Raskaaksi 2022

Kirjoittelin viime vuonna 2021 ryhmässä ja yritys jäi tauolle ja kiertokin oli ihan mitä sattuu alkuraskauden km jälkeen (tai biokemiallisen) ja kierto tasaantui ja oireita seurasin joka kierrossa tarkasti. Yritys on tarkoitus aloittaa tänä vuonna joten sillä taustalla olen seurannut. Ovulaation ja luteaalin oireet ovat olleet hyvin paljon samat jokaisessa kierrossa, paitsi nyt, pari päivää sitten tuli kauhea päänsärky ja viluttaa, nuha, outoja tuntemuksia alavatsalla ja muitakin raskauteen viittaavia oireita. Nyt on kp27, tein eilen kp26 iltapäivällä testin ja siihen tuli haalea viiva, mutta mua hämää kovin kun testiin jäi sellainen värikertymä. Toki testaan vielä uudestaan, mutta mitä olette mieltä?

Ehkä kuukautiset tulevat viikonlopun aikana, mutta jos ei niin testaan sitten maanantaina uudestaan.

Aktiivisemmin alan kirjoitella kun yritys alkaa mikäli ne kuukautiset tulevatkin. Ehkä joulun taika teki tehtävänsä. On nälkä koko ajan ja muita outoja oireita. Etoo, janottaa ja rinnat eivät ole samalla tavalla kipeät kuin aiemmin vaan jotenkin "satunnaisesti " ja lähinnä kiristävästi. Liitteenä kuva testistä
Hyvältä vaikuttaa :thumbs-up:

Minusta toi on selvä ja oikea haamu :red-heart::smiling face with heart-eyes:
Toivottavasti... kun nyt kerran 2 viivaa tuli, vaikka tyystin "yllättäen", ja viiva on kyllä luonnossa huomattavasti selkeämpi, mutta tuo outo väriaineen leviäminen ihmetyttää - niin kyllä se toivo nousi että jäisi sitten pois kuukautiset ja täten ei tarvitsisi yritystä edes aloittaa.

Kerron kyllä mikäli tää sit ihan plussan alku on..

Tääl alko menkat tänää buu!! Tuli vähän lyhyempi kierto ton pilleriunohduksen takia. Noh sainpahan kunnon vauvakuumeen päälle ja sovittiin nyt miehen kanssa kun pillerit loppu et ostan nyt viel 6kk pillerit ja sit jätetään pois :smiling face with heart-eyes: eli sain vähän aikaistettua kun alunperin oli puhe alkusyksystä. Mut en kyl taas tiedä, et miten jaksan oottaa puol vuotta kun en jaksa oottaa ees oviksesta kymmentä päivää et saa testata :rolling: mut toivottavasti teistä kovin moni ei ole enää kesällä täällä :folded: jään kyllä tänne tiirailemaan testejä :rolling::folded:

Yk17. Dpo 10 tai 11 ja tässä hieman tämän päivän testien satoa. :Weary Cat Face: Vähän pelottaa alavatsan nipistely, edellisen kerran vastaava nipistely viittasi kemialliseen/varhaiseen keskenmenoon.
20220106_215315.jpg

20220106_090616.jpg

Minäkin hyppään tänne tuolta 2021-ryhmästä.
Neljättä kuumeilen, ei ehkäisyä käytössä.. moneen vuoteen.

Ovis eilen tai tänää , mutta ei oo päästy hyödyntämään. Kahotaan sit ens kierrossa jos ois parempi onni x) Plääh !

En nyt tiiä mitä ajatella. Mulla aina luteaali 13-14 että en uskoisi et menkat ois alkamassa ku aikaisintaan ens torstaina.. ja nyt on dpo 7 ni ne lämmöt nyt illalla ennen unia olikin 36,5 (päivällä se 37 ja alkuillasta 36,8-37) sama nyt aamulla suht normi lämpö. Katsotaan onko päivällä taas lähempänä 37 vai miksi ne nyt laski piru vie..pitäskö näitäkin olla seuraamatta ettei tuu tämmönen jostai syystä pettyny olo ennen aikojaan

MuoksmJaa nyt näytti sit 37..joko paska mittari tai vaihtelee iha liikaa? Mietin et onks ollu kokoo ovista.. Aion katsella menkkojen aikaan ja niiden jälkeen näitä päivä ja ilta lämpöjä vielä et näyttääkö samoja lukemia
Nyt klo 9 taas 36,9..kävi alhaalla kuitenkin jopa illalla et saahan sitä toivoa et ois sit vaikka ollu se dippi....

Muokattu viimeksi:
Dpo12 ja nega apteekin herkimmällä tikulla testattu. Yk20 meni siinä.

Yk17. Dpo 10 tai 11 ja tässä hieman tämän päivän testien satoa. :Weary Cat Face: Vähän pelottaa alavatsan nipistely, edellisen kerran vastaava nipistely viittasi kemialliseen/varhaiseen keskenmenoon.
View attachment 109813
View attachment 109814

Superpaljon Onnea ja varpaatkin pystyyn että pysyy lujasti kiinni ❤

Dpo12 ja nega apteekin herkimmällä tikulla testattu. Yk20 meni siinä.

Olen pahoillani uuteen kiertoon joutumisesta :loudlycrying:

Oletteko muut huomanneet ettei kaupoissa olisi enää niitä tavallisia greippejä myynnissä? Ollaan nyt neljästä kaupasta etsitty, kaikissa ollut vaan verigreippejä ja viimeisessä jotain vihergreippejä (!?).

Liitteet

• CCDBD21E-628D-4879-8F8C-C0EA5E33DF8A.jpeg
    CCDBD21E-628D-4879-8F8C-C0EA5E33DF8A.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 67
Onnea Krisu!!

Mulla myös eilen rtesti nega. Dpo11 nyt, kalenterin mukaan menkat pari päivää myöhässä mutta ilmeisesti alkavat nyt sitten myös myöhemmin kun ovis oli normaalia myöhemmin. Jos alkavat siis, toivottavasti ei :folded:

Yk13, dpo13 enkä jaksa testata. Dpo10 testasin negan, eikä mitään epätavallista oiretta ole ilmaantunu, mistä vois innostua.
Huomenissa pitäis menkkojen alkaa. :side_tear:

En nyt tiiä mitä ajatella. Mulla aina luteaali 13-14 että en uskoisi et menkat ois alkamassa ku aikaisintaan ens torstaina.. ja nyt on dpo 7 ni ne lämmöt nyt illalla ennen unia olikin 36,5 (päivällä se 37 ja alkuillasta 36,8-37) sama nyt aamulla suht normi lämpö. Katsotaan onko päivällä taas lähempänä 37 vai miksi ne nyt laski piru vie..pitäskö näitäkin olla seuraamatta ettei tuu tämmönen jostai syystä pettyny olo ennen aikojaan

MuoksmJaa nyt näytti sit 37..joko paska mittari tai vaihtelee iha liikaa? Mietin et onks ollu kokoo ovista.. Aion katsella menkkojen aikaan ja niiden jälkeen näitä päivä ja ilta lämpöjä vielä et näyttääkö samoja lukemia
Nyt klo 9 taas 36,9..kävi alhaalla kuitenkin jopa illalla et saahan sitä toivoa et ois sit vaikka ollu se dippi....
Näiden lämpöjen heittelyjen takia ei tosiaan sitä iltalämpöö kannata paljon mittailla. Sen takia se aamulämpö on tarkoitettu tähän seurantaan ja sekin tavoitteena mitata aina samaan aikaan heti kun herää ilman että edes sängystä nousee.

Minä esim. jätän aamulämmöt mittaamatta kun herään klo 4:00 työt alkaa klo 5:00. Kun normaalisti herään n. klo 8:00 ja silloin mittaan. Näin saan luotettavimmat lämpötilaseuranta-arvot, joita voin vertailla keskenään ja eri kierroissa.

Muoks. Kokeilin myös joissakin kierroissa seurata iltalämpöjä, mutta ne tosiaan heittelevät niiiiiin paljon, ettei niistä voi päätellä yhtään mitään. :Nerd Face:

Mulla vaihtelee toi lämpö ihan samalla tavalla. Päätin etten enää loppukierrosta mittaa, koska aiheuttaa vaan turhaa mielipahaa.

Mä mittaan lämmön heti kun herään, ennenkuin nousen sängystä ylös ja seuraavan kerran seuraavana aamuna. Lämmöt heittelee niin paljon päivän aikana. Aamulla lämmöt on matalimmillaan yleensä.
Nuorimmaisen kohdalla kun raskaus alkoi, mittailin noita lämpöjä pitkin päivää ja pelkäsin että ne romahtaa ja tulee taas keskenmeno. On tää niin stressaavaa, mutta silti mä olen innoissani ja yritän myös nauttia koska tää on viimeinen lapsi jos meille se suodaan. Mulle tulee suunniteltu sektio. Olen luvan siihen saanut jo viime synnytyksen jälkitarkastuksessa. Mulla ollut vaikeat synnytykset, yksi hätäsektio ja alatiesynnytyksessä kolmannen asteen repeämät vaikka vauva oli hädin tuskin 3kg.

Tosiaan ne aamulämmöt on kyllä ainut mitä kannattaa seurata, kun päivän aikana lämpö voi heitellä tosi paljon. Mutta ei kannata nyt ainakaan vielä toivoa menettää, kun taas pomppasi ylös :smiling-eyes:

Takaisin