Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun tarpeeksi kääntelin kännykkää niin aloin näkee hailuraa jotainNonni, siitä sitä sitten taas. Oon aivan turhan aikanaan liikenteessä näiden testailujen kanssa mutta eipä voi enää mitään.
dpo 7 ovisplussasta (mut epäilen plussasta ja kivuista olevan 'jo' dpo 8)
On joo! tuo missä mullakin lukee jotain ensimmäinen toiveissa... Jne.Onko allekirjoitus sama kun se harmaa juttu tuolla mikä näkyy aina viestien alakulmassa? Jos haluan lisätä sinne yritys alkanut...
No jep, kyllä siihen jonkun hailuran saa oikeen kuvittelemalla kuviteltua. Malttaiskohan ihan huomisen jättää välistä, ja vasta sit perjantai aamuna uudestaan katsella.. josko sit ois yhtään viisaampiKun tarpeeksi kääntelin kännykkää niin aloin näkee hailuraa jotain
Jos multa kysyy niin ei maltaNo jep, kyllä siihen jonkun hailuran saa oikeen kuvittelemalla kuviteltua. Malttaiskohan ihan huomisen jättää välistä, ja vasta sit perjantai aamuna uudestaan katsella.. josko sit ois yhtään viisaampi
Toivotaan että seuraaviin tulis jotain näkyviinView attachment 113937
Vitivalkoinen dpo9 testi
Ei mulla ainakaan jäätäviä koko ajan ole. Muutama päivä ennen ovista tuli tässä kierrossa kunnon limat. Mutta sitten on sillain sopivasti sitä limaisuutta.Mössö mutta on vielä kyllä aikainen. Ei mullakaan näkynyt mitään ennenkun vasta dpo11.
Ovislimoista. Miten niitä teille tulee? Onko kokoajan paikat limasina vai vaan välillä? Itsellä ei ole koko aikaa, vaan ehkä muutaman tunnin välein ryöpsähtää jonkun verran limaa. Joskus enemmän niin että pyyhittäessä kunnon limat tai sitten vähemmän joskus. Mietin että mikähän on sitten normia
Voi miten lupaavalta näyttää!! Toivotaan että siellä pieni nyt tarraa kiinni, varovaisesti onnitteluja. ❤Parin tunnin pidätyksestä. Onkohan tää nyt se meijän kierto
Kyllä siellä viivaa näkyy miltä näyttää kuivana?Parin tunnin pidätyksestä. Onkohan tää nyt se meijän kierto
Mikä dpo? Mulla näytti tuolleen dpo10 ja oli plussaParin tunnin pidätyksestä. Onkohan tää nyt se meijän kierto
Toivottavasti tarrais kunnolla kiinniVoi miten lupaavalta näyttää!! Toivotaan että siellä pieni nyt tarraa kiinni, varovaisesti onnitteluja. ❤
Ite epäilen dpo 15 mutta voi kyllä olla vähemmänkin kun en tikuttanu ovulaatiota. Tein tän tänään alle 2tunnin pidätyksellä niin luultavasti aamupissasta ois selkeämpi viivaMikä dpo? Mulla näytti tuolleen dpo10 ja oli plussa
Tossa on kuivana kuvaKyllä siellä viivaa näkyy miltä näyttää kuivana?
Onko sulla pc liuskoja vielä? Teethän huomenna aamusta testin ja tuut näyttämään?Toivottavasti tarrais kunnolla kiinni
Ite epäilen dpo 15 mutta voi kyllä olla vähemmänkin kun en tikuttanu ovulaatiota. Tein tän tänään alle 2tunnin pidätyksellä niin luultavasti aamupissasta ois selkeämpi viiva
Tossa on kuivana kuva
Ei oo, pitää huomenna ostaa. Ainoastaan tuommonen samanlainen testi ois aamuksi. Tuun näyttämäänOnko sulla pc liuskoja vielä? Teethän huomenna aamusta testin ja tuut näyttämään?