Heippa, ryhmää seurattu mutta nyt vasta itsekin ajattelin osallistua keskusteluun :)
Minä ja mies yritämme kummankin ensimmäistä lasta, ikää minulla 33 ja miehellä 37. Marraskuun lopussa tehtiin päätös lapsen yrittämisestä.
Mulla on säännöllinen 29-30 päivän kierto. Marraskuussa ovuloin kp14 ja oletin seuraavassakin kierrossa (yk1) ovulaation tulevan noihin aikoihin mutta clearbluen digitesti näytti tyhjää ympyrää. Vasta kp20 oli kipujen ja testin perusteella ovulaatio.
Nyt on kp29 ja dpo 9. Aamun onestep liuskatesti näytti negaa, menkkoja ei näy. Tuntui että dpo2-7 oli jos minkälaisia oireita, vasemmalle puolelle munasarjaan jomotteli ja alaselkä oli kipeänä. Rinnat myös erittäin kipeät mutta se on jo helpottanut. Nyt ei oikeastaan ole mitään, kävellessä reippaasti tosin vasemman puoleista munasarjaa vähän jomottaa. Normaalisti olisi tähän aikaan kiertoa jo menkkakivut alkaneet mutta nyt ei mitään.
Jos menkkoja ei nyt näy (pitäisi alkaa tänään tai huomenna) niin onko oletettavissa että nekin alkavat noin 5 päivää myöhemmin? Pari pc:n liuskaa löytyy vielä, jos ei menkat ala niin teen ne vielä... ja pitää varmaan ostaa lisää
Mulla ei ole ketään kenelle purkaa tätä uutta jännitystä, onneksi löysin tämä foorumin