Raskaaksi 2022

Pakko kirjoitella pieni aamu avautuminen. Ei oo kyllä nimittäin helppoa olla nainen näiden hormonien kanssa. Tänään dpo 13 ja Flo ennustaa menkkoja alkavaksi tänään, ite veikkaan sunnuntaita edelliseen kiertoon verraten. Tänä aamuna naama näytti siltä että oisin taas 15v ja sen lisäksi kuvotus on ollut valtava. Samanlainen kuvotus olo tuli eilen, mutta se meni muutamassa tunnissa ohi. Dpo 11 testasin ja se oli niin selkeä nega että en oo testannut uudestaan enkä siis usko että on tärpännyt, mun hormonit vaan leikkii ja se on raivostuttavaa.
Tsemppiä. ❤ Just eilen sanoin miehelle että te ette ymmärrä kyllä ikinä mitä kaikkea me naiset kroppamme ja hormoniemme kans koetaan. Totes siihen kyllä saman tien että ei me kyllä ymmärretäkkään. Toki sit heti meni puheenaihe siihe että ainut kipu mitä niille aiheutuu on potku tai osuma kasseille... 🤣
 
Tsemppiä. ❤ Just eilen sanoin miehelle että te ette ymmärrä kyllä ikinä mitä kaikkea me naiset kroppamme ja hormoniemme kans koetaan. Totes siihen kyllä saman tien että ei me kyllä ymmärretäkkään. Toki sit heti meni puheenaihe siihe että ainut kipu mitä niille aiheutuu on potku tai osuma kasseille... 🤣
Joo ja vaikka kuinka yrittää selittää miltä tuntuu ja mitä milloinkin, niin ei ne vaan osaa tajuta 🤣 ...mä oon nyt muutaman päivän valittanut ku tissit nii kipeet ettei oo ikinä ollu ja toinen vaa "jaa.." 😂😂🐒

Tein tänää viel uuden testinkin, kun yleensä ei oo itellä näin kipeenä ollu tissit enne menkkoja.. Noh, yritin sitte tihrustaa ja kääntelin ja vääntelin sitä testiä nii mies tulee viereen ja sanoo "eihän siinä mitää oo, pitäis olla tommone samanlainen tummanpunainen viiva ku toi toinenkin!" 😂😂 Nojoo, melkein...😅 Yritin sit taas selittää et ei se ihan semmosena näy se viiva tässä kohtaa vielä, jos ois näkyäkseen.. no ei siinä kyl mitää ollu, et siinä mielessä oli oikeessa 😂
 
Apua anteeks omanapa ja viimeaikainen hiljaisuus täällä mutta pakko tulla avautumaan johonkin kun ei läheisille vielä voi kertoa mutta iik sain haamun testiin 🫣🫣🫣😍😍

Oon vähän ihmeissäni kun nyt vasta yk1 varsinaisesti ja kahden muun tekemiseen meni lähes 1vuosi. Taisi Gelee Royal tehdä tehtävänsä 🥰
Toki nyt vasta dpo10 mut haamu tuli silti vaan 2h pidätyksellä. Katsotaan alkaako viiva tummumaan 🫣 jeee ja apua 😵‍💫😵‍💫
 
Voisin liittyä tähän porukkaan mukaan! Elikkä 30v esikoisesta haaveileva täällä hei! Miehen kanssa oltu yhdessä vasta vajaa vuosi, mutta suhde edennyt hyvää tahtia ja hän tuntuu olevan "the one" :Kissing Face With Closed Eyes:
Mies itseäni hieman nuorempi ja häntä ajatus lapsen saamisesta lähivuosina kauhistuttanut, mutta nyt yhtäkkiä alkanut puhumaan lapsesta ja niiden hankkimisesta niin varovaisesti yhdessä keskusteltu asiasta ja samalla päätetty hiljalleen lopettaa minipillereiden käyttö. Toki olen hänelle myös toitottanut siitä, että en voi odottaa montaa vuotta, koska olen iäkkäämpi kuin hän niin voi olla että sekin on saanut hänen mielensä hiljalleen kääntymään. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mikään kiire ei vauvan saamisella ole, vaikka tietenkin stressaan ikäni ja ylipainoni puolesta, joten en ole ajatellut vielä tässä vaiheessa alkaa testailla ovulaatiota vaan katson rauhassa, että kierto palautuu ja jos saisi myös tuota painoa pudotettua yms. Pieni toive kuitenkin olisi, että jos tänä vuonna vielä raskautuisi. :Grimacing Face:
Eilen oli kyllä pakko tehdä yksi RFSU se 6pv ennen menkkoja testi, kun ollut kaiken maailman oireita nyt viikon ajan, mutta luulen että menkat vain tekee tuloaan, kun testi oli puhdas nega ja sekös vasta harmitti... :No Evil Monkey:
 
Joo se ois loistava! Ois myös kiva jos keho vois antaa menkkojen alkaessa virheraportin että miksei hedelmöittyminen onnistunut niin tietäis mitä tehdä ens kierrossa toisin 😂
Vitsi mä niin haluisin tän!! 🤣 Oon muutenkin ihan mittailuhullu, nyt jo on aktiivisuusranneke sekä oura, ja haaveilen usein kaikenlaisista lisälaitteista 😆
 
Meillä muuten nyt jäi lyhyeen tämä raskaus, tänään on jo melkeen olemattomat viivat testeissä. Mutta tämä oli eka kerta nyt kolmen vuoden aikana, kun todistetusti tapahtui yhtään mitään! Toivottavasti se meinaa, että polyypin poisto on ny ollu meillä ratkaseva juttu, ja tulevista IVF hoidoista tulis sen seurauksena tulosta ❤️
 
Voisin liittyä tähän porukkaan mukaan! Elikkä 30v esikoisesta haaveileva täällä hei! Miehen kanssa oltu yhdessä vasta vajaa vuosi, mutta suhde edennyt hyvää tahtia ja hän tuntuu olevan "the one" :Kissing Face With Closed Eyes:
Mies itseäni hieman nuorempi ja häntä ajatus lapsen saamisesta lähivuosina kauhistuttanut, mutta nyt yhtäkkiä alkanut puhumaan lapsesta ja niiden hankkimisesta niin varovaisesti yhdessä keskusteltu asiasta ja samalla päätetty hiljalleen lopettaa minipillereiden käyttö. Toki olen hänelle myös toitottanut siitä, että en voi odottaa montaa vuotta, koska olen iäkkäämpi kuin hän niin voi olla että sekin on saanut hänen mielensä hiljalleen kääntymään. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mikään kiire ei vauvan saamisella ole, vaikka tietenkin stressaan ikäni ja ylipainoni puolesta, joten en ole ajatellut vielä tässä vaiheessa alkaa testailla ovulaatiota vaan katson rauhassa, että kierto palautuu ja jos saisi myös tuota painoa pudotettua yms. Pieni toive kuitenkin olisi, että jos tänä vuonna vielä raskautuisi. :Grimacing Face:
Eilen oli kyllä pakko tehdä yksi RFSU se 6pv ennen menkkoja testi, kun ollut kaiken maailman oireita nyt viikon ajan, mutta luulen että menkat vain tekee tuloaan, kun testi oli puhdas nega ja sekös vasta harmitti... :No Evil Monkey:

Meillä vähän sama juttu, mies oli sitä mieltä että kyllähän nelikymppisetkin vielä tekee lapsia ihan tuosta noin vaan 🙄 vähän joutu sille faktoja selittään, että vaikka se on mahdollista niin ei oo sitten enää 10 vuoden päästä kovin todennäköistä. Että jos mun kanssa niitä lapsia kuvittelee haluavansa, niin ei voida montaa vuotta odotella.

Mutta oikeesti se taitaa olla paljon valmiimpi tähän kuin minä. Noista suorituspaineista kun oli keskustelua, niin meillä on mennyt niin päin, että niistä ei ole tietoakaan nyt kun yritetään. Joskus muuten on ollut, minä olen meistä se aktiivisempi ja se on välillä tuonut paineita miehelle. Nyt on ollut sitten niin vilkasta makuuhuoneen puolella, että sanoin jo jossain kohtaa, että enpä tiedä haluanko että tärppää ihan heti, kun tää tekeminen onkin näin mukavaa 😂
 
Meillä vähän sama juttu, mies oli sitä mieltä että kyllähän nelikymppisetkin vielä tekee lapsia ihan tuosta noin vaan 🙄 vähän joutu sille faktoja selittään, että vaikka se on mahdollista niin ei oo sitten enää 10 vuoden päästä kovin todennäköistä. Että jos mun kanssa niitä lapsia kuvittelee haluavansa, niin ei voida montaa vuotta odotella.

Mutta oikeesti se taitaa olla paljon valmiimpi tähän kuin minä. Noista suorituspaineista kun oli keskustelua, niin meillä on mennyt niin päin, että niistä ei ole tietoakaan nyt kun yritetään. Joskus muuten on ollut, minä olen meistä se aktiivisempi ja se on välillä tuonut paineita miehelle. Nyt on ollut sitten niin vilkasta makuuhuoneen puolella, että sanoin jo jossain kohtaa, että enpä tiedä haluanko että tärppää ihan heti, kun tää tekeminen onkin näin mukavaa 😂
Mä täällä sivusta seurailen, niin pakko kommentoida. Ei se "tekeminen" mihinkään (välttämättä) unohdu tärpinkään jälkeen. Meillä se ei ainakaan ole vaikuttanut makuuhuoneen puolella juuri mitenkään. :Winking Face:
 
Meillä muuten nyt jäi lyhyeen tämä raskaus, tänään on jo melkeen olemattomat viivat testeissä. Mutta tämä oli eka kerta nyt kolmen vuoden aikana, kun todistetusti tapahtui yhtään mitään! Toivottavasti se meinaa, että polyypin poisto on ny ollu meillä ratkaseva juttu, ja tulevista IVF hoidoista tulis sen seurauksena tulosta ❤️
Onpa ikävä kuulla ❤️ Todellakin kaikki peukut pystyssä että sitten IVF:stä tärppäisi!
 
@Nurppu : koska teillä alkaa IVF? Tuo on jännittävää aikaa!!!:red-heart: ja noista haalenevista testeistä : oon niin realisti (ja 2 kertaa kokenut kkm viikoilla 5 ja 7), että mulle noi epämääräiset testit on aina selvä peli :crying-face: Itse mietin, että parempi nyt kun myöhemmin jos alkio ei ollutkaan vaikka elinkelpoinen. Sitten E-miehen kanssa testi tummeni selkeästi ja nopeasti päivä päivältä, eikä koskaan tarvinnut arpoa olenko raskaana vai en.
@Kuuttituutti : mä niin kannatan!!! Nekstinlevelin biohakkerointia!!!
@Jenkku : olisko meille jottain kuvia?

Soitin klinikalle, koska menkat ei vaan ala ja meidän matka lähestyy (viikko Korfulla:red-heart::Black Sun With Rays:🌴)- PAS siirron aikataulu alkaa menemään tiukille.. Jos ma ei ole alkaneet - ei voi siirtää ennen lomaa ainakaan (lento 5.8.).

Muuten : Burana on sit kivaa myrkkyä hormoneille : punktioon meneville on kuulemma tällä klinikkalla aina ohjeistus EI buranaa... viskatkaahan ne mäkeen. Mun kk hukassa luultavimminkin just sen buranakuurin takia, jonka vedin alkukierrosta.
 
Meillä muuten nyt jäi lyhyeen tämä raskaus, tänään on jo melkeen olemattomat viivat testeissä. Mutta tämä oli eka kerta nyt kolmen vuoden aikana, kun todistetusti tapahtui yhtään mitään! Toivottavasti se meinaa, että polyypin poisto on ny ollu meillä ratkaseva juttu, ja tulevista IVF hoidoista tulis sen seurauksena tulosta ❤️
Niin ikävä kuulla:sad-face:voimia
 
Tsemppiä. ❤ Just eilen sanoin miehelle että te ette ymmärrä kyllä ikinä mitä kaikkea me naiset kroppamme ja hormoniemme kans koetaan. Totes siihen kyllä saman tien että ei me kyllä ymmärretäkkään. Toki sit heti meni puheenaihe siihe että ainut kipu mitä niille aiheutuu on potku tai osuma kasseille... 🤣
Mua ärsyttää erityisesti kun mies ei tajua, että hormonit aiheuttaa ruokahimoja ja nälkää! Valitan loputonta nälkää, joka ei lopu syömällä ja täyttämällä vatsaa nii se vaa tokasee että "laske kalorit paremmin ja syö proteiinia, se täyttää". Tai suklaahimoa se ei voi käsittää. Se tunne, kun kuolet, jos et saa suklaata. Tai suolaa. Tai mitä ikinä hormonit haluaakaan:rolling:
 
@Nurppu harmittaa todella paljon teidän puolesta 😞 Mutta onneksi edes mahdollista, näin mäkin olisin ajatellut asian.

Mä jatkan oviksen testailua, en muita testailuja. Ihan vain siksi että tiedän milloin menkat olis odotettavissa. Enkä lähde täältä vaikka ensin näin ajattelinkin että nyt tulee määrittämätön tauko. En haluu sit kuitenkaan.

Plussatuulia kaikille 🥰
 
Kiitos kaikille sympatiasta! ❤️ Me ollaan toki molemmat harmissamme, olihan tää uskomaton pieni toivonpilkahdus tähän just ennen IVF:ää! Mutta siitä huolimatta tosiaan ollaan molemmat onnellisia siitä että nyt on todistusaineistoa että jotain on mahdollista tapahtua.

@Nurppu : koska teillä alkaa IVF? Tuo on jännittävää aikaa!!!:red-heart: ja noista haalenevista testeistä : oon niin realisti (ja 2 kertaa kokenut kkm viikoilla 5 ja 7), että mulle noi epämääräiset testit on aina selvä peli :crying-face: Itse mietin, että parempi nyt kun myöhemmin jos alkio ei ollutkaan vaikka elinkelpoinen. Sitten E-miehen kanssa testi tummeni selkeästi ja nopeasti päivä päivältä, eikä koskaan tarvinnut arpoa olenko raskaana vai en.
Meillä on ens viikon ke hoitojen suunnittelukäynti! Ei siis vielä konkreettista haisua millon käynnistyy oikeesti, mutta sillon saadaan lisätietoja. Ja oon kans ihan sillä mielellä, että todennäkösin syy on että alkio ei ollu elinkelponen, eli parempi että ei väkisin jatkanu sit ❤️ toivottavasti joku kerta vielä päästään näkemään sekin, kun testien kanssa ei tarvi huolia!
 
Joo se ois loistava! Ois myös kiva jos keho vois antaa menkkojen alkaessa virheraportin että miksei hedelmöittyminen onnistunut niin tietäis mitä tehdä ens kierrossa toisin 😂
Hahahh tämmösen mäkin haluisin😁 oon semmonen pohdiskelija.

Kp22 jänniä aikoja eletään tosiaan. Viime kierto oli vaan sen 23 päivää ja alko tuhruttelee jo tollo kp23. Tää kolme päivää kestäny hajuherkkyys ihmetyttää kovin ja pieni etova olo. Kahvikaan ei maistu entiseen malliin. Ja vatsa toimii vilkkaasti🤣 ei ripaskal, mut kolme kertaa saanu tänää köydä🙈 ja kaikenmaailma mahatuntemuksia on. Arviolta dpo8 olis tänään jos omat tuntemukset pitää kutinsa. Eilen joku dippikin lämmöissä. En haluu kyl nyt kattella enää niitä ku saan joka kerta paskahalvauksen jos ei oo "tarpeeks korkeel". Testihimo nostaa päätään taas lujemmin. Mutta pessimistinä ajattelen et kyl ne menkat sielt alkaa... ja tisseissä kihelmöi eilen kyllä omituisesti, vähänku olis maito nousemas. Joka kierrossa ne kipeet on tässä kohtaa mut nyt jotenkin eri tavalla.
 
Joo se ois loistava! Ois myös kiva jos keho vois antaa menkkojen alkaessa virheraportin että miksei hedelmöittyminen onnistunut niin tietäis mitä tehdä ens kierrossa toisin 😂

Joo! 😅 Error-report ois kyllä kova! Tykkään kans mittailla ja seurailla terveyttä ja mm älykello löytyy.. mutta hei kiitos, tää piristi oikeesti tätä tunteiden vuoristorataa 💕 en ole vieläkään testailua alottanut..
 
Mun toinen sierain on tukossa ja kaikki haisee pahalta ja huomaan olevani äärettömän ailahtelevainen. Hikoiluttaa ja eilen kun mies "iskeytyi" mua vasten koirien kanssa leikkiessä niin alavatsalla semmonen vihlaisu mitä en ole tuntenut ikinä, siis en ikinä. Muut oireet on käyty negakierroissa että sen puolesta ei voi mitään sanoa, mutta tää osumakipu oli jotain ihan omituista. Nännit on myös todella arat ja epämukavat. Ehkä tähän tulee selvyys pian
 
Pakko kirjoitella pieni aamu avautuminen. Ei oo kyllä nimittäin helppoa olla nainen näiden hormonien kanssa. Tänään dpo 13 ja Flo ennustaa menkkoja alkavaksi tänään, ite veikkaan sunnuntaita edelliseen kiertoon verraten. Tänä aamuna naama näytti siltä että oisin taas 15v ja sen lisäksi kuvotus on ollut valtava. Samanlainen kuvotus olo tuli eilen, mutta se meni muutamassa tunnissa ohi. Dpo 11 testasin ja se oli niin selkeä nega että en oo testannut uudestaan enkä siis usko että on tärpännyt, mun hormonit vaan leikkii ja se on raivostuttavaa.
 
Takaisin
Top