Raskaaksi 2022

Täällä ois aamun testailut tehty ja testi oli niin negatiivinen ku vaan olla voi 😅😂 .. hirvee pettymys, vaikka joo tiedän et aika harvinaista et ekalla nappais jne ja tässä voi kestää.
Aika hienosti oon osannut kuvitella kaikki oireet itselleni.. 😆 no leuka rintaan ja odottelee menkkoja! Sit vaan kohti uutta yritystä. 🙏🏼
 
Täällä ois aamun testailut tehty ja testi oli niin negatiivinen ku vaan olla voi 😅😂 .. hirvee pettymys, vaikka joo tiedän et aika harvinaista et ekalla nappais jne ja tässä voi kestää.
Aika hienosti oon osannut kuvitella kaikki oireet itselleni.. 😆 no leuka rintaan ja odottelee menkkoja! Sit vaan kohti uutta yritystä. 🙏🏼
Mikä dpo sulla nyt? Pahoittelut negasta.. ❤
 
Tässä aamun testailun tuloksia, eiköhän tuo rfsu ole viivanpaikka kun muissa ei näy mitään. Dpo 10, testit pc, rfsu ja apteekin ultra
 

Liitteet

  • CAE7E765-9E98-4639-89E4-BEFA1467F826.jpeg
    CAE7E765-9E98-4639-89E4-BEFA1467F826.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 135
Mä laitan teillekin tänne nää kuvat mun äskösestä testikimarasta :) lähti kaupassa vähän lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nähdä tää vertailu mun mielestä!

Eli tänään dpo13, pidätystä n.2,5h. Jokanen näistä testeistä sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltään 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllättyny miten isot erot näissä on! Ja ainakin mun hormoneilla näyttäis pregcheck olevan selvä voittaja!

Tuli niin hyvä mieli kun näki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! 🥰🥰
Niin paljon onnea :smiling face with heart-eyes: :smiling face with heart-eyes:
 
Eiliseen seksi ja siihen liittyvät paineet -keskusteluun ajattelin vielä ottaa osaa. Mulla käy joka kerta tallettelun jälkeen mielessä ajatus, että onneks tää on mulle näin helppoa. Helppoa se on mulle sillai, et ihan sama onko väsy tai päänsärky, hän se urheilusuorituksen tekee. Minä vain nautin kyydistä siinä kohtaa :smiling face with heart-eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Kaikki paine on siinä kohin miehellä. Muakin kyllä jännittää, että iskeekö paine joku kerta mieheen niin, että suoritus jäis kesken. En oo sanonu jännityksistäni miehelle, ettei hällä tulis paineita. Ja meillä ei toimis se, että en kertois miehelle ovulaation mahdollisesta tulosta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: meillä harrastetaan petipuuhia aniharvoin muuten vaan, mutta ovulaation tietämillä sanon miehelle, että se ois taas seksiä joka toinen päivä alkaen huomenna ja kestäen 6 päivää. Kerennyt tulla tutuksi tässä vuodenyrityksen aikana.

lisää omanapailua: Tosin epäsäännöllisen kierron takia ajatus on kuitenki menny uesin mönkään. Olin siis tosi ilonen viime kierros ku ovis+ tuli kp13, mul ei oo ikinä ennen ollu niin aikasta ovista. Tänään tän kierron kp13 ja pelko nousee, jos ovis+ ei tuukaan. Jos lääke ei sit toimikaan enää. Tää stressaus ei varmasti auta asiaa, mut vaikee olla ajattelematta
 
Eiliseen seksi ja siihen liittyvät paineet -keskusteluun ajattelin vielä ottaa osaa. Mulla käy joka kerta tallettelun jälkeen mielessä ajatus, että onneks tää on mulle näin helppoa. Helppoa se on mulle sillai, et ihan sama onko väsy tai päänsärky, hän se urheilusuorituksen tekee. Minä vain nautin kyydistä siinä kohtaa :smiling face with heart-eyes::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Kaikki paine on siinä kohin miehellä. Muakin kyllä jännittää, että iskeekö paine joku kerta mieheen niin, että suoritus jäis kesken. En oo sanonu jännityksistäni miehelle, ettei hällä tulis paineita. Ja meillä ei toimis se, että en kertois miehelle ovulaation mahdollisesta tulosta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: meillä harrastetaan petipuuhia aniharvoin muuten vaan, mutta ovulaation tietämillä sanon miehelle, että se ois taas seksiä joka toinen päivä alkaen huomenna ja kestäen 6 päivää. Kerennyt tulla tutuksi tässä vuodenyrityksen aikana.

lisää omanapailua: Tosin epäsäännöllisen kierron takia ajatus on kuitenki menny uesin mönkään. Olin siis tosi ilonen viime kierros ku ovis+ tuli kp13, mul ei oo ikinä ennen ollu niin aikasta ovista. Tänään tän kierron kp13 ja pelko nousee, jos ovis+ ei tuukaan. Jos lääke ei sit toimikaan enää. Tää stressaus ei varmasti auta asiaa, mut vaikee olla ajattelematta
Joo helppoahan se meille naisille on, vaikka kyllä sitä on joskus omatkin paikat hellänä jos paljon harrastellaan😁 siis en tiiä mikä masis mulle iski ma/eilen, kattelin flota ja kyllä meillä on rakkautta riittänyt to,pe,la,su ja nyt eilen joten mitä mä edes kiukuttelin😂 ovistuntemukset oli eilen ja nyt alkaa vv muuttua siihen voidemaiseen joten uskoisin eilen olleen ovis. Vielä onneks eilen talleteltiin onnistuneesti joten siitäkin stressasin ennen aikojaan 🙄
Kyllä sitä vaan voi olla kunnon hormonihirviö toisinaan.
Meillä taas seksiä on kyllä läpi kierron säännöllisesti paitsi sillon kun reissuduunit estää, täytyy kyllä kuitenkin sanoa että mä oon aktiivisempi osapuoli heittämällä. Mies aina naljailee olevansa niin vanha ettei jaksa enää rietastella koko ajan 😂

Mut vielä tähän pakko laittaa onnittelut @Nurppu 😍😍 Teillä ollu tosi pitkä taival ja ajatella että nyt tuli luomuplussa juuri ennen hoitoja. Kyllä elämä on ihmeellistä ja teijän keissi luo kyllä toivoa vaikka ei kenellekään noin pitkää odotusta toivo. Oon niin onnellinen teijän puolesta ❤️
 
Täällä ois aamun testailut tehty ja testi oli niin negatiivinen ku vaan olla voi 😅😂 .. hirvee pettymys, vaikka joo tiedän et aika harvinaista et ekalla nappais jne ja tässä voi kestää.
Aika hienosti oon osannut kuvitella kaikki oireet itselleni.. 😆 no leuka rintaan ja odottelee menkkoja! Sit vaan kohti uutta yritystä. 🙏🏼
Samassa veneessä kellutaan! Dpo11 ja ei parhaalla mielikuvituksellakaan tullut esiin haamua tänä aamuna.
 
Mä kyllä niin vihaan tätä loppukiertoa kaikkine turhine oloineen ja oireineen. En jaksa ottaa niitä enää tosissaan, kun ei ole plussaa ollut oloista huolimatta. Lienee vaan pms oireilua? On tukkosuutta, vösyä, märkää alakerrassa, kaikenlaisia mahatuntemuksia ja tänäänkin iski hajuherkkyys ja tissien kuumottelu/kipuilu, ei tarvii ees koskee niihin.
Esikoisen raskausoireet oli jo ennen poisjääneitä menkkoja ja sen jälkeen juurikin vaihtelevat tissituntemukset, vessassaravaus, märkä olo (koko ajan vessassa piti tarkistella ettei oo alkanu menkat) ja tukkosuus. Et samat olot oli raskaana tai ei🙈🤣 tuntuu, että oireetobta aikaa kierrosta on vaan vikat päivät menkoista ja pari päivää sen jälkeen. Ovis oireilee viiko verra ja loppukierto yhtä oloa.

Kellään ollu semmosta oloo, et tuntuu et tuikkis tuol peräsuole tietämil? Vai onko vaa jotain suolistollista hommaa.
 
No ei tarvinnut testikaupoille enää lähteä.
Ihan puskista alkoi tumma hyytymäinen vuoto alaselkäkipujen saattelemana. Dpo16.
Luteaali aina ollut 14pv. Pari päivää myöhässä mutta tulihan ne sieltä.

Nyt aloitan sellaisen lääkityksen etten saa 6kk edes vahingossa raskautua. Olo on jotenkin tyhjä kun tietää että nyt on turha hetkeen edes toivoa raskautta. Mutta jotenkin oli toiveet korkealla.

Palataan näihin juttuihin sit ens vuoden puolella. Surettaa. Oli niin lupaavan oloinen kierto. :/ Mutta näin oli tarkoitettu!

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille 😘
 
Heii! Ihan uusi kirjoittelemassa, seuraillut erilaisia ketjuja ja nyt rohkaistuin liittymään! Meillä vasta yk1, mut kova vauvakuume. Tein eilen testin, josta en oikeen osannu sanoa mitään jotain vähäistä näky! 🤭
Joo täällä tykätään tiirata ja arvioida testejä 😍
 
Täällä on menkat alkamassa (todennäköisesti huomenna kp1) ja nyt alan palailla tänne myös aktiivisemmin. Kävinkin jo aiemmin kertomassa, että sain taas keskenmenon, mutta en ole suoraan sanottuna kestänyt lukea tätä ketjua ennen kuin nyt, kun päästään vihdoin yrittämään uudestaan. Tämä kierto pidettiin taukoa, enkä nyt varmaan olisi edes voinut raskautua, kun hcg ei ainakaan eilen ollut vieläkään ihan nollassa. Täällä siis tulee haamuja testeihin, mutta ihan väärästä syystä. :sad-face: No, eiköhän se hcg viimeistään menkkojen jälkeen ole tippunut nollaan. Tämä reilu kuukausi keskenmenon jälkeen on kulunut lähinnä haavoja nuollessa. Nyt sitten vihdoin uutta kiertoa kohti. Greippimehu odottaa jo jääkaapissa.

No, tulipahan sitten luettua noin kuukauden viestit kerralla. Erityisesti onnea @Nurppu, toivottavasti testit jatkavat vahvistumista! :smiling face with heart-eyes: Sinulle toivon plussaa kyllä oikein erityisesti.
 
Täällä on menkat alkamassa (todennäköisesti huomenna kp1) ja nyt alan palailla tänne myös aktiivisemmin. Kävinkin jo aiemmin kertomassa, että sain taas keskenmenon, mutta en ole suoraan sanottuna kestänyt lukea tätä ketjua ennen kuin nyt, kun päästään vihdoin yrittämään uudestaan. Tämä kierto pidettiin taukoa, enkä nyt varmaan olisi edes voinut raskautua, kun hcg ei ainakaan eilen ollut vieläkään ihan nollassa. Täällä siis tulee haamuja testeihin, mutta ihan väärästä syystä. :sad-face: No, eiköhän se hcg viimeistään menkkojen jälkeen ole tippunut nollaan. Tämä reilu kuukausi keskenmenon jälkeen on kulunut lähinnä haavoja nuollessa. Nyt sitten vihdoin uutta kiertoa kohti. Greippimehu odottaa jo jääkaapissa.

No, tulipahan sitten luettua noin kuukauden viestit kerralla. Erityisesti onnea @Nurppu, toivottavasti testit jatkavat vahvistumista! :smiling face with heart-eyes: Sinulle toivon plussaa kyllä oikein erityisesti.
Ihana nähdä sua @Jadine myös tällä puolella. ❤🌈
 
Takaisin
Top