Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee plussia!!! Täällä edelleen menkkajomot jatkuu ja aamulla töissä oli vähän huono olo, taitaa johtua väsymyksestä. Vv on muuttunut aika vetiseksi, mutta muuten ei uusia tuntemuksia. Päivät matelee…. Dpo 6 vasta..
Mä muistin et sulla on sama kun mulla eli dpo 5. pääsetkin jännää jo vähän nopeamminJee plussia!!! Täällä edelleen menkkajomot jatkuu ja aamulla töissä oli vähän huono olo, taitaa johtua väsymyksestä. Vv on muuttunut aika vetiseksi, mutta muuten ei uusia tuntemuksia. Päivät matelee…. Dpo 6 vasta..
Tosta unettomuudesta.
Mulla oli sieltä dpo 8 lähtien hoitokierrossa tosi vähäiset unet, heräsin 3-4 aikaan ja silloin heti testiä tekemään
Kyllä se sit ohi meni, tilalle tuli jäätävä väsymys.
Mä yritän kans olla pohtimatta ku huomasin viime kierossa et kaik mahdolliset oireet olevinaan oli.. Lämpöjä nyt seurailen vähän et sit tietää jos ne putoaa.. Tosin mulla luteaali sen 14vrk yleensä ja nyt tosiaan dpo 5 vastaTäällä dpo 2 tänään ja nyt aion ottaa rennosti loppukierron enkä pohtia oireita tallettelut osui otollisille päiville ja niin toivon et tuottais toivotun lopputuloksen
Kirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...
Kiva kuitenkin, että täällä näkyy olevan plussia.
Voi paska! Oon tosi pahoillaniKirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...
Mulla on näkynyt aikaisintaan dpo8. Ja just tosi haamu ja heti seuraavana päivänä ollut jo selvä.Mä muistin et sulla on sama kun mulla eli dpo 5. pääsetkin jännää jo vähän nopeammin
Eikös kuitenkin ennen dpo 7 alkaen ole mahdotonta tietää raskautta siis korjatkaa jos olen väärässä? Eikä se kiinnittyminen yleisesti tapahdu dpo 7-10? Siis kiinostaa tietää jos voi jo aiemmin kiinnittyä
Tarkistin, joo dpo 6 on :) on varmasti ellei mahdotonta niin tosi epätodennäköstä. Mulla viime raskaudes dpo 8 oli nega ja seuraava testi dpo10 oli positiivinen :)Mä muistin et sulla on sama kun mulla eli dpo 5. pääsetkin jännää jo vähän nopeammin
Eikös kuitenkin ennen dpo 7 alkaen ole mahdotonta tietää raskautta siis korjatkaa jos olen väärässä? Eikä se kiinnittyminen yleisesti tapahdu dpo 7-10? Siis kiinostaa tietää jos voi jo aiemmin kiinnittyä
Osanottoni . Toivottavasti lähtisi itsestään tulemaan.Kirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...
Voi ei! Otan osaa toivotaan että tulisi itsestään ulos.Kirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...
Kirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...
Joo siis meinasin et eikai voisi näkyä ennen sitä kiinnittymistä ollenkaan ja jos toisilla kiinnittyy vaikka dpo 9 ni jotain saattaisi näkyä jo seuraavana aamuna kaii?Mulla on näkynyt aikaisintaan dpo8. Ja just tosi haamu ja heti seuraavana päivänä ollut jo selvä.
Pahoittelut...Kirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...