kunnon yritystä ja heti polyypin poiston jälkeen! Eikä tässä oo muita vaihtoehtoja laisinkaan tarjolla, että Nurppu alkaa nyt kiltisti varautumaan jo mammailuun :Smiling Face With Sunglasses:
 
Sorruin sit ostaa kuitenkin rfsu herkän🙈 huomen aamul teen. Kohti pettymystä ja sen yli, mut pakko palautella ittensä maanpinnal näiden olojen kanssa.

Täällä myös huomiselle kyseinen testi. Kärsivällisyys ei ole hyveeni, tein yhden jo tänäänkin aamulla. Siinä näkyy jotain, mutta niin haaleasti, että en tiedä mahdanko kuvitella koko jutun. Flo ennustelee menkkoja ens viikon alkuun, jos kierto on se sama 28 päivää mitä oli kierukan kanssa.
 
Takaisin
Top