Raskaaksi 2022

Ja minä testailin herkällä aamun ekasta. Ei niin mitään. Että eiköhän tässä vaan oo kroppa sekasi ja ootellaan niitä menkkoja vaan kiltisti..:side_tear:

Liitteet

• 16414516346965517630046905826953.jpg
    16414516346965517630046905826953.jpg
    590.5 KB · Katsottu: 126
Pitkästä aikaa taas intoudun itsekin kirjoittelemaan. Näimmä alkukierron seuraan teitä aina aktiivisesti ja ovulaation aikaan piinaviikoille itsekin ryhdistäydyn. :tears:
Kävin eilen ottamassa 3. Koronarokotteen. Jännittää mitä se kierrolle tekee. Toki olen kuullut monen plussanneen juuri rokotekierrossa.
Gelee royalea olen popsinut säännöllisen epäsäännöllisesti tämän kierron. Viime kierron söin koko kierron ajan enkä huomannut mitään eroa. Tänään aamulla vahva ovisplussa apteekkarin ovulaatiotestiin, joka mulla aiemmassa kierrossa antoi plussan vasta ovulaatiopäivänä. Digiin en onnistunut ovulaatiota saamaan koska se on harvinaisen myöhässä. Aiemmin ollut kp 13 ja nyt näyttää olevan vasta tänään illalla eli kp 15. Lasketaanko oviksenkin kanssa samalla tavalla kuin menkkojen, jos tulee klo 18 jälkeen niin dpo 0 on vasta huominen?
Ovulaatiokivut on olleet selkeät vasemmalla puolella jo toissailtana, oisko siellä follikkeli valmistautunut. Toissailtana viimeksi myös talleteltu. Tänään taas täytyy yrittää. :smiling-eyes:

Ja minä testailin herkällä aamun ekasta. Ei niin mitään. Että eiköhän tässä vaan oo kroppa sekasi ja ootellaan niitä menkkoja vaan kiltisti..:side_tear:
Avasitko? Mun viivalasit on joko rikki tai nään jotain :Nerd Face:
Täs sun kuva vähän valoitusta muutettuna
Näen ite siis ilman muokkaustakin sen

Liitteet

• IMG_20220106_094545.jpg
    IMG_20220106_094545.jpg
    248.8 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
Mikäs dpo?
No kun en tarkkaa tiiä.. En tikuttanu kun aattelin että kestää kuitenki kropalla palautua pillereistä ja tjottaillaan. Mut faktoina :
- Viimesen pillerin oon syöny 4.12 (pillerit alotettu ömmm, toukokuussa, eli aika vähänaikaa kuitenki söin. Menkat tuli tän ajan mitensattuu)
-Vv runsasta ja himot oli ennen joulua about 19.-21. Mut tiiä sit?
- Mun kroppa on ollu korppu esikoisen raskaudesta asti ja muutenki himot ja ajatukset nolla seksin suhteen, nii tää että teki mieli oli jo lottovoitto. On siis talleteltu pitkin kuukautta, koska vihdoin alkaa ne asiat palaileen normaaliksi :No Evil Monkey:

Näytin miehelle tota muokattua kuvaa ja se sano kans heti että onhan tossa viivaa vähäsen. Meni sit hämilleen ku sanoin että se on se mun aamullinen testi. :Grinning Face With Smiling Eyes: (Mies on se meistä kellä on viivalasit, minä en näe missään mitään..)

Ja tossa nyt kuva vielä avattuna. (Ja kyllä, kaivoin sen roskiksesta. Ja teille sen kehtaan myöntää koska tiiän että teki oisitte! :Face With Tears Of Joy:)

Liitteet

• 20220106_102327.jpg
    20220106_102327.jpg
    2 MB · Katsottu: 180
Eli dpo vois olla jtn 16? Mut samalla se voi olla mitävaan sen jälkeenki. Esikoisesta tein selkeen plussan muistaakseni dpo10? Oireet on kyllä semmoset että en kyllä keksi muutakaan mitä vois olla, mutta samalla ihanhyvin voi kroppa keksiäkki nää kaikki oireet. Niinkus tässä nyt on itse kukin huomannu.. (ARGH!)

Pitkästä aikaa taas intoudun itsekin kirjoittelemaan. Näimmä alkukierron seuraan teitä aina aktiivisesti ja ovulaation aikaan piinaviikoille itsekin ryhdistäydyn. :tears:
Kävin eilen ottamassa 3. Koronarokotteen. Jännittää mitä se kierrolle tekee. Toki olen kuullut monen plussanneen juuri rokotekierrossa.
Gelee royalea olen popsinut säännöllisen epäsäännöllisesti tämän kierron. Viime kierron söin koko kierron ajan enkä huomannut mitään eroa. Tänään aamulla vahva ovisplussa apteekkarin ovulaatiotestiin, joka mulla aiemmassa kierrossa antoi plussan vasta ovulaatiopäivänä. Digiin en onnistunut ovulaatiota saamaan koska se on harvinaisen myöhässä. Aiemmin ollut kp 13 ja nyt näyttää olevan vasta tänään illalla eli kp 15. Lasketaanko oviksenkin kanssa samalla tavalla kuin menkkojen, jos tulee klo 18 jälkeen niin dpo 0 on vasta huominen?
Ovulaatiokivut on olleet selkeät vasemmalla puolella jo toissailtana, oisko siellä follikkeli valmistautunut. Toissailtana viimeksi myös talleteltu. Tänään taas täytyy yrittää. :smiling-eyes:
Ovis on yleensä 24-48 h sisällä siitä kun tulee ovis+, yleensä kai seuraavana päivänä.

Mä valvoin viime yönä puol kolmeen, kun uni ei kertakaikkiaan tullut. Ei väsyttäny tippaakaan! Kerkesin jo miettimään oisko samanlainen oire kun lokakuisessa keskenmenneessä, mut äsken tuli pyyhkiessä valeanpunaista ja lievästi alko jomottelemaankin, että eiköhän vaan enteile lyhyempää luteaalia ja tulevaa vuotoa.
Dp9 tänään. Mulla usein pari päivää ennen vuotoa pyyhkiessä vähän tuhruttelee.
Mulla luteaali ei vakio oo, vaan on vaihdellu 11-13 välillä pääsääntöisesti.

Kyllä mä näen mut sinunna tekisin vaikka pregcheck testin aamulla huomenna vielä :smiling-eyes:
Yleensä jos tähän testiin tulee se turha viivanpaikka ni se katoaa ku kuivuu :folded:

No kun en tarkkaa tiiä.. En tikuttanu kun aattelin että kestää kuitenki kropalla palautua pillereistä ja tjottaillaan. Mut faktoina :
- Viimesen pillerin oon syöny 4.12 (pillerit alotettu ömmm, toukokuussa, eli aika vähänaikaa kuitenki söin. Menkat tuli tän ajan mitensattuu)
-Vv runsasta ja himot oli ennen joulua about 19.-21. Mut tiiä sit?
- Mun kroppa on ollu korppu esikoisen raskaudesta asti ja muutenki himot ja ajatukset nolla seksin suhteen, nii tää että teki mieli oli jo lottovoitto. On siis talleteltu pitkin kuukautta, koska vihdoin alkaa ne asiat palaileen normaaliksi :No Evil Monkey:

Näytin miehelle tota muokattua kuvaa ja se sano kans heti että onhan tossa viivaa vähäsen. Meni sit hämilleen ku sanoin että se on se mun aamullinen testi. :Grinning Face With Smiling Eyes: (Mies on se meistä kellä on viivalasit, minä en näe missään mitään..)

Ja tossa nyt kuva vielä avattuna. (Ja kyllä, kaivoin sen roskiksesta. Ja teille sen kehtaan myöntää koska tiiän että teki oisitte! :Face With Tears Of Joy:)

Tämä ku ei ole oikeesti niin tarkka ja herkkä kun väittää. Mulla jos tullu viivanpaikka nkk kuivuneena oon nähnyt ihan vaa sen valkoisen viivanpaikan :folded:
Muoks. Ne hailurat näissä puikoissa on vaikee välillä nähdä avaamatta koska heijastaa se muovi päällä

Liitteet

• IMG_20220106_110429.jpg
    IMG_20220106_110429.jpg
    246.5 KB · Katsottu: 101
Muokattu viimeksi:
Täällä alkaa monella näköjään olemaan jännät paikat! Toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa! :red-heart:

Tänään oli ovistesti plussa ja niin vahva viiva tuossa digissä etten oo ennen nähnyt. Näitä on paljon tullut tehtyä ja ikinä ei oo oikeasti ollut tälläistä viivaa kun nyt. Piti ihan tarkistaa, että onko tuo testiviiva oikeesti vai katsonko sitä väärin päin.. :rolling: Piinailu alkaa siis kohta täälläkin:folded::Two-hearts:

Liitteet

• IMG_20220106_111205.jpg
    IMG_20220106_111205.jpg
    697.1 KB · Katsottu: 88
Ovis on yleensä 24-48 h sisällä siitä kun tulee ovis+, yleensä kai seuraavana päivänä.

Mä valvoin viime yönä puol kolmeen, kun uni ei kertakaikkiaan tullut. Ei väsyttäny tippaakaan! Kerkesin jo miettimään oisko samanlainen oire kun lokakuisessa keskenmenneessä, mut äsken tuli pyyhkiessä valeanpunaista ja lievästi alko jomottelemaankin, että eiköhän vaan enteile lyhyempää luteaalia ja tulevaa vuotoa.
Dp9 tänään. Mulla usein pari päivää ennen vuotoa pyyhkiessä vähän tuhruttelee.
Mulla luteaali ei vakio oo, vaan on vaihdellu 11-13 välillä pääsääntöisesti.

Joo mä tiedän kyllä, oma kokemus ja se että tunnen ovulaation on osoittanut vaan että nää liuska ja puikot antaa mulle vahvat viivat vasta tosi lähellä. Viimeksi tapahtu ovis illalla kun tein aamulla ovisplussan samaan testiin kun taas digi näytti jo edellisenä aamuna. Eli mulla menee näin. :smiling-eyes:

Joo mä tiedän kyllä, oma kokemus ja se että tunnen ovulaation on osoittanut vaan että nää liuska ja puikot antaa mulle vahvat viivat vasta tosi lähellä. Viimeksi tapahtu ovis illalla kun tein aamulla ovisplussan samaan testiin kun taas digi näytti jo edellisenä aamuna. Eli mulla menee näin. :smiling-eyes:
Jeps, tapauskohtaisiahan juttujahan nää on. Mulla myös ollu usein jo 12h plussasta.

Täällä alkaa monella näköjään olemaan jännät paikat! Toivotaan nyt kunnon plussa-aaltoa! :red-heart:

Tänään oli ovistesti plussa ja niin vahva viiva tuossa digissä etten oo ennen nähnyt. Näitä on paljon tullut tehtyä ja ikinä ei oo oikeasti ollut tälläistä viivaa kun nyt. Piti ihan tarkistaa, että onko tuo testiviiva oikeesti vai katsonko sitä väärin päin.. :rolling: Piinailu alkaa siis kohta täälläkin:folded::Two-hearts:
Onko tuo haaleampi siis kontrolliviiva ja vahvempi testiviiva? Jos näin, niin ihmeen haalea on tuo kontrolli kyllä, yleensähän se on joka testissä aika vahva!

Samoilla dpo taidetaan sit mennä piinapäivät! Mulla kans oletettavasti ovis tänään illalla joten luen huomisen dpo 0. :smiling-eyes: Plussatuulia!

Teettekö testit nii että pissaatte purkkiin ja tikku sinne? Mä testasin oviksen tässä kuussa sillai et pissasin suoraan tikkuun ja meni tietty yli sen max kohdan ku en osaa pissata suoraan. No en sit tiiä tuliko sen takia niin vahva ovulaatio viiva et oisko se testi menny pilalle oikeesti ja luulin vaan että sillo ois ovis. En tikuttanu muina päivinä ku testasin va huvikseen just sillo 1.1 ku mietin että saattas ehkä olla ovis. Mut mitä jos ei ollukaan ku kusin viivan yli:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Testasitko tänään eri testillä? :Two-hearts:

Eilen en testannut ollenkaan ja tänään tein saman testin kun viimeksi ja ei siinä kyllä mitään järkevää taida olla näkyvissä :tears:

Huomenna pitäis viimeistään menkat alkaa, tänään dpo 13. Samat olot jatkuu, huomenna testaan pc:llä vielä jos ei menkkoja näy :thumbs-up::smiling-eyes:

Joo ei jää arvailun varaan :tears: Komee plussa! Tsemppiä piinaviikkoihin! :Two-hearts:

Mähän olen aloittanut raskauteen ja äitiyteen valmistautumisen vaikka en ole tullut vielä raskaaksi. Koska 9kk on mulle taloudellisesti liian lyhyt aika hankinnoille niin olen jo vuoden ostellut miehen kanssa pikkuhiljaa raskaus ja imetys vaatteita jemmaan ym roinaa koska ei olla niin rikkaita että vois rykäistä kaiken kerralla. Toivottavasti pääsisi käyttämäänkin niitä. Vauvan vaatteita uskallan ostaa vasta sitten kun on raskaana.

Takaisin