Raskaaksi 2022

Nonni, siitä sitä sitten taas. Oon aivan turhan aikanaan liikenteessä näiden testailujen kanssa mutta eipä voi enää mitään. 🤣
dpo 7 ovisplussasta (mut epäilen plussasta ja kivuista olevan 'jo' dpo 8)

Liitteet

• 20220622_051836.jpg
    20220622_051836.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 124
Muokattu viimeksi:
Onko allekirjoitus sama kun se harmaa juttu tuolla mikä näkyy aina viestien alakulmassa? Jos haluan lisätä sinne yritys alkanut...

Nonni, siitä sitä sitten taas. Oon aivan turhan aikanaan liikenteessä näiden testailujen kanssa mutta eipä voi enää mitään. 🤣
dpo 7 ovisplussasta (mut epäilen plussasta ja kivuista olevan 'jo' dpo 8)
Kun tarpeeksi kääntelin kännykkää niin aloin näkee hailuraa jotain 😆🤞

Tiedän, todella hölmöä tuhlata testejä, mutta, olen tehnyt nyt välipäivinä ovistestejä ja vertaillut viivoja keskenään jos mä pystyisin olee turhan aikasin testaamatta raskaustestillä. Mutta eihän tässä nyt taas mitään eroa tavallaan ole , addikti ku addikti 😂
On vaan kiva tarkkailla viivojen haalenemista ja samalla testata. Testata testata testata jotain edes 🙈🤪

Eilen mies kävi kuppauksessa, ja mulle tehtiin minikuppaus niskaan kun ei tiedetä onko jotain yrittämässä kiinnittyä niin ei oteta riskiä siinä.
Ihana paikka oli ja kauniit maisemat. Kiva oli miehen kanssa kahden käydä reissussa.

Kun tarpeeksi kääntelin kännykkää niin aloin näkee hailuraa jotain 😆🤞
🤣 No jep, kyllä siihen jonkun hailuran saa oikeen kuvittelemalla kuviteltua. Malttaiskohan ihan huomisen jättää välistä, ja vasta sit perjantai aamuna uudestaan katsella.. josko sit ois yhtään viisaampi 🙈

Mössö 😕 mutta on vielä kyllä aikainen. Ei mullakaan näkynyt mitään ennenkun vasta dpo11.

Ovislimoista. Miten niitä teille tulee? Onko kokoajan paikat limasina vai vaan välillä? Itsellä ei ole koko aikaa, vaan ehkä muutaman tunnin välein ryöpsähtää jonkun verran limaa. Joskus enemmän niin että pyyhittäessä kunnon limat tai sitten vähemmän joskus. Mietin että mikähän on sitten normia 🤔

Mössö 😕 mutta on vielä kyllä aikainen. Ei mullakaan näkynyt mitään ennenkun vasta dpo11.

Ovislimoista. Miten niitä teille tulee? Onko kokoajan paikat limasina vai vaan välillä? Itsellä ei ole koko aikaa, vaan ehkä muutaman tunnin välein ryöpsähtää jonkun verran limaa. Joskus enemmän niin että pyyhittäessä kunnon limat tai sitten vähemmän joskus. Mietin että mikähän on sitten normia 🤔
Ei mulla ainakaan jäätäviä koko ajan ole. Muutama päivä ennen ovista tuli tässä kierrossa kunnon limat. Mutta sitten on sillain sopivasti sitä limaisuutta.

Mullakaan ei tuu mitään jäätäviä limoja. Ennen ovista on tosiaan kans pari päivää vv sellaista läpinäkyvää ja venyvää mut jo ovispäivänä muuttuu valkoisemmaks ja voidemaisemmaksi.
Mun oli muuten pakko eilen pissiä sellaiseen onestepin miniliuskaan, ihan oli puhtaanvalkoinen ilman viivanpaikkoja tai muutakaan. Toki tais olla dpo5 et en mitään odottanutkaan😂

Voi miten lupaavalta näyttää!! Toivotaan että siellä pieni nyt tarraa kiinni, varovaisesti onnitteluja. ❤🌈
Toivottavasti tarrais kunnolla kiinni❤️
Mikä dpo? Mulla näytti tuolleen dpo10 ja oli plussa 😊
Ite epäilen dpo 15 mutta voi kyllä olla vähemmänkin kun en tikuttanu ovulaatiota. Tein tän tänään alle 2tunnin pidätyksellä niin luultavasti aamupissasta ois selkeämpi viiva 😊
Kyllä siellä viivaa näkyy 😍 miltä näyttää kuivana?
Tossa on kuivana kuva

Liitteet

• D05BBDF2-A25C-484F-8EF0-E4230F8DB03A.jpeg
    D05BBDF2-A25C-484F-8EF0-E4230F8DB03A.jpeg
    419 KB · Katsottu: 150
Toivottavasti tarrais kunnolla kiinni❤️

Ite epäilen dpo 15 mutta voi kyllä olla vähemmänkin kun en tikuttanu ovulaatiota. Tein tän tänään alle 2tunnin pidätyksellä niin luultavasti aamupissasta ois selkeämpi viiva 😊

Tossa on kuivana kuva
Onko sulla pc liuskoja vielä? Teethän huomenna aamusta testin ja tuut näyttämään?😍

Toivottavasti ois onnistanut Riaa 😍

Itellä tänään kp15 ja eipä näyttäny ovistesti posia tänään aamulla. Reissuun lähdetään tänään ja sunnuntaina takas ja vauvantekopuuhat ei onnistu tuolla reissussa kun ei saada yksityisyyttä.
Jos ovisplussa tulee lauantaina (cb:n pinkki digi), niin onkohan mitään mahiksia ehtiä talletella sunnuntaina illansuussa...? 🤔🤷🏻‍♀️

Takaisin