Raskaaksi 2022

Otin! 😂 mut emmätiä onks vaa nii lujat viivalasit et kehtaako laittaa 😂😂
no kai sitä kehtaa 😂 mitä on raati mieltä? lupaan et oli selkeempi silmillä ja aijemmin näillä testeillä ei oo mun kohalla tullut yhtään mitään mahdollista viivanpaikkaa, vaikka oon kyl lukenu et nää rfsun testit sais kiertää kaukaa 🙄
 

Liitteet

  • 4CFA346E-FD1C-4218-9175-5F42EE553A6D.jpeg
    4CFA346E-FD1C-4218-9175-5F42EE553A6D.jpeg
    532.5 KB · Katsottu: 190
no kai sitä kehtaa 😂 mitä on raati mieltä? lupaan et oli selkeempi silmillä ja aijemmin näillä testeillä ei oo mun kohalla tullut yhtään mitään mahdollista viivanpaikkaa, vaikka oon kyl lukenu et nää rfsun testit sais kiertää kaukaa 🙄
Jotain tosiaan näkyy, mutta kun ko. testi tosiaan kyseessä, niin suurella varauksella saa olla 😬
Toivottavasti olis oikee haamu, eikä se ikävän kuuluisa viivanpaikka!
 
Jotain tosiaan näkyy, mutta kun ko. testi tosiaan kyseessä, niin suurella varauksella saa olla 😬
Toivottavasti olis oikee haamu, eikä se ikävän kuuluisa viivanpaikka!
Meen tästä hiusten kuivuttua apteekkiin ja ostan vähän herkempiä testejä ☺️ tekis mieli testata jo illalla, mutta pitää kattoo miten saan pidäteltyä kun tuntuu et ravaan jatkuvasti veskis 🤭 aamulla viimeistään!
 
Nyt on käyty näyte antamassa ja tänään tuli verikokeenkin tulokset. Maksa arvot vielä yli rajan joten tuskin irtoo miehelle letroja perjantaina vielä. Testot pienessä nousussa joten toivossa on hyvä elää.
Kysyttiin milloin tulokset tulee simppa analyysiin ja huomenna tai perjantaina. Silti, mä käyn jatkuvasti päivittää sähköpostia 🙈😂 Harrastaako joku muu? Odotat tuloksia ym, käyt koko ajan katsoo useita kertoja päivässä jokojoko 😁

Oon odottanut tätä päivää muutenkin kun kovat on omat halut , ja nyt saa luvan kanssa😍

Oon kyl ylpeä miehestä, häntä sit rupes jännittää kovasti ja silti sai suoriuduttua. ❤️
 
Menkkojen piti alkaa eilen, mutta ei näy eikä kuulu.
Silti vaan puhdasta negaa😭
Mikä tätä hiton kehoa vaivaa..

Pahoittelut hämärästä kuvasta, kun meillä on vessan valo palanut eikä olla liikuttu kaupungilla niin et ois saanut uutta haettua.
IMG_20220712_074424.jpg
 
illan testi, pidätys pyöritettynä 2h, aika laimeeta oli mut olihan se pakko testaa 😁 ja tosiaan kp23/27 ja dpo 12 vissiin, pitäiskö täs vaihees ol jo leffaviivat.? 🤨 tai selkeempi? mies sanoo et näkee jotain, mä en ite nää 😕
*muoks: okei kun katon tota mun kuvaa niin nään sittenkin ihan tosi haaleen viivan! mut vois ol ehk enemmänki viivanpaikka 😩
 

Liitteet

  • E3A2E071-7D77-4CB9-A435-35D33A6525A7.jpeg
    E3A2E071-7D77-4CB9-A435-35D33A6525A7.jpeg
    275.1 KB · Katsottu: 160
Muokattu viimeksi:
illan testi, pidätys pyöritettynä 2h, aika laimeeta oli mut olihan se pakko testaa 😁 ja tosiaan kp23/27 ja dpo 12 vissiin, pitäiskö täs vaihees ol jo leffaviivat.? 🤨 tai selkeempi? mies sanoo et näkee jotain, mä en ite nää 😕
*muoks: okei kun katon tota mun kuvaa niin nään sittenkin ihan tosi haaleen viivan! mut vois ol ehk enemmänki viivanpaikka 😩
Mä nään jotain 😳
 
apuaa 🫣❤️ teen aamusti viel uuden, toivottavasti siinä ei jäis epäselväks 🙈 ja tääki testi on siis rfsun, koska ei ollu mitään herkkää testiä muulta merkiltä tarjolla
Kannattaa ostaa kaupasta pregcheck, vaikka lukee 25mlu on todellisuudessa herkempi kuin vaikka tuo rfsu:n herkkä 😊
 
Ääh. Osaako kukaan auttaa mua? Sain eilen ton mun sylki ovulaatiotestin ja tänään sitä testasin ekaa kertaa ja mun mielestä tuossa on nyt jo sellaista "fertile ferning" -kuvioo 😄 ja siis jos kukaan muistaa niin mun kierrot on ihan sekaisin ja viimeisin oli 77 päivää, nyt on kp 13. Miten monta päivää ennen tuo estrogeeni näyttää oviksen? Tosi vaikee nyt kyllä luottaa tähän. Vaikka oon syönyt nyt pari viikkoa macaa ja inositolia, en usko, että olis näin pian toiminut 😅 laitan kuvan tähän tosta mikroskoopista.

Nyt vaan pyörittelen mielessä kaikkea diagnosoimatonta pcos, koska eikös se saa usein ovistestit näyttämään väärää positiivista, mutta toisaalta ei mun liuskatestit oo positiivisia aina, päinvastoin. Ei tässä oo taas mitään järkeä mitä selitän. Miten helposti se näkyy, jos lääkäri tosi nopeesti ultrasi alakautta alkuvuodesta ja sanoi "ettei nää mitään ylimääräistä siellä"?
 

Liitteet

  • IMG_20220714_082250.jpg
    IMG_20220714_082250.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 87
illan testi, pidätys pyöritettynä 2h, aika laimeeta oli mut olihan se pakko testaa 😁 ja tosiaan kp23/27 ja dpo 12 vissiin, pitäiskö täs vaihees ol jo leffaviivat.? 🤨 tai selkeempi? mies sanoo et näkee jotain, mä en ite nää 😕
*muoks: okei kun katon tota mun kuvaa niin nään sittenkin ihan tosi haaleen viivan! mut vois ol ehk enemmänki viivanpaikka 😩
Näkyyy, joko teit uuden? 😍
 
Ääh. Osaako kukaan auttaa mua? Sain eilen ton mun sylki ovulaatiotestin ja tänään sitä testasin ekaa kertaa ja mun mielestä tuossa on nyt jo sellaista "fertile ferning" -kuvioo 😄 ja siis jos kukaan muistaa niin mun kierrot on ihan sekaisin ja viimeisin oli 77 päivää, nyt on kp 13. Miten monta päivää ennen tuo estrogeeni näyttää oviksen? Tosi vaikee nyt kyllä luottaa tähän. Vaikka oon syönyt nyt pari viikkoa macaa ja inositolia, en usko, että olis näin pian toiminut 😅 laitan kuvan tähän tosta mikroskoopista.

Nyt vaan pyörittelen mielessä kaikkea diagnosoimatonta pcos, koska eikös se saa usein ovistestit näyttämään väärää positiivista, mutta toisaalta ei mun liuskatestit oo positiivisia aina, päinvastoin. Ei tässä oo taas mitään järkeä mitä selitän. Miten helposti se näkyy, jos lääkäri tosi nopeesti ultrasi alakautta alkuvuodesta ja sanoi "ettei nää mitään ylimääräistä siellä"?
Mulla on pcos. Neuvolan lääkäri on joskus sitä ultrannu. Oli sitä mieltä et ihan normaalit munasarja. Varmaa kuukauden päästä naistentautien polille sanottiin heti et pcos. Ilmeisesti osa vanhemmista lääkäreistä vielä virheellisesti ja vanhanaikaisesti luulee et niiden munarakkuloiden pitää mennä jossai helminauha kuviossa. Ennen piti olla semmoset et diagnosoitiin, ei enää nykyään. Minulle ei mitää kuvioo oo, mut munarakkuloita siellä muuten vaikka muille jakaa. Mullakaa ei liuska ovulaatio testit toimi.

Pcos liittyy muutaki taudinkuvaan. Suora lainaus jostai:
Varsinainen diagnoosi edellyttää, että kaksi seuraavista löydöksistä toteutuu:

  • monirakkulaiset munasarjat ultraäänikuvauksessa
  • pitkittynyt tai puuttuva kuukautiskierto (kierto yli 35 vrk vähintään kaksi kertaa vuodessa)
  • liiallinen miessukuhormonivaikutus (hyperandrogenismi), joka voidaan todeta joko miestyyppisen liikakarvoituksen (hirsutismi) tai verikokeiden perusteella.

Eli sanoisin et jos sulla on noita oireita nii kannattaa yrittää päästä jolleki kunnon gynelle käymään. Tai lähetettä naistentautien polille kuukautisongelmien takia. Ainaki neuvolalääkäri saa multa suuren alapeukun. Vaik jotenki luulis et hänellä ois tietoo lisääntymis asioista. 🙄
 
Kaks päivää nyt ollu harvinaisen tyyni mieli. Saa nähä koska pms kiukut iskee. Jos ovis oli viime to (olojen perusteella ja eggiksien) ni olis tänään dpo7. Kaks yötä nyt nähny hyvin eläviä unia ja hajuherkkyyttä myös. Jos jälkimmäinen on pms oire, ni se onki taas uus oire listaan. Oksennus lens kieltä harjates ja meinas lentää vaippaa vaihtaes ja vaipparoskista viedes. Testihimo nostaa päätään, mut vielä liian aikasta, enkä viittis testei turhaan tehdä kun vahvasti ajattelen et menkat sielt koht alkaa. Eilen oli koko päivän vähä völiä eeilaisia mahatuntemuksia. Oikeanpuolista nippailua ja muunkinlaisia.
 
Heipsan! Kirjottelen tuolla nelikymppisten pulinaketjussakin (ikää kohta jo 46v), mutta se on niin hiljainen ja itse niin innoissani niin tulin tännekin =)

Mutta siis nykytilanne :

2018 alettu yrittämään uuden miehen kanssa ja aika nopeasti onneksi mentiin testeihin : mulla AMH vaan 0,7 - päädyttiin lahjasoluhoitoon -> lääkkeellisellä PAS:lla (2. siirto) syntyi E-mies 08/21 ja nyt pakkasessa vielä 3 alkiota (blastoa).

Piti siirtää jo heinäkuun kiertoon, mutta en saanut (ylläri) ovista kiinni ja en uskaltantu riskeerata menemällä melkein plussalla siirtoon yhtä ihanaa alkiota. Siitä sitten kierto on nyt vieläkin päällä jostain ihmeen syystä. Mulla siis aina melkein kellontarkka kierto 26-27 (ollut vuodesta 2016) ja nyt mennään kp 31. Voisiko maaliskuussa syödyt Primot vaikuttaa nyt? Tai alkukierron 3 x pvä 2 viikkoa Buranakuuri?

Eli maaliskuun kierto Primoilla 38 päivää, sit huhti 27 päivää, touko 22 päivää, kesä 27 päivää ja nyt mennään siis jo kp31 =/ Tässä kierrossa kp 16 oli 16 mm folli ja limis 11mm+ eli olis pitänyt kaiketi irrota jo viim 5.7. , no sit tietty jos laskee ka luteaalivaiheen 12 pvää = alkaa viim 17.7.

Ei vaan jaksaisi odotella...

Ja siis pyysin ensikuun PAS:n lääkkeellisenä juuri tän stressin takia + en ole koskaan saanut aivan suoraa ovisplussa yhtään mihinkään hymynaamatestiinkään liuskoista puhumattakaan vaikka ihan todistetusti ovuloin. =)
 
Ja siis kp29 ja tänään raskaustestit negaa + en usko luomutärppiin tässä iäss =) kunhan testasin (ja pc toimii mulla aina)

Ikänään en ole menkkoja manannut esiin, mutta nyt oikeasti tänne ne!!! :Fisted Hand Sign:
 
Heipsan! Kirjottelen tuolla nelikymppisten pulinaketjussakin (ikää kohta jo 46v), mutta se on niin hiljainen ja itse niin innoissani niin tulin tännekin =)

Mutta siis nykytilanne :

2018 alettu yrittämään uuden miehen kanssa ja aika nopeasti onneksi mentiin testeihin : mulla AMH vaan 0,7 - päädyttiin lahjasoluhoitoon -> lääkkeellisellä PAS:lla (2. siirto) syntyi E-mies 08/21 ja nyt pakkasessa vielä 3 alkiota (blastoa).

Piti siirtää jo heinäkuun kiertoon, mutta en saanut (ylläri) ovista kiinni ja en uskaltantu riskeerata menemällä melkein plussalla siirtoon yhtä ihanaa alkiota. Siitä sitten kierto on nyt vieläkin päällä jostain ihmeen syystä. Mulla siis aina melkein kellontarkka kierto 26-27 (ollut vuodesta 2016) ja nyt mennään kp 31. Voisiko maaliskuussa syödyt Primot vaikuttaa nyt? Tai alkukierron 3 x pvä 2 viikkoa Buranakuuri?

Eli maaliskuun kierto Primoilla 38 päivää, sit huhti 27 päivää, touko 22 päivää, kesä 27 päivää ja nyt mennään siis jo kp31 =/ Tässä kierrossa kp 16 oli 16 mm folli ja limis 11mm+ eli olis pitänyt kaiketi irrota jo viim 5.7. , no sit tietty jos laskee ka luteaalivaiheen 12 pvää = alkaa viim 17.7.

Ei vaan jaksaisi odotella...

Ja siis pyysin ensikuun PAS:n lääkkeellisenä juuri tän stressin takia + en ole koskaan saanut aivan suoraa ovisplussa yhtään mihinkään hymynaamatestiinkään liuskoista puhumattakaan vaikka ihan todistetusti ovuloin. =)
Yhtäkkiä syyttäisin ennemmin tuota buranakuuria. Mulla vaikuttaa yksikin syöty burana oviksen tietämillä niin, että siirtää tuloillaan olevaa ovista esim 3 pv eteenpäin. Voisko olla ovuloimaton kierto buranan vuoksi tai sitten yrittää tehdä tooooodella myöhäistä ovista?
 
Takaisin
Top