Raskaaksi 2022

M
Tänään vaihtui KP1, luteaali jäi vain 11päivän mittaiseksi. Osaako kukaan sanoa onko tuo ihan riittävä raskautumista ajatellen?
Minä olen raskautunut 10 pv luteaalilla mutta toki kesken meni. Mulle äitiyspolilla sanottiin että ne pitää 12 pv normaalina mutta kyllä pienemmälläkin voi raskautua.

Pahoittelut uudesta kierrosta @AAK , mun silmään sattunut näissä keskusteluissa että juuri 10pv luteaalilla onnistunut myös.

Tein taas testimielessä tikun uittamista ja tänään on tasavahvat viivat. Huomenna sitten jos on jo vaaleampi niin testaus jää siihen.

Eilen saatiin talleteltua onneksi ❤️

Menkkoja ei näy eikä kuulu. Mietin että oliko ne viikko sitten olleet vuodot jotkut tosi niukat menkat sitten? Ja melkein viikon etuajassa? Mitähän merkkais tonne sovellukseen..?

Menkkoja ei näy eikä kuulu. Mietin että oliko ne viikko sitten olleet vuodot jotkut tosi niukat menkat sitten? Ja melkein viikon etuajassa? Mitähän merkkais tonne sovellukseen..?
Ootko 100 varma ovulaation ajankohdasta? 😯

Ootko 100 varma ovulaation ajankohdasta? 😯
Aika vahvasti oon varma. Tossa toi keskimmäinen on sen verran tumma.
Ja oli ihan oikeeseen aikaan oli sovelluksen mukaan. Normaalisti kierto on 27-28pvä, nyt vuoto oli kp22-23.

Liitteet

• Screenshot_20220619-143500.jpg
    Screenshot_20220619-143500.jpg
    918.3 KB · Katsottu: 74
Aika vahvasti oon varma. Tossa toi keskimmäinen on sen verran tumma.
Ja oli ihan oikeeseen aikaan oli sovelluksen mukaan. Normaalisti kierto on 27-28pvä, nyt vuoto oli kp22-23.
Voiko olla mahdollista että lh on noussut, mutta jostain syystä ovulaatio ei oo kuitenkaan tapahtunut tuolloin? Positiivinen ovistesti kun ei tarkoita kuitenkaan sitä että ovis myös tapahtuu.. 🤔 voisko olla että tuo viikko sitten niukka vuoto oliskin ollut ovulaatio?

Tänään vaihtui KP1, luteaali jäi vain 11päivän mittaiseksi. Osaako kukaan sanoa onko tuo ihan riittävä raskautumista ajatellen?
4 lasta saanut 11 päivän luteaalilla. Tämäkin kyllä joskus satunnaisesti ollut pidempi, mutta yleensä 11 päivää. Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

Voiko olla mahdollista että lh on noussut, mutta jostain syystä ovulaatio ei oo kuitenkaan tapahtunut tuolloin? Positiivinen ovistesti kun ei tarkoita kuitenkaan sitä että ovis myös tapahtuu.. 🤔 voisko olla että tuo viikko sitten niukka vuoto oliskin ollut ovulaatio?
Mistäänhän en voi varma olla, kun ei oo koskaan ovis tuntunut mitenkään selkeesti.. sen takia alunperin aloin tikuttamaan, kun ei oo selkeitä oireita/kipuja ollut, niin ei ollut omasta kierrosta mitään hajua.
Toisaalta tuntuu hassulta myös että yhtäkkiä oviksen aikaan ois 2 päivän vuoto, kun ei aiemmin oo ollut.
Turhauttavaa tämmönen epätietoisuus 🙂 no, torstaina lähtö reissuun, varmuuden vuoks pitää viel ennen sitä tehdä r.testi, vaikka ei tässä mahiksia näytä olevan.

Siivosin vaatekaappeja ja löysin pari One step herkkää liuskaa. Tulivat puoli vuotta sitten ovistestien kylkiäisenä enkä muistanut niiden olemassaoloa. Ei ole enää ollut raskautumisen yritystä terveyssyistä. Mutta sain hetkellisen mielenhäiriön entisenä tikkuneurootikkona ja uitin testiä päiväpissaan joka oli ollut 2-3 tuntia rakossa. Ei mitään tietoa dpo päivästä kun en testannut, mutta paljon se ei ole. Tällainen huijariviiva ilmestyi 😱 Oon kuullut että antaa törkeitä viivanpaikkoja. Ensimmäinen kosteana, jälkimmäinen kuivana.

Liitteet

• 20220619_133125.jpg
    20220619_133125.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 207
  • 20220619_134810.jpg
    20220619_134810.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 205
Siivosin vaatekaappeja ja löysin pari One step herkkää liuskaa. Tulivat puoli vuotta sitten ovistestien kylkiäisenä enkä muistanut niiden olemassaoloa. Ei ole enää ollut raskautumisen yritystä terveyssyistä. Mutta sain hetkellisen mielenhäiriön entisenä tikkuneurootikkona ja uitin testiä päiväpissaan joka oli ollut 2-3 tuntia rakossa. Ei mitään tietoa dpo päivästä kun en testannut, mutta paljon se ei ole. Tällainen huijariviiva ilmestyi 😱 Oon kuullut että antaa törkeitä viivanpaikkoja. Ensimmäinen kosteana, jälkimmäinen kuivana.
Tää näyttää kyl oikeelle kyseisellä testillä 🤔 kannattaa hakee joku muu koska tää näyttää yleensä haaleta ku muut jo tummempaa

Ohhoh, meinasitkos varmistella jollain muulla 😅

Vasta kiertopäivät 11-12 la-su ja tuli selkeät ovislimat? Mitään muuta tavallista ovisoiretta kuten mahakipua en ole rekisteröinyt (migreenistä ja pahoinvoinnista ja kuumeisesta olosta en ole niin varma liittyykö ovikseen). 🤔 Erikoista, tuntuu että moneen kuukauteen ei ole edes ovislimoja tullut (hyvin harvoin, epäilen jopa että ovuloinko vaikka on säännölliset menkat) mutta nyt ei voi kyllä erehtyä. Monta päivää etuajassa... Viime päivinä on kyllä tullut talletettua epätavallisen ahkerasti, jospa nyt nappais. 😀 ps. voiko se greippi tosiaan vaikuttaa limoihin (ja näin nopeasti) kun sitä aloin syömään/juomaan viime kierron lopuilla....😂

Vasta kiertopäivät 11-12 la-su ja tuli selkeät ovislimat? Mitään muuta tavallista ovisoiretta kuten mahakipua en ole rekisteröinyt (migreenistä ja pahoinvoinnista ja kuumeisesta olosta en ole niin varma liittyykö ovikseen). 🤔 Erikoista, tuntuu että moneen kuukauteen ei ole edes ovislimoja tullut (hyvin harvoin, epäilen jopa että ovuloinko vaikka on säännölliset menkat) mutta nyt ei voi kyllä erehtyä. Monta päivää etuajassa... Viime päivinä on kyllä tullut talletettua epätavallisen ahkerasti, jospa nyt nappais. 😀 ps. voiko se greippi tosiaan vaikuttaa limoihin (ja näin nopeasti) kun sitä aloin syömään/juomaan viime kierron lopuilla....😂
Ja tosiaan siinä pisteessä oon että tilasin viikonloppuna 60 kpl ovistestejä... Niitä ei oo vie tullut käytettyä laisinkaan tässä 12 kk aikana... Ehkä nyt on aika ottaa "kovemmat" keinot käyttöön kun vuos yritystä takana. 🤣

Greippi voi parantaa limoja hyvinkin ja joillain limat voi olla jo pari päivää ennen munasolun irtoamista, vaikuttaisi siis ihan lupaavalta! Ootko testannu ovista tässä kierrossa?

Minulla greippimehu VAIKUTTAA ovislimoihin, ne on ihan kymmenkertaiset! Selkeä ero kiertoihin, joissa en ole greippimehua juonut. Mies huomaa sen myös ja aina ihmettelee mielissään,kun lisäliukasteelle ei ole todellakaan tarvetta. Olen uskaltanut käyttää greippiä vain kierroissa, joissa minulla ei ole ollut mitään lääkettä.

Tässä kierrossa käytin ja oli yksi päivä - ällövaroitus, älä lue eteenpäin jos limatiedot eivät kiinnosta - että minulla kerran roikkui paksu lima vessanpöntöllä melkein pytyn vedessä asti katkeamattomana nauhana! Kunnon siittiöiden pelastusköysi! 😂 Se "rihma" minulla aina tulee pari päivää ennen ovisplussaa, mutta ei kyllä koskaan noin pitkänä. Oli kaksinkertainen normaalipituuteen verrattuna.

Takaisin