Raskaaksi 2022

@Mamiksx4 mä yleensä muista oireista (lämmöistä ja krampeista) päättelen sit sen ite ovispäivän. Mulla on vähän vaihdellu, että joskus ovis ollu heti seuraavana päivänä ekasta liuskatestiplussasta (yleisempi), joskus venyny sitä seuraavalle päivälle (harvemmin). Mut päätellen inseminaatiohoitojen ajoituksista julkisilla, veikkaan että mun ovis tulee keskimääräistä nopeemmin ovisplussasta.

Eli inssit pyritään ajottaa ennen ovista, ja ainakin HUSissa se tehdään niin, että aamulla tehdään digitesti, ja jos se on plussa, niin siitä seuraavana päivänä inssi. Eli tuosta tulkitsen, että yleensä naisilla tulee vasta sillon vähän myöhemmin ite ovis. Mulla tuli aina digiplussapäivästä edellisenä päivänä iltapäivästä/illasta liuskatestiin plussa. Ja sillon digiplussasta seuraavana päivänä mulla oli jo ovis menny ohi. Eli ovis osu mulla sillon käytännössä digiplussan kans samalle päivälle, liuskaplussasta seuraavalle.

Eli tiivistettynä, ite tulkitsisin omalla kohdalla ekan liuskaplussan o-1, mutta en välttämättä oo oikee verrokki :D

Ovistikku näyttää jo näin vaikka kp9 vasta 😬 Veikkaisin huomenna plussaa viimeistää .

Miltä näyttää teidän silmää ?

Liitteet

• A795C4DC-2BB1-4FE8-ACF1-5D0C60004A87.jpeg
    A795C4DC-2BB1-4FE8-ACF1-5D0C60004A87.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 102
Ovistikku näyttää jo näin vaikka kp9 vasta 😬 Veikkaisin huomenna plussaa viimeistää .

Miltä näyttää teidän silmää ?
Pikkukuvassa näyttävät tasavahvoilta, mutta kun zoomaa, niin on tuo kontrolli jonkun verran tummempi. Mutta ihan lähellä jo varmastikin! Oisko sun digillä mahdollista varmistaa?

Pikkukuvassa näyttävät tasavahvoilta, mutta kun zoomaa, niin on tuo kontrolli jonkun verran tummempi. Mutta ihan lähellä jo varmastikin! Oisko sun digillä mahdollista varmistaa?
Ei ole digejä yhtään. Apteekissa saattaa olla mutta eiks se ole jo myöhästä? Vai oliko se myös se missä mittaa estrogeenia että pitäis aloitrll ajoissa. Voisin huomenna niitä tavallisia digejä ostaa jos apteekissa on ja katsoa iltapäivällä.

Täällä ois sovelluksen mukaan pitänyt olla kp1 tai kp2. Ei pienintäkään tuhrua. Pitää aamulla tehdä testi 😅
Tää on nyt toka kerta yrityksen aikana kun myöhässä menkat, ja eka kerta oli viime kierrossa ~4 päivää, ilman syytä. Niin en nyt tiiä että sekoileeko kroppa jotain.

Täällä tänään dpo10 ja ensimmäinen herkkä raskaustesti tehty, negaa näytti. Oireita on ollu hieman etova olo parina päivänä, sekä puuttuvat tutut tissi- ja menkkakivut 😯 voikohan tuo tuosta vielä muuttua plussaksi..
VRmasti voi muuttua. Mä edelliskierrossa lueskelin kun jotkut saaneen esim hailakkaa haamua dpo12-13 vasta ja ennen sitä ollu negaa. Kaikki mahdollista ennenku menkat alkaa 🙏😍

Täällä ois sovelluksen mukaan pitänyt olla kp1 tai kp2. Ei pienintäkään tuhrua. Pitää aamulla tehdä testi 😅
Tää on nyt toka kerta yrityksen aikana kun myöhässä menkat, ja eka kerta oli viime kierrossa ~4 päivää, ilman syytä. Niin en nyt tiiä että sekoileeko kroppa jotain.

Noniiiin? 👀😊🤞

Hei, ostin nyt semmosen sykettä mittaavan rannekkeen!:Smiling Face With Smiling Eyes:mitä tästä nyt pitäis seurailla, minkälaiset muutokset viittas raskauteen? Kiitos ku neuvotte mua tässä :Face With Tears Of Joy:

Täällä tänään dpo10 ja ensimmäinen herkkä raskaustesti tehty, negaa näytti. Oireita on ollu hieman etova olo parina päivänä, sekä puuttuvat tutut tissi- ja menkkakivut 😯 voikohan tuo tuosta vielä muuttua plussaksi..
Voihan se. Mulla näytti herkkä medigoo vasta pientä tummaa varjoa dpo 11, "ei herkkä" pc antoi samana päivänä jo selvää haamua 😊 mutta dpo 10 ei näkynyt vielä mitään.

Lähellä ollaan. Lähellä ollaan. 🥰

Ja tosiaan säikähdin siinä aamupesuilla että menkatko muka alkoi, ei, limat mitkälie herranjumala ei tämmössii ollu ikinä!

Myo inositol,royal gelee, greippimehu.

Lisäks menee nyt muiden tavallisimpien lisäksi astaxanthinia ja lykopeenia. Aloitin astaxanthiinin liian myöhään eikä se kerennyt sisäisesti vaikuttaa.

Liitteet

• 0FD20920-0862-4BD9-87EE-CFEBB67C27B6.jpeg
    0FD20920-0862-4BD9-87EE-CFEBB67C27B6.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 90
Muokattu viimeksi:
Lähellä ollaan. Lähellä ollaan. 🥰

Ja tosiaan säikähdin siinä aamupesuilla että menkatko muka alkoi, ei, limat mitkälie herranjumala ei tämmössii ollu ikinä!

Myo inositol,royal gelee, greippimehu.

Lisäks menee nyt muiden tavallisimpien lisäksi astaxanthinia ja lykopeenia. Aloitin astaxanthiinin liian myöhään eikä se kerennyt sisäisesti vaikuttaa.
Mulla kanssa tässä kierrossa ekaa kertaa myo-inositoli ja greippimehu ja ihan sama havainto limoista. :tears:

Onko muilla ollut ovulaatio-oireena kummallista tunnetta alapäässä, vähän niin kuin paineen tunnetta tai pieniä vihlaisuita? :Face Without Mouth: Suomeksi googlaamalla löytyi jotakin keskusteluita aiheesta, eli ei tämä ihan ainutkertaista pitäisi olla, muttei vissiin mikään tyypillisinkään ovulaatio-oire? Oon viime kuussa laittanut Flo'iin samaan aikaan merkinnän oudosta olosta alapäässä.

Erittäin huonosti ja vähän nukutun yön jälkeen olihan se täysin valkoinen tikku taas pieni isku vasten kasvoja.

En tiiä oliko ne viime viikonlopun vuodot sit viikon etuajassa olleet menkat, mut jotenkin nyt on vissiin kroppa ihan sekasin.

Voi ei 😔 inhottavaa kun joutuu arvuuttelemaa mitä kroppa oikein millonkin meinaa! 🤯

Mulla kanssa tässä kierrossa ekaa kertaa myo-inositoli ja greippimehu ja ihan sama havainto limoista. :tears:

Onko muilla ollut ovulaatio-oireena kummallista tunnetta alapäässä, vähän niin kuin paineen tunnetta tai pieniä vihlaisuita? :Face Without Mouth: Suomeksi googlaamalla löytyi jotakin keskusteluita aiheesta, eli ei tämä ihan ainutkertaista pitäisi olla, muttei vissiin mikään tyypillisinkään ovulaatio-oire? Oon viime kuussa laittanut Flo'iin samaan aikaan merkinnän oudosta olosta alapäässä.
No on mulla nyt siis ollut ennen ovulaatiota semmosta paineentunnetta joka on vähän kuin semmosta että panettaa 😂🙈
Nyt on tänään sit hieman semmosta juilintaa mutta aika laimeita vielä. Jos tänään se o plussa tulee niin huomenna taitaa enemmän juilia.

Mulla loppuu huumorintaju, usko ja mielenterveys näiden testien kans. Tänään varmaan dpo12-14, en nyt enää oo ollenkaan varma milloin ovis on ollut. Mut tässä joka tapauksessa tämän aamun testien tulokset. Muutenhan Sofi näyttäis jo ihan lupaavalta, mut ne on näyttänyt jo about 3 päivää ihan samanlaiselta. Pregcheckissä ajoittain havaittavissa jotain, jos omistaa oikein vahvat viivakiikarit, nut negaahan ne todellisuudessa taitaa olla.

Liitteet

• 21ED8BF4-1468-4FC3-A2A9-17C2AE57A218.jpeg
    21ED8BF4-1468-4FC3-A2A9-17C2AE57A218.jpeg
    1 MB · Katsottu: 136
  • CA4B0C05-CF1F-45A6-95AA-A0DCB3B15433.jpeg
    CA4B0C05-CF1F-45A6-95AA-A0DCB3B15433.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 132
Takaisin