Raskaaksi 2022

Hmmm. Nyt vaikuttaa siltä että vuoto tosiaan kesti vähän yli vuorokauden. Aamulla pitää vielä kattoa mutta joo.. tänään on myös ollu semmosta.. nippailua? Tuolla alavatsalla. Selkäkipuja ei, eli ei niitä perus menkkakipuja mitä yleensä tulee.
Dpo ~11, kp 23, sovellus ennustaa menkkoja alkavaks torstaille.

Tosi hassu olo. Yk17 kuitenkin menossa ilman yhtään plussaa, niin nyt ajattelee vaan että eihän tää nyt varmasti mitään ole, et kuvittelen vaan näitä oireita. Pitää huomenna hakea kaupasta testejä.

Onko noi pc nyt ollu suhteellisen luotettavia? Vai mikä perus ruokakaupasta ostettava liuskatesti on tällä hetkellä luotettavin?
Mun mielestä pc on ollu ainaki itellä luotettava. Mä en oo koskaan saanu siihen haamuja tai viivanpaikkoja kun en oo raskaana ollut. Ja mitä täältä lueskellut niin ilmeisesti on myös aika herkkä et näyttää kyl selkeesti viivoja jos raskaana on. Varsinkin jos vertaa esim rfsu:hun joka tuntuu kaikilla melkein näyttelevän haamuja. Toki ilmeisesti myös pc antanut selviä viivanpaikkoja joillekin.

Näin entisenä vanhana kuumeilijana ja yrittäjänä ihan pakko kysyä, että miten kohdunnapukan (kohdunsuun) tilanne kertoo kierron vaiheista tai hedelmöittymisestä? Sen olen aiemmin ymmärtänyt, että synnytyksen lähestyessä se pehmenee ja saattaa avautuakin hieman jo aiemmin. Joskus joku tuttava kertoi, että sitä kohdunnapukan tilannetta voi itsekin kuulemma seurata ja päätellä siitä onko synnytys lähestymässä. Mietin vaan mielessäni että mitä ihmettä, miten sinne voi muka itse yltää asiaa tutkimaan 😆 Tosin tilanne ei ole nyt sen kummoisempi, vaikka raskausmaha ei olekaan tiellä estämässä moista akrobaattista suoritusta, en saisi sormiani moisiin syvyyksiin venymään. Anteeksi mielikuva ja siitä aiheutuvat mahdolliset naurunpuuskat. 🙈 Mutta olen anatomisesti kenties kohdunnapukkani kanssa teillä tietymättömillä.
Itse oon sitä ronkkinut enempi vähempi. Lihavuudesta huolimatta yletän sujuvasti koskemaan, ei se sen ihmeempiä sirkustaitoja vaadi :rolling: Toki silloin kun on ylhäällä niin ei välttämättä yltä, mutta yleensä kyllä saa jonkin tuntuman.

Oviksen aikaan pehmeä ja keskivaiheilla, o-päivänä selkeästi alhaalla, auki, keskivälissä tai alhaalla. Oviksen jälkeen nousee ylös ja on yleensä nenän päätä vastaavan kova. Päivä ennen menkkoja/menkkapäivänä laskeutuu yleensä todella alas ja muuttuu ihan hyytelömäisen pehmeäksi ja aukeaa selkeästi.

Tärppikierrossa meni kiinnittymisen jälkeen todella kauas, mutta sen vähä mitä yletti koskemaan, oli ihan pehmeä, ei kuitenkaan ihan niin hyytelöä mitä menkkojen aikaan. Toki oli myös muita oireita vähän, enkä kovin pitkää plussan jälkeen uskaltanut sörkkiä. Mutta tärppikierrossa oli oikeastaan koko ajan ulottumattomissa, oli päiviä etten ylttänyt edes hipaisemaan.

Ainakin mulla, vaikka ei olisi tärppikierto, niin saattaa silti kn jäädä ylös vaikka menkatkin tulisi ihan normaalisti, että satavarmana mittarina en pitäisi ainakaan sijaintia. Muutenkin päivän aikana kn seilailee aika paljon, niin melkein pitäisi kokeilla aina noin samaan aikaan, että voisi vertailla eri kiertoja.

Hmmm. Nyt vaikuttaa siltä että vuoto tosiaan kesti vähän yli vuorokauden. Aamulla pitää vielä kattoa mutta joo.. tänään on myös ollu semmosta.. nippailua? Tuolla alavatsalla. Selkäkipuja ei, eli ei niitä perus menkkakipuja mitä yleensä tulee.
Dpo ~11, kp 23, sovellus ennustaa menkkoja alkavaks torstaille.

Tosi hassu olo. Yk17 kuitenkin menossa ilman yhtään plussaa, niin nyt ajattelee vaan että eihän tää nyt varmasti mitään ole, et kuvittelen vaan näitä oireita. Pitää huomenna hakea kaupasta testejä.

Onko noi pc nyt ollu suhteellisen luotettavia? Vai mikä perus ruokakaupasta ostettava liuskatesti on tällä hetkellä luotettavin?
Itse olen aina testannut pcllä eikä ikinä ole tullut turhia viivanpikkoja, haamuja ym...
Eli suosittelen sitä 👍

Huomenta ☀️
Tässä tämän aamun pc.
Tänään kp36.
Ei tarvinnut enää tihrustella 😍😍😍
Olen pakahtua onnesta, ja taas kerran hämillään miten näin nopeasti (yk3) tärppi kävi.
Monet meidän tutut aina vitsaileekin et meidän ei tarvii kun istua samaan kohtaan lauteilla niin rouva on jo paksuna 🤣🤣🤣

Teen loppuviikosta vielä tuon digin pois ja sitten jos näyttää siltä, niin siirryn tuonne helmikuisiin höpöttelemään 💕
IMG_20220613_062929.jpg

Huomenta ☀️
Tässä tämän aamun pc.
Tänään kp36.
Ei tarvinnut enää tihrustella 😍😍😍
Olen pakahtua onnesta, ja taas kerran hämillään miten näin nopeasti (yk3) tärppi kävi.
Monet meidän tutut aina vitsaileekin et meidän ei tarvii kun istua samaan kohtaan lauteilla niin rouva on jo paksuna 🤣🤣🤣

Teen loppuviikosta vielä tuon digin pois ja sitten jos näyttää siltä, niin siirryn tuonne helmikuisiin höpöttelemään 💕
View attachment 113701
Onnea! :Two-hearts:

Omaa napaa.. se lupaavalta näyttänyt haamu haalistui, ja tämänaamuisessa testissä ei näkynyt enää ollenkaan toista viivaa.:sad-face: Olisikohan ollut kiinnittymisyritys. Nyt on vaan kerättävä voimia uuteen kiertoon... Meillä siis nelosen yritys alkanut 3/21, 6/21 kkm(lääkkeellinen tyhj) ja 1/22 varhainen keskenmeno. Aiemmin olen raskautunut helposti, enkä ole keskenmenoja joutunut kokemaan ennen tätä nelonen yritystä... Terolut käytössä tiputtelun estoon.

Onnea @-Nennu- 😊

Ja @Veven kierto kuulostaa niiin lupaavalta! 😍
On niin outo fiilis kun samaan aikaan tuntuu lupaavalta ja toisaalta sit taa tuntuu myös että testin myötä tiputaan korkealta ja kovaa! Oisin varmasti testinkin tehnyt jos niitä oisin saanu viikonlopun aikana ostettua.

@Uppisss höööh 😔

@-Nennu- jee! Paljon onnea 🥳 ihanaa, että ei tarvi lisääntymisestä stressata!

Koitin teijän innottamana metsästellä kohdunnapukkaa, mutta en yltäny siihen :D mulla lämpöjen perusteella tosi outo kierto mutta nyt ehkä dpo10-12. Lämmöt niin alhaalla että sen perusteella vois alkaa menkat, mut jos ymmärsin oikein, ni napukan pitäs ennen menkkoja kuitenki olla alempana, eli ehkei viel. Muistan et joskus aiemmin (kun en tienny koko napukasta) säikähin oikeen että mikä hiton syöpäpallo täällä yhtäkkiä on! Selvis onneks nopeesti että normaalia on 😆

Pitäiskö sitä tänään heti töistä päästyä testata 😂 en tiiä jaksaako sitä aamuun asti odottaa... Dpo ~12, kp24. Luulis sitä jo jotain näkyvän jos on näkyäkseen.

Toisaalta, nyt tää vuoto on edelleen jatkunut, vaikka ei suurena niin tulee se fiilis et kierto on ihan päin persettä ja nää onkin menkat.

Muokattu viimeksi:
Onkos täällä muita kanssasisaruksia joilla alkaa ovulaation lähestyessä pahoinvointi ja vatsakin menee sekaisin?😵‍💫 Täällä kp 15/32 menossa ja wc alkaa tulla tutuksi..😂

Täällä nyt toinen vai kolmas päivä pyyhittäessä rusehtavaa vuotoa. Menkkojen pitäisi alkaa vasta parin päivän päästä.

Normaalisti menkat alkaa tyylillä: päivä rusehtavaa pyyhittäessä ja sitten yöllä hanat auki. 👀👀

Onkos täällä muita kanssasisaruksia joilla alkaa ovulaation lähestyessä pahoinvointi ja vatsakin menee sekaisin?😵‍💫 Täällä kp 15/32 menossa ja wc alkaa tulla tutuksi..😂

Täällä yksi ovulaatiosta kerran oksentaneena 😅 usein on maha sekaisin ja voi olla vähän etovaa oloakin. Tosiaan kerran joutunut yrjölläkin käymään, enkä osannut sitä muuhun kuin ovikseen yhdistä..

@Veve sun testailut jänskättää! Sormet ja varpaatki ristitty 😊

Onko täällä muita kemiallisen raskauden kokeneita keskustelemassa? Onko sekoittanut kiertoa jotenkin? Mulla raskaustesti näytti positiivista mutta menkat alkoivatkin 4 päivää myöhässä ja nyt loppuivat. Tein tänään digin, "ei raskaana". Nyt vaan mietityttää tuleekohan ovulaatio normaalisti parin viikon päästä?

Takaisin