Raskaaksi 2022

Mulla kokemusta niistä feikki plussista ko testillä ja paljon, pakko sanoa et tuo näyttää oikealle 😅
Voihan se olla että oli "oikea" en tiedä, kaiken järjen mukaan eilen olisi voinut olla aikaisintaan dpo 6 tai max.7 ja nekin täysin oireiden mukaan kun en tikutellut ovista. Sen mukaan veikkaan myös että lyhyempi kierto tulossa. Toki uitin tänään toisen jäljellä olevan One Stepin ja näytti enää hyvin haaleaa viivan paikkaa eli todennäköisesti sattumalta vain bongasin hörhöyksissäni kiinnittymisyrityksen 😅

Voimia @Katarina$ 😔❤️

Tänne ei mitään uutta, kierto ei vaan ala. Viimeset 3kk ollut kaikenlaisia limoja ja alavatsanippailuja, repäsyjä, jne. Mutta ei niin ei. 🤯
Jotain fiksua mun piti kysyäkkin teiltä, mutta ajatus katos johonkin. 😅

Vasta kiertopäivät 11-12 la-su ja tuli selkeät ovislimat? Mitään muuta tavallista ovisoiretta kuten mahakipua en ole rekisteröinyt (migreenistä ja pahoinvoinnista ja kuumeisesta olosta en ole niin varma liittyykö ovikseen). 🤔 Erikoista, tuntuu että moneen kuukauteen ei ole edes ovislimoja tullut (hyvin harvoin, epäilen jopa että ovuloinko vaikka on säännölliset menkat) mutta nyt ei voi kyllä erehtyä. Monta päivää etuajassa... Viime päivinä on kyllä tullut talletettua epätavallisen ahkerasti, jospa nyt nappais. 😀 ps. voiko se greippi tosiaan vaikuttaa limoihin (ja näin nopeasti) kun sitä aloin syömään/juomaan viime kierron lopuilla....😂
Kyllä voi vaikuttaa. Mulla ainakin tekee niin. Ja mulla on limat aikaisemmin kuin ovispäivä. Testeillä siis testannut. Eli varmaan ihan hyvä että tallettelut ilmojen aikaan vähintään. Mulla aikaistui tässä kierrossa ovulaatio. Saa nähdä sit milloin menkat alkaa ? Jos alkaa 🤞

Tässähän tätä, ei jää yrityksestä kiinni. Tässä kierrossa ihanaa että siis seksi on ollut ihan parasta. Yksi kerta oli että piti vielä toiste yrittää kun loppui energiat kesken 🤪 Ja syödä siis välissä 🙈
Kuppia käytettiin tänään aamusta koska lapset kotona ja hereillä niin ei voi muuta.

Dpo1 päivää vietellään ja siis kovin kovin yritän etten testaa vasta kun dpo9. Onko testikamuja ens viikolle? Tiistai 😇😍🤞

Kääk mun loma loppuu tällä viikolla. Sunnuntaina kutsuu duunit. Kiva loma ollut. Ei paljon reissuja vaan paljon kotona tällä kertaa koska raha 🥲 Mutta kiva näin, ei oo tarvinnut murehtia pakkailuja. Yhden päivän reissutkkn on kivoja 😀

Ovistikun vielä testasin tänään, haalea oli jo.
Heinäkuun puoleen väliin varasin ajan ovumialle siemennesteanalyysiin,toivottavasti sille ei ole tarvetta. Vaikka olis kyllä kiva tietää määrät ym tärpin sattuessakin 😁

Mutta eipä tässä, piinallista odotusta ens viikkoon. Toivottavasti ei tuu taas samaa jännäriä kun edelliskierrossa. Samaiset pc t odottaa kyllä 😬😅

Liitteet

• A036AD1B-7A27-44E8-9B5B-D2F9FF57F63A.jpeg
    A036AD1B-7A27-44E8-9B5B-D2F9FF57F63A.jpeg
    102.4 KB · Katsottu: 85
Tässähän tätä, ei jää yrityksestä kiinni. Tässä kierrossa ihanaa että siis seksi on ollut ihan parasta. Yksi kerta oli että piti vielä toiste yrittää kun loppui energiat kesken 🤪 Ja syödä siis välissä 🙈
Kuppia käytettiin tänään aamusta koska lapset kotona ja hereillä niin ei voi muuta.

Dpo1 päivää vietellään ja siis kovin kovin yritän etten testaa vasta kun dpo9. Onko testikamuja ens viikolle? Tiistai 😇😍🤞

Kääk mun loma loppuu tällä viikolla. Sunnuntaina kutsuu duunit. Kiva loma ollut. Ei paljon reissuja vaan paljon kotona tällä kertaa koska raha 🥲 Mutta kiva näin, ei oo tarvinnut murehtia pakkailuja. Yhden päivän reissutkkn on kivoja 😀

Heinäkuun puoleen väliin varasin ajan ovumialle siemennesteanalyysiin,toivottavasti sille ei ole tarvetta. Vaikka olis kyllä kiva tietää määrät ym tärpin sattuessakin 😁

Mutta eipä tässä, piinallista odotusta ens viikkoon. Toivottavasti ei tuu taas samaa jännäriä kun edelliskierrossa. Samaiset pc t odottaa kyllä 😬😅
Mä oon ens viikolla mukana testailemassa. Ehkä torstain paikkeilla, jollei jotain oireita ala ilmaantua sitä ennen.

Mä aloitan jo testailun varmaankin tällä viikolla, nyt dpo 4🤭 mut menkat pitäis kaiketi alkaa ens viikon alussa joten eiköhän sitä sillonkin testailla vielä😂
Mulla kans muuten muutama niitä onestepin miniliuskoja kotona, pitää niitä uittaa varmaan jo aikaisessa vaiheessa ihan mielenkiinnosta. Sitten löytyy niitä onestepin puikkoja(jotka kyllä antaneet väärää viivaa) ja sitten on yks Digi jos nyt puikkoon sattuisi tulla toista viivaa niin sillä varmistusta, tais olla niitä rfsu liuskojakin pari kotona.
Aika oireetonta on ainaki itellä, nännit kipuilee vähän mut ei muuta. Sillon mulla tärppikierrossa oli huimausta ja tuli verta ikenistä hampaita harjatessa. Km edeltävistä raskauksista ei oo mitään muistikuvaa kun niistä jo ikuisuus😁

Mä aloitan jo testailun varmaankin tällä viikolla, nyt dpo 4🤭 mut menkat pitäis kaiketi alkaa ens viikon alussa joten eiköhän sitä sillonkin testailla vielä😂
Mulla kans muuten muutama niitä onestepin miniliuskoja kotona, pitää niitä uittaa varmaan jo aikaisessa vaiheessa ihan mielenkiinnosta. Sitten löytyy niitä onestepin puikkoja(jotka kyllä antaneet väärää viivaa) ja sitten on yks Digi jos nyt puikkoon sattuisi tulla toista viivaa niin sillä varmistusta, tais olla niitä rfsu liuskojakin pari kotona.
Aika oireetonta on ainaki itellä, nännit kipuilee vähän mut ei muuta. Sillon mulla tärppikierrossa oli huimausta ja tuli verta ikenistä hampaita harjatessa. Km edeltävistä raskauksista ei oo mitään muistikuvaa kun niistä jo ikuisuus😁
jännää jännää sullahan jo saattaa loppuviikosta näkyäkin 😍

jännää jännää sullahan jo saattaa loppuviikosta näkyäkin 😍
Joo niin saattaa, sain siinä keskenmenneessä haamun jo dpo 9, mut silloin ei ollu ovulaatiosta ihan 100% varmuutta kun en tikuttanut. Nyt se oli varmasti torstaina. Jännää🤩🤩 Mut en pidä toiveita enää kauheen korkealla ettei tuu kauheeta pettymystä. Yritän ainakin ajatella että jokainen kierto on mahdollisuus, vaikka kyl se joka kerta vetää mielen matalaksi kun menkat alkaa. Me otetaan varmaan tää kesä vähän rennommin yrityksen suhteen, vaikka nyt ollaan ensimmäistä kertaa samaan aikaan lomallakin. Tietenkään tää loma ei ajoitu niin että osuis ovulaatiolle jos tästä ei nyt oo tärpännyt. Meillähän siis välillä ongelmana noi duunit ku menee ihan ristiin ja ollaan eri kaupungeissa toisinaan.

Joo niin saattaa, sain siinä keskenmenneessä haamun jo dpo 9, mut silloin ei ollu ovulaatiosta ihan 100% varmuutta kun en tikuttanut. Nyt se oli varmasti torstaina. Jännää🤩🤩 Mut en pidä toiveita enää kauheen korkealla ettei tuu kauheeta pettymystä. Yritän ainakin ajatella että jokainen kierto on mahdollisuus, vaikka kyl se joka kerta vetää mielen matalaksi kun menkat alkaa. Me otetaan varmaan tää kesä vähän rennommin yrityksen suhteen, vaikka nyt ollaan ensimmäistä kertaa samaan aikaan lomallakin. Tietenkään tää loma ei ajoitu niin että osuis ovulaatiolle jos tästä ei nyt oo tärpännyt. Meillähän siis välillä ongelmana noi duunit ku menee ihan ristiin ja ollaan eri kaupungeissa toisinaan.
Joo täälläkin yritetään rauhallisin mielin mutta kaskas kun lähemmäs päästään niin johan alkaa repeilee liitoksista rauhallisuus 😁
Toivotaan että viikko menis nopeasti 😉

Täällä elellään dpo5 ja tänään ollut kipeä olo heti aamusta alkaen sekä lievää menkkamaista juilintaa tuntunut 🤔
Mites tota vähän pisti myös mietityttää kun sain ovisplussan ti aamuna ja myöhään samana iltana/yönä jo tuntui kivut?
Et oiskohan se ovis voinut olla jo sillon samana päivänä plussasta, ja nyt ois sit kumminkin jo dpo6 😂
Meneppä ja tiiä, ihan ulapalla ollaan taas mut mites muutenkaan 🤣

Täällä elellään dpo5 ja tänään ollut kipeä olo heti aamusta alkaen sekä lievää menkkamaista juilintaa tuntunut 🤔
Mites tota vähän pisti myös mietityttää kun sain ovisplussan ti aamuna ja myöhään samana iltana/yönä jo tuntui kivut?
Et oiskohan se ovis voinut olla jo sillon samana päivänä plussasta, ja nyt ois sit kumminkin jo dpo6 😂
Meneppä ja tiiä, ihan ulapalla ollaan taas mut mites muutenkaan 🤣
Voihan se olla samana päivänä 😁 mulla ainakin tulee oviskivut ja tuntemukset melko nopeasti plussan jälkeen.
Nii ota nyt näistä naisten kehojen toiminnasta jotain tolkkua😂

Voihan se olla samana päivänä 😁 mulla ainakin tulee oviskivut ja tuntemukset melko nopeasti plussan jälkeen.
Nii ota nyt näistä naisten kehojen toiminnasta jotain tolkkua😂
Joo, täytyy varmaan yrittää malttaa mieli ja aloitella testailu ihan korkeintaan ylihuomenna/torstaina. 😂 Todelliset piinapäivät siis alkakoon.. 😬

Matkaan tänään lomamatkalta kotiin, eka piinaviikko meni sillee ihan ok ku ei kerenny miettii sitä. Nyt polttelis jo testata, mut pelkään testin olevan taas vitivalkoinen. Ei oo mitään oireita, dpo7 tänään.

Greippi voi parantaa limoja hyvinkin ja joillain limat voi olla jo pari päivää ennen munasolun irtoamista, vaikuttaisi siis ihan lupaavalta! Ootko testannu ovista tässä kierrossa?
En ole vielä saanut tikkuja postista 🙈 tilasin viikonloppuna ja ajattelin alkaa kokeilemaan, kun niihin tikkuhommiin en vielä aiemmin ole sortunut 😆

Ymmärrän mielenkiinnon miniliuskoihin kokemukseni jälkeen mutta en voi suositella. Vaikka eipä siinä vaiheessa järki päätä pakottanut itselläni kun päätin testata "huvin vuoksi". No melkoinen huvi tosiaan, olisi ollut parempi olla tietämättä tässä vaiheessa 🙄

Ymmärrän mielenkiinnon miniliuskoihin kokemukseni jälkeen mutta en voi suositella. Vaikka eipä siinä vaiheessa järki päätä pakottanut itselläni kun päätin testata "huvin vuoksi". No melkoinen huvi tosiaan, olisi ollut parempi olla tietämättä tässä vaiheessa 🙄
Joo no tässä 1,5v aikana on ehtinyt tulla noita virheellisiä positiivisia/viivanpaikkoja jonkun verran niin tuskin sitä kauheesti mistään hailuroista jaksaa innostua enää😁 kyllä sen sitten tietää jos oikea positiivinen kyseessä, ei oo ainakaan aikaisemmin raskaana ollessa tarvinnut enää arpoa. Toki silloin jo teinien raskauksissa ei ollut himoa pissiä tikkuun, se oli yks testi kun menkat jätti tulematta ja siinä se.

Joo no tässä 1,5v aikana on ehtinyt tulla noita virheellisiä positiivisia/viivanpaikkoja jonkun verran niin tuskin sitä kauheesti mistään hailuroista jaksaa innostua enää😁 kyllä sen sitten tietää jos oikea positiivinen kyseessä, ei oo ainakaan aikaisemmin raskaana ollessa tarvinnut enää arpoa. Toki silloin jo teinien raskauksissa ei ollut himoa pissiä tikkuun, se oli yks testi kun menkat jätti tulematta ja siinä se.
Okei, joo. Mä menen ensi kuussa hakemaan kierukan niin oli elämäni viimeinen hailura.

Hei macaa käyttäneet! Ajattelin ottaa tulevaan kiertoon mukaan. Oletteko käyttäneet koko kierron vai vain ovulaatioon saakka? Kokemuksia noin muuten myös kuulisin mielelläni :)

Takaisin