Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Meille tiirailtavaa tikuista â€ïžđŸ˜â€ïž
TÀssÀ tÀn aamun medigoo ja sofi :) ny menossa dpo13.

PXL_20220712_053614352.jpg

VÀhÀn jÀnnittÀÀ ettÀ tummuuko ne tarpeeks! TÀssÀ verrokiks samat toissapÀivÀltÀ:

PXL_20220710_063924049.jpg

Ei hitto, mĂ€ menin testaamaan vaikkei pitĂ€nyt. Onko kokemuksia RFSU:n 25 testistĂ€? MĂ€ sain tuohon heti viivan, toki haalean mutta erottaa.😳
MĂ€ sain ainakin hailuran haamun nĂ€kyviin juurikin rfsun punaisella 25mlu testillĂ€ jo dpo 9, kemialliseksi vaikka jĂ€lkeenpĂ€in paljastui niin nĂ€kyi silti. Kuvaa kehiin!! đŸ€©

• TykkÀÀn
Reaktiot: AAK
Ei hitto, mĂ€ menin testaamaan vaikkei pitĂ€nyt. Onko kokemuksia RFSU:n 25 testistĂ€? MĂ€ sain tuohon heti viivan, toki haalean mutta erottaa.😳
MÀ sain myös plussan RFSU:n liuskalla. Alkuun oli haalea ja lÀhti kyllÀ tummumaan, mutta koskaan en ole pÀÀssyt ns. leffaviivoihin niillÀ luiskoilla.

• TykkÀÀn
Reaktiot: AAK
Siis en ymmÀrrÀ. LÀmmöt sahaa ihan mite sattuu. Ovuloimaton kierto?

Tissit on tosi kipeenÀ ja nÀnnit on niinku luteaalissa ja unetkin on vilkkaita. Muuten ihan tÀysin normaali olo. Nippailut loppuneet ihan tÀysin mutta ei menkkaoloja vielÀ. EhkÀ ne huomenna sitte. Nyt kp42 siis ja tÀÀ km jÀlkeen

TÀssÀ kuva!
KyllĂ€hĂ€n siellĂ€ ihan ilman tiirailemista joku haamuilee! 😊
TĂ€mĂ€n rfsun testin kanssa saa vaan kyllĂ€ siinĂ€ mielessĂ€ olla vĂ€hĂ€n varovaisempi, kun paljon on juttua ettĂ€ herkĂ€sti tulee viivanpaikka esiin, mutta toivotaan ettĂ€ lĂ€htee siitĂ€ vahvistumaan đŸ€—

Siis saako avautua Ă€rsyyntymisestĂ€đŸ™„
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, pÀÀstiin kyllĂ€ hommiin mut mies ei sitten kyennytkÀÀn loppuun asti. TiedĂ€n ettĂ€ tÀÀ ei sais Ă€rsyttÀÀ millÀÀn tavalla mut Ă€rsytti kuitenkin ihan törkeĂ€sti ja se varmaan nĂ€kyi myös miehelle. MĂ€ en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkĂ€ se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tĂ€tĂ€ mun kiertoa. Äh, en tiiĂ€ miks tÀÀ edes Ă€rsyttÀÀ nĂ€in paljon. Varmaan siksi ettĂ€ luultavasti tĂ€nÀÀnkÀÀn ei pÀÀstĂ€ petihommiin kun oon pitkĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€ töissĂ€ ja menee myöhÀÀn. TÀÀllĂ€ töissĂ€ on kauhee katastrofi yllĂ€ttĂ€en ja tekis mieli vaan mennĂ€ himaan jatkaa lomaansađŸ€Š no ehkĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ taas menee ohi jossain vaiheessa 😁
Miten te muut pystytte kÀsittelee pettymystÀ siitÀ jos mies ei kykene viemÀÀn loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteÀÀn tÀssÀ asiassa, enkÀ todellakaan halua syyllistÀÀ miestÀ mistÀÀn.

Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, pÀÀstiin kyllĂ€ hommiin mut mies ei sitten kyennytkÀÀn loppuun asti. TiedĂ€n ettĂ€ tÀÀ ei sais Ă€rsyttÀÀ millÀÀn tavalla mut Ă€rsytti kuitenkin ihan törkeĂ€sti ja se varmaan nĂ€kyi myös miehelle. MĂ€ en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkĂ€ se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tĂ€tĂ€ mun kiertoa. Äh, en tiiĂ€ miks tÀÀ edes Ă€rsyttÀÀ nĂ€in paljon. Varmaan siksi ettĂ€ luultavasti tĂ€nÀÀnkÀÀn ei pÀÀstĂ€ petihommiin kun oon pitkĂ€ssĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€ töissĂ€ ja menee myöhÀÀn. TÀÀllĂ€ töissĂ€ on kauhee katastrofi yllĂ€ttĂ€en ja tekis mieli vaan mennĂ€ himaan jatkaa lomaansađŸ€Š no ehkĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ taas menee ohi jossain vaiheessa 😁
Miten te muut pystytte kÀsittelee pettymystÀ siitÀ jos mies ei kykene viemÀÀn loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteÀÀn tÀssÀ asiassa, enkÀ todellakaan halua syyllistÀÀ miestÀ mistÀÀn.
I feel you. MĂ€ kĂ€sittelen sitĂ€ pettymystĂ€ todella lapsellisesti ja se pettymys nĂ€kyy myös miehelle mikĂ€ taas ei ainakaan vĂ€hennĂ€ toisen paineita. LĂ€hinnĂ€ halusin sanoa ettĂ€ et ole tunteiden kanssa yksin. ❀

KyllĂ€hĂ€n siellĂ€ ihan ilman tiirailemista joku haamuilee! 😊
TĂ€mĂ€n rfsun testin kanssa saa vaan kyllĂ€ siinĂ€ mielessĂ€ olla vĂ€hĂ€n varovaisempi, kun paljon on juttua ettĂ€ herkĂ€sti tulee viivanpaikka esiin, mutta toivotaan ettĂ€ lĂ€htee siitĂ€ vahvistumaan đŸ€—
NÀin mÀ muistelinkin! Hitsi kun en muista oonko itse juuri tÀllÀ testillÀ testannut aikaisemmin, kaikki tÀhÀn mennessÀ olleet niin vitivalkoisia. Ja siis tuo viiva piirtyi oikeastaan heti, ennen kuin testi oli edes kerennyt kuivua.. pitÀÀ malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdÀ uusi testi.

NÀin mÀ muistelinkin! Hitsi kun en muista oonko itse juuri tÀllÀ testillÀ testannut aikaisemmin, kaikki tÀhÀn mennessÀ olleet niin vitivalkoisia. Ja siis tuo viiva piirtyi oikeastaan heti, ennen kuin testi oli edes kerennyt kuivua.. pitÀÀ malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdÀ uusi testi.
Mulla ei ollut edes noin vahva rfsu- testi, mutta seuraavana pÀivÀnÀ digitesti nÀytti plussan.

I feel you. MĂ€ kĂ€sittelen sitĂ€ pettymystĂ€ todella lapsellisesti ja se pettymys nĂ€kyy myös miehelle mikĂ€ taas ei ainakaan vĂ€hennĂ€ toisen paineita. LĂ€hinnĂ€ halusin sanoa ettĂ€ et ole tunteiden kanssa yksin. ❀
No tuntuu samalta et pÀÀsi sellanen helvetin lapsellinen kiukunpuuska yötĂ€ vasten ja meni jopa yöunet siinĂ€ molemmilta😣
EhkĂ€ tÀÀ asia on vaan itelle sit niin iso ettĂ€ ei pysty yhtÀÀn hallitsee sitĂ€ pettymystĂ€. Nyt ajattelen koko loppukierron ettĂ€ saletisti juuri siitĂ€ eilisestĂ€ olis tĂ€rpĂ€nnyt vaikken voikaan sitĂ€ tietĂ€Ă€đŸ˜‚ Ă€h, hormonit ja kaikkiđŸ€Š
Mut jotenkin lohduttavaa kuulla etten oo ainut kiukuttelija ❀

KyllÀ muakin harmitti ihan sikana toi meidÀn viimeisin. Mutta onhan se sit vaan ymmÀrrettÀvÀ ettei pysty jos ei pysty. On ollut meillÀkin aikaisemmin ettei onnistu kun pitÀisi. Jyystetty tunti menee ja itelle pitÀÀ ottaa jo nÀyttelijÀntaidot kÀyttöön ettei mies huomaa ettÀ alkaa olla jo vÀhÀn raskasta. En vaan ole ikinÀ nÀyttÀnyt oikeasti tunteita vaan sanon ett hei eihÀn tÀssÀ mitÀÀ ku ollaan vÀsyneitÀ molemmat yms. Ett huomenna varmaan helpompi ku ollaan levÀtty.

Mut se koti inssi varmaan sit kun on todellakin pakko saada suoriuduttua, nÀin mÀ oon ajatellut nyt jatkossa.

YmmĂ€rrĂ€n kyllĂ€ sun fiilikset, en vaan itse nĂ€ytĂ€ niitĂ€ just kun ajattelen ettĂ€ se menis seuraavaksi vielĂ€ vaikeammaksi 🙄

Hei ymmĂ€rrĂ€n tĂ€ysin ton fiiliksen! TÀÀllĂ€ kĂ€ynyt myös noin ja tuntuu, et just oviksen aikaan miehellĂ€ into alimmillaa. Sit taas loppukierrost ja menkkojen aikaan tuntuis olevan enemmĂ€n intoa🙄 ja kyllĂ€ se pettymys musta nĂ€kyy valitettavasti, en osaa peitellĂ€ sitten yhtÀÀn ja saatan jopa vĂ€hĂ€n kiukutel ja sit tulee syyllinen olo.

Kp19 tĂ€nÀÀn ja eilen oli pĂ€ivĂ€lĂ€mmöt loppukierron tasoa. Joko oli droppi tai sit vasta sunnuntaina ovis mihin en kyllĂ€ jaksa uskoađŸ€” kosteaa on vielĂ€kin, mut eipĂ€ mul loppukierrost pahemmin kuivaa ookkaa.

Onnittelut @Nurppu ja @Hildamaria ❀

@Viivi92 SyvĂ€t pahoittelut❀ helmikuussa km 6+4 tuoreessa muistissa, jaksamista asian kĂ€sittelyyn❀

Takaisin