Raskaaksi 2022

Meille tiirailtavaa tikuista ❤️😍❤️
Tässä tän aamun medigoo ja sofi :) ny menossa dpo13.

PXL_20220712_053614352.jpg

Vähän jännittää että tummuuko ne tarpeeks! Tässä verrokiks samat toissapäivältä:

PXL_20220710_063924049.jpg
 
Ei hitto, mä menin testaamaan vaikkei pitänyt. Onko kokemuksia RFSU:n 25 testistä? Mä sain tuohon heti viivan, toki haalean mutta erottaa.😳
Mä sain ainakin hailuran haamun näkyviin juurikin rfsun punaisella 25mlu testillä jo dpo 9, kemialliseksi vaikka jälkeenpäin paljastui niin näkyi silti. Kuvaa kehiin!! 🤩
 
Ei hitto, mä menin testaamaan vaikkei pitänyt. Onko kokemuksia RFSU:n 25 testistä? Mä sain tuohon heti viivan, toki haalean mutta erottaa.😳
Mä sain myös plussan RFSU:n liuskalla. Alkuun oli haalea ja lähti kyllä tummumaan, mutta koskaan en ole päässyt ns. leffaviivoihin niillä luiskoilla.
 
Siis en ymmärrä. Lämmöt sahaa ihan mite sattuu. Ovuloimaton kierto?

Tissit on tosi kipeenä ja nännit on niinku luteaalissa ja unetkin on vilkkaita. Muuten ihan täysin normaali olo. Nippailut loppuneet ihan täysin mutta ei menkkaoloja vielä. Ehkä ne huomenna sitte. Nyt kp42 siis ja tää km jälkeen
 
Tässä kuva!
Kyllähän siellä ihan ilman tiirailemista joku haamuilee! 😊
Tämän rfsun testin kanssa saa vaan kyllä siinä mielessä olla vähän varovaisempi, kun paljon on juttua että herkästi tulee viivanpaikka esiin, mutta toivotaan että lähtee siitä vahvistumaan 🤗
 
Siis saako avautua ärsyyntymisestä🙄
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, päästiin kyllä hommiin mut mies ei sitten kyennytkään loppuun asti. Tiedän että tää ei sais ärsyttää millään tavalla mut ärsytti kuitenkin ihan törkeästi ja se varmaan näkyi myös miehelle. Mä en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkä se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tätä mun kiertoa. Äh, en tiiä miks tää edes ärsyttää näin paljon. Varmaan siksi että luultavasti tänäänkään ei päästä petihommiin kun oon pitkässä päivässä töissä ja menee myöhään. Täällä töissä on kauhee katastrofi yllättäen ja tekis mieli vaan mennä himaan jatkaa lomaansa🤦 no ehkä tää tästä taas menee ohi jossain vaiheessa 😁
Miten te muut pystytte käsittelee pettymystä siitä jos mies ei kykene viemään loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteään tässä asiassa, enkä todellakaan halua syyllistää miestä mistään.
 
Siis saako avautua ärsyyntymisestä🙄
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, päästiin kyllä hommiin mut mies ei sitten kyennytkään loppuun asti. Tiedän että tää ei sais ärsyttää millään tavalla mut ärsytti kuitenkin ihan törkeästi ja se varmaan näkyi myös miehelle. Mä en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkä se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tätä mun kiertoa. Äh, en tiiä miks tää edes ärsyttää näin paljon. Varmaan siksi että luultavasti tänäänkään ei päästä petihommiin kun oon pitkässä päivässä töissä ja menee myöhään. Täällä töissä on kauhee katastrofi yllättäen ja tekis mieli vaan mennä himaan jatkaa lomaansa🤦 no ehkä tää tästä taas menee ohi jossain vaiheessa 😁
Miten te muut pystytte käsittelee pettymystä siitä jos mies ei kykene viemään loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteään tässä asiassa, enkä todellakaan halua syyllistää miestä mistään.
I feel you. Mä käsittelen sitä pettymystä todella lapsellisesti ja se pettymys näkyy myös miehelle mikä taas ei ainakaan vähennä toisen paineita. Lähinnä halusin sanoa että et ole tunteiden kanssa yksin. ❤
 
Kyllähän siellä ihan ilman tiirailemista joku haamuilee! 😊
Tämän rfsun testin kanssa saa vaan kyllä siinä mielessä olla vähän varovaisempi, kun paljon on juttua että herkästi tulee viivanpaikka esiin, mutta toivotaan että lähtee siitä vahvistumaan 🤗
Näin mä muistelinkin! Hitsi kun en muista oonko itse juuri tällä testillä testannut aikaisemmin, kaikki tähän mennessä olleet niin vitivalkoisia. Ja siis tuo viiva piirtyi oikeastaan heti, ennen kuin testi oli edes kerennyt kuivua.. pitää malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdä uusi testi.
 
Näin mä muistelinkin! Hitsi kun en muista oonko itse juuri tällä testillä testannut aikaisemmin, kaikki tähän mennessä olleet niin vitivalkoisia. Ja siis tuo viiva piirtyi oikeastaan heti, ennen kuin testi oli edes kerennyt kuivua.. pitää malttaa odottaa huomiseen aamuun ja tehdä uusi testi.
Mulla ei ollut edes noin vahva rfsu- testi, mutta seuraavana päivänä digitesti näytti plussan.
 
I feel you. Mä käsittelen sitä pettymystä todella lapsellisesti ja se pettymys näkyy myös miehelle mikä taas ei ainakaan vähennä toisen paineita. Lähinnä halusin sanoa että et ole tunteiden kanssa yksin. ❤
No tuntuu samalta et pääsi sellanen helvetin lapsellinen kiukunpuuska yötä vasten ja meni jopa yöunet siinä molemmilta😣
Ehkä tää asia on vaan itelle sit niin iso että ei pysty yhtään hallitsee sitä pettymystä. Nyt ajattelen koko loppukierron että saletisti juuri siitä eilisestä olis tärpännyt vaikken voikaan sitä tietää😂 äh, hormonit ja kaikki🤦
Mut jotenkin lohduttavaa kuulla etten oo ainut kiukuttelija ❤️
 
Siis saako avautua ärsyyntymisestä🙄
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, päästiin kyllä hommiin mut mies ei sitten kyennytkään loppuun asti. Tiedän että tää ei sais ärsyttää millään tavalla mut ärsytti kuitenkin ihan törkeästi ja se varmaan näkyi myös miehelle. Mä en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkä se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tätä mun kiertoa. Äh, en tiiä miks tää edes ärsyttää näin paljon. Varmaan siksi että luultavasti tänäänkään ei päästä petihommiin kun oon pitkässä päivässä töissä ja menee myöhään. Täällä töissä on kauhee katastrofi yllättäen ja tekis mieli vaan mennä himaan jatkaa lomaansa🤦 no ehkä tää tästä taas menee ohi jossain vaiheessa 😁
Miten te muut pystytte käsittelee pettymystä siitä jos mies ei kykene viemään loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteään tässä asiassa, enkä todellakaan halua syyllistää miestä mistään.
Kyllä muakin harmitti ihan sikana toi meidän viimeisin. Mutta onhan se sit vaan ymmärrettävä ettei pysty jos ei pysty. On ollut meilläkin aikaisemmin ettei onnistu kun pitäisi. Jyystetty tunti menee ja itelle pitää ottaa jo näyttelijäntaidot käyttöön ettei mies huomaa että alkaa olla jo vähän raskasta. En vaan ole ikinä näyttänyt oikeasti tunteita vaan sanon ett hei eihän tässä mitää ku ollaan väsyneitä molemmat yms. Ett huomenna varmaan helpompi ku ollaan levätty.

Mut se koti inssi varmaan sit kun on todellakin pakko saada suoriuduttua, näin mä oon ajatellut nyt jatkossa.

Ymmärrän kyllä sun fiilikset, en vaan itse näytä niitä just kun ajattelen että se menis seuraavaksi vielä vaikeammaksi 🙄
 
Siis saako avautua ärsyyntymisestä🙄
Mun eilinen ihanan positiivinen fiilis tuntuu olevan muisto vaan. Eiliset tallettelut meni siis puihin, päästiin kyllä hommiin mut mies ei sitten kyennytkään loppuun asti. Tiedän että tää ei sais ärsyttää millään tavalla mut ärsytti kuitenkin ihan törkeästi ja se varmaan näkyi myös miehelle. Mä en siis koskaan kerro sille kun on ovulaatio tms koska sille tulee suorituspaineita, mut ehkä se on oppinut jo jotenkin tulkitsee tätä mun kiertoa. Äh, en tiiä miks tää edes ärsyttää näin paljon. Varmaan siksi että luultavasti tänäänkään ei päästä petihommiin kun oon pitkässä päivässä töissä ja menee myöhään. Täällä töissä on kauhee katastrofi yllättäen ja tekis mieli vaan mennä himaan jatkaa lomaansa🤦 no ehkä tää tästä taas menee ohi jossain vaiheessa 😁
Miten te muut pystytte käsittelee pettymystä siitä jos mies ei kykene viemään loppuun asti toimitusta? Siis tunnen itseni kauheeksi akaksi joka vaan ajattelee itteään tässä asiassa, enkä todellakaan halua syyllistää miestä mistään.
Hei ymmärrän täysin ton fiiliksen! Täällä käynyt myös noin ja tuntuu, et just oviksen aikaan miehellä into alimmillaa. Sit taas loppukierrost ja menkkojen aikaan tuntuis olevan enemmän intoa🙄 ja kyllä se pettymys musta näkyy valitettavasti, en osaa peitellä sitten yhtään ja saatan jopa vähän kiukutel ja sit tulee syyllinen olo.

Kp19 tänään ja eilen oli päivälämmöt loppukierron tasoa. Joko oli droppi tai sit vasta sunnuntaina ovis mihin en kyllä jaksa uskoa🤔 kosteaa on vieläkin, mut eipä mul loppukierrost pahemmin kuivaa ookkaa.

Onnittelut @Nurppu ja @Hildamaria

@Viivi92 Syvät pahoittelut❤ helmikuussa km 6+4 tuoreessa muistissa, jaksamista asian käsittelyyn❤
 
Takaisin
Top