Raskaaksi 2022

Mua jo valmiiks hirvittää nämä mun nykyiset kierrot, kun syksymmällä aloitetaan yritys. 35-46pv, nyt mennään jo kp 50 🙈😔 onko muita joilla tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto?
Onko siihen lääkettä että kiertoa sais hieman lyhyemmäksi?

Mua jo valmiiks hirvittää nämä mun nykyiset kierrot, kun syksymmällä aloitetaan yritys. 35-46pv, nyt mennään jo kp 50 🙈😔 onko muita joilla tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto?
Mulla! Nytkin kp65 😭 mulla odottaa (edelleen) resepti primolut kuuriin apteekissa, en vaan kerkee hakea sitä ja sit kun kerkeis niin unohdan 😅 Ollut kaikenlaista tuntemusta nyt muutaman päivän mahassa, mut tässä vaiheessa en enää usko, että menkat vaan "luonnostaan" alkais. Aloin huvikseen syömään macaa testiksi tähän 😃

Mulla on nykyää suht pitkä, joku 32 pv ja pari kertaa vuodessa heittää vie lähemmäs 40 pv... 😅 suht säännöllinen kylläkin ku heittelee yleensä vaan 1-3 päivällä mutta just sillai raastavasti ettei yhtää osaa sanoa milloin menkat yllättää. Yleensä yöllä. Just vaihdetuille lakanoille. 😂 Tsemppiä yritykseen sitten kun sen aika koittaa. 🥰

Kirjotellaan nyt urakalla ku kerran on kirjotusfiilis. 😆 Yleensä vaan luen muitten viestejä kun itellä ei oo mitää sanottavaa. Tossa alkukierrosta pidin 2 vk tauonki foorumilta ja palasin nyt taas ovulaatiohetkellä jännittämään seuraavia 2 viikkoa. 😎 Yövuorossa on hyvät eväät mukana, tuoretta greippiä ja ananasta. 😏 Eikös ananaksella ole jotain samoja hyötyjä kuin greipilläkin? Ainakin molemmat on happamia. 😀

On pitkät, epäsäännölliset kierrot. 34-55 välillä yleensä, mutta oli niitä 9kk välejä jolloin ei tullut mitään. Menin yksityiselle, sain terolutit uuden kierron alkamiseks ja letrot tuomaan ovulaation. Ainakin nyt yksi kierto on tulossa melko lailla 28 paikkeille, ei oo ikinä ennen ollu:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Yk 18.
Pissasin äsken ovis tikkuun ja näyttäis olevan ovulaatio nyt. Sattuipa sopivasti kun oli just yöllä ennen nukkumaan menoa sellasta kyytiä että saa toivoa ettei naapurit tee valitusta. 😂

Onko muita samassa vaiheessa kiertoa?

Itsellä ei tässä vaiheessa kummoisia odotuksia ole raskautumisesta kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt. No ehtiipä remontoida ja muokata pihaa rauhassa ennen kun pikkuinen on sylissä. Jos koskaan on. Tiedä sitten millainen tuomio tulee että jääkö vain yrittäniseksi koko loppu ikä.
Ensikuussa on lääkärille aika ja siellä sitten ihmetellään verikokeiden tuloksia.

Yk 18.
Pissasin äsken ovis tikkuun ja näyttäis olevan ovulaatio nyt. Sattuipa sopivasti kun oli just yöllä ennen nukkumaan menoa sellasta kyytiä että saa toivoa ettei naapurit tee valitusta. 😂

Itsellä ei tässä vaiheessa kummoisia odotuksia ole raskautumisesta kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt. No ehtiipä remontoida ja muokata pihaa rauhassa ennen kun pikkuinen on sylissä. Jos koskaan on. Tiedä sitten millainen tuomio tulee että jääkö vain yrittäniseksi koko loppu ikä.
Ensikuussa on lääkärille aika ja siellä sitten ihmetellään verikokeiden tuloksia.

Hyvä ajoitus! 😂
Meillä vähän sama tilanne, yk 18 tms, en oo enää laskuissa.. mutta ryhdyin eilen tuumasta toimeen ja puutalon maalaukseen, ajattelin että tämäpä hyvä tehdä nyt kun ei ole ihan pientä jälkikasvua vahdittavana. Pikkuinen olisi todella toiveissa, mutta yrittäjäpuolison kiireiden ja remppahommien kanssa haastava yhtälö.

Hienoa, että pääsette pian tutkimuksiin. Toivottavasti löytyy helposti hoidettava syy ja saatte vielä pienen ihmisen syliin 💕

Mulla oli ennen esikoista välillä todella pitkä ja epäsäännöllinen kierto. 2 kuukautta tais olla pisin ja sit yllättäen tulikin hailakka plussa tän pitkän kierron päätteeksi ja eihän sitä voinut uskoa todeksi. Hän on nyt 2v 6kk taapero.

Yk 18.

Minä oon samassa vaiheessa, eilen oli ovulaatio oireiden perusteella (tikkuja en ole vielä saanut, niin ei voinut testailla). 😁 Nyt jännitetään pari viikkoa🤞

Tässähän tätä, ei jää yrityksestä kiinni. Tässä kierrossa ihanaa että siis seksi on ollut ihan parasta. Yksi kerta oli että piti vielä toiste yrittää kun loppui energiat kesken 🤪 Ja syödä siis välissä 🙈
Kuppia käytettiin tänään aamusta koska lapset kotona ja hereillä niin ei voi muuta.

Dpo1 päivää vietellään ja siis kovin kovin yritän etten testaa vasta kun dpo9. Onko testikamuja ens viikolle? Tiistai 😇😍🤞

Kääk mun loma loppuu tällä viikolla. Sunnuntaina kutsuu duunit. Kiva loma ollut. Ei paljon reissuja vaan paljon kotona tällä kertaa koska raha 🥲 Mutta kiva näin, ei oo tarvinnut murehtia pakkailuja. Yhden päivän reissutkkn on kivoja 😀

Ovistikun vielä testasin tänään, haalea oli jo.
Heinäkuun puoleen väliin varasin ajan ovumialle siemennesteanalyysiin,toivottavasti sille ei ole tarvetta. Vaikka olis kyllä kiva tietää määrät ym tärpin sattuessakin 😁

Mutta eipä tässä, piinallista odotusta ens viikkoon. Toivottavasti ei tuu taas samaa jännäriä kun edelliskierrossa. Samaiset pc t odottaa kyllä 😬😅
Mää kans ens viikolla (loppuviikosta tosin ehkä) varmaan testailen, koska voihan sitä rahojaan tuhlata huonompaankin :Relieved Face: tänään kp15/mahdollisesti dpo0 Lämpöjen mittailu mennyt vähän ketuilleen viime päivät, niin saa nähdä mihin Fertility Friend tyrkkäsee oviksen, kun ovistestitkin plussailee kolmatta päivää, vahvin tosin kp13 iltapäivästä, mut lämmöt ei oo noussut. Jos huomenna nousee lämpö niin tänään se sitten ollut. Me tosin oltiin liian innokkaita liian aikaisin tässä kierrossa ja lähin ovista edeltävä tallettelu oli dpo-2 laskettuna siitä jos tänään dpo0, niin luotto ei oo älyttömän luja yhteen kertaan :Face With Tears Of Joy:

Joko täällä kohta alkaa pärähdellä plussia maaliskuisiin? 😊😍
Voi kunpa pärähtäisi. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: On jotenkin tosi toiveikas olo nyt, tänään siis menossa vasta dpo4. Ensi maanantaina olisi dpo10 ja silloin voisin ehkä testata, ellen malta parilla päivällä vielä siitä viivyttää. En kuitenkaan aiemmin.

@Maakku, oon pahoillani uudesta kierrosta. :sad-face:

Huomenna dpo9, aattelin silloin testata. Ostin rfsu herkän ja pc normi liuskoja. Kumpi huomenna kokeiluun? Odotukset on kyl matalalla, ku oon tänää ollu nii masentunu (pms oire)

Mulla ollut jotenkin todella alakuloinen olo sen kemiallisen jälkeen, mutta nyt kun ovis taas lähestyy niin alkaa taas toivonkipinä heräilemäön että josko seuraavalla kerralla pysyisi pieni kyydissä.

Ovuloin viime kierrosta selvästi vasemmalta puolelta ja nyt taas vasenta puolta jomottelee mutta oliko se niin että jomotuksista päätellen ei voi sanoa kummalta puolelta ovuloi?
Toivon todella että ovisplussa tulis huomenna tai ylihuomenna, kun pe-su ollaan reissussa jossa hässiminen ei oikein onnistu kaveriporukan ympäröimänä 😅

Mää kans ens viikolla (loppuviikosta tosin ehkä) varmaan testailen, koska voihan sitä rahojaan tuhlata huonompaankin :Relieved Face: tänään kp15/mahdollisesti dpo0 Lämpöjen mittailu mennyt vähän ketuilleen viime päivät, niin saa nähdä mihin Fertility Friend tyrkkäsee oviksen, kun ovistestitkin plussailee kolmatta päivää, vahvin tosin kp13 iltapäivästä, mut lämmöt ei oo noussut. Jos huomenna nousee lämpö niin tänään se sitten ollut. Me tosin oltiin liian innokkaita liian aikaisin tässä kierrossa ja lähin ovista edeltävä tallettelu oli dpo-2 laskettuna siitä jos tänään dpo0, niin luotto ei oo älyttömän luja yhteen kertaan :Face With Tears Of Joy:
Mutta pitäis riittää, oliko sulla nopee se ovis aina huipun jälkeen? Toivotaan parasta 🥰

Takaisin