Voisin liittyä tähän porukkaan mukaan! Elikkä 30v esikoisesta haaveileva täällä hei! Miehen kanssa oltu yhdessä vasta vajaa vuosi, mutta suhde edennyt hyvää tahtia ja hän tuntuu olevan "the one"
Mies itseäni hieman nuorempi ja häntä ajatus lapsen saamisesta lähivuosina kauhistuttanut, mutta nyt yhtäkkiä alkanut puhumaan lapsesta ja niiden hankkimisesta niin varovaisesti yhdessä keskusteltu asiasta ja samalla päätetty hiljalleen lopettaa minipillereiden käyttö. Toki olen hänelle myös toitottanut siitä, että en voi odottaa montaa vuotta, koska olen iäkkäämpi kuin hän niin voi olla että sekin on saanut hänen mielensä hiljalleen kääntymään.
Mikään kiire ei vauvan saamisella ole, vaikka tietenkin stressaan ikäni ja ylipainoni puolesta, joten en ole ajatellut vielä tässä vaiheessa alkaa testailla ovulaatiota vaan katson rauhassa, että kierto palautuu ja jos saisi myös tuota painoa pudotettua yms. Pieni toive kuitenkin olisi, että jos tänä vuonna vielä raskautuisi.
Eilen oli kyllä pakko tehdä yksi RFSU se 6pv ennen menkkoja testi, kun ollut kaiken maailman oireita nyt viikon ajan, mutta luulen että menkat vain tekee tuloaan, kun testi oli puhdas nega ja sekös vasta harmitti...