Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avasitko? Mun viivalasit on joko rikki tai nään jotainJa minä testailin herkällä aamun ekasta. Ei niin mitään. Että eiköhän tässä vaan oo kroppa sekasi ja ootellaan niitä menkkoja vaan kiltisti..
Oho! Nyt mäki näänAvasitko? Mun viivalasit on joko rikki tai nään jotain
Täs sun kuva vähän valoitusta muutettuna
Mikäs dpo?Ja minä testailin herkällä aamun ekasta. Ei niin mitään. Että eiköhän tässä vaan oo kroppa sekasi ja ootellaan niitä menkkoja vaan kiltisti..
Oho! Nyt mäki nään
No kun en tarkkaa tiiä.. En tikuttanu kun aattelin että kestää kuitenki kropalla palautua pillereistä ja tjottaillaan. Mut faktoina :Mikäs dpo?
Ovis on yleensä 24-48 h sisällä siitä kun tulee ovis+, yleensä kai seuraavana päivänä.Pitkästä aikaa taas intoudun itsekin kirjoittelemaan. Näimmä alkukierron seuraan teitä aina aktiivisesti ja ovulaation aikaan piinaviikoille itsekin ryhdistäydyn.
Kävin eilen ottamassa 3. Koronarokotteen. Jännittää mitä se kierrolle tekee. Toki olen kuullut monen plussanneen juuri rokotekierrossa.
Gelee royalea olen popsinut säännöllisen epäsäännöllisesti tämän kierron. Viime kierron söin koko kierron ajan enkä huomannut mitään eroa. Tänään aamulla vahva ovisplussa apteekkarin ovulaatiotestiin, joka mulla aiemmassa kierrossa antoi plussan vasta ovulaatiopäivänä. Digiin en onnistunut ovulaatiota saamaan koska se on harvinaisen myöhässä. Aiemmin ollut kp 13 ja nyt näyttää olevan vasta tänään illalla eli kp 15. Lasketaanko oviksenkin kanssa samalla tavalla kuin menkkojen, jos tulee klo 18 jälkeen niin dpo 0 on vasta huominen?
Ovulaatiokivut on olleet selkeät vasemmalla puolella jo toissailtana, oisko siellä follikkeli valmistautunut. Toissailtana viimeksi myös talleteltu. Tänään taas täytyy yrittää.
No kun en tarkkaa tiiä.. En tikuttanu kun aattelin että kestää kuitenki kropalla palautua pillereistä ja tjottaillaan. Mut faktoina :
- Viimesen pillerin oon syöny 4.12 (pillerit alotettu ömmm, toukokuussa, eli aika vähänaikaa kuitenki söin. Menkat tuli tän ajan mitensattuu)
-Vv runsasta ja himot oli ennen joulua about 19.-21. Mut tiiä sit?
- Mun kroppa on ollu korppu esikoisen raskaudesta asti ja muutenki himot ja ajatukset nolla seksin suhteen, nii tää että teki mieli oli jo lottovoitto. On siis talleteltu pitkin kuukautta, koska vihdoin alkaa ne asiat palaileen normaaliksi
Näytin miehelle tota muokattua kuvaa ja se sano kans heti että onhan tossa viivaa vähäsen. Meni sit hämilleen ku sanoin että se on se mun aamullinen testi. (Mies on se meistä kellä on viivalasit, minä en näe missään mitään..)
Ja tossa nyt kuva vielä avattuna. (Ja kyllä, kaivoin sen roskiksesta. Ja teille sen kehtaan myöntää koska tiiän että teki oisitte! )
Ovis on yleensä 24-48 h sisällä siitä kun tulee ovis+, yleensä kai seuraavana päivänä.
Mä valvoin viime yönä puol kolmeen, kun uni ei kertakaikkiaan tullut. Ei väsyttäny tippaakaan! Kerkesin jo miettimään oisko samanlainen oire kun lokakuisessa keskenmenneessä, mut äsken tuli pyyhkiessä valeanpunaista ja lievästi alko jomottelemaankin, että eiköhän vaan enteile lyhyempää luteaalia ja tulevaa vuotoa.
Dp9 tänään. Mulla usein pari päivää ennen vuotoa pyyhkiessä vähän tuhruttelee.
Mulla luteaali ei vakio oo, vaan on vaihdellu 11-13 välillä pääsääntöisesti.
Jeps, tapauskohtaisiahan juttujahan nää on. Mulla myös ollu usein jo 12h plussasta.Joo mä tiedän kyllä, oma kokemus ja se että tunnen ovulaation on osoittanut vaan että nää liuska ja puikot antaa mulle vahvat viivat vasta tosi lähellä. Viimeksi tapahtu ovis illalla kun tein aamulla ovisplussan samaan testiin kun taas digi näytti jo edellisenä aamuna. Eli mulla menee näin.
Onko tuo haaleampi siis kontrolliviiva ja vahvempi testiviiva? Jos näin, niin ihmeen haalea on tuo kontrolli kyllä, yleensähän se on joka testissä aika vahva!Täällä alkaa monella näköjään olemaan jännät paikat! Toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa!
Tänään oli ovistesti plussa ja niin vahva viiva tuossa digissä etten oo ennen nähnyt. Näitä on paljon tullut tehtyä ja ikinä ei oo oikeasti ollut tälläistä viivaa kun nyt. Piti ihan tarkistaa, että onko tuo testiviiva oikeesti vai katsonko sitä väärin päin.. Piinailu alkaa siis kohta täälläkin
Täällä alkaa monella näköjään olemaan jännät paikat! Toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa!
Tänään oli ovistesti plussa ja niin vahva viiva tuossa digissä etten oo ennen nähnyt. Näitä on paljon tullut tehtyä ja ikinä ei oo oikeasti ollut tälläistä viivaa kun nyt. Piti ihan tarkistaa, että onko tuo testiviiva oikeesti vai katsonko sitä väärin päin.. Piinailu alkaa siis kohta täälläkin
Testasitko tänään eri testillä?
Täällä alkaa monella näköjään olemaan jännät paikat! Toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa!