Raskaaksi 2022

Mä olen nyt kokoajan äänessä, mutta nyt ei tarvi enää arvailla.:smiling face with heart-eyes: Toki vasta dpo11, että aika näyttää, pysyykö kyydissä. Ja tietty jännittää sekin, että onhan oikeassa paikassa nyt. Täytyy aika pian soitella neuvolaan, että saan ajan varhaisultraan (kun sen onneksi kohdunulkoisen jälkeen saa julkisella puolella). Mutta taidan odotella ensi viikkoon nyt kuitenkin.

Täällä näyttää olevan tällainen alkuvuoden plussa-aalto meneillään, toivottavasti saadaan paljon lisää plussia pian :Two-hearts::Two-hearts:

Onnea! :red-heart:

Kirjoittelin tuolla raskaaksi 2021 -ketjussa, mutta joudun nyt valitettavasti palaamaan takaisin vauvakuumeilun puolelle. :sad-face: Varhaisultrassa 7+5 ei näkynyt sykettä, ja nyt hcg:kin on todistetusti laskussa, eli keskenmeno. :Broken Heart: Vuotoa ei kyllä vielä ole, mutta viimeistään ensi viikolla sitten lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta, jos ei muuten tyhjene. Sitten taas takaisin bongaamaan ovista...

Kiva kuitenkin, että täällä näkyy olevan plussia. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ei voi olla totta, otan osaa :loudlycrying:

Minä täällä taas huhuilen kans epäluulosena kun ei vieläkään menkkoja kuulu.. tänään kävin töissä tekeen keikkaa päivän ja työkaveri vitsaili ku ravasin vessassa että oonko taas raskaana? Sit työhousut kiristää enempi ku aiemmin on kiristäny, vaikka meillä joulu sairastettiin ja mulla painoo tippu 3kg. Miehelle kerroin päivästä kun äsken tulin töistä nii kysy että vieläkö on se hervoton läjä niitä testejä että pitäiskö kokeilla. Mutta mulla on vaan ovistestejä.. :tears: Mitä ootte mieltä, kannattasko testata vai onko tää vaan kropan normalisoitumista pillereiden lopetuksesta? Enhän mää nyt VOI näi nopeesti raskautua kun ei ainoitakaan menkkoja pillereiden jäljeen kerenny tulla??? :Grimacing Face:

Aaaw, mies on siskoni luona pari yötä työreissunsa ajan, niin siellä se kuulema leikkii siskon 2v muksun kanssa ihan kaksistaan :smiling face with heart-eyes: Mies on semmonen körmy, että valitsee aikuisseuran ennemmin, mutta tunnin ovat jo leikkineet autoilla ja junilla ihan keskenään. Kyllä siitä hyvä ja osallistuva isä tulisi jos luoja joskus suo :smiling face with heart-eyes:

Minä täällä taas huhuilen kans epäluulosena kun ei vieläkään menkkoja kuulu.. tänään kävin töissä tekeen keikkaa päivän ja työkaveri vitsaili ku ravasin vessassa että oonko taas raskaana? Sit työhousut kiristää enempi ku aiemmin on kiristäny, vaikka meillä joulu sairastettiin ja mulla painoo tippu 3kg. Miehelle kerroin päivästä kun äsken tulin töistä nii kysy että vieläkö on se hervoton läjä niitä testejä että pitäiskö kokeilla. Mutta mulla on vaan ovistestejä.. :tears: Mitä ootte mieltä, kannattasko testata vai onko tää vaan kropan normalisoitumista pillereiden lopetuksesta? Enhän mää nyt VOI näi nopeesti raskautua kun ei ainoitakaan menkkoja pillereiden jäljeen kerenny tulla??? :Grimacing Face:

kyllä mä en malttais olla testaamatta.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Itsehän sain aikoinaan kaksoset pillerien kanssa niin miksei vois raskautua heti niiden lopetuksestakin! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mulla ei tullut menkkoja sillon edes, ihmettelin vaan että missä ne on kun olis vuoto pitänyt alkaa :tears:

Joo siis meinasin et eikai voisi näkyä ennen sitä kiinnittymistä ollenkaan ja jos toisilla kiinnittyy vaikka dpo 9 ni jotain saattaisi näkyä jo seuraavana aamuna kaii?
Sanoo tää tyyppi joka ite testannut millon missäkin kohtaa kiertoa :tears:
Niin sehän riippuu juuri siitä milloin kiinnittyy. Mulla oli silloin dpo7 kauheat menkkajomot ja dpo8 tuli vuotoa ja testi näytti haaleaa viivaa .

TESTAA!!! kiitos ja aamen

Heippa, ryhmää seurattu mutta nyt vasta itsekin ajattelin osallistua keskusteluun :)
Minä ja mies yritämme kummankin ensimmäistä lasta, ikää minulla 33 ja miehellä 37. Marraskuun lopussa tehtiin päätös lapsen yrittämisestä.

Mulla on säännöllinen 29-30 päivän kierto. Marraskuussa ovuloin kp14 ja oletin seuraavassakin kierrossa (yk1) ovulaation tulevan noihin aikoihin mutta clearbluen digitesti näytti tyhjää ympyrää. Vasta kp20 oli kipujen ja testin perusteella ovulaatio.

Nyt on kp29 ja dpo 9. Aamun onestep liuskatesti näytti negaa, menkkoja ei näy. Tuntui että dpo2-7 oli jos minkälaisia oireita, vasemmalle puolelle munasarjaan jomotteli ja alaselkä oli kipeänä. Rinnat myös erittäin kipeät mutta se on jo helpottanut. Nyt ei oikeastaan ole mitään, kävellessä reippaasti tosin vasemman puoleista munasarjaa vähän jomottaa. Normaalisti olisi tähän aikaan kiertoa jo menkkakivut alkaneet mutta nyt ei mitään.

Jos menkkoja ei nyt näy (pitäisi alkaa tänään tai huomenna) niin onko oletettavissa että nekin alkavat noin 5 päivää myöhemmin? Pari pc:n liuskaa löytyy vielä, jos ei menkat ala niin teen ne vielä... ja pitää varmaan ostaa lisää :tears:

Mulla ei ole ketään kenelle purkaa tätä uutta jännitystä, onneksi löysin tämä foorumin :smiling face with heart-eyes:

No kauppaanhan se piti lähtä.. RFSUn normitesti tässä. Ja en näe siis MITÄÄN.. :Smirking Face: Aamulla jatkuu! :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Liitteet

• 16414072024808241323198057907913.jpg
    16414072024808241323198057907913.jpg
    950 KB · Katsottu: 132
Mä taidan kyllä kuopata tästä pilleriunohduksesta johtuvat vauvahaaveet. Juttelin farmaseutin kanssa, joka sanoi ettei raskauden mahdollisuutta pitäisi olla jos yhdyntää on ollut vain ennen unohdusta. Eihän me kortsua käytetty seuraavalla kerralla, mutta ovulaatio oli jo mennyt joten ei ainakaan mun logiikalla ois mahdollista raskautua :Monkey:

Heippa, ryhmää seurattu mutta nyt vasta itsekin ajattelin osallistua keskusteluun :)
Minä ja mies yritämme kummankin ensimmäistä lasta, ikää minulla 33 ja miehellä 37. Marraskuun lopussa tehtiin päätös lapsen yrittämisestä.

Mulla on säännöllinen 29-30 päivän kierto. Marraskuussa ovuloin kp14 ja oletin seuraavassakin kierrossa (yk1) ovulaation tulevan noihin aikoihin mutta clearbluen digitesti näytti tyhjää ympyrää. Vasta kp20 oli kipujen ja testin perusteella ovulaatio.

Nyt on kp29 ja dpo 9. Aamun onestep liuskatesti näytti negaa, menkkoja ei näy. Tuntui että dpo2-7 oli jos minkälaisia oireita, vasemmalle puolelle munasarjaan jomotteli ja alaselkä oli kipeänä. Rinnat myös erittäin kipeät mutta se on jo helpottanut. Nyt ei oikeastaan ole mitään, kävellessä reippaasti tosin vasemman puoleista munasarjaa vähän jomottaa. Normaalisti olisi tähän aikaan kiertoa jo menkkakivut alkaneet mutta nyt ei mitään.

Jos menkkoja ei nyt näy (pitäisi alkaa tänään tai huomenna) niin onko oletettavissa että nekin alkavat noin 5 päivää myöhemmin? Pari pc:n liuskaa löytyy vielä, jos ei menkat ala niin teen ne vielä... ja pitää varmaan ostaa lisää :tears:

Mulla ei ole ketään kenelle purkaa tätä uutta jännitystä, onneksi löysin tämä foorumin :smiling face with heart-eyes:
Mulle kävi tälleen viime kierrossa et ovis tullu pari edeltävää kuukautta 1.-2.päivä ja viime kuussa vasta 6.! Ja siitä sit menkatki alko sen 5päivää myöhemmin...

Mä taidan kyllä kuopata tästä pilleriunohduksesta johtuvat vauvahaaveet. Juttelin farmaseutin kanssa, joka sanoi ettei raskauden mahdollisuutta pitäisi olla jos yhdyntää on ollut vain ennen unohdusta. Eihän me kortsua käytetty seuraavalla kerralla, mutta ovulaatio oli jo mennyt joten ei ainakaan mun logiikalla ois mahdollista raskautua :Monkey:
Muutaman päivän päästä tekisin testin silti, ainahan mahdollisuus on kun tosiaan tulee porukkaa raskaaksi unohduksista huolimatta pillereiden läpi yllättävän paljon. :smiling-eyes:

Mulla myös ollut aiemmin tarkka 30 päivän kierto ja ovis oli aina kp 14-16 mut nyt kaks aiempaa kiertoa se olikin kp 17 ja edellisessä kp 19..luteaali mulla pysyy silti sen 14 vrk et pidentänyt sit kiertoa jos ollut ovis myöhemmin. Toivotaan plussaa aamuksi :smiling face with heart-eyes::folded:

Yleensä luteaalivaiheen pituus pysyy aika vakiona eli jos ovis myöhemmin, niin menkatkin alkaa myöhemmin. Toivotaan toki, ettei ala lainkaan:smiling-eyes:

Mulla oli edellinen kierto sellanen yli 50pv, mutta ovis tuli kuitenkin 12pv ennen menkkoja.

Mä olen nyt kokoajan äänessä, mutta nyt ei tarvi enää arvailla.:smiling face with heart-eyes: Toki vasta dpo11, että aika näyttää, pysyykö kyydissä. Ja tietty jännittää sekin, että onhan oikeassa paikassa nyt. Täytyy aika pian soitella neuvolaan, että saan ajan varhaisultraan (kun sen onneksi kohdunulkoisen jälkeen saa julkisella puolella). Mutta taidan odotella ensi viikkoon nyt kuitenkin.

Täällä näyttää olevan tällainen alkuvuoden plussa-aalto meneillään, toivottavasti saadaan paljon lisää plussia pian :Two-hearts::Two-hearts:

:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:jee ihanaa. Toivottavasti pysyy matkassa

Mä oon ihan satavarma, että nyt kun aloitan työt uudessa työpaikassa ja aloitan viemään opinnot loppuun jotka jäi kesken viimevuonna, niin tästä kierrosta tulee tärppi! Kun ei oikeen voi olla elämättä tai suunnittelemattakaan tän yrityksen aikaan, niin tein sitten tälläsen ratkaisun tähän väliin! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: No katsotaan, ehkä toiveajattelua ennemminkin! :tears:

Eikös muutokset tuu aina kolmen ryppäissä. Työ, opiskelu ja raskaus:Winking Face:

Jos ovulaatio on myöhässä ni sillon on menkatkin yleensä.

Mä täälä jännitän muiden testailua ku ite en jaksa tikutella

Täälä alkoi vaaleanpunainen tuhruvuoto kp20 ja dpo11:loudlycrying: Toivottavasti tää vaan tarkottaa että täti tulee pikapikaa ja pääsisi uuteen kiertoon eikä tiputtelua jatkuisi viikkoa ennen oikeita menkkoja. Koskaan ei ole vielä näin lyhyt kierto ollut mutta oviskii superaikasin kp9 niin siihen nähden tämä on ihan ok. Ensi kuussa sitten voidaan lähtä soittelee aikaa tutkimuksiin. Kyllä tää taas pikkasen masentaa:loudlycrying:

Takaisin