Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen niin pahoillani voimiaMÀ palailen kohtapuolin tÀnne, kÀytiin ultrassa 10+2 ja ei löytynyt enÀÀ sykettÀ. Alkio vastas 8+6. Nyt oottelen soittoa naikkarilta ja tyhjennyslÀÀkkeitÀ ja sitten kohti uutta yritystÀ
Hienosti vahvistuuTÀssÀ tÀn aamun medigoo ja sofi :) ny menossa dpo13.
View attachment 114351
VÀhÀn jÀnnittÀÀ ettÀ tummuuko ne tarpeeks! TÀssÀ verrokiks samat toissapÀivÀltÀ:
View attachment 114352
On vahvistuneet!!TÀssÀ tÀn aamun medigoo ja sofi :) ny menossa dpo13.
View attachment 114351
VÀhÀn jÀnnittÀÀ ettÀ tummuuko ne tarpeeks! TÀssÀ verrokiks samat toissapÀivÀltÀ:
View attachment 114352
MÀ sain ainakin hailuran haamun nÀkyviin juurikin rfsun punaisella 25mlu testillÀ jo dpo 9, kemialliseksi vaikka jÀlkeenpÀin paljastui niin nÀkyi silti. Kuvaa kehiin!!Ei hitto, mÀ menin testaamaan vaikkei pitÀnyt. Onko kokemuksia RFSU:n 25 testistÀ? MÀ sain tuohon heti viivan, toki haalean mutta erottaa.
MÀ sain ainakin hailuran haamun nÀkyviin juurikin rfsun punaisella 25mlu testillÀ jo dpo 9, kemialliseksi vaikka jÀlkeenpÀin paljastui niin nÀkyi silti. Kuvaa kehiin!!
MÀ sain myös plussan RFSU:n liuskalla. Alkuun oli haalea ja lÀhti kyllÀ tummumaan, mutta koskaan en ole pÀÀssyt ns. leffaviivoihin niillÀ luiskoilla.Ei hitto, mÀ menin testaamaan vaikkei pitÀnyt. Onko kokemuksia RFSU:n 25 testistÀ? MÀ sain tuohon heti viivan, toki haalean mutta erottaa.
KyllÀhÀn siellÀ ihan ilman tiirailemista joku haamuilee!TÀssÀ kuva!
I feel you. MĂ€ kĂ€sittelen sitĂ€ pettymystĂ€ todella lapsellisesti ja se pettymys nĂ€kyy myös miehelle mikĂ€ taas ei ainakaan vĂ€hennĂ€ toisen paineita. LĂ€hinnĂ€ halusin sanoa ettĂ€ et ole tunteiden kanssa yksin. â€Siis saako avautua Ă€rsyyntymisestĂ€
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, pÀÀstiin kyllĂ€ hommiin mut mies ei sitten kyennytkÀÀn loppuun asti. TiedĂ€n ettĂ€ tÀÀ ei sais Ă€rsyttÀÀ millÀÀn tavalla mut Ă€rsytti kuitenkin ihan törkeĂ€sti ja se varmaan nĂ€kyi myös miehelle. MĂ€ en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkĂ€ se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tĂ€tĂ€ mun kiertoa. Ăh, en tiiĂ€ miks tÀÀ edes Ă€rsyttÀÀ nĂ€in paljon. Varmaan siksi ettĂ€ luultavasti tĂ€nÀÀnkÀÀn ei pÀÀstĂ€ petihommiin kun oon pitkĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€ töissĂ€ ja menee myöhÀÀn. TÀÀllĂ€ töissĂ€ on kauhee katastrofi yllĂ€ttĂ€en ja tekis mieli vaan mennĂ€ himaan jatkaa lomaansa no ehkĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ taas menee ohi jossain vaiheessa
Miten te muut pystytte kÀsittelee pettymystÀ siitÀ jos mies ei kykene viemÀÀn loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteÀÀn tÀssÀ asiassa, enkÀ todellakaan halua syyllistÀÀ miestÀ mistÀÀn.
NÀin mÀ muistelinkin! Hitsi kun en muista oonko itse juuri tÀllÀ testillÀ testannut aikaisemmin, kaikki tÀhÀn mennessÀ olleet niin vitivalkoisia. Ja siis tuo viiva piirtyi oikeastaan heti, ennen kuin testi oli edes kerennyt kuivua.. pitÀÀ malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdÀ uusi testi.KyllÀhÀn siellÀ ihan ilman tiirailemista joku haamuilee!
TÀmÀn rfsun testin kanssa saa vaan kyllÀ siinÀ mielessÀ olla vÀhÀn varovaisempi, kun paljon on juttua ettÀ herkÀsti tulee viivanpaikka esiin, mutta toivotaan ettÀ lÀhtee siitÀ vahvistumaan
Mulla ei ollut edes noin vahva rfsu- testi, mutta seuraavana pÀivÀnÀ digitesti nÀytti plussan.NÀin mÀ muistelinkin! Hitsi kun en muista oonko itse juuri tÀllÀ testillÀ testannut aikaisemmin, kaikki tÀhÀn mennessÀ olleet niin vitivalkoisia. Ja siis tuo viiva piirtyi oikeastaan heti, ennen kuin testi oli edes kerennyt kuivua.. pitÀÀ malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdÀ uusi testi.
No tuntuu samalta et pÀÀsi sellanen helvetin lapsellinen kiukunpuuska yötĂ€ vasten ja meni jopa yöunet siinĂ€ molemmiltaI feel you. MĂ€ kĂ€sittelen sitĂ€ pettymystĂ€ todella lapsellisesti ja se pettymys nĂ€kyy myös miehelle mikĂ€ taas ei ainakaan vĂ€hennĂ€ toisen paineita. LĂ€hinnĂ€ halusin sanoa ettĂ€ et ole tunteiden kanssa yksin. â€
KyllÀ muakin harmitti ihan sikana toi meidÀn viimeisin. Mutta onhan se sit vaan ymmÀrrettÀvÀ ettei pysty jos ei pysty. On ollut meillÀkin aikaisemmin ettei onnistu kun pitÀisi. Jyystetty tunti menee ja itelle pitÀÀ ottaa jo nÀyttelijÀntaidot kÀyttöön ettei mies huomaa ettÀ alkaa olla jo vÀhÀn raskasta. En vaan ole ikinÀ nÀyttÀnyt oikeasti tunteita vaan sanon ett hei eihÀn tÀssÀ mitÀÀ ku ollaan vÀsyneitÀ molemmat yms. Ett huomenna varmaan helpompi ku ollaan levÀtty.Siis saako avautua ÀrsyyntymisestÀ
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, pÀÀstiin kyllĂ€ hommiin mut mies ei sitten kyennytkÀÀn loppuun asti. TiedĂ€n ettĂ€ tÀÀ ei sais Ă€rsyttÀÀ millÀÀn tavalla mut Ă€rsytti kuitenkin ihan törkeĂ€sti ja se varmaan nĂ€kyi myös miehelle. MĂ€ en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkĂ€ se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tĂ€tĂ€ mun kiertoa. Ăh, en tiiĂ€ miks tÀÀ edes Ă€rsyttÀÀ nĂ€in paljon. Varmaan siksi ettĂ€ luultavasti tĂ€nÀÀnkÀÀn ei pÀÀstĂ€ petihommiin kun oon pitkĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€ töissĂ€ ja menee myöhÀÀn. TÀÀllĂ€ töissĂ€ on kauhee katastrofi yllĂ€ttĂ€en ja tekis mieli vaan mennĂ€ himaan jatkaa lomaansa no ehkĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ taas menee ohi jossain vaiheessa
Miten te muut pystytte kÀsittelee pettymystÀ siitÀ jos mies ei kykene viemÀÀn loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteÀÀn tÀssÀ asiassa, enkÀ todellakaan halua syyllistÀÀ miestÀ mistÀÀn.
Hei ymmÀrrÀn tÀysin ton fiiliksen! TÀÀllÀ kÀynyt myös noin ja tuntuu, et just oviksen aikaan miehellÀ into alimmillaa. Sit taas loppukierrost ja menkkojen aikaan tuntuis olevan enemmÀn intoa ja kyllÀ se pettymys musta nÀkyy valitettavasti, en osaa peitellÀ sitten yhtÀÀn ja saatan jopa vÀhÀn kiukutel ja sit tulee syyllinen olo.Siis saako avautua ÀrsyyntymisestÀ
KyllÀ mun silmÀÀn on tuoreimmat tummuneetTÀssÀ tÀn aamun medigoo ja sofi :) ny menossa dpo13.
View attachment 114351
View attachment 114352