Raskaaksi 2022

Näin yöllä unta että sain vauvan. Heräsin nyt aamuyöllä ja ihan täysin extempore otin huussin mukaan testin, dpo9 nyt, liekö tuon unen innostamana sitten. Ei viimekierrossakaan, joka oli kemiallinen, näkynyt yhtään mitään vielä dpo9.
Testi apteekin ultra, en jaksanut edes avata, mutta siellähän se haamuilee 🙂 Mutta niin kuin viime viestiin kirjottelin, en uskalla vielä täysin innostua...
mä sain tälläsen ihan samanlaisen haamun samalla testillä dpo9😍 toivottavasti siellä joku tarrannut lujasti kiinni. Varovaiset onnittelut!! 🥰
 
Näin yöllä unta että sain vauvan. Heräsin nyt aamuyöllä ja ihan täysin extempore otin huussin mukaan testin, dpo9 nyt, liekö tuon unen innostamana sitten. Ei viimekierrossakaan, joka oli kemiallinen, näkynyt yhtään mitään vielä dpo9.
Testi apteekin ultra, en jaksanut edes avata, mutta siellähän se haamuilee 🙂 Mutta niin kuin viime viestiin kirjottelin, en uskalla vielä täysin innostua...
toivotaan Kovasti vahvistumista viivalle ❤️
 
En tiedä onko huono asia että menkat on lyhentynyt kolmipäiväiseksi, neljän sijaan, mutta vuotoa on kuitenkin. Kuukupin ensimmäinen päivä takana, varmaan tuurilla meni oikein paikalleen. Koska en tosiaan tunne sormella että jäikö sinne huonosti joku reuna. Pikkuhousunsuoja ollut varuiksi nyt päällä. Ylivuotoja ei ole tullut vaikka pitkä yökun takana, oli kyllä ihan täynnä yön jälkeen.
Mutta näin lyhyen käytön arvio on, miksi en ole kokeillut aiemmin. Toki esim töissä ei vielä ehkä onnistu nopea tyhjennys, eikä kyllä ole ehkä tarviskaan jos ei sitten tee tuplavuoroja. Aika mielenkiintoista seurata tätä vuodon määrää.

Mä lasken muuten jo päiviä meidän uuteen testiin, lauantaina saa viimeisen kerran jumpata, toivon tälle kierrolle siis ovista myöhemmäksi. Nyt siis kaikki peukut pystyyn ettei se ainakaan tulis kp10. Kp11 meinaan mies käy antaa näytteen. Jos mä taas saan plussan kp11 niin meillä on vielä mahista tähän kiertoon.
Eilen muuten vasta hain greippimehun ja oon unohtanut nyt kaikki vitskut ottaa muutamana päivänä. Tänään taas reipastun ja aloitan ne. En tiedä onko ihan pieni kisaväsy vai vaan alku kierron alakulo, mutta valmistautuminen taas uuteen kiertoon ei tunnu samalta ku edelliset. Se into on nyt hieman kadoksissa. Kuitenkin tilasin testit sinun apteekista, sekä ovis että raskaus. No mutta eiköhän tässä kerkee innostuu vielä 😍
 
20220705_122359.jpg

Huonosti saa kuvaan kyllä 🤔
 
Hei onko teillä kokemusta noista sylkiovistesteistä? Mulla on sen verran aktiivinen elämä etten pysty pidättelee sitä pissaa useita kertoja päivässä ja tän pitkän kierron kanssa sais testata jonkun 30 päivää putkeen 🥲

Ihanaa haamulaiset! Tarrasukkia ❣️
 
Näkyy! Mulla näytti vastaavasta haamusta seiraavan aamun digi 2-3 viikkoa raskaana. Toivotaan parasta!!!
Toivotaan!
Mulla siis toki vasta dpo 9 että tosi varhain näkyy ja edellisestä km ollut testi blanco jo 1,5 vkoa sitten ja eilen tyhjennyksellä saatu testi oli negatiivinen.
 
Omaan silmään ei näy, mut joulukuises kemiallises sain vaan yhteen herkkään testiin haamun, mikä ei kuvaan asti välittyny. Samoin esikoisen ihan eka testi oli kyllä niin haalee, et sai käännel ja väännel. Mutta viivalle vahvistumista❤
Joo näitä on tullut tässä ajan saatossa saatua näitä haamuja että sillä en hirvittävästi vielä ilakoi kun kemiallisia ja km on taustalla. Kuvaan näkyikin tosi huonosti. Livenä ihan selvä haamu. 😊 jäitä hattuun.
 
Joo näitä on tullut tässä ajan saatossa saatua näitä haamuja että sillä en hirvittävästi vielä ilakoi kun kemiallisia ja km on taustalla. Kuvaan näkyikin tosi huonosti. Livenä ihan selvä haamu. 😊 jäitä hattuun.
Tosi vaikee saada kyl haamuist kuvaa. Ja sit tää foorumiki syö vörei🙈 ymmärrän.ä täysin sun fiiliksen❤ jos/kun saan taas sen toisen viivan testii ni oon varmaa pessimistinen ainaki nt-ultraa asti. Vaikka itsellä "vain" yks kemiallinen ennen ja jälkeen esikoisen ja helmikuinen km ni kummasti karisee positiivisuus. Ja itse just jättäny herkät testit nykyää kauppaa, etten ehtis innostuu kemiallisest. Epäilen vahvasti olojen perusteel, et huhtikuus olis mahdollisesti ollu kemiallinen mut en testannu herkäl. Saanut kyl taistella kovasti vastaan halua testata ajois🙈 esikoise aikaan kuuluin himotestaajiin. Esikoosest ekan tein arviolta dpo9
 
Kuulostaa tosiaan siltä, että limakalvon paksuus on varsin olematon. Greippimehu vaikuttaa myös limakalvon paksuuteen, mä käytän vehnänalkioöljykapseleita itse tuohon tarkoitukseen. 😊
Kiitos vinkistä! Mietinkin että pitäisikö noita kokeilla, eli siis huomenna kaupoille! 😅
Käytätkö läpi kierron vai vaan ovikseen asti?
 
Hoppaa, taustalta huutelen. Mulla on ollut tiputtelua ja kauankauan ja tänään sitten sain reseptin Letroihin, ensi kiertoon ehtii vasta nämä aloittaa. Mutta muistelen täällä olleen puhe aimminkin näistä, niin kuina olette kokeneet nämä? Onko apua? Jos jollakulla on ollut tiputtelun lisäksi kipuja niin onko auttaneet teillä kipuihinkin? Mielenkiintoista lähteä kokeilemaan, josko saataisiin joku tolkku tähän kipuiluun ja siihen, että iso osa kuukaudesta on verensekaista.. :Grimacing Face:
 
Ollaan just eläinlääkärin päivystyksessä ja oksettaa tämä koirien haju.. 😬🤢 lisäksi väsytti niin että yli tunnin päikkärit ei meinannut riittää.
Höh, mikäs koiralla?😪 hajuherkkyys kuulostaa kyllä hyvältä. Ja väsymys. Viimeks oli itel autos pahoinvointi.

Hajuherkkyydestä tuli mielee, et onks muilla ilmenny oviksen aikaa huonovointisuut ja hajuherkkyyttä? Itel nyt muutamat kerrat.
 
Höh, mikäs koiralla?😪 hajuherkkyys kuulostaa kyllä hyvältä. Ja väsymys. Viimeks oli itel autos pahoinvointi.

Hajuherkkyydestä tuli mielee, et onks muilla ilmenny oviksen aikaa huonovointisuut ja hajuherkkyyttä? Itel nyt muutamat kerrat.
Mulla on heti oviksen jälkeen ollut selvää tietoisuutta hajuista, mutta ei huonovointisuutta.
 
Höh, mikäs koiralla?😪 hajuherkkyys kuulostaa kyllä hyvältä. Ja väsymys. Viimeks oli itel autos pahoinvointi.

Hajuherkkyydestä tuli mielee, et onks muilla ilmenny oviksen aikaa huonovointisuut ja hajuherkkyyttä? Itel nyt muutamat kerrat.
Meillä siis kani jolla oli vatsavaivoja. Muiden koirat haisi pahalle. 😅

Mulla on oviksen aikaan yleensä sellasta raskauspahoinvointiin verrattavaa.
 
Meillä siis kani jolla oli vatsavaivoja. Muiden koirat haisi pahalle. 😅

Mulla on oviksen aikaan yleensä sellasta raskauspahoinvointiin verrattavaa.
Aaah. Paranemisia kanille❤
Viime kierrossa oviksen aikaan vauvan kakka hais omaan nenään aivan järkyltä ja kävin jopa kerran oksentamassakin. Huvittavinta tässä, että en esikoisen raskausaikana enkä tuossa keskenmenneessä oksentanut kertaakaan. Lähinnä lievää kuvotusta niissä😁
 
Ollaan just eläinlääkärin päivystyksessä ja oksettaa tämä koirien haju.. 😬🤢 lisäksi väsytti niin että yli tunnin päikkärit ei meinannut riittää.
Siis joo, koirat haisee itestänikin. Varsinkin märkä koira.
Ja meillä on 3 koiraa. Ja olemme juuri mökillä järvenrannalla ja kaikki kolme suorastaan asuvat järvessä 🙄🤢😅
 
Takaisin
Top