Seleniitti
NÀppÀrÀ viestien naputtelija
Onnea Ria
TsemppiÀ Jiines! Toivotaan ettÀ tilanne parantuu kun saatte vaivan hoidottua
TsemppiÀ Jiines! Toivotaan ettÀ tilanne parantuu kun saatte vaivan hoidottua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No siis, mulla on ny dpo 13 ja (pahoittelut graafisesta kielenkÀytöstÀ) kyllÀ totisesti on ripulia, ihan vetenÀ tulee vÀlillÀ lÀpi mul siis ollu ny haamuilua testeissÀ eli jonkun asteinen raskaus on aluillaan :)Onko kellÀÀn ollu ripulia ja todella etovaa oloa alkuraskaudessa?
TÀnÀÀn ois kp30 ja dpo 15
Menkat piti alkaa eilen. TÀnÀÀn aamulla alkoi aivan puskista hirveÀn huono olo , melkein piti oksentaa. Kaikki ruuat etoo. Ja muutaman kerran on saanu kÀydÀ löysemmÀllÀ tuotoksella.
Tosi onnellinen ja seesteinen, rakastunut olo.. ei pms masistelua
Ei oikein muita oireita.
Kaupasta oli tÀnÀÀn pc loppu.
No kai sie nyt pÀÀstÀt meiÀt jÀnnityksestÀ ettÀ piirtyykö kaksi viivaaToki voi olla joku maha tauti tai söin jotain sopimatonta aamulla mutta en oo oikein kÀynyt missÀÀn, eikÀ muut oo kipeitÀ.
Katsoin flowsta ettÀ jokaisessa alkaneessa raskaudessa oon laittanut vessapaperin kuvan.. eli samaa vaivaa olis ehkÀ ollut ennenkin.. mutta tÀÀ paha olo vaan mietityttÀÀ.
Onpa hurja kun on noin isot erot! Mutta eihÀn tossa ole enÀÀ mitÀÀn epÀselvyyksiÀ, hurjasti onneaMÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.
Pregcheck:
View attachment 114369
Apteekkarin raskaustesti:
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372
Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!
Tuli niin hyvÀ mieli kun nÀki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat!
Omg!!! Nyt jÀnnittÀÀÀÀÀ!No siis, mulla on ny dpo 13 ja (pahoittelut graafisesta kielenkÀytöstÀ) kyllÀ totisesti on ripulia, ihan vetenÀ tulee vÀlillÀ lÀpi mul siis ollu ny haamuilua testeissÀ eli jonkun asteinen raskaus on aluillaan :)
No arvaa jÀnnittÀÀkö muakin. 1,5v ilman ehkÀisyÀ. Mutta nyt jotenkin ekaa kertaa tosi vahva tunne ettÀ ois voinu tÀrpÀtÀkin.. mut sit taas ei haluis taas pudota korkeelta.No kai sie nyt pÀÀstÀt meiÀt jÀnnityksestÀ ettÀ piirtyykö kaksi viivaa
Itsekin 6v testejÀ himotestaajana tehneenÀ oon kans tehnyt tÀtÀ vertailua ja on kyllÀ huimat erotMÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Eli tÀnÀÀn dpo13, pidÀtystÀ n.2,5h. Jokanen nÀistÀ testeistÀ sanoo paketissaan olevansa herkkyydeltÀÀn 25mlU/ml.
Pregcheck:
View attachment 114369
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372
Oon tosi yllÀttyny miten isot erot nÀissÀ on! Ja ainakin mun hormoneilla nÀyttÀis pregcheck olevan selvÀ voittaja!
Tuli niin hyvÀ mieli kun nÀki noi pc:n ja apteekkarin tulokset!! Noihan on ihan oikeet viivat!
MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Pregcheck:
View attachment 114369
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372
TÀhÀn oli pakko onnittelujen takia laittaa sydÀnsilmÀ hymiö, nyt sai myös ruikuliripuli saman reaktionOnnea Nurppu! ihan selkee on jo pc ja apteekkari!
@Bambi âĄ: Joo, iha ruikulilla on mullakin kokoajan, nyt dpo16 ja 4+2.
Paljon onnea, nÀyttÀÀ tosi lupaavalta! Olen seurannut tÀtÀ keskustelua vÀlillÀ taustalla, kun ennen raskautumista tuli seurattua ja kirjoiteltua jonkun aikaa tÀÀllÀ melko aktiivisesti ja ryhmÀ toi tukea turhautumiseen ja pettymyksiin. Vaikka kaikki tietysti yhtÀ lailla ansaitsevat tÀllaiset ilouutiset - eivÀtkÀ ne ja niiden ajoittuminen tietenkÀÀn koskaan ole mitenkÀÀn mistÀÀn ansaitsemisesta kiinni - niin kaikista kirjoittelijoista sinÀ Nurppu jÀit kaikkein eniten mieleen pitkÀÀn odottaneena ja silti niin ahkerasti ja positiivisesti jatkuvasti muita kannustavana, ettÀ sinulle erityisesti toivoin plussaa! Vaikka siis tietysti toivon sitÀ myös kaikille muille! Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkon osaltaMÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Pregcheck:
View attachment 114369
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372
Voi miten kauniisti sanottu! Kiitos!!Paljon onnea, nÀyttÀÀ tosi lupaavalta! Olen seurannut tÀtÀ keskustelua vÀlillÀ taustalla, kun ennen raskautumista tuli seurattua ja kirjoiteltua jonkun aikaa tÀÀllÀ melko aktiivisesti ja ryhmÀ toi tukea turhautumiseen ja pettymyksiin. Vaikka kaikki tietysti yhtÀ lailla ansaitsevat tÀllaiset ilouutiset - eivÀtkÀ ne ja niiden ajoittuminen tietenkÀÀn koskaan ole mitenkÀÀn mistÀÀn ansaitsemisesta kiinni - niin kaikista kirjoittelijoista sinÀ Nurppu jÀit kaikkein eniten mieleen pitkÀÀn odottaneena ja silti niin ahkerasti ja positiivisesti jatkuvasti muita kannustavana, ettÀ sinulle erityisesti toivoin plussaa! Vaikka siis tietysti toivon sitÀ myös kaikille muille! Toivottavasti kaikki menee hyvin jatkon osalta
Onnea!!!MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Pregcheck:
View attachment 114369
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372
Hei vau mitÀ viivoja! Paljon selvempiÀ jo! Taisinkin jo sanoa, et herkkiin jostain syyst ei tuu niin vahvoja, mut omasta kokemuksesta jusy pc antaa hienoja viivoja! HyvÀltÀ nÀytttÀÀ!MÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Pregcheck:
View attachment 114369
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372
Ihanaa vitsi ettÀ tuntuu hyvÀltÀ sun puolestaMÀ laitan teillekin tÀnne nÀÀ kuvat mun ÀskösestÀ testikimarasta :) lÀhti kaupassa vÀhÀn lapasesta ostelut, mutta aika mielenkiinosta nÀhdÀ tÀÀ vertailu mun mielestÀ!
Pregcheck:
View attachment 114369
View attachment 114370
RFSU:
View attachment 114371
Sofi:
View attachment 114372