Raskaaksi 2022

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Onko kellÀÀn ollu ripulia ja todella etovaa oloa alkuraskaudessa?

TÀnÀÀn ois kp30 ja dpo 15

Menkat piti alkaa eilen. TĂ€nÀÀn aamulla alkoi aivan puskista hirveĂ€n huono olo , melkein piti oksentaa. Kaikki ruuat etoo. Ja muutaman kerran on saanu kĂ€ydĂ€ löysemmĂ€llĂ€ tuotoksella. đŸ€Ł

Tosi onnellinen ja seesteinen, rakastunut olo.. ei pms masistelua 🙈

Ei oikein muita oireita.

Kaupasta oli tĂ€nÀÀn pc loppu. đŸ„Č
 
Toki voi olla joku maha tauti tai söin jotain sopimatonta aamulla đŸ„Č mutta en oo oikein kĂ€ynyt missÀÀn, eikĂ€ muut oo kipeitĂ€.

Katsoin flowsta ettĂ€ jokaisessa alkaneessa raskaudessa oon laittanut vessapaperin kuvan.. eli samaa vaivaa olis ehkĂ€ ollut ennenkin.. mutta tÀÀ paha olo vaan mietityttÀÀ. 🙈
 
Onko kellÀÀn ollu ripulia ja todella etovaa oloa alkuraskaudessa?

TÀnÀÀn ois kp30 ja dpo 15

Menkat piti alkaa eilen. TĂ€nÀÀn aamulla alkoi aivan puskista hirveĂ€n huono olo , melkein piti oksentaa. Kaikki ruuat etoo. Ja muutaman kerran on saanu kĂ€ydĂ€ löysemmĂ€llĂ€ tuotoksella. đŸ€Ł

Tosi onnellinen ja seesteinen, rakastunut olo.. ei pms masistelua 🙈

Ei oikein muita oireita.

Kaupasta oli tĂ€nÀÀn pc loppu. đŸ„Č
No siis, mulla on ny dpo 13 ja (pahoittelut graafisesta kielenkĂ€ytöstĂ€) kyllĂ€ totisesti on ripulia, ihan vetenĂ€ tulee vĂ€lillĂ€ lĂ€pi 😌 mul siis ollu ny haamuilua testeissĂ€ eli jonkun asteinen raskaus on aluillaan :)
 
Toki voi olla joku maha tauti tai söin jotain sopimatonta aamulla đŸ„Č mutta en oo oikein kĂ€ynyt missÀÀn, eikĂ€ muut oo kipeitĂ€.

Katsoin flowsta ettĂ€ jokaisessa alkaneessa raskaudessa oon laittanut vessapaperin kuvan.. eli samaa vaivaa olis ehkĂ€ ollut ennenkin.. mutta tÀÀ paha olo vaan mietityttÀÀ. 🙈
No kai sie nyt pÀÀstĂ€t meiĂ€t jĂ€nnityksestĂ€ ettĂ€ piirtyykö kaksi viivaa 😍
 
Ihana kuulla etten oo ainut jolla pettymys ja turhautuminen tulee tahtomattaankin lĂ€pi🙄 ja just se ettĂ€ oviksen aikaan meillĂ€kin miehen halut alhaisemmat kun muulloin, vaikka biologian mukaan sen pitĂ€is olla toisinpĂ€in 😂
MÀ tiedostan kyl et pitÀis oppia kÀsittelemÀÀn sitÀ turhautumista muulla tavoin, se onkin taito mikÀ pitÀis opetella. Oon kyl kauheen impulsiivinen ihminen muutenkin et vaikeeta on vÀlillÀ.
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
PXL_20220712_163636418.jpg

Apteekkarin raskaustesti:
PXL_20220712_163647931.jpg

RFSU:
PXL_20220712_163708847.jpg

Sofi:
PXL_20220712_163726548.jpg

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
Onpa hurja kun on noin isot erot! Mutta eihĂ€n tossa ole enÀÀ mitÀÀn epĂ€selvyyksiĂ€, hurjasti onnea 😍
 
No siis, mulla on ny dpo 13 ja (pahoittelut graafisesta kielenkĂ€ytöstĂ€) kyllĂ€ totisesti on ripulia, ihan vetenĂ€ tulee vĂ€lillĂ€ lĂ€pi 😌 mul siis ollu ny haamuilua testeissĂ€ eli jonkun asteinen raskaus on aluillaan :)
Omg!!! Nyt jĂ€nnittÀÀÀÀÀ! 🙈
 
No kai sie nyt pÀÀstĂ€t meiĂ€t jĂ€nnityksestĂ€ ettĂ€ piirtyykö kaksi viivaa 😍
No arvaa jÀnnittÀÀkö muakin. 1,5v ilman ehkÀisyÀ. Mutta nyt jotenkin ekaa kertaa tosi vahva tunne ettÀ ois voinu tÀrpÀtÀkin.. mut sit taas ei haluis taas pudota korkeelta.

MĂ€ laitan miehen huomenna kauppaan kattomaan oisko testejĂ€ tullu lisÀÀ đŸ„Č tĂ€nÀÀn oli mun tuurilla hylly tyhjĂ€ 😂
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
Itsekin 6v testejĂ€ himotestaajana tehneenĂ€ oon kans tehnyt tĂ€tĂ€ vertailua ja on kyllĂ€ huimat erot 🙃

Itse oon aina liputtamut pc ja rfsu puikon nimeen! Ja noi rfsun ja sofin liuskat on olleet just tollasia ettÀ hyvÀ jos nÀkyy kun muut on jo selviÀ!

Ihanat plussat 😍😍 onnea 💖💖
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°

Ei vietĂ€vĂ€ sentÀÀn, kyllĂ€ se on selvĂ€ peli! 😍😍😍😍 ONNEA!!!
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
Paljon onnea, nÀyttÀÀ tosi lupaavalta! Olen seurannut tÀtÀ keskustelua vÀlillÀ taustalla, kun ennen raskautumista tuli seurattua ja kirjoiteltua jonkun aikaa tÀÀllÀ melko aktiivisesti ja ryhmÀ toi tukea turhautumiseen ja pettymyksiin. Vaikka kaikki tietysti yhtÀ lailla ansaitsevat tÀllaiset ilouutiset - eivÀtkÀ ne ja niiden ajoittuminen tietenkÀÀn koskaan ole mitenkÀÀn mistÀÀn ansaitsemisesta kiinni - niin kaikista kirjoittelijoista sinÀ Nurppu jÀit kaikkein eniten mieleen pitkÀÀn odottaneena ja silti niin ahkerasti ja positiivisesti jatkuvasti muita kannustavana, ettÀ sinulle erityisesti toivoin plussaa! Vaikka siis tietysti toivon sitÀ myös kaikille muille! Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkon osalta :Two-hearts: :smiling-eyes:
 
Paljon onnea, nÀyttÀÀ tosi lupaavalta! Olen seurannut tÀtÀ keskustelua vÀlillÀ taustalla, kun ennen raskautumista tuli seurattua ja kirjoiteltua jonkun aikaa tÀÀllÀ melko aktiivisesti ja ryhmÀ toi tukea turhautumiseen ja pettymyksiin. Vaikka kaikki tietysti yhtÀ lailla ansaitsevat tÀllaiset ilouutiset - eivÀtkÀ ne ja niiden ajoittuminen tietenkÀÀn koskaan ole mitenkÀÀn mistÀÀn ansaitsemisesta kiinni - niin kaikista kirjoittelijoista sinÀ Nurppu jÀit kaikkein eniten mieleen pitkÀÀn odottaneena ja silti niin ahkerasti ja positiivisesti jatkuvasti muita kannustavana, ettÀ sinulle erityisesti toivoin plussaa! Vaikka siis tietysti toivon sitÀ myös kaikille muille! Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkon osalta :Two-hearts: :smiling-eyes:
Voi miten kauniisti sanottu! 😭 Kiitos!!
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
Onnea!!!😍😍😍
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
Hei vau mitÀ viivoja! Paljon selvempiÀ jo! Taisinkin jo sanoa, et herkkiin jostain syyst ei tuu niin vahvoja, mut omasta kokemuksesta jusy pc antaa hienoja viivoja! HyvÀltÀ nÀytttÀÀ!
 
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!

Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.

Pregcheck:
View attachment 114369

Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370

RFSU:
View attachment 114371

Sofi:
View attachment 114372

Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!

Tuli niin hyvĂ€ mieli kun nĂ€ki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat! đŸ„°đŸ„°
Ihanaa😍 vitsi ettĂ€ tuntuu hyvĂ€ltĂ€ sun puolesta❀
 
Takaisin
Top