Raskaaksi 2022

Äh. Flon mukaan olis menkkoihin 6pvää (ja siis arvio, koska ollut pillereiden lopetuksen jälkeen vasta yhdet menkat). Jos ei pidä paikkansa, lienee ovulaation ennustuskin mennyt metsään :loudlycrying:
Tänään siis testasin rfsun testillä, jolla voi testata juuri sen 6pvää ennen oletettua menkkojen alkua. Ei liuska vaan ”kynä”. Ihan vaan tyhjää näytti. Olin jotenkin niin varma, että olis tärpännyt.

Äh. Flon mukaan olis menkkoihin 6pvää (ja siis arvio, koska ollut pillereiden lopetuksen jälkeen vasta yhdet menkat). Jos ei pidä paikkansa, lienee ovulaation ennustuskin mennyt metsään :loudlycrying:
Tänään siis testasin rfsun testillä, jolla voi testata juuri sen 6pvää ennen oletettua menkkojen alkua. Ei liuska vaan ”kynä”. Ihan vaan tyhjää näytti. Olin jotenkin niin varma, että olis tärpännyt.
Malta vielä niihin toivottavasti tulemattomiin menkkoihin asti!
Testit on vain testejä ja se testeillä haettava hcg-hormonierityksen alkaminen on monesta kiinni...
Tsemppiä viikkoosi!

Onko täällä muita kemiallisen raskauden kokeneita keskustelemassa? Onko sekoittanut kiertoa jotenkin? Mulla raskaustesti näytti positiivista mutta menkat alkoivatkin 4 päivää myöhässä ja nyt loppuivat. Tein tänään digin, "ei raskaana". Nyt vaan mietityttää tuleekohan ovulaatio normaalisti parin viikon päästä?
Mulla ensimmäinen kemiallinen oli niin, että kuukautiset oli viikon myöhässä. Tuolloin kierto käynnistyi normaalisti kun tyhjennys vuoto alkoi ja ovulaatio tuli ajallaan kp 14 ja luteaali pysyi mulle normaalin mittaisena. Seuraavassa kemiallisessa kuukautiset alkoivat 3 pv myöhemmin, vuoto kesti normaalien kuukautisten verran mutta ovulaatio tuli tuon 3 päivää aiemmin ja kierto oli lyhyempi, plussa testiin dpo 11 ja siitä nyt km vko 8+0.

Onko täällä muita kemiallisen raskauden kokeneita keskustelemassa? Onko sekoittanut kiertoa jotenkin? Mulla raskaustesti näytti positiivista mutta menkat alkoivatkin 4 päivää myöhässä ja nyt loppuivat. Tein tänään digin, "ei raskaana". Nyt vaan mietityttää tuleekohan ovulaatio normaalisti parin viikon päästä?
Täällä ollaan. Positiiviset testit dpo 13-15, sen jälkeen en enää testannut. Ihan ns. kunnon positiiviset, ei hailakoita haamuja, ja digitesti myös. Vuoto alkoi rv 5+0, siinä jo edeltävästi rv 4+6 oli olo, että ei varmaan ole kaikki hyvin.

Kemiallista seurannut kierto oli tosi pitkä, en muista oliko 38 vai 39 päivää. En ole varma ovuloinko siinä kierrossa, mainittavia oireita ei ollut (eipä mulla kyllä yleensäkään muuta kuin limoja).

Siinäpä alla analysoitavaa tarjolle minunkin osalta. 🧐 Nyt siis dpo7 ja illasta tein ehkä 2-3h pidätyksellä. Molempiin tuli testiajan sisään silminnähtävät haamut. Viime kierrossakin sofi haamuili samoilla päivillä, joten en tiedä reagoiko ne johonkin mun kierrossa muuten vaan. Mut tää oli kyllä jo selkeämmin testiajalla näkyvissä kuin viimeksi, ja on myös eka kerta kun saan kahteen testiin yhtäaikaa jotain näkyviin. Ja siis tottakai mun oli pakko uittaa myös pc, mut se oli nega ainakin vielä 😬

Toi liuska on siis Sofi ja puikko violettikorkkinen One step
Mulla ei oo koskaan tullu sofiin minkäänlaista viivaa, niin siinä jos jotain on niin kuulostaa lupaavalta 😍

Miten ootte suhtautuneet treenaamiseen näin yritysaikana? Mietin kun just kävin tekeen salilla jalkatreenin, että voikohan sellanen vaikuttaa raskauden alkuun tai etenemiseen, esim jos alkio olis kiinnittynyt tai kiinnittymässä, niin voiko haitata kiinnittymistä tai jopa irrottaa jo kiinnittyneen alkion?
Mä oon käynyt salilla jokaisessa raskaudessa yritysaikana, raskauden alussa ja sen edetessä. En usko, enkä oo nähnyt mitään tutkimusta asiasta. Liikunta on hyväksi 😍 vatsalihaksien tekoa ei suositella enää ekan kolmanneksen jälkeen ja suositaan kontillaan tehtäviä lihaskuntoliikkeitä. 😊 Mut aika normaalisti on saanu käydä ja tehdä. Kolme lasta siis ennestään meillä :)

@-Nennu- onnea😍
@Veve heti vaan testiä kehiin😂

Mulla luultavasti ovulaatio siirtyy tai sitten jää tulematta🙄 testit ihan hailakoita ja jos aikaisempia kiertoja miettii niin ovulaation pitäis aikalailla olla huomenna. Perinteisiä limojakaan ei ole, mut ehkä alkais vähän menee jo kirkkaampaan ja venyvämpään suuntaan. Mulla on ainaki kerran korona siirtänyt ovulaatiota 4 päivää eteenpäin, nyt olin kipeenä menkkojen aikaan niin kai sekin sitten voi vaikuttaa. Oon monesti miettinyt kuinka paljon tää epäsäännöllinen vuoroduuni vaikuttaa kroppaan. Onks mulla vaikuttanut?

Tein aamulla pc kun ei menkkoja vieläkään kuulu. Ihan kun jotain tummaa ois näkyvissä mutta en tiiä. Mies näki siinä olevinaan jotain, eikä se yleensä näe pieniä selvempiäkään haamuja ollenkaan. Mutta mitä te ootte mieltä?🧐😊

Mietin että pitäskö käydä hakemassa vielä rfsun herkkä puikko tai joku muu 🙈 tokihan ne menkat alkaa jos alkaakseen ja näkeehän sen sitten. Mutta aika malttamaton jo oon..🤣

Vaikka onkin jo neljäs yrityksessä ja alkaneita raskauksia takana 7. Silti sitä vaan jotenkin on aina yhtä täpinöissään ja malttamaton näiden kanssa😅

Nyt ois ehkäisy ollut pois 1v7kk.

Liitteet

• 48C72C75-7CD4-4D64-98F8-575CACADDF97.jpeg
    48C72C75-7CD4-4D64-98F8-575CACADDF97.jpeg
    846.3 KB · Katsottu: 149
  • A67AC701-7943-4DC5-B244-F264F069C781.jpeg
    A67AC701-7943-4DC5-B244-F264F069C781.jpeg
    704.8 KB · Katsottu: 153
Tein aamulla pc kun ei menkkoja vieläkään kuulu. Ihan kun jotain tummaa ois näkyvissä mutta en tiiä. Mies näki siinä olevinaan jotain, eikä se yleensä näe pieniä selvempiäkään haamuja ollenkaan. Mutta mitä te ootte mieltä?🧐😊

Mietin että pitäskö käydä hakemassa vielä rfsun herkkä puikko tai joku muu 🙈 tokihan ne menkat alkaa jos alkaakseen ja näkeehän sen sitten. Mutta aika malttamaton jo oon..🤣

Vaikka onkin jo neljäs yrityksessä ja alkaneita raskauksia takana 7. Silti sitä vaan jotenkin on aina yhtä täpinöissään ja malttamaton näiden kanssa😅

Kyllä siinä joku haamun alku saattais pilkahdella :folded:

Kyllä mäkin näen haamun! Mutta älä nyt ainakaan rfsu herkkää hae. 😅 pc näyttää paljon paremmin kuin se. Jos apteekissa on teillä ultra niin sillä vois nähdä jo selvemmin tai sitten apteekkarin sinikorkkisella testillä. Se on näyttänyt mulla jo ennen pc.

Kyllä mäkin näen haamun! Mutta älä nyt ainakaan rfsu herkkää hae. 😅 pc näyttää paljon paremmin kuin se. Jos apteekissa on teillä ultra niin sillä vois nähdä jo selvemmin tai sitten apteekkarin sinikorkkisella testillä. Se on näyttänyt mulla jo ennen pc.
Rfsun puikko on mulla ollu luottotesti jo 6vuotta🙈 mutta tota apteekin ultraa taas en voi suoaitella kellekään. Mulla se näytti punertavaa viivaa vaikka veritesti labrassa oli alle 0🙃 kyllä sillä viivoja saa mutta ei välttämättä tarkoita raskautta 😬

Ei tossa kyllä mitään näy 😭 onko sit kroppa niin sekasin että menkat oikeesti alko melkein viikon etuajassa??

Liitteet

• IMG_20220613_154513__01.jpg
    IMG_20220613_154513__01.jpg
    334.4 KB · Katsottu: 102
Onko kenelläkään kokemuksia erimerkkisistä ovulaatiotesteistä? Tuskailin aiemmin kun Raskauskeijun halvat liuskat eivät näyttäneet oikein minkäänlaista elonmerkkiä (testiviiva oli siis hyvin olematon, ei koskaan edes puoliksi niin tumma kuin kontrolliviiva). Mietin nyt seuraavaa kiertoa varten Clearbluen digitestien ostamista, josko ne toimisivat paremmin. Kiertoni ovat pitkiä ja epäsäännöllisiä enkä tiedä onko vika testeissä vai minussa. Voiko jokin merkki siis toimia paremmin kuin toinen, vaikka niissä sama toimintaperiaate onkin? Jostain syystä nihkeilen kauheasti noiden kalliimpien digitestien ostamista, vaikka eihän se tietty iso summa ole jos ne oikeasti toimivat paremmin.

Onko kenelläkään kokemuksia erimerkkisistä ovulaatiotesteistä? Tuskailin aiemmin kun Raskauskeijun halvat liuskat eivät näyttäneet oikein minkäänlaista elonmerkkiä (testiviiva oli siis hyvin olematon, ei koskaan edes puoliksi niin tumma kuin kontrolliviiva). Mietin nyt seuraavaa kiertoa varten Clearbluen digitestien ostamista, josko ne toimisivat paremmin. Kiertoni ovat pitkiä ja epäsäännöllisiä enkä tiedä onko vika testeissä vai minussa. Voiko jokin merkki siis toimia paremmin kuin toinen, vaikka niissä sama toimintaperiaate onkin? Jostain syystä nihkeilen kauheasti noiden kalliimpien digitestien ostamista, vaikka eihän se tietty iso summa ole jos ne oikeasti toimivat paremmin.
Mulla ei oo hirveen hyviä kokemuksia noista raskauskeijun liuskoista. Ei tahtoneet vahvistua. Sen sijaan pregcheck ja apteekkarin on toimineet hyvin. Niillä testailen ja kun alkaa viiva vahvistua, olen varmistanut digillä. Turhan tyyriitä joka päiväiseen testailuun ainakin mun kukkarolla. 😊

Onko miten tavanomaista että ovulaatiotesteissä viivan vahvuus seilaa ihan miten sattuu? Pe-iltana oli tosi vahva viiva, ei nyt plussa mutta melkein. Lauantaina ei sitten enää melkein mitään. Eilen sunnuntaina taas selkeästi vahvempi viiva, ja nyt sellainen hyvässä valossa tiirattava haamu. Pahamaineiset Raskauskeijun liuskat käytössä (ja niitä on jäljellä vielä 39 kpl, joten saisi luvan ruveta toimimaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:) joten selittyneekö sillä? Flo ennustaa ovulaatiota lauantaille, mutta toiveikkaana olen jo testaillut siltä varalta, että myo-inositolin ansiosta kierto olisi lyhentynyt.

Minulla kaksi peräkkäistä. Ekasta menkat 3pv myöhässä ja toisesta 4 tai 5. Molemmissa vuoto normaalin mittainen. Ekan jälkeen ovulaatio kp 13 kieppeillä (lähdin laskemaan kiertoa ekasta vuotopäivästä) . Toisen jälkeen venyi minulle pitkäksi, kp 14-15 välille. Mutta molemmissa siis normaalin oloinen kierto, vaan vähän alku myöhästyi.

Nyt dpo 6, jännittää niin paljon!

Muokattu viimeksi:
Mulla on pcos enkä oo koskaan saanut niillä viivatesteillä tasavahvoja viivoja.

Clearbluen hymynaamat on toimineet hyvin :)

Takaisin