Raskaaksi 2022

Täällä tylsää vaihetta vietellään. Onneksi on puuhaa niin menee aika hyvin 😁 Kp4 vietetään ja kohta pääsee taas harjoituksia aloittaa. Lisäks liuta tikkuja odottaa että ovista pääsee testaa .

Eilen oltiin tykkimäellä, upea sää. Ja tietenkin paloin. Kotona laitoin tomaattia palaneelle iholle. Tänään täytyykin olla varovainen ☀️😎
Tulevalla viikolla mies käy katsoo väliaika testoarvot, onko oma tuotanto käynnistynyt? Hope so 👍👍👍

Kivaa sunnuntaita! ☀️

Nääh, täällä ei ainakaan vahvistumista eiliseen. Sofi näytti aika samalta, pc ei mitään. Musta tuntuu että kirjotin just nää samat viime kierrossakin samoilla päivillä 😅 Mulla on yks noita puikkoja jäljellä, joten sitä säästän vielä vähän korkeemmille dpo:ille.

Toivottavasti muilla olis parempia uutisia 🤗

Täällä edelleen jatkuu jonku verran eilen alkanut vuoto . Omat epäilykset heräs kun tuntuu että voiko kiinnittymisvuoto olla näin "suurta"... Yön jälkeen tuli enemmän paperiin, ja ihan vähän oli tullu pikkareihin asti. Kuitenkin kp on vasta 23(dpo ~11(tai 10 jos oon laskenut väärin)), ja oma kierto ~27(luteaali yleensä 13-14pvä) päivää pitkä, eikä tosiaan mitään kipuja selässä, mitä menkkojen aikana normaalisti. Tää kierto alko syystä tuntemattomasta useamman päivän myöhässä, niin tulee semmonen fiilis et onko kierto nyt jotenkin ihan sekasin... Noh, pitää seurailla 😅

@Jemppu234 höh että ei vahvistunu! :/ Voikun silti vielä vahvistuis, kyllähän alkuvaiheessa voi vaikuttaa kaikki tosi paljon niihin!

@Uppisss onpa jännää!! 🫣 Olis kyllä aika "perinteistä" että teillä tärppäis heti ku lakkaa yrittämästä 😆

@Veve oho, onpa jännää tuo vuoto 😮 nii, olis kyllä erikoista että yhtäkkiä luteaali noi paljon lyhkäsempi 🤔 toivotaan että vuoto loppuis ja olis plussa muhimassa :)

Mulla lämmöt sekoilee tässä kierrossa ihan huolella, selvästi se polyypin poisto sekottanu hormonit! Tullu sellasia kunnon dippejä, mitä kai estrogeeni voi aiheuttaa luteaalissa. Ehkä se kohtu koittaa paikkailla sitä polyypin reikää siellä limakalvossa jollain extra-estrogeenilla joka sit heittelee mun lämpöjä :D puhdasta spekulaatiota, mutta jännää seurailla! Ja tänään FF muutti arvioitua ovulaatiopäivää, nyt epäilee että oliskin vasta dpo 9 tänään (aiemmin epäili dpo 11:a). Mulla ei itellä oo kyl mitään hajua totuudesta! Menkat sen sit kertoo että millon se ovis oikeen oli 😆

Edit: tässä lämpökäyrää!

Screenshot_20220612-095522.png

@Nurppu ompa jänniä piikkejä!

Joo tää on vähän hassu tää kierto. Ovisplussa tuli testiin siis kp12. Siitä on siis dpo11. Mut tosiaan jos siitä testin plussasta on 24-48h vielä itse ovikseen, niin sit nyt on vasta dpo 9-10. Mut tuntuu tosiaan oudolta että ois näin lyhyt luteaali...

Hyvä kysymys! En ole hakenut tutkimustietoa aiheesta, jos sellaista mahtaa edes löytyä, mutta kun järjellä ajattelen, niin tuskinpa sitä treenaaminen voi haitata, eihän siitä ole kauhean pitkä aika kun ihmiset teki rankkaa fyysistä työtä aamusta iltaan ilman lomia, ja silti ovat lisääntyneet. Mutta siitäkin huolimatta, huomaan kyllä itse vältteleväni rankkaa urheilua viikon verran ennen oletettua menkkojen alkua… 😆
Ite treenasin ja treenaan normaalisti vieläkin salill. Ja tulin normaalisti raskaaksi. ☺️
Kiitos näistä vastauksista. Pitää kai luottaa siihen, että normaali raskaus alkais ja jatkuis normaalisti treenaamisesta huolimatta. ☺️ Muuten kai tässä maailmassa ei syntyis kovinkaan montaa lasta jos mitään ei vois tehdä. Ja jos joku raskaus sen takia päättyis jo alkuunsa, ei se varmaan normaalina olis jatkunut loppuun asti muutenkaan.

Ihania haamuja! Tulee itsellekin niin toiveikas olo:red-heart::red-heart:

Aamulämmöistä, lopetin ite niiden seuraamisen kun ne heitteli niin paljon, että en osannut tulkita niitä :Upside Down Face: mua kiinnostais se sykkeen seuranta, millä ootte seurannu niitä? Ouraniin ei ole varaa, onko muita luotettavia?

Laskin tossa just, että meillä on nyt vasta 7. ovulaatio, jota päästään hyödyntään (11kk ajallisesti yritetty) niin tuli sillain parempi fiilis siitä, että se, että "alle 35v. alle vuodessa 90% pareista raskautuu" meinaa varmaan, että suurimalla osalla viimeistään 12. yritys tuo tuloksen. Siihen on kuitenkin meilläkin vielä matkaa. Jotenkin ensimmäistä kertaa tunnen taas toivoa sen jälkeen, kun sai lapsettomuusdiagnoosin ja hoidot aloitettiin tammikuussa.

Ihania haamuja! Tulee itsellekin niin toiveikas olo:red-heart::red-heart:

Aamulämmöistä, lopetin ite niiden seuraamisen kun ne heitteli niin paljon, että en osannut tulkita niitä :Upside Down Face: mua kiinnostais se sykkeen seuranta, millä ootte seurannu niitä? Ouraniin ei ole varaa, onko muita luotettavia?

Laskin tossa just, että meillä on nyt vasta 7. ovulaatio, jota päästään hyödyntään (11kk ajallisesti yritetty) niin tuli sillain parempi fiilis siitä, että se, että "alle 35v. alle vuodessa 90% pareista raskautuu" meinaa varmaan, että suurimalla osalla viimeistään 12. yritys tuo tuloksen. Siihen on kuitenkin meilläkin vielä matkaa. Jotenkin ensimmäistä kertaa tunnen taas toivoa sen jälkeen, kun sai lapsettomuusdiagnoosin ja hoidot aloitettiin tammikuussa.
Mä oon seurannut siis ihan tällä perus aktiivisuus kellolla sykkeitä.. On se suht luotettava ollut ja erot kyllä huomaa :)

Näin entisenä vanhana kuumeilijana ja yrittäjänä ihan pakko kysyä, että miten kohdunnapukan (kohdunsuun) tilanne kertoo kierron vaiheista tai hedelmöittymisestä? Sen olen aiemmin ymmärtänyt, että synnytyksen lähestyessä se pehmenee ja saattaa avautuakin hieman jo aiemmin. Joskus joku tuttava kertoi, että sitä kohdunnapukan tilannetta voi itsekin kuulemma seurata ja päätellä siitä onko synnytys lähestymässä. Mietin vaan mielessäni että mitä ihmettä, miten sinne voi muka itse yltää asiaa tutkimaan 😆 Tosin tilanne ei ole nyt sen kummoisempi, vaikka raskausmaha ei olekaan tiellä estämässä moista akrobaattista suoritusta, en saisi sormiani moisiin syvyyksiin venymään. Anteeksi mielikuva ja siitä aiheutuvat mahdolliset naurunpuuskat. 🙈 Mutta olen anatomisesti kenties kohdunnapukkani kanssa teillä tietymättömillä.

Näin entisenä vanhana kuumeilijana ja yrittäjänä ihan pakko kysyä, että miten kohdunnapukan (kohdunsuun) tilanne kertoo kierron vaiheista tai hedelmöittymisestä? Sen olen aiemmin ymmärtänyt, että synnytyksen lähestyessä se pehmenee ja saattaa avautuakin hieman jo aiemmin. Joskus joku tuttava kertoi, että sitä kohdunnapukan tilannetta voi itsekin kuulemma seurata ja päätellä siitä onko synnytys lähestymässä. Mietin vaan mielessäni että mitä ihmettä, miten sinne voi muka itse yltää asiaa tutkimaan 😆 Tosin tilanne ei ole nyt sen kummoisempi, vaikka raskausmaha ei olekaan tiellä estämässä moista akrobaattista suoritusta, en saisi sormiani moisiin syvyyksiin venymään. Anteeksi mielikuva ja siitä aiheutuvat mahdolliset naurunpuuskat. 🙈 Mutta olen anatomisesti kenties kohdunnapukkani kanssa teillä tietymättömillä.
Mulla ainakin kn alempana ovulaation aikaan, muuta en osaa sanoa. Sen huomaa siitä, että seksi tuntuu eriltä (siihen tökkiminen sattuu). Itse en kans yllä, mut mies yltää siihen sormillaan

Anteeksiannettu!
Pianistinsormet, olisivat kai oiva apu moneen?

Mulla ainakin kn alempana ovulaation aikaan, muuta en osaa sanoa. Sen huomaa siitä, että seksi tuntuu eriltä (siihen tökkiminen sattuu). Itse en kans yllä, mut mies yltää siihen sormillaan
Hyi no niin, oonkin joskus ihmetellyt miten on mahdollista että joskus miehen vehje löytää pohjalle asti ja minä valitan että nyt ei tunnu kivalta. Eli sitä se sitten onkin että oma napukkani siellä vaan seilaa kierron eri vaiheissa alemmas. 👀Oppia ikä kaikki, kiitoksia 😁

Hyi no niin, oonkin joskus ihmetellyt miten on mahdollista että joskus miehen vehje löytää pohjalle asti ja minä valitan että nyt ei tunnu kivalta. Eli sitä se sitten onkin että oma napukkani siellä vaan seilaa kierron eri vaiheissa alemmas. 👀Oppia ikä kaikki, kiitoksia 😁
Anatomia on ihmeellistä. eikös? Kuten noilla miehilläkin on eri mittaisia juttuja, niin lienee meillä tytöilläkin eri syvyisiä ja mallisia onkaloita sisäisine kauloineen.

Oon kans joskus huvikseni testaillut 😁 Mulla taas on oviksen aikaan pehmeä ja korkealla ja pysynyt siellä tärppikierroissa. Mutta negakierroissa laskeutuu ja on kova luteaalivaiheen lopulla.

Hmmm. Nyt vaikuttaa siltä että vuoto tosiaan kesti vähän yli vuorokauden. Aamulla pitää vielä kattoa mutta joo.. tänään on myös ollu semmosta.. nippailua? Tuolla alavatsalla. Selkäkipuja ei, eli ei niitä perus menkkakipuja mitä yleensä tulee.
Dpo ~11, kp 23, sovellus ennustaa menkkoja alkavaks torstaille.

Tosi hassu olo. Yk17 kuitenkin menossa ilman yhtään plussaa, niin nyt ajattelee vaan että eihän tää nyt varmasti mitään ole, et kuvittelen vaan näitä oireita. Pitää huomenna hakea kaupasta testejä.

Onko noi pc nyt ollu suhteellisen luotettavia? Vai mikä perus ruokakaupasta ostettava liuskatesti on tällä hetkellä luotettavin?

Takaisin